King Tours

NanaL

Onko kukaan ollut KingToursin järjestämällä matkalla?Miten reissu sujui ja onko kellään ollut vastaavaa "ongelmaa"?

Olen ollut sinne yhteydessä,maksanut matkan näyttelyyn ja lähettänyt kolmeen kertaan s-postia..Kukaan ei vastaa tiedusteluuni sieltä.

Eivät tiedä edes syntymäaikoja laivayhtiötä varten.Eivätkä ole lähettäneet mitään matkalappuja ja näyttelyyn on reilu kuukausi.

54

6989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arveluttaisi...

      ... että etukäteen suoritetun maksun jälkeen ei kuulukaan mitään...

      En ole perehtynyt kyseiseen järjestäjään, mutta arveluttaa silti...

    • Mirka

      Mä olen kerran varannut, maksanut jne. heiltä matkan ja sama kúvio kun sullakin, eli en saanut sinne yhteyttä. No, ajattelin että varmaan sieltä jotain tarkempaa tulee sitten postissa lähempänä matkaa. Juu, tulihan mutta tieto viikkoa ennen matkaa että matka on peruuntunut. Koirat oli tietenkin ilmoitettu, aikaa sitten. Rahaa vaihdettu ja koirien matolääkityskin hoidettu. Hädissäni soittelin muille järjestäjille, joilla tottakait oli jo matkat täynnä ja varmaankin asia oli kuten kertoivatkin, että heidän käyttämässään hotellissa ei ole saatavilla huoneita koska on suosittu, koiranäyttelyyn menevien käyttämä hotelli. Itku tuli. Itselläni ei edes ole autoa, millä olisi voinut lähteä itsekseen. Kuitenkin epätoivoni "pakeni" kun muutaman päivän kuluttua yksi suomalainen koiramatkoja järjestävä matkatoimisto jonne olin myös soittanut, soittikin että heidän matkaltaan oli peruuntunut paikka sairastumisen vuoksi ja siihen pääsisi.

      Mainitsemallesi järjestäjän epävarmoille matkoille ei ainakaan minulla ole tarvetta enää mennä koska tämä "äkkilähtö" järjestäjä on sen verran asiansa osaava, että heidän matkoillaan olen kulkenut tuon kerran jälkeenkin.

      ps. maksamani rahat sai kuitenkin lopulta pois, tosin ei sekään ihan kivuttomasti mennyt

      • liettua latvia viro

        hei.
        olen itse ollut king toursilla useasti, ei ongelmia koskaan. onko muilla kokemuksia muista firmoista, millaisia...


      • king.tours

        Kyseisen matkanjärjestäjän kanssa oli King Tours jo sopinut matkustajien siirrosta heidän bussiin.

        Vaikka matkanjärjestäjät kilpailevat keskenään, tehdään silti aika paljon yhteistyötä matkustajien hyväksi.


    • S & T

      Olimme matkalla 5.-7.6.09 Tallinnassa.
      Kuinka kaikki voidaan saada menemään pieleen, vaikka puitteet onnistuneeseen reissuun olisi olleet vähintäänkin mahtavat... mutta ei niin ei!!!!
      Ilmoitin meidät matkalle jo puoli vuotta ennen, ensin vastailtiin meileihin ja kyselyihin, mutta kun raha oli vaihtanut omistajaa, ei saanut lisäinfoa ennen kuin 4pv. ennen lähtöä.

      Bussi teki älyvapaita lenkkejä! Alkuperäinen ajoreitti oli yksipuoleisesti muuttunut ennakkosuunitemista aivan älyttömästi, kun rahanahne matkanjärjestäjäoli sopinut, että noudettiin porukkaa akselilla Vaasa-Tampere-Lahti-Helsinki....
      Linja-auto oli ylibuukattu, koirahäkkejä ei riittänyt kaikille, vaikka jokainen oli maksanut haluamansa kokoisesta häkistä useita kymmeniä euroja.
      Menomatkan huipennus oli Helsingissä, kun tulikin vielä lisää maksaneita koiraihmisiä...
      Ei mahtunut koirat eikä laukut oikein millään, siinä sitten reviteltiin matkatavaroita tavaratilasta ja jouduttiin purkamaan kärryjä, että saatiin koirat mukaan.
      Olimme laivassa juuri ja juuri ennen kuin laiva lähti!!!
      Kuski viivytteli aina jossain huoltsikalla, vaikka oli jo Lahden kohdalla kiire.

      Tallinnassa ekana näyttelypäivänä bussi jätti ihmisiä kyydistä näyttelypaikalle, kun ei kertaakaan tehty nimehuutoa. Siinä sitten ihmettelivät, millä pääsevät takaisin hotellille.
      Aikatauluja muutettiin koko ajan ja tuli toinenkin tapaus, että ihmiset eivät päässeet kyytiin, kun bussi lähti sovittua aiemmin.
      Kuljettaja/matkanjärjestäjä ei ottanut oikein mistään mitään vastuuta.

      Linja-auton tavaratilan ovet oli molemmissa satamissa huolimattomasti avoinna molemmin puolin, kuski oli jossain, kuitenkin niin, että kuka tahansa olisi saanut napata laukun. Joku huomauttikin asiasta MONEEN kertaan!
      Näinhän sielä sitten puuttuikin erään naisen matkalaukku, kun saavuttiin takaisin Helsinkiin.

      HUOLIMATONTA, EPÄJÄRJESTYKSELLISTÄ, EPÄLUOTETTAVAA JA VASTUUTONTA TOIMINTAA!

      • Ei enää koskaan

        Olimme Norjassa Kingtoursin matkalla tässä pari vuotta sitten. Ensiksi etsittiin
        hotellia ja sitten näyttelypaikkaa. Järjestäjä nappasi kadulta oppaaksi
        opiskelijan joka oli ollut Tromsassa vajaan vuoden????? Sitten
        eksyttiin kunnolla ja lopulta autoon otettiin melkein paniikissa paikallinen joka
        mukaan tullessaan bussiin opasti meidät näyttelyyn. Hädin tuskin
        ehdimme saada koirat kehiin........:(


      • Jos tulee kiva reissu, niin lähden mukaan!
        Ei enää koskaan kirjoitti:

        Olimme Norjassa Kingtoursin matkalla tässä pari vuotta sitten. Ensiksi etsittiin
        hotellia ja sitten näyttelypaikkaa. Järjestäjä nappasi kadulta oppaaksi
        opiskelijan joka oli ollut Tromsassa vajaan vuoden????? Sitten
        eksyttiin kunnolla ja lopulta autoon otettiin melkein paniikissa paikallinen joka
        mukaan tullessaan bussiin opasti meidät näyttelyyn. Hädin tuskin
        ehdimme saada koirat kehiin........:(

        Olen ollut kahdesti kyseisen matkanjärjestäjän matkoilla ja minulla ei ole mitään valittamista niistä. Luin ennen matkoille menoa tämän topicin ja olin hieman huolissani että mitä matkasta tuleekaan, mutta hyvin on reissut mennyt ja varaan varmasti matkan vielä uudestaan jonnekkin. Sen uskon että aikaisemmin on voinut sattua näitä kömmähdyksiä, mutta uskon että he ovat ottaneet opikseen. Ainoa "valituksen" aihe minusta on bussi, mikä alkaa olemaan jo aika vanha ja osat jäävät käteen... :-)


      • Näinkin voi käydä
        Jos tulee kiva reissu, niin lähden mukaan! kirjoitti:

        Olen ollut kahdesti kyseisen matkanjärjestäjän matkoilla ja minulla ei ole mitään valittamista niistä. Luin ennen matkoille menoa tämän topicin ja olin hieman huolissani että mitä matkasta tuleekaan, mutta hyvin on reissut mennyt ja varaan varmasti matkan vielä uudestaan jonnekkin. Sen uskon että aikaisemmin on voinut sattua näitä kömmähdyksiä, mutta uskon että he ovat ottaneet opikseen. Ainoa "valituksen" aihe minusta on bussi, mikä alkaa olemaan jo aika vanha ja osat jäävät käteen... :-)

        Joitain vuosia sitten Tallinnasta tullessa suunnitelmaa muutettiin kesken kaiken niin, että hotelliyöpyminen paluumatkalla vaihtuikin laivamatkaan - laivaan, johon ei koiria olisi saanut edes ottaa.

        Kaverilla on taas ollut ihan onnistuneitakin reissuja samalla järjestäjällä.


      • king.tours
        Näinkin voi käydä kirjoitti:

        Joitain vuosia sitten Tallinnasta tullessa suunnitelmaa muutettiin kesken kaiken niin, että hotelliyöpyminen paluumatkalla vaihtuikin laivamatkaan - laivaan, johon ei koiria olisi saanut edes ottaa.

        Kaverilla on taas ollut ihan onnistuneitakin reissuja samalla järjestäjällä.

        Oli laivayhtiön kanssa sovittu että koirat jäävät bussiin laivamatkan aikana. Samalla lailla tehdään yleensä vielä tänä päivänäkin. Tosin muutama koiraa otettiin bussista laivamatkan aikana.
        (Esim juoksevat nartut ei koskaan saa jättää bussiin).
        Katsoimme että oli parempi päästä kotiin huomattavasti aikaisemmin, kuin jäädä yöksi Tallinnaan


      • king.tours
        Ei enää koskaan kirjoitti:

        Olimme Norjassa Kingtoursin matkalla tässä pari vuotta sitten. Ensiksi etsittiin
        hotellia ja sitten näyttelypaikkaa. Järjestäjä nappasi kadulta oppaaksi
        opiskelijan joka oli ollut Tromsassa vajaan vuoden????? Sitten
        eksyttiin kunnolla ja lopulta autoon otettiin melkein paniikissa paikallinen joka
        mukaan tullessaan bussiin opasti meidät näyttelyyn. Hädin tuskin
        ehdimme saada koirat kehiin........:(

        Hotellia ei tosiaan tarvittiin etsiä. Matka näyttelypaikalle tuli tasan 6 minuuttia pitempi kuin oli laskettu.
        Mutta lähtö hotellista oli 17 minuuttia myöhemmin kuin suunniteltu. Mutta oli hyvä että muistutit asiasta. Tästä lähtien pitää tallentaa kuka tulee viimeisenä hotellista bussiin, että voidaan vuosia matkan jälkeen selvittää miten asiat liittyy toisiinsa.
        Muuten tultiin näyttelypaikalle yli tuntia ennen kehien alkua. Järjestys Tromssan näyttelypaikalla toimii
        meidän mielestä moitteettomasti, että kyllä riittävästi aikaa oli.

        Kun kerran olemme saaneet aivan ikioma palsta, mainittakoon että meidän matkat löytyy sivuilta:
        www.kingtours.net
        Tervetuloa hyvin järjestetyillä matkoillamme
        Tänä vuonna on meidän kahdeksas Tromsömatka


      • king.tours

        Teidän otsikkoa emme kirjoita, sehän on teidän valintanne
        jos tulette tai ette.
        Pieniä ongelmia voi tapahtua matkoilla, mutta teidän törkeä teksti ei tosiaan ole kaikin puolin oikeudenmukainen.

        1. Vaasa-Tampere-Lahti-Helsinki ajetaan usein ja se reitti on myös meidän matkaohjelmassa.
        Kuljettajan on noudettava lakisääteistä työaikaa, sen tähden oli 30 minuutin lepo Renkomäen ABC:llä.

        2. Bussi ei tosiaan ollut ylibuukattu, koska istumapaikkoja riitti mainiosti kaikille. Myöskin koirille oli riittävästi tilaa. Helsingin satamassa 2 koiraa oli laitettu vääriin häkkeihin, ja matkustajat oli ehtineet
        mennä laivalle ennenkuin viimeiset matkustajat toivat koiransa bussiin.

        3. Tavaratilassa oli aivan riittävästi tilaa, kun saatiin tavarat ja häkit lastattu oikeaan järjestykseen.
        varmasti olisi mahtunut muutama kuutiometriä tavaraa lisää.

        4. Nimenhuutoa ei meidän matkoillamme ole tapana tehdä, koska me laskemme matkustajat.
        Iso bussi lähti hotelliin aikaisemmin ja pienempi bussi haki viimeiset matkustajat. Kaikki matkustajat kyllä pääsivät meidän busseillamme näyttelypaikalta hotelliin.

        5. Tavaratilasta ei ole koskaan viety tavaroita. Tosin Helsingin satamassa paluumatkalla 1 matkustaja otti erehdyksessä 2 samannäköistä laukkua. Mutta erehdys saatiin selvitettyä ja korjattua muutaman tunnin sisällä (matkustajat keskenään).

        Samat asiat olette jo kirjoittaneet jossain toisessa keskustelupalstassa.

        Me suoritamme yli 30 näyttelymatkaa vuodessa. ja niitä on tähän saakka kertynyt yli 300 vuosien aikana.

        Meidän matkoillamme on turvallista ja luotettavaa matkustaa.


      • missfun
        Jos tulee kiva reissu, niin lähden mukaan! kirjoitti:

        Olen ollut kahdesti kyseisen matkanjärjestäjän matkoilla ja minulla ei ole mitään valittamista niistä. Luin ennen matkoille menoa tämän topicin ja olin hieman huolissani että mitä matkasta tuleekaan, mutta hyvin on reissut mennyt ja varaan varmasti matkan vielä uudestaan jonnekkin. Sen uskon että aikaisemmin on voinut sattua näitä kömmähdyksiä, mutta uskon että he ovat ottaneet opikseen. Ainoa "valituksen" aihe minusta on bussi, mikä alkaa olemaan jo aika vanha ja osat jäävät käteen... :-)

        Olen nyt 10 v tehnyt matkoja kon firman järjestämillä matkoilla. Summa summarum:hotellit ovat ok, ruokaa on erikoisruokavaliolla saanut (pitää muistuttaa erikseen huom! )näyttelypaikalle ja pois sekä kotiin suomeen joka kerta on tultu. Matkalla tapahtuu kaikenlaista,joten narisevat matkustajat eivät paranna asioita. Asioita on jouduttu neuvottelemaan-puhuminen auttaa. Menepä omatoimimatkoilla Valkovenäjälle tai Romaniaan. Ei nappaa ainakaan minua. 😊


    • king.tours

      King Tours lähettää yleensä tarkempi matkaohjelma matkustajille noin 3 viikkoa ennen matkan lähtöä.

      • änghhh

        Jaa no enpäs ole ihan samaa mieltä tästä luotettavasta matkanjärjestäjästä.
        Minua henkilökohtaisesti firmassa ärsytti
        a) epäkohtelias palvelu (tämä erityisesti, sekä naispuolisen matkanjohtajan että kuskin puolelta. Me olimme maksavia asiakkaita ja kyseiset henkilöt olivat siellä meitä varten, eivät toisiaan tai itseään eivätkä taatusti tiuskimassa ja urputtamassa asiakkaille)
        b) tietoja sai lypsämällä lypsää ja kun ne sai, ne annettiin hyvin närkästyneeseen sävyyn
        c) reittien muuttelu kesken matkaa
        d) bussin ahtaus
        e) se, että maksoin koirani BOKSILLE paikan mutta jouduin sijoittamaan sen kopperoon jonka ovea ei saanut lukittua saati pysymään kiinni. Samassa kopperossa oli 'alahylly' jolla olivat jonkun toisen koirat.
        Lisäksi erityisesti Viipurin matkalla luvattu 1 tunnin ostosaika olikin tunti yhteensä koko matkan aikana.
        Huippuhetkinä mainittakoot vielä 'rahan vaihto rajan jälkeen' mainintaa. Rahanvaihtopiste ei ensin ollut yöllä auki, sitten kun se viimein saatiin auki ei siellä ollutkaan kaikille rahaa, vaan meidän rahat vaihtoi sitten mies bemarin ikkunasta :D))) Ja tämähän ei tietenkään ollut mitenkään erikoista matkanjärjestäjien mielestä :D. Olisi tietenkin kiva jos matkanjärjestäjä varmistaisi että rahat saa VARMASTI jossain vaihdettua...
        Lähtökin myöhästyi kokonaisen tunnin kun bussi oli kupeksinut ihan ilman lakisääteistä taukoakin jossain herranterttulassa.
        Rahat kyllä kelpasi, mutta valituksia/palautetta ei oteta vastaan, kun järjestäjän mielestä ei missään ole mitään vikaa.
        Kyllä korpesi vaikka saatiinkiin Viipurista se mistä maksettiin, valionarvo ja rotunsa parhaan titteli.
        Mutta silti.
        Toista kertaa en valitettavasti kyseisen firman matkalle lähde vaan hommaan itse kyytini Viipuriin.
        Muille matkoja miettiville voin sen sijaan suositella virolaista firmaa MiliaM, luotettavaa mukavaa matkustamista nykyaikaisissa busseissa, lisäksi reippaasti halvemmalla kuin kotimaisilla firmoilla matkatessa.


      • uupsh
        änghhh kirjoitti:

        Jaa no enpäs ole ihan samaa mieltä tästä luotettavasta matkanjärjestäjästä.
        Minua henkilökohtaisesti firmassa ärsytti
        a) epäkohtelias palvelu (tämä erityisesti, sekä naispuolisen matkanjohtajan että kuskin puolelta. Me olimme maksavia asiakkaita ja kyseiset henkilöt olivat siellä meitä varten, eivät toisiaan tai itseään eivätkä taatusti tiuskimassa ja urputtamassa asiakkaille)
        b) tietoja sai lypsämällä lypsää ja kun ne sai, ne annettiin hyvin närkästyneeseen sävyyn
        c) reittien muuttelu kesken matkaa
        d) bussin ahtaus
        e) se, että maksoin koirani BOKSILLE paikan mutta jouduin sijoittamaan sen kopperoon jonka ovea ei saanut lukittua saati pysymään kiinni. Samassa kopperossa oli 'alahylly' jolla olivat jonkun toisen koirat.
        Lisäksi erityisesti Viipurin matkalla luvattu 1 tunnin ostosaika olikin tunti yhteensä koko matkan aikana.
        Huippuhetkinä mainittakoot vielä 'rahan vaihto rajan jälkeen' mainintaa. Rahanvaihtopiste ei ensin ollut yöllä auki, sitten kun se viimein saatiin auki ei siellä ollutkaan kaikille rahaa, vaan meidän rahat vaihtoi sitten mies bemarin ikkunasta :D))) Ja tämähän ei tietenkään ollut mitenkään erikoista matkanjärjestäjien mielestä :D. Olisi tietenkin kiva jos matkanjärjestäjä varmistaisi että rahat saa VARMASTI jossain vaihdettua...
        Lähtökin myöhästyi kokonaisen tunnin kun bussi oli kupeksinut ihan ilman lakisääteistä taukoakin jossain herranterttulassa.
        Rahat kyllä kelpasi, mutta valituksia/palautetta ei oteta vastaan, kun järjestäjän mielestä ei missään ole mitään vikaa.
        Kyllä korpesi vaikka saatiinkiin Viipurista se mistä maksettiin, valionarvo ja rotunsa parhaan titteli.
        Mutta silti.
        Toista kertaa en valitettavasti kyseisen firman matkalle lähde vaan hommaan itse kyytini Viipuriin.
        Muille matkoja miettiville voin sen sijaan suositella virolaista firmaa MiliaM, luotettavaa mukavaa matkustamista nykyaikaisissa busseissa, lisäksi reippaasti halvemmalla kuin kotimaisilla firmoilla matkatessa.

        Otan yhteyttä mainitsemaasi virolaiseen matkanjärjestäjään. Kokemukseni KingToursista lyhyesti: ensimmäinen ja viimeinen matka samassa paketissa! Ihan karsea! En suosittele.


      • NA
        uupsh kirjoitti:

        Otan yhteyttä mainitsemaasi virolaiseen matkanjärjestäjään. Kokemukseni KingToursista lyhyesti: ensimmäinen ja viimeinen matka samassa paketissa! Ihan karsea! En suosittele.

        Me oltiin kaverin kanssa King Toursin matkalla kesällä, ja vaikka matkaohjelmaan tuli aika viime hetkellä muutoksia, niin reissu oli loistavasti järjestetty ja kaikki sujui ongelmitta, uusi reissu on jo varattuna... ; )


      • King Tours
        uupsh kirjoitti:

        Otan yhteyttä mainitsemaasi virolaiseen matkanjärjestäjään. Kokemukseni KingToursista lyhyesti: ensimmäinen ja viimeinen matka samassa paketissa! Ihan karsea! En suosittele.

        Rakas UUPSH
        Epäilemme että ensimmäinen matka ei ole vielä tehty meidän kyydissämme.
        ! ! ? ?
        Vastatkaa nyt rehellisesti millä matkalla olet ollut meidän kanssa.

        Parhaimmat matkat löydät
        Osoitteesta:
        www.kingtours.net


    • Tarahava

      Olen ollut King Toursin neljällä matkalla mukana, Pietari, Liettua, Tallinna ja Viipuri ja OLEN tykänny. Meidän porukka on ollut tyytyväisiä, jotain pientä matkalla voi sattua mihin ei voi ennakkon varautua. Palvelu on ollut hyvä, kun lähden reissuun niin kyllä King Toursin kyyti kelpaa.

    • Kissamatkaaja

      Olen ollut kissamatkoilla mukana joten en osaa sanoa koirien matkustamisesta oikeastaan mitään.

      Matka Saarenpää järjestää kissanäyttelymatkoja Baltiaan ja nyt sinne näkyy tulleen mukaan myös koiramatkoja. Linkki taisi olla www.matkasaarenpaaa.net

      Ainakin kissamatkoilla on hauskaa, auttava ja huumorintajuinen kuljettaja sekä upea bussi nahkasohvineen, karaokelaitteineen sekä dvd laitteineen. Seuraava matka mennään taas Saarenpään kyydillä.

      Suosittelen lämpimästi !!

    • Zemallo

      Venäjälle ja etenkin Viipuriin matkatessa on aivan turha kuvitella että missään voi VARMASTI vaihtaa rahaa. Tähän ei matkanjärjestäjä voi suuremmin vaikuttaa.

    • Tyytyväinen Asiakas

      Hei! Olen ollut Kingtoursin matkoilla kaksi kertaa! Pietarissa 2010 ja Vilnassa 2011 ja kaikki on sujunut loistavasti!!! Olen tosi tyytyväinen ja lähden varmasti uudelleen heidän reissuille! Kiitos Kingtours!

    • huolestunut

      Moikka, onko kukaan lähdössä 10.11.3.2012 Vilnaan näyttelyyn?

      • villakoiratäti

        Monta reissua ( n. 10 kpl ) Göstän turvallisessa ! kyydissä tehnyt. Kiitos Kingtours !
        Ainahan matkalla sattuu ja tapahtuu, mutta yleensä ne johtuvat kyllä matkustajista.
        kenelläkään ei voi olla pidempää pinnaa kuin Göstalla ja Marittalla... Jos he hermostuvat on syytä matkustajien katsoa peiliin.

        Ja AINA on koirat mahtuneet kyytiin.
        Ja mitä sitten jos koirat ovat häkeissä päällekäin?? kuin kerrossängyt, mutta omissa yksiöissään? Luuleko joku yllä kirjoittaneista, että jokaisella koiralla on paikka lattiasta kattoon - huh huh.

        Se mistä itse pidän Kinggin matkoissa on turvalliset bussit ja ammattitaitoiset kuskit = turvallisuus.
        vaikka bussi ei ole aivan uusi - on se kuitenkin koiramatkoille aivan hyvä. Kukapa aivan uutta bussia koirille uhraisi..

        Mutta voin vain suositella ja matkaanlähtijöille neuvoksi : ole ajoissa paikalla, huumoria mukaan ja pois "kaikkimulleheti" asenne.
        Hymyile ja LUOTA - kyllä he asiansa osaavat !


      • Meniköhän väärin?
        villakoiratäti kirjoitti:

        Monta reissua ( n. 10 kpl ) Göstän turvallisessa ! kyydissä tehnyt. Kiitos Kingtours !
        Ainahan matkalla sattuu ja tapahtuu, mutta yleensä ne johtuvat kyllä matkustajista.
        kenelläkään ei voi olla pidempää pinnaa kuin Göstalla ja Marittalla... Jos he hermostuvat on syytä matkustajien katsoa peiliin.

        Ja AINA on koirat mahtuneet kyytiin.
        Ja mitä sitten jos koirat ovat häkeissä päällekäin?? kuin kerrossängyt, mutta omissa yksiöissään? Luuleko joku yllä kirjoittaneista, että jokaisella koiralla on paikka lattiasta kattoon - huh huh.

        Se mistä itse pidän Kinggin matkoissa on turvalliset bussit ja ammattitaitoiset kuskit = turvallisuus.
        vaikka bussi ei ole aivan uusi - on se kuitenkin koiramatkoille aivan hyvä. Kukapa aivan uutta bussia koirille uhraisi..

        Mutta voin vain suositella ja matkaanlähtijöille neuvoksi : ole ajoissa paikalla, huumoria mukaan ja pois "kaikkimulleheti" asenne.
        Hymyile ja LUOTA - kyllä he asiansa osaavat !

        "Hymyile ja LUOTA - kyllä he asiansa osaavat ! "

        Viestin ylenmääräisestä posetiivisuudesta päätellen jää helposti miettimään että olisikohan tuon pitänyt olla: Hymyile ja LUOTA - kyllä ME asiaMME osaaMME! tmv.?


    • Kirsu

      Hyvin huomaa, että Kingit on itse kommentoineet nuo positiiviset osiot.....

      • Tyytyväinen asiakas

        Höpö, höpö!! Minä ainakin olen laittanut positiivisen kiitosviestin ihan itse!!!! En kyllä yhtään ymmärrä, kuinka paljon vihaa ihmisiin mahtuu, kun pitää ihan mauttomuuksiin mennä mollatessaan matkanjärjestäjää... :o( Mutta! Tosi ikävää, jos oikeasti on ollut kurjia reissuja. Itse olen tietysti ihan onnessani, koska olen kahdesti sattunut heidän hyvin onnistuneelle reissulle... :o) Kai se on paljon itsestäkin kiinni, kuinka matka sujuu..


      • Hyvin meni
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Höpö, höpö!! Minä ainakin olen laittanut positiivisen kiitosviestin ihan itse!!!! En kyllä yhtään ymmärrä, kuinka paljon vihaa ihmisiin mahtuu, kun pitää ihan mauttomuuksiin mennä mollatessaan matkanjärjestäjää... :o( Mutta! Tosi ikävää, jos oikeasti on ollut kurjia reissuja. Itse olen tietysti ihan onnessani, koska olen kahdesti sattunut heidän hyvin onnistuneelle reissulle... :o) Kai se on paljon itsestäkin kiinni, kuinka matka sujuu..

        Minä olen ollut heidän matkalla yhden kerran Liettuassa. Matka meni hyvin. Toisella kerralla olin ilmoittautunut ja matkan maksanut kun tuli viesti, että matka siirtyy toiselle järjestäjälle.. Virolainen Kreisid vei meidät sitten valko-Venäjälle. Olen kesällä lähdössä KingToursin kyydissä taas matkalle. Ihan ok järjestäjä.


      • King Tours

        Kirsu halloo! !
        King Tours kirjoittaa viestit omalla nimellä. Olisi hyvä jos kaikki tekisi samoin.
        Aika moni ylläolevista kommentaattoreista eivät ole koskaan olleet meidän
        matkoilla.
        Kirsu taitaa olla yksi niistä


      • marisijat maanrakoon

        Tämä ei ole King Tours firman kirjoitus. Olen usean vuoden ajan käynyt ko firman matkoilla ja olen taas lähdössä ulkomaille King Toursin järjestämällä matkalle. En tiedä,minkälaista palvelua ihmiset odottavat? Matkat näyttelypaikalle,hotelliin,kotimaahan. Hotellihuoneet ok. Jos haluaa 5 tähden hotelleihin,näitä löytyy. Samoin voi ihan itse ajaa ulkomaille ja olla kuten haluaa. Jos näyttelymenestystä ei tule,se ei ole matkanjärjestäjän vika Olen käynyt myös muiden järjestämillä matkoilla eikä Kung Tours joudu mitenkään häpeämään toimintaansa


    • Kiva reissu

      Vahvistettu matkaohjelma tuli päivää ennen matkaa, siitä pieni miinus, mutta kiitos King toursin kuljettajille Salzburgin matkasta. Oli kuumaa ja kiirettäkin, mutta ne eivät johtuneet firmasta vaan hirveästä ruuhkasta Saksan teillä ja paahtavasta auringon paisteesta. Auto pelasi hyvin ja kuskit tekivät kaikkensa jotta kerittiin määränpäähämme ja takaisin kotiin.

    • Knowleg

      Olisi mukava, jos king tours vaivautuisi vastaamaan sähköposteihin. Tiedän että ne luetaan...

      • mölykky

        ni in


      • King Tours

        Hei Knowleg ! !
        Vastaamme sähköposteihin yleensä samana päivänä.
        Toki "häiriköille" emme vasta.


        Terv
        King Tours
        [email protected]
        www.kingtours.net


    • PB

      Meillä tällä hetkellä sama ongelma. S.posteihin ei vastata... Kuulinpa myös että Baltian Voittaja reissu peruttiin ilman minkäänlaista ilmoitusta osallistujille!!

      • King Tours

        Hei halloo PB
        Joskus kannattaa pitää huhut omana tietona.
        Mainitse edes 1 henkilö joka olisi maksanut matkansa ! !
        Meidän käsityksemme mukaan "osallistujille" voidaan lukea vain ne jotka on laskutettu ja myös makasnut matkansa.
        "PB" voisi olla ystävällinen ja lähettää meille vihje kuka on nimimerkin alla. Luultavasti voisimme ilmoittaa syy siihen miksemme ole vastanneet kyselyihin

        Terveisin
        King Tours
        [email protected]
        www.kingtours.net
        358 50 4024480, 358 6 3172192


    • paska reissu

      Itse olen myöskin tehnyt yhden retken king toursilla ensimmäisen ja viimeisen!

      24 matkustajasta 22 teki kantelu kuluttaja-asiamiehelle reissun jälken kun mikään luvattu ei pitänyt paikkansa ja kaikki sai korvauksia vaikkakin tappelun jälkeen.

      Mutta ikinä en halua koirieni matkustavan sellaisessa loukossa mikä tuo bussiksi kutsuttu rakkine on tai majoittua enää sellasissa läävissä vaikka luvattiin väh. 3tähden hotelleja!!!!

      Ja todellakin kun olet matkasi maksanut niin mitään yhytettä et matkanjärjestäjään saa ennekuin muutamaa päivää ennen lähtöä!!!!!

      • King Tours

        Rakas "paskan marja" ! !
        Tiedoksi kyseinen matka tehtiin 6 vuotta sitten eli 8-12.11.2006 Puolan Potznan
        näyttelyihin.
        Valitettavasti bussissa sattui tulla kyytiin sellainen "sisäpiiriryhmä" joka yritti lavastaa ja jopa valokuvata kaikenlaisia lavastettuja tilanteita.
        Sisäpiiriryhmä yritti saada aikaan ryhmäkantelu onnistumatta.
        Hotellit matkalla: www.metropolishotel.lt
        www.hotelmieszko.gniezno.pl
        Koska sovinto oli mahdotonta. Ehdotimme että kuluttajavalituslautakunta saa
        ottaa asian käsittelyyn ja 28.08.2008 tuli päätökset kooltaan 45 euro/
        valittajaa oli aiheellista palauttaa.

        Mielipiteet meidän koirahäkeistä, voimme tiedoksi ilmoittaa,
        että Poznan matkan jälkeen häkeissämme on ollut yli 4.000 koiraa,
        Osa koirista on ollut yli 10 eri matkalla mukana


        Terveisin
        King Tours
        [email protected]
        www.kingtours.net
        358 50 4024480


    • Inkeri

      Olen tehnyt useita ulkomaan matkoja koiranäyttelyn merkeissä - myös King Toursin järjestämillä. King Tours on ollut luotettava,hotellit ovat olleet hyviä, näyttelypaikalle on päästy. Mitä muuta koiranäyttelymatkoilla voisi olla???
      Hyvin paljon viihtyvyyteen vaikutrtaa myös matkustajat. Jos joka asiasta vinkuu ja valittaa, alkaa se ärsyttää vähitellen kaikkia. Viinaa voi jokainen imeä sen mitä huvittaa, seuraukset täytyy myös varautua itse kantamaan.

    • voi koiraparat

      Koirien raijaaminen ulkomaille näyttelyihin on todella kyseenalaista koiranomistajuutta. Tuskin koira nauttii matkustamisesta ja omistajansa stressaamisesta yhtään. Näyttelyt eivät todellakaan ole lemmikeitä varten, vaan omistajiensa pätemistä varten. Säälin teidän koira-parkojanne.

      • Näyttelyt

        Tuskinpa viestini sisältöä uskot, mutta kirjoitan siitä huolimatta. Meillä kaksi keskikokoista koiraa joita käytetään näyttelyissä. Matkustaminen on yksi koirien mieliteko, auton takaovien avautuessa syöksyvät koirat vapaana ollessaan suoraan kyytiin. Lenkille lähtiessämmekin koirat monesti olisivat menossa auton kyytiin. Matkan ajan koirat yleensä nukkuvat tai sitten seuraavat tapahtumia ulkona auton ikkunoista. Näyttelypaikka ei koiria hermostuta vaan he käyttäytyvät hyvinkin rauhallisesti. Meillä on koiria varten isompi pyöreä kankainen häkki, jossa koirat viihtyvät hyvin. Kehäkierroksen aikana koira tekee oppimiaan temppuja ja saa siitä palkinnon. Häntä heiluu ja koirakin nauttii, kuten missä tahansa harrastuksessa omistajansa kanssa.

        Tiedän kyllä että on aivan toisenlaistakin tapaa käydä näyttelyissä ja olen nähnyt todella järkyttäviä esimerkkejä. Kehään on myös tuotu sairaita koiria, kuten ontuvia. Tämä on sitten tämänkin lajin toinen puoli, mutta sama puoli taitaa löytyä kaikesta.


      • Voi koiraparat
        Näyttelyt kirjoitti:

        Tuskinpa viestini sisältöä uskot, mutta kirjoitan siitä huolimatta. Meillä kaksi keskikokoista koiraa joita käytetään näyttelyissä. Matkustaminen on yksi koirien mieliteko, auton takaovien avautuessa syöksyvät koirat vapaana ollessaan suoraan kyytiin. Lenkille lähtiessämmekin koirat monesti olisivat menossa auton kyytiin. Matkan ajan koirat yleensä nukkuvat tai sitten seuraavat tapahtumia ulkona auton ikkunoista. Näyttelypaikka ei koiria hermostuta vaan he käyttäytyvät hyvinkin rauhallisesti. Meillä on koiria varten isompi pyöreä kankainen häkki, jossa koirat viihtyvät hyvin. Kehäkierroksen aikana koira tekee oppimiaan temppuja ja saa siitä palkinnon. Häntä heiluu ja koirakin nauttii, kuten missä tahansa harrastuksessa omistajansa kanssa.

        Tiedän kyllä että on aivan toisenlaistakin tapaa käydä näyttelyissä ja olen nähnyt todella järkyttäviä esimerkkejä. Kehään on myös tuotu sairaita koiria, kuten ontuvia. Tämä on sitten tämänkin lajin toinen puoli, mutta sama puoli taitaa löytyä kaikesta.

        Luitko noita viestejä noista bussimatkoista? Sellainen on kaikkea muuta kuin hyväksi koiralle. Omalla autolla esim.tunnin ajo ei ole mikään ongelma koiralle. Tarkoitin noita hirveältä kuulostavia ulkomaanmatkoja.
        Mutta olen kyllä myös sitä mieltä, että mieluimmin koira metsässä juoksisi omistajansa kanssa kuin jossain sisätiloissa ympyrää, hihna kaulan alle kiskottuna. Mutta koirat haluavat miellyttää omistajaansa ja nauttivat varmasti yhdessäolosta tapahtui se sitten missä tahansa. Itse en koskaan veis koiraani näyttelyihin, vaan ulos lenkille ja maastoon temppuja harjoittelemaan, hajuja haistelemaan ja uimaan, ym.
        Tietenkin myös näyttelyissä käyvät koirat pääsevät pikille lenkeille ja metsään, ainakin todella toivon niin :)


      • King Tours
        Voi koiraparat kirjoitti:

        Luitko noita viestejä noista bussimatkoista? Sellainen on kaikkea muuta kuin hyväksi koiralle. Omalla autolla esim.tunnin ajo ei ole mikään ongelma koiralle. Tarkoitin noita hirveältä kuulostavia ulkomaanmatkoja.
        Mutta olen kyllä myös sitä mieltä, että mieluimmin koira metsässä juoksisi omistajansa kanssa kuin jossain sisätiloissa ympyrää, hihna kaulan alle kiskottuna. Mutta koirat haluavat miellyttää omistajaansa ja nauttivat varmasti yhdessäolosta tapahtui se sitten missä tahansa. Itse en koskaan veis koiraani näyttelyihin, vaan ulos lenkille ja maastoon temppuja harjoittelemaan, hajuja haistelemaan ja uimaan, ym.
        Tietenkin myös näyttelyissä käyvät koirat pääsevät pikille lenkeille ja metsään, ainakin todella toivon niin :)

        - - > Voi Koiraparat
        Voi, voi taas "asiantuntija" liikkeellä

        Onneksi löytyy järkeviä koiranomistajia

        Terveisin
        King Tours
        [email protected]
        www.kingtours.net
        358 50 4024480


      • tupuliini1
        King Tours kirjoitti:

        - - > Voi Koiraparat
        Voi, voi taas "asiantuntija" liikkeellä

        Onneksi löytyy järkeviä koiranomistajia

        Terveisin
        King Tours
        [email protected]
        www.kingtours.net
        358 50 4024480

        Itse en saanut King Toursilta rahoja takaisin koirani sairastuttua. Käskivät hakea hyvitystä omalta matkavakuutusyhtiöltä.


      • King Tours
        tupuliini1 kirjoitti:

        Itse en saanut King Toursilta rahoja takaisin koirani sairastuttua. Käskivät hakea hyvitystä omalta matkavakuutusyhtiöltä.

        Haloo "Tupuliini1"
        Riippuu siitä millon peruutus tehdään.
        King Tours noudattaa: "Yleiset valmismatkaehdot"
        Kannattaa joskus lukea ennenkuin huutaa

        Terveisin
        King Tours


    • samaa asiaa

      Ei tarvitse olla asiantuntija ymmärtääkseen, että noin kauheat ulkomaan reissut eivät ole mikään koiran ilo. Koira ei ole näyttelyesine, vaan elävä olento, joka tarvitsee terveellisen elinympäristön, ei mitään pitkiä stressaavia matkoja jonnekin, jossa vielä lisää stressiä. Koirat vaistoavat omistajansa tunnetilat herkästi ja tuollaisella reissulla ei taatusti ole rauhallista ja mukavaa.
      Kunnon lenkeille ja koiran luonteen ominaisuuksia hyödyntäviin harrastuksiin (ei, näyttelyissä käyminen ei ole minkään rodun luonteen piirre) ja koirasi on satavarmasti onnellisempi kuin noilla kilpailureissuilla.
      Ja muutenkin on outoa kilpailla koiran ulkonäöstä. Mitä väliä minkä näköinen koira on, kunhan on hyväluonteinen ja terve. Eli koulutettu ja hyvin hoidettu, muutenkin kuin vain pesty, trimmattu ja ruokittu. Onnellinen koira on ilo, ei näyttelypalkinnot.

      • King Tours

        Hyvä "Samaa Asiaa"

        Olet aivan oikeassa siinä:
        "Koirat vaistoavat omistajansa tunnetilat herkästi"
        Just sen takia sinun kaltaiset eivät sovi lähteä näyttelymatkoille.
        Aiheuttaa vain muille matkustajille ja koirille turhaa stressiä.

        Muille tiedoksi:
        Miellyttäviä näyttelymatkoja löytyy osoitteelta:
        www.kingtours.net
        [email protected]
        358 50 4024480

        Terveisin

        King Tours


      • yst terv erkki
        King Tours kirjoitti:

        Hyvä "Samaa Asiaa"

        Olet aivan oikeassa siinä:
        "Koirat vaistoavat omistajansa tunnetilat herkästi"
        Just sen takia sinun kaltaiset eivät sovi lähteä näyttelymatkoille.
        Aiheuttaa vain muille matkustajille ja koirille turhaa stressiä.

        Muille tiedoksi:
        Miellyttäviä näyttelymatkoja löytyy osoitteelta:
        www.kingtours.net
        [email protected]
        358 50 4024480

        Terveisin

        King Tours

        HEI King Tourin matkanjärjestäjät

        iSOT KIITOKSET TAAS KERRAN ERITTÄIN MUKAVASTA JA ASIALLISESTA KOIRANÄYTTELYMATKASTA MINSKIIN. Asiat sujuivat hyvin ja ystävällinen palvelu järjestäjien puolesta taas niinkuin aina. Hotelli, joissa yövyimme oli todella kiva ja huoneet viihtyisiä.
        Olen ollut King tourin matkoilla yli kymmenen kertaa sekä idässä että lännessä, aina sama juttu asiat workkivat hienosti.
        Tässä jo katselen uusia matkoja, joten nähdään taas tulevana kesänä.Suosittelen kyllä KING TOURIA ystäville. Kotimainen ja luotettava matkailualan yritys, jolla vakuudet kunnossa, joten matkustajat ja mopet saavat nauttia rauhassa itse tapahtumasta, näyttelystä. yst terv erkki kulosaaresta


      • king tours
        yst terv erkki kirjoitti:

        HEI King Tourin matkanjärjestäjät

        iSOT KIITOKSET TAAS KERRAN ERITTÄIN MUKAVASTA JA ASIALLISESTA KOIRANÄYTTELYMATKASTA MINSKIIN. Asiat sujuivat hyvin ja ystävällinen palvelu järjestäjien puolesta taas niinkuin aina. Hotelli, joissa yövyimme oli todella kiva ja huoneet viihtyisiä.
        Olen ollut King tourin matkoilla yli kymmenen kertaa sekä idässä että lännessä, aina sama juttu asiat workkivat hienosti.
        Tässä jo katselen uusia matkoja, joten nähdään taas tulevana kesänä.Suosittelen kyllä KING TOURIA ystäville. Kotimainen ja luotettava matkailualan yritys, jolla vakuudet kunnossa, joten matkustajat ja mopet saavat nauttia rauhassa itse tapahtumasta, näyttelystä. yst terv erkki kulosaaresta

        Kiitos Erkki.!
        Katso meidän uudet internetsivut
        Uusi bussi, uudet tuulet.
        Hyvää Uutta Vuotta
        Tervetulua uudelleen

        www.kingtours.net
        [email protected]


    • Ystäv-terveisin-Kaija

      Matka Liettuan Kaunaksen sujuu todella hyvin! Kyytiin pääsin Toijalasta matkan varrelta. Bussi oli siisti ja tilaa riitti kaikille. Pikkukoirat (2-3 kg) nukkui kolmestaan samassa häkissä, mihin sai hyvin laitettua juoma matkapullon ja ruokakupin. Matka aikataulut piti hyvin paikkaansa ja matkaopas ja kuljettajat olivat erittäin ystävällisiä! Kuljettajat auttoivat nostaa näyttelyhäkit ja tavarat kyytiin ja kantaa painavia näyttelypöytiä ja laukkuja hotellin. Kiitos hyvästä palvelusta! 4 tähden hotelli oli todella siisti ja mahtava. Sain yksistään kahden hengen huoneen ilman mitään lisämaksua. Aamupala ja hotelli illallinen oli hyvin maistuva! Pysähdykset ja näyttely paikalle vienti sujuu hyvin ja kehä aikataulujen mukaisesti olisi saanut valita vielä 2 kuljetusta jos tarvetta siihen olisi ollut. Kiitoksia King Tours matkan järjestäjille! Jos tulevaisuudessa tarvin bussikuljetusta, niin uskaltan lähteä mukaan! :)

    • kingtours

      Päivämäärä
      Datum
      Kohde
      Destination
      Maa
      Land
      Matkaohjelma
      Reseprogram
      Hinta alk/hlö*
      Pris fr/pers*
      Koiramaksu**
      Hundavgift**
      Lisäinfo
      Övrig info
      16-17.6.2018
      Tromsa-Tromsö
      NO
      Suomeksi
      215 € Oulu
      B
      Cac
      23.6.2018
      Viipuri-Viborg
      RUS
      Suomeksi
      160 € Lappeenranta
      A
      2xCac
      6-9.7.2018
      Pärnu
      EE
      Suomeksi
      235 € Helsinki
      B
      2xCacib spec
      14-15.7.2018
      Piteå
      SE
      Suomeksi
      120 € Oulu
      A
      Cacib
      27-29.7.2018
      Imavere
      EE
      Suomeksi
      245 € Helsinki
      B
      2xCac
      27-30.7.2018
      Kaliningrad
      RUS
      Suomeksi
      375 € Helsinki
      kts ohjelma
      Cacib
      2-6.8.2018
      Druskininkai
      LT
      Suomeksi
      345 € Helsinki
      C
      3xCacib
      7-14.8.2018
      Amsterdam
      NL
      Suomeksi
      790 € Turku
      C
      World Dog Show
      15-20.8.2018
      Bornholm
      DK
      Suomeksi
      420 € Turku
      kts ohjelma
      2xCacib Cac
      18.8.2018
      Viipuri-Viborg
      RUS
      Suomeksi
      160 € Lappeenranta
      A
      2xCac
      7-10.9.2018
      Minsk
      BY
      Suomeksi
      375 € Helsinki
      B
      Belarus Winner 2xCacib
      12-18.9.2018
      Targu Mures
      RO
      Suomeksi
      650 € Helsinki
      B
      Dracula Dog Show 2xCacib 4xCac
      4-8.10.2018
      Lviv
      UA
      Suomeksi
      650 € Helsinki
      B
      2xCacib
      5-7.10.2018
      Valmiera
      LV
      Suomeksi
      245 € Helsinki
      B
      2xCac
      6-7.10.2018
      Harstad
      NO
      Suomeksi
      215 € Oulu
      B
      Nordic Dog Show
      9-15.10.2018
      Warszawa
      PL
      Suomeksi
      650 € Helsinki
      C
      Eurodogshow
      19-22.10.2018
      Panevezys
      LT
      Suomeksi
      250 € Helsinki
      B
      2xCac
      2-4.11.2018
      Tartu
      EE
      Suomeksi
      245 € Helsinki
      B
      2xCacib
      9-12.11.2018
      Riika-Riga
      LV
      Suomeksi
      275 € Helsinki
      B
      Cacib, Rigas Winner (Cruft qualif.)
      14-19.11.2018
      Lilleström
      NO
      Suomeksi
      450 € Turku
      C
      Nordisk Winner
      23-26.11.2018
      Minsk
      BY
      Suomeksi
      375 € Helsinki
      B
      2xCacib
      7-10.12.2018
      Tukholma-Sthlm
      SE
      Suomeksi
      325 € Turku
      C
      Nordic Dog Show 1xCacib
      14-16.12.2018
      Pietari-St.Petersb
      RUS
      Suomeksi
      320 € Lappeenranta
      B
      2xCacib, Nevsky Winner
      20-24.12.2018
      Vilna-Vilnius
      LT
      Suomeksi
      360 € Helsinki
      kts ohjelma
      3xCacib
      11-13.1.2019
      Tartu
      EE
      Suomeksi
      245 € Helsinki
      B
      2xCac
      25-28.1.2019
      Kaunas
      LT
      Suomeksi
      275 € Helsinki
      B
      2xCacib
      7-13.2.2019
      Clui Napoca
      RO
      Suomeksi
      xxx € Helsinki
      B
      2xCacib 2xCac
      15-17.2.2019
      Valmiera
      LV
      Suomeksi
      245 € Helsinki
      B
      2xCac
      1-4.3.2019
      Minsk
      BY
      Suomeksi
      375 € Helsinki
      B
      2xCacib
      5-12.3.2019
      Birmingham
      UK
      Suomeksi
      975 € Helsinki
      kts ohjelma
      Cruft
      7-11.3.2019
      Vilna-Vilnius
      LT
      Suomeksi
      360 € Helsinki
      kts ohjelma
      3xCacib
      22-25.3.2019
      Riika-Riga
      LV
      Suomeksi
      275 € Helsinki
      B
      2xCacib
      8-13.5.2019
      Roskilde
      DK
      Suomeksi
      450 € Turku
      C
      2xCacib Nordisk
      23-27.5.2019
      Moletai
      LT
      Suomeksi
      295 € Helsinki
      B
      2xCacib Cac
      31.5-3.6.2019
      Minsk
      BY
      Suomeksi
      375 € Helsinki
      B
      2xCacib
      7-10.6.2019
      Riika-Riga
      LV
      Suomeksi
      275 € Helsinki
      B
      Cacib spec
      21-23.6.2019
      Pietari-St.Petersb
      RUS
      Suomeksi
      320 € Lappeenranta
      B
      2xCacib, Belye Nochi
      6-9.9.2019
      Minsk
      BY
      Suomeksi
      375 € Helsinki
      B
      2xCacib
      11-13.10.2019
      Valmiera
      LV
      Suomeksi
      245 € Helsinki
      B
      2xCac
      25-28.10.2019
      Riika-Riga
      LV
      Suomeksi
      275 € Helsinki
      B
      Cacib
      22-25.11.2019
      Minsk
      BY
      Suomeksi
      375 € Helsinki
      B
      2xCacib
      13-15.12.2019
      Pietari-St.Petersb
      RUS
      Suomeksi
      320 € Lappeenranta
      B
      2xCacib, Nevsky Winner
      19-23.12.2019
      Vilna-Vilnius
      LT
      Suomeksi
      360 € Helsinki
      kts ohjelma
      3xCacib

    • kumpiko

      Yritin etsiä kokemuksia King Toursin järjestämistä matkoista ja tämä on ollut hämmentävä ketju lukea. Etenkin, kun kingtours-tunnuksen käyttämä osoite on eri kuin king toursin esitteessä.

      kingtours.fi vs kingtours.net - ovatko nämä sama vai eri firma?

      • Anonyymi

        Kuten varmaan huomasit, usea viesti on kymmenen vuoden takaa. Oikean osoitteen löytänet googlaamalla. Itse olen ollut King Toursin matkoilla neljä kertaa, enkä voi valittaa. Turvallinen suomalainen matkanjärjestäjä, hotellit ovat olleet hyviä jos ei jopa erinomaisia ja matka-aikataulu on pitänyt. Ja kiinteät häkit ovat plussaa, helppoa ja turvallista itselle ja koirille.


    • Jos sähköpostilla jostain syystä ei saa vastausta. kannattaa kokeilla puhelin. sen lisäksi löytyy facebook.
      Mutta aloittelija ei varmaan ole vielä kertaakaan lähettänyt kysely vielä meidän sähköposti osoitteemme: [email protected]

      Terveisin
      King Tours/Gösta Ingves

      • Anonyymi

        Mitä sekoilet? Aloittaja kertoo lähettäneensä sähköpostia kolmeen kertaan. Minkälainen yritys pokkana asiakkaita valehtelijoiksi syyttelee?

        Pieni muistutus: Yhteydenottotapaa EI päätä yritys, vaan asiakas. Jos sähköpostiosoite on annettu, niin silloin se todellakin on asiakkaiden käytössä. Silloin EI ehdoteta, että asiakkaan olisi pitänyt tajuta myös soitella ja laitella facessa viestiä. Haloo nyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe