Tämä heti!

Kaunis on elämän : Rakkaus
Kaunis on elämän : Kuolema

joka syntyi Rakkaudesta
joka kuoli rakkauteen;

jäljelle jäävien muistoihin - syvälle .
jota ei voi koskettaa
jonka voi vain - tuntea.

- Kuolema -

ikuista
se ei palaa
ei edes salaa.

- Elollisuus -

katoaa muistokirjaan
ovena auki meneeseen
ovena auki tulevaan
ovena auki tähän hetkeen.

Mutta miten kestän tämän:

Kuoleman;

riipaisevan läsnä olon.

Tämän Siunatun Hetkeni!

9

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onpa tunne mitä lajia tahansa
      set tuottaa kantajalleen yleensä tuskaa.

      Elämä - kuolema

      kaverukset käsikädessä

      joskus tulee irroituksen aika


      voimia hetkeen

      • Hei....-tälläistä se elämä
        on,
        se tuo
        se vie

        on merkki päivää
        on merkki - ajan rajallisuudesta.

        Kiitän viestistä.


    • lindalinda1

      ja kaunis on runosikin.

      Haikeaa jokainen säe. Tästä ei voi olla
      pitämättä.

      PS Toivon, etten tuolla taannoin loukannut Sinua
      kun sanoin jotain tyyliin ' kohtuus kaikessa '
      Tarkoitin lähinnä sitä, että muutama kymmenen
      kommenttia/runo mielestäni on jo melkoinen saavu-
      tus. Ja tietysti jokainen on mielissään uskoisin
      kaikista kommenteista. En millään muotoa halunnut
      loukata Sinua. Ota vastaan kädenpuristukseni -
      sopiiko ?

      Runosi on koskettava piti vielä sanoa.

      • Kiitos postista.

        Runo oli hyvin nopeasti
        tehty,
        kuin kirjoitettu.(-epä huomiossa jäi yksi kirjain pois- sanasta- HETKI- : EI heti)
        ...- koskettava on,kun sen itse kohtaa...-

        EI,EN ole missään tapauksessa...- tuota
        lausetta olen itse myös
        paljon viljellyt
        ...-koska se saattaa pitää paikkansa
        meidän kaikkien elämässä.

        Minä pidän kommenteista,ihan keltä
        tahansa Huom.- myös kriittisistä.

        Ei aina ja kaikista voi pitää-en minäkään.
        Usein on varmaankin,ettei hennota
        sanoa,tapaan...- olipas tuo alle tasosi tmv.

        Tai voihan tehdä niin,ettei vastaa
        lainkaan,jos ei kehtaa kritisoida.

        Mutta-siihen kuuluisi myös perustelut,
        että kritiikistä aidosti oppisi jotain.

        Muistetaan tämä: Tarkoituksella EI MIELISTELLÄ.
        Olen kyllä tästä Sinulle kertonutkin.

        Otan käden puristuksesi vastaan myös
        "sanasodastakin"-jos/kun tulee.

        Hyvää illan alkua Sinulle.


    • Yölintu**

      Niin suurta mystisyyttä,,,
      ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
      ,,,,,,,,,,,,,rakkau ja kuolema,,ei koskaan tiedä,,,milloin ovet aukeaa,, rakkauteen,,
      ,,,,,,,,tai,,,,,milloin portit aukeaa,,,,,
      ,,,,,,,,,,,,sinne äärettömyyteen,,,
      ,,,,,,,,,,,,,,,,niin suurta mystisyyttä,,
      elämä on kokonaisuudessaan,,,,
      ei ole ainakaan mitään pelättävää,,,,
      ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
      ,,,,,,,,mukavaa torsti päevää-Sulevin päevää,,,
      nautitaan ja usaklletaan elää,,,,,nautitaan,,,joka sekunnista, joka minuutista,,,,joka tunnista,,,,,,,,,,
      ,,,,,,,,,,,,,,kiitosta dolan syvällisestä elävän meren runostasi,,,,,,,,,,,,,yötirpunen,,,,,,,
      vvvvähän niinku pökrähtäneenä,,,,,zzZZZZZZZZ

      • -pökrätään luonnon helmaan-
        -matkataan mystisyyden rajoille-
        -palataan tietoisuuden maailmaamme-
        -eletään taas normaalia elämää...

        ...-kun herätään samaan aikaan,
        eri paikoissa-ja-

        huomaamme unta nähneemme.

        MYSTISYYDESTÄMME!


      • Hyvä Ystävä...- ilmoitathan jos olen
        jotenkin tuottanut
        mielipahaa... sillä

        mahdollisuus on useinkin
        olemassa,jos ei joka
        sanaa harkitse tarkkaan,
        - etenkin,jos on kevyttä
        ilmaisu sanastoa
        välissä.

        Pohdituttaa se edellinen
        viestini siitä auttamis
        prosessissa...

        ...- tarvittaessa Tarkennan
        sitä.

        Toivotan hyvää alkavaa
        viikkoa Sinulle. Korjaan kyllä
        edesottamuksiani,jos
        siitä on jotain
        jäänyt...


    • Minänoita

      on katoavaa..ja kuolema on
      läsnä jokaisella askeleella,oli
      eilen,on tänään ja huomennakin
      jos Luoja suo....Ja kestettävähän
      se vaan on...Kiitos Dolan !

      • Tervehdys...- kyllä se tiettyjä henkisiä
        arvoja muistuttaa,että miten
        on tänään,ei välttämättä
        ole enään huomenna.

        Kuinka normaalia
        ja luonnollista,
        mutta
        niin"luonnotonta"-ihminen on se mikä on.

        Aina sitä täytyy
        välillä
        muistuttaa-jostakin
        olennaisesta.

        Mukava kun poikkesit,
        poikkea toistekin.

        Aurinkoa ja
        kuumaa lieden
        kuin
        padankin
        tulta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe