Kaunis on elämän : Rakkaus
Kaunis on elämän : Kuolema
joka syntyi Rakkaudesta
joka kuoli rakkauteen;
jäljelle jäävien muistoihin - syvälle .
jota ei voi koskettaa
jonka voi vain - tuntea.
- Kuolema -
ikuista
se ei palaa
ei edes salaa.
- Elollisuus -
katoaa muistokirjaan
ovena auki meneeseen
ovena auki tulevaan
ovena auki tähän hetkeen.
Mutta miten kestän tämän:
Kuoleman;
riipaisevan läsnä olon.
Tämän Siunatun Hetkeni!
Tämä heti!
9
378
Vastaukset
Onpa tunne mitä lajia tahansa
set tuottaa kantajalleen yleensä tuskaa.
Elämä - kuolema
kaverukset käsikädessä
joskus tulee irroituksen aika
voimia hetkeenHei....-tälläistä se elämä
on,
se tuo
se vie
on merkki päivää
on merkki - ajan rajallisuudesta.
Kiitän viestistä.
- lindalinda1
ja kaunis on runosikin.
Haikeaa jokainen säe. Tästä ei voi olla
pitämättä.
PS Toivon, etten tuolla taannoin loukannut Sinua
kun sanoin jotain tyyliin ' kohtuus kaikessa '
Tarkoitin lähinnä sitä, että muutama kymmenen
kommenttia/runo mielestäni on jo melkoinen saavu-
tus. Ja tietysti jokainen on mielissään uskoisin
kaikista kommenteista. En millään muotoa halunnut
loukata Sinua. Ota vastaan kädenpuristukseni -
sopiiko ?
Runosi on koskettava piti vielä sanoa.Kiitos postista.
Runo oli hyvin nopeasti
tehty,
kuin kirjoitettu.(-epä huomiossa jäi yksi kirjain pois- sanasta- HETKI- : EI heti)
...- koskettava on,kun sen itse kohtaa...-
EI,EN ole missään tapauksessa...- tuota
lausetta olen itse myös
paljon viljellyt
...-koska se saattaa pitää paikkansa
meidän kaikkien elämässä.
Minä pidän kommenteista,ihan keltä
tahansa Huom.- myös kriittisistä.
Ei aina ja kaikista voi pitää-en minäkään.
Usein on varmaankin,ettei hennota
sanoa,tapaan...- olipas tuo alle tasosi tmv.
Tai voihan tehdä niin,ettei vastaa
lainkaan,jos ei kehtaa kritisoida.
Mutta-siihen kuuluisi myös perustelut,
että kritiikistä aidosti oppisi jotain.
Muistetaan tämä: Tarkoituksella EI MIELISTELLÄ.
Olen kyllä tästä Sinulle kertonutkin.
Otan käden puristuksesi vastaan myös
"sanasodastakin"-jos/kun tulee.
Hyvää illan alkua Sinulle.
- Yölintu**
Niin suurta mystisyyttä,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,rakkau ja kuolema,,ei koskaan tiedä,,,milloin ovet aukeaa,, rakkauteen,,
,,,,,,,,tai,,,,,milloin portit aukeaa,,,,,
,,,,,,,,,,,,sinne äärettömyyteen,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,niin suurta mystisyyttä,,
elämä on kokonaisuudessaan,,,,
ei ole ainakaan mitään pelättävää,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,mukavaa torsti päevää-Sulevin päevää,,,
nautitaan ja usaklletaan elää,,,,,nautitaan,,,joka sekunnista, joka minuutista,,,,joka tunnista,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,kiitosta dolan syvällisestä elävän meren runostasi,,,,,,,,,,,,,yötirpunen,,,,,,,
vvvvähän niinku pökrähtäneenä,,,,,zzZZZZZZZZ-pökrätään luonnon helmaan-
-matkataan mystisyyden rajoille-
-palataan tietoisuuden maailmaamme-
-eletään taas normaalia elämää...
...-kun herätään samaan aikaan,
eri paikoissa-ja-
huomaamme unta nähneemme.
MYSTISYYDESTÄMME!Hyvä Ystävä...- ilmoitathan jos olen
jotenkin tuottanut
mielipahaa... sillä
mahdollisuus on useinkin
olemassa,jos ei joka
sanaa harkitse tarkkaan,
- etenkin,jos on kevyttä
ilmaisu sanastoa
välissä.
Pohdituttaa se edellinen
viestini siitä auttamis
prosessissa...
...- tarvittaessa Tarkennan
sitä.
Toivotan hyvää alkavaa
viikkoa Sinulle. Korjaan kyllä
edesottamuksiani,jos
siitä on jotain
jäänyt...
- Minänoita
on katoavaa..ja kuolema on
läsnä jokaisella askeleella,oli
eilen,on tänään ja huomennakin
jos Luoja suo....Ja kestettävähän
se vaan on...Kiitos Dolan !Tervehdys...- kyllä se tiettyjä henkisiä
arvoja muistuttaa,että miten
on tänään,ei välttämättä
ole enään huomenna.
Kuinka normaalia
ja luonnollista,
mutta
niin"luonnotonta"-ihminen on se mikä on.
Aina sitä täytyy
välillä
muistuttaa-jostakin
olennaisesta.
Mukava kun poikkesit,
poikkea toistekin.
Aurinkoa ja
kuumaa lieden
kuin
padankin
tulta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
