Sisiliaan

Retki

Tuon Hispanian päiväretki Sisiliaan maksaa jotain 100 e.. Mutta pääseköhän sieltä jotenkin edullisemmallakin tavalla Sisilian retkelle. Onko jollain antaa vinkkejä, miten Maltalta pääsee käymään Sisiliassa?

5

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katso tästä
      • maltalla ja sisiliassa

        Olin pari viikkoa sitten Maltalle ja kävimme tuolla Sisilian reissulla. Ostimme matkan oppaalta ja se maksoi muistaakseni n 87 euroa.
        Meitä suomalaisia oli niin paljon, että mukana oli suomenkielinen opaskin.
        Reissu oli ihan kiva. Taorminassa oltiin pari tuntia ja Etnalla samoin. Juuri ehti syömään.
        Varmaan sinne omintoiminkin pääsee, mutta tuskin se on paljon halvempaa. Meille tuli mieleen, että olisi ollut kiva olla yötä Taorminassa. Etnalla oli pilvistä ja kylmää. Sisilian maaseutu oli ihanan vihreää ja bussi ajoi mennessä eri reittiä.
        Olen ollut 24 v sitten viikon Taorminassa ja kaupunki on todella ihana. Vähän oli muuttunut.
        Jos olet esim. kaksi viikkoa Maltalla, suosittelen tätä yöpymistä Taorminassa. Maksaa varmaankin, mutta on taatusti ihanaa.

        Ps
        Opas sanoi muuten jostain 16 euron verosta, joka kerätään myös, mutta ainakaan meiltä ei otettu.


      • maltalla ja sisiliassa kirjoitti:

        Olin pari viikkoa sitten Maltalle ja kävimme tuolla Sisilian reissulla. Ostimme matkan oppaalta ja se maksoi muistaakseni n 87 euroa.
        Meitä suomalaisia oli niin paljon, että mukana oli suomenkielinen opaskin.
        Reissu oli ihan kiva. Taorminassa oltiin pari tuntia ja Etnalla samoin. Juuri ehti syömään.
        Varmaan sinne omintoiminkin pääsee, mutta tuskin se on paljon halvempaa. Meille tuli mieleen, että olisi ollut kiva olla yötä Taorminassa. Etnalla oli pilvistä ja kylmää. Sisilian maaseutu oli ihanan vihreää ja bussi ajoi mennessä eri reittiä.
        Olen ollut 24 v sitten viikon Taorminassa ja kaupunki on todella ihana. Vähän oli muuttunut.
        Jos olet esim. kaksi viikkoa Maltalla, suosittelen tätä yöpymistä Taorminassa. Maksaa varmaankin, mutta on taatusti ihanaa.

        Ps
        Opas sanoi muuten jostain 16 euron verosta, joka kerätään myös, mutta ainakaan meiltä ei otettu.

        Kannattaa valita sellanen Sisilia reissu missä mennään Cataniaan, Etnalle ja Modicaan...Oli ihanaa...Uudestaan Sisiliaan! Slieman rannalta hommattiin liput ja meidät haettiin vuokraamaltamme talolta ja palautettiin sinne...


      • Kiinnostaa vaan
        Saganna kirjoitti:

        Kannattaa valita sellanen Sisilia reissu missä mennään Cataniaan, Etnalle ja Modicaan...Oli ihanaa...Uudestaan Sisiliaan! Slieman rannalta hommattiin liput ja meidät haettiin vuokraamaltamme talolta ja palautettiin sinne...

        Kiinnostaa kyllä mennä matkallamme Sisiliaan.. Meillä vaan on ns. omatoimimatka eikä olla Hispanian matkalla.. Onkos vihjeitä antaa, mistä niitä Sisilian retkiä saa ostettua? Saakohan hotelleista?


      • Liina
        Kiinnostaa vaan kirjoitti:

        Kiinnostaa kyllä mennä matkallamme Sisiliaan.. Meillä vaan on ns. omatoimimatka eikä olla Hispanian matkalla.. Onkos vihjeitä antaa, mistä niitä Sisilian retkiä saa ostettua? Saakohan hotelleista?

        Hei!

        Itse ostin Sisilian reissun suoraan Virtu Ferries -yhtiöltä (www.virtuferries.com). Ikävä puoli se, että joutuu antamaan/lähettämään luottokorttitietonsa (matka maksetaan heti), mutta toimi ainakin minun kohdallani, tosin matka on vasta edessäpäin. Kannattaa buukata myös hotellikuljetukset, koska satamaan pääsee huonosti julkisilla, taksi toinen vaihtoehto, mutta Virtu Ferriesin kuljetus tulee halvemmaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe