Well d93 akku

Niin kuinka kauan kyseisessä aseessa olisi hyvä ladata akkua että se täyttyis kokonaan. Manuaalissa ei lukenu siitä mitään.

5

930

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamppamöhlö

10 tuntiA aika romu ase ihan surkea osta parempi kaverilla hajos. kuulat lentää 2 metriä ja sarja ampuu joka seittemännen kuulat jos huvittaa. Osta maruin klokki se on hyvä mutta osta myös cyma ak se on halpa mutta silti maruinon best eli osta maruin ak jos olet rikas jos olet köyhä niin mene kerjäämään tai softaa sillä uzillas joka ei kyllä kannata sillä siinä ei edes ole lipas eikä akku mahdu aseen sisään. ase pitää avata joka käyttökerran jälkeen ja liipasin pitää liimaata paikoilleen koska se katkeaa helposti aseen semi on surkea sillä sitä ei ole. M utta well d 93 on erittäin hlpa se maksaaa amerikassa 4 dollaria (=?
      Ostaa jos haluat sniputella niin joku hlpa ookko muuten ollu syyrakki harjulla siellä on hyvä sniputta. Palataan asiaan akkua pitää ladata kymme nen tuntia. vai sanoinko jo sen ? Kirjoitinko sen jälkeen että ase on romu ja kannattaa ostaa uuuuussssssiiiiI! toivotttavasti vastauksesta oli apua

KIITOS

• Näin eilen kuopion torilla cyman kivääri aakoon ja irtos alta neljänkympin, mut ei hirveesti kiinnostanu viel ku etin nytte sarjatulirynkkäriä. Oon ammuskellu tol d-93lla jo kohta melkei kuukauen ja latasin sinä päivänä ku ostin sen sen akun ja se kestää yhäki. Se laturi alko kuumenee nii paljon ladates et päätin ottaa pois. Riittäiskö kolme tuntii? Mul itseasias ainoo OIKEA vaiva ton deeysikolmosen kanssa on se jokakolmaslentää-sarjatuli. Siihe oon kekannu semmosen että vois siihen makasiiniin tehä jonku rännin perälle, josta ne valuis paremmi siihe kuoppaan.

• päeviä

paljo siin d93ssa on lähtönopeus?

• ukkeli 93

lähtönopeus on 45 km/h, kuulia syö kun helvetti joten kalliiksi tuli se ostos minulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• asd4435a

Mitään kinuskiaseita ei yleensäkkään kannata ostaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3223
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2925
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2182
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1635
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1454
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1427
    7. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      17
      1421
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1365
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1341
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1305
    Aihe