Tuon Hispanian päiväretki Sisiliaan maksaa jotain 100 e.. Mutta pääseköhän sieltä jotenkin edullisemmallakin tavalla Sisilian retkelle. Onko jollain antaa vinkkejä, miten Maltalta pääsee käymään Sisiliassa?
Sisiliaan
5
1349
Vastaukset
- katso tästä
Hispanian hinta kuulostaa normaalilta, Virtulla
95 e 8 e hotellikuljetukset.
http://www.virtuferries.com/index.aspx?p=27- maltalla ja sisiliassa
Olin pari viikkoa sitten Maltalle ja kävimme tuolla Sisilian reissulla. Ostimme matkan oppaalta ja se maksoi muistaakseni n 87 euroa.
Meitä suomalaisia oli niin paljon, että mukana oli suomenkielinen opaskin.
Reissu oli ihan kiva. Taorminassa oltiin pari tuntia ja Etnalla samoin. Juuri ehti syömään.
Varmaan sinne omintoiminkin pääsee, mutta tuskin se on paljon halvempaa. Meille tuli mieleen, että olisi ollut kiva olla yötä Taorminassa. Etnalla oli pilvistä ja kylmää. Sisilian maaseutu oli ihanan vihreää ja bussi ajoi mennessä eri reittiä.
Olen ollut 24 v sitten viikon Taorminassa ja kaupunki on todella ihana. Vähän oli muuttunut.
Jos olet esim. kaksi viikkoa Maltalla, suosittelen tätä yöpymistä Taorminassa. Maksaa varmaankin, mutta on taatusti ihanaa.
Ps
Opas sanoi muuten jostain 16 euron verosta, joka kerätään myös, mutta ainakaan meiltä ei otettu. maltalla ja sisiliassa kirjoitti:
Olin pari viikkoa sitten Maltalle ja kävimme tuolla Sisilian reissulla. Ostimme matkan oppaalta ja se maksoi muistaakseni n 87 euroa.
Meitä suomalaisia oli niin paljon, että mukana oli suomenkielinen opaskin.
Reissu oli ihan kiva. Taorminassa oltiin pari tuntia ja Etnalla samoin. Juuri ehti syömään.
Varmaan sinne omintoiminkin pääsee, mutta tuskin se on paljon halvempaa. Meille tuli mieleen, että olisi ollut kiva olla yötä Taorminassa. Etnalla oli pilvistä ja kylmää. Sisilian maaseutu oli ihanan vihreää ja bussi ajoi mennessä eri reittiä.
Olen ollut 24 v sitten viikon Taorminassa ja kaupunki on todella ihana. Vähän oli muuttunut.
Jos olet esim. kaksi viikkoa Maltalla, suosittelen tätä yöpymistä Taorminassa. Maksaa varmaankin, mutta on taatusti ihanaa.
Ps
Opas sanoi muuten jostain 16 euron verosta, joka kerätään myös, mutta ainakaan meiltä ei otettu.Kannattaa valita sellanen Sisilia reissu missä mennään Cataniaan, Etnalle ja Modicaan...Oli ihanaa...Uudestaan Sisiliaan! Slieman rannalta hommattiin liput ja meidät haettiin vuokraamaltamme talolta ja palautettiin sinne...
- Kiinnostaa vaan
Saganna kirjoitti:
Kannattaa valita sellanen Sisilia reissu missä mennään Cataniaan, Etnalle ja Modicaan...Oli ihanaa...Uudestaan Sisiliaan! Slieman rannalta hommattiin liput ja meidät haettiin vuokraamaltamme talolta ja palautettiin sinne...
Kiinnostaa kyllä mennä matkallamme Sisiliaan.. Meillä vaan on ns. omatoimimatka eikä olla Hispanian matkalla.. Onkos vihjeitä antaa, mistä niitä Sisilian retkiä saa ostettua? Saakohan hotelleista?
- Liina
Kiinnostaa vaan kirjoitti:
Kiinnostaa kyllä mennä matkallamme Sisiliaan.. Meillä vaan on ns. omatoimimatka eikä olla Hispanian matkalla.. Onkos vihjeitä antaa, mistä niitä Sisilian retkiä saa ostettua? Saakohan hotelleista?
Hei!
Itse ostin Sisilian reissun suoraan Virtu Ferries -yhtiöltä (www.virtuferries.com). Ikävä puoli se, että joutuu antamaan/lähettämään luottokorttitietonsa (matka maksetaan heti), mutta toimi ainakin minun kohdallani, tosin matka on vasta edessäpäin. Kannattaa buukata myös hotellikuljetukset, koska satamaan pääsee huonosti julkisilla, taksi toinen vaihtoehto, mutta Virtu Ferriesin kuljetus tulee halvemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483