Kultahietikon hintataso ??

Manna-Anna

Olen lähdössä ensimmäistä kertaa tänä kesänä Bulgariaan, niin kyselisin että minkäläinen hintataso siellä on ja paljonkohan yhdeltä ihmiseltä, noin kuluu rahaa viikon lomalla Kultahietikolla ?? Ja onkohan siellä minkälaisia ostospaikkoja ?

t. Manna-Anna

20

10224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shoppailtavaa

      Kyllä siellä riittä kaikille kaikkea.Rannan ostoskatu on pitkä ja kojuja kojujen vieressä.itse olen aina käynyt myös taksilla nessebarissa.mutta todella kannattaa kiertää koko sunny beach moni ei tiedä että se jatkuu kukkaiskadulta molempiin suuntii erittäin pitkälle!ja isoja ruokakauppoja on,mutta hieman syrjemmällä.taksikuskit tietää kyllä aika paljon jos kysyy!scootterilla myös pääsee todella kätevästi hieman pidemmällekin,se kannatti vuokrata niin löyty paljon lisää kierreltävää!
      hyvää matkaa itse menossa tänän kesänä albenaan!

    • bulg

      kait rahaa saa kulumaan ostoksiin..retkiin ym.
      100e = n.180-90 levaa. taksi varnaan 20 l bussi(409) 2.40 l. Ruoka-annos 15-20 l.Taksi Neseen n.35 l /henkilö. Paidat 5-20 l.Kengät 20-40l.
      Varnan torilla kadetraalin takana!(n.500m) halvin vaatemesta.Tiedot kahen viikon takaa.
      Kyllä matkan hinnan verran menee "ylläpitoon"

    • kultahietikolla

      Kultahietikolla on hiukan kalliimpaa kuin Varnan kaupungissa. Esim. kengät on halpoja ja Varnassa on kenkäkatu jota voin suositella :)

      Varnaan pääsi kätevästi bussilla, joka ei maksanut paljon mitään. Taksi oli 15 levaa neuvoteltuna (eli noin 8e).

      • Arvo P.

        lomapaikoissa kuin niitten ulkopuolella. Hintoja ja ruokia on monenlaisia ja tasoisia. Kyllä lomarysiin sen saa varata rahaa ruokaa mitä Suomessakin menisi päivässä. Ellei tyydy syömään pizzapullaa ja muuta mössöä.


      • päin se

        kenkäkatu siellä varnassa on? ite oon lähössä heinäkuussa bulgariaan ja oon hirveä kenkäfriikki :D


      • poosdojpgspodg
        päin se kirjoitti:

        kenkäkatu siellä varnassa on? ite oon lähössä heinäkuussa bulgariaan ja oon hirveä kenkäfriikki :D

        puolet halvempaa kuin suomeessa


      • monopää
        päin se kirjoitti:

        kenkäkatu siellä varnassa on? ite oon lähössä heinäkuussa bulgariaan ja oon hirveä kenkäfriikki :D

        kenkäkatuina kai pidetään monta katua.
        keskustassa olevan ison katedraalin molemmin puolin (sen taka-alalle)lähtee pitkät kadut, joissa joka toinen kauppa on kenkäkauppa. niissä on edullisempaa. toinen kaduista vie kolhoosen basaarille, isolle torille, jossa myydään kaikkea.
        ydinkeskustan ns turistiostoskadun varrella on myös paljon kenkäkauppoja.


      • sagodarja
        poosdojpgspodg kirjoitti:

        puolet halvempaa kuin suomeessa

        Älä nyt liioittele.On halpaa ja on kallista.
        Mutta puolet halvenpaa,äläs naurata.


      • hinnat
        sagodarja kirjoitti:

        Älä nyt liioittele.On halpaa ja on kallista.
        Mutta puolet halvenpaa,äläs naurata.

        turisti-ostoskadulla oli viime kesänä laukkuja ja kenkiä 1500€:kin.
        On se kallista. ettei välttämättä puolet halvempaa.
        merkit maksaa sielläkin.


    • Len

      Paikallinen olut tai pepsipullo 3-4 levaa. (Jaa kahdella niin saat suunnilleen eurot)T-paidat, colleget ja topit kojuissa 10-40 levaa. Herkullinen salaatti n. 5 levaa, aurinkorasva yli 20 levaa, paikallisbussi 2,5 levaa...

      Vaikka hintataso ravintolassa on suomalaiselle mukava, menee 4-henkiseltä perheeltä helposti 100-150 euroa päivässä "elämiseen" ja kaikenlaiseen pieneen, kuten pääsymaksuihin. All inclusive tai puolihoito tulisi halvemmaksi! Ravintoloiden annokset voivat olla ihan eri kokoisia, siksi niiden hinnasto ei ole koko totuus.

      • aiaiaiaiai

        ei tule todellakaan halvemmaksi, jos ei per nenä syö kuin 10 hevosta.


      • VoiVoiVoi
        aiaiaiaiai kirjoitti:

        ei tule todellakaan halvemmaksi, jos ei per nenä syö kuin 10 hevosta.

        kun hintaan kuluu KAIKKI juomat, ruuat, välipalat, jäätelöt yms. voit olla varma että tulee edullisemmaksi:PISTE


      • ASÄDASÖÄDÖSÄD

        Laskekaa niitä budjetteja, kyllä siellä pärjää kympeillä yks henkilö per. päivä jos osaa päätään käyttää, jos ostat kaiken mikä nenän eteen tulee ilman että kysyt tai ajattelet mitään nii saahan siellä tonneja kulumaan päivässä jos siltä tuntuu.


    • katskatskats

      Hintojen nousu viime vuodesta on 15-25% tuotteesta riippuen. Näin kertovat bg tiedotusvälineet.

    • Ninni78*

      Mikä on hintataso nykyään, paljon yksin matkaileva rantaturisti saa kulumaan?

    • paskatalikko

      halpaa sielä on mutta tyrkytteleviin huoriin menee hermo, kun joka 10m päässä joku tyrkyttää jotain saaatanan klubia.

    • mamma86

      Me käytiin -09 elo- ja syyskuun vaihteessa kultahietikolla ja tänä vuonna uudestaan. Minusta ei kyll syöminen ollu kallista hietikolla saatika sitten varnassa. Et sä saa suomessa 2hlö:lle 24€:lla pihviateriaa jälkiruokia ja siihen vielä juomat päälle :) Se vaan ärsytti että Ermassa piti maksaa hotellin asiakkaidenkin aurinkotuolista vuokraa :/

    • uudestaantanavuonna

      Itsekkin kävin 2010 kesällä ja halvat oli hinnat. Tuo pihviannos on juuri sen 20 levan paikkeilla ja useissa ravintoiloissa olut/viini kuului annokseen (ei ollut mitään vedellä jatkettua). Kana on sitten vielä halvempaa ja todella herkullista. Suosittelen myös maistamaan katukojujen pannukakkuja ja toast-leipiä. Hinta liikkui 3-5 levan tietämillä ja mukaan sai yleensä pienen tuopin olutta/pepsiä. Drinkit ravintoiloissa olivat n. 3-4 euron tietämillä, mutta niitä sai happyhourin aikaan kaksi tai kolme samaan hintaan. Nuorison suosimissa yökerhoissa oli vielä halvempia tarjouksia. 5 drinkkiä ja shotti 20levaa.
      Suosittelen myös käymään Varnan ostoskadulla tai Varnan ostoskeskuksessa. Syöminen halvempaa siellä ja vaatteet eivät ole sitä feikkiroskaa. Budjettini oli n. 230e viikolle ja sillä pärjäsi melko hyvin. Söimme joka päivä ravintolassa ja kokeilimme mm. varjoliitoa. Taksilla käytiin Varnassa kahdesti ja vaatteitakin ostettiin.
      Taksia valitessa kannattaa mennä hieman kauemmas hotelleista ja lähemmäs bussiasemaa, hotellien omat taksit yleensä puolet kalliimpia. Meillä taksi maksoi Varnaan 30levaa suunta (matkaoppaissa kerrottiin että 50levaa on normaalihinta). Kuski oli leppoisa ja jutteli paljon, lisäksi hän lupasi tulla hakemaan tietyn ajan päästä. Hauskaa oli myös ettei hän pyytänyt mitään maksua vielä. Koko matka maksettiin takaisin tullessa vasta

    • sedasdasdasdasdsdasd

      Sunny Beachilla kiskurihinnat, Kultahietikolla sai kaiken ainakin 1/4 halvemmalla. Tietenkin aivan paikallisasutusten läheltä kaiken saa sikahalvalla, pitää vain etsiä. Mutta ns. "turistihinnatkin" ovat edullisia, ei huolta! Aterian saa helposti 10-15 levalla, taksimatka Kultahietikko-Varna maksoi 15 levaa jne.

      TIedot 2 vuoden takaa, mutta eiköhän nuo suht samoina ole pysynyt..

    • Hei kaikille..
      olemme lähdössä mieheni kanssa lähdössä bulgariaan kultahietikolle tos parin vuoden sisään, mutta mitä hotellia suosittelette?? itse en ole käynyt bulgariassa ja matka sinne olisi kiinnostavaa. mutta millään matkasivujen sivuilla lue itse siitä maasta paljon mitään? esim. mitä harrastuksia jne.. ruuista ei oikein kerrotan mitään mitä suosittelisitte tai mitkä ovat teidän mielestänne hyviä ruokia?? ja mitäköhän se reissu maksaisi kahden viikon reissu kahdelta aikuiselta??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe