Huonoon erektioon ja haluttomuuteen on minulla(37v) syynä "jomottava" eurauhanen.
onko kenelläkään neuvoa miten pääsisi eroon eturauhasen aiheuttamasta särystä????
Takapuolen lihaksetkin on kipeinä ja jännittyneinä johtuen juuri ko, jomotuksesta.
Olen kokeillut eri särkylääkkeitä, mutta eivät ole tuoneet apua(lääkärin määräämiä)
Jos olet päässyt vaivasta ,niin kerro minkä merkkinen lääke toi avun?
eturauhasen särky
6
4234
Vastaukset
- ´Kokemusta on
Eturauhastulehdukseen ei sinänsä ole lääkettä mutta esimerkiksi lämpimät kylvyt ja yleensä lämmin auttaa.
Eturauhastulehdus tulee kylmäämisestä joten pitkät kalsarit jalkaan kun ilmat vähän kylmenee. Eli sinun täytyy jatkossa eritoten varoa kylmettymistä ja varsinkin kylmällä istumista. Lämpimillä tai oikeastaaan niin kuumilla kylvyillä kuin iho kestää pääset eroon kivuista. Eräs hyvä keino on pullo täyteen kuumaa vettä ja sitten laittaa siihen villasukka ja lämmittää sillä kivespussien alta. Tämän keinon kertoi eräs urologi.
Uskon että jatkossa kivut hellittää! - hieronta
Voisi olla, että pitkä antibioottikuuri vähintään 1 kk voisi auttaa, mutta ei se aina ole varma keino.
Toinen hyvä keino voisi olla eturauhasen hieronta, jonka suorittaa urologi tai hieroja. Se suoritetaan peräaukon kautta.
Sen tarkoituksena on vilkastuttaa eturauhasen verenkiertoa, jolloin kuona-aineet poistuvat, ja bakteereille jää vähemmän oloaikaa muhia siellä.
Minulla tämä on ainakin auttanut. - apua
Itselläni oli viime syksynä sama vaiva,ensin hoidettin tulehduksena,jota se kuitenkaan ei ollut.käynti eri lääkärillä,joka määräsi omnic tai omnik nimistä lääkettä.apu oli todella nopea ja saman tien kun eturauhasen pingotus/jomotus helpotti,häipyivät myös potenssi ongelmat kokonaan.
- apua
elikkä kyseessä ei ole mikään särkylääke.omnic rentouttaa eturauhasen alueen,jolloin se pääsee elpyyn rauhassa villahousujen lämmössä
- yksi kokemus lisää
Monisyinen vaiva, tässä minun kokemukseni (42 vee).Epämääräistä eturauhassärkyä, muutamana talvipäivänä voimakasta. Samoihin aikoihin potenssiongelmia ja laukeaminen ei oikein tunnu siltä kuin pitää. Siemensyöksy ja virtsaaminen kirvelee. Sitten diagnoosi: ei tulehdus vaan ärsytystila, eturauhanen normaalin kokoinen, PSA alhainen eli normaali. Syynä; stressitekijät, kylmä, liian pitkä jakso ilman siemensyöksyjä (kolmen kk aikana n. 4 kertaa). Hoito:Voimakas särkylääke pitkänä kuurina(30 tabl/1 päivässä). Kuuri tehosi, mutta silloin tällöin pieniä tuntemuksia, taitaa vaan kuulua asiaan tässäiässä.
- Antsa
Paras lääke on minun tapauksessani ollut reseptillä saatava Litalgin, suhteellisen edullinen särkylääke. Nopeimmin se tehoaa peräpuikkona ja yhden puikon annos vastaakin kahta tablettia. Muu hoito on lähinnä nesteiden "kierrätystä": ethän lykkää vessareissuja - etkä toisaalta panttaa siemennestettä. Olen joutunut myöntämään itselleni, ettei masturbaatiokaan ole häpeä, jos prostatan tilanne sitä vaatii. Kylmyys on todellakin myrkkyä eturauhaselle. Pahimpia ansoja ovat ulkosalla istuminen ja vaikkapa unohtuminen seisoskelemaan märissä uimahousuissa kesäisellä rannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803