http://www.taloussanomat.fi/liikenne/2008/06/05/naissa-autoissa-on-vaarallisia-vikoja/200815013/139?rss=2i
Taloussanomissa oli artikkeli autoista joissa on ollut vaarallisia vikoja,, eipä Caliberia löytynyt listassa vaikka vuosi sitten vielä manattiin vaikka mitä tällä palstalla.
Saatiipas tungettua hylsy kateellisten perssiiseen !
On se vaan niin hiano auto ajaa ja muutenki.
Hah kateelliset , repikää tästä
17
2593
Vastaukset
- kyllä harmittaa
kyllä nyt harmittaa, ajan automerkillä joka mainittu artikkelissa.
mutta hyvä kuitenkin, että olet tyytyväinen autoosi. sehän on pääasia.
älä pahoita mieltäsi kateellisten kirjoitteluista, suurin osa niistä on kirjoitettu vain ärsytysmielessä. todellisuudessa nävä provoilijat salaa haaveilevat haukkumistaan autoista.
mietitäänpä mitä autoja eniten parjataan.
kyllä ne on niitä parempia merkkejä, audi, bmw, toyota jne. eli niitä samoja joilla provoilijat itsekin haluaisivat ajaa.
jos nyt caliberi on nousemassa näiden haukuttujen joukkoon, sehän vain osoittaa että sitä pidetään laatupelinä.- Punainenbetunia
Tuohon oli provo vain. Kuului sarjaan tämän palstan hauskat ylilyönnit. Katso linkeistä "palstan helmiä" ostikon alta niin tiedät missä mennään.
- 1.8 sxt
Omalla Caliberilla ajettu nyt n. 4000 km. Vikoja ei ole ilmennyt yhtään.Olen erittäin tyytyväinen auto valintaani. Kyllä ihmisten päät kääntyvät katsomaan Caliberia, toisin kuin pohjamaalin värisiä Toyotoja, joita on joka kulman takana...... :)
- Dustin ångerer
1.8 sxt kirjoitti:
Omalla Caliberilla ajettu nyt n. 4000 km. Vikoja ei ole ilmennyt yhtään.Olen erittäin tyytyväinen auto valintaani. Kyllä ihmisten päät kääntyvät katsomaan Caliberia, toisin kuin pohjamaalin värisiä Toyotoja, joita on joka kulman takana...... :)
Suosittelisin pitämään katseen eteenpäin ja liikenteessä eikä vilkuilemaan ympäriinsä siinä toivossa että "huomasikohan tuokin minut nyt ja caliberini"!!
- LOPETTAKAA
Dustin ångerer kirjoitti:
Suosittelisin pitämään katseen eteenpäin ja liikenteessä eikä vilkuilemaan ympäriinsä siinä toivossa että "huomasikohan tuokin minut nyt ja caliberini"!!
TÄÄ PELLEILY,ON MYÖS CALIBERI JA OLEN HUOMANNUT SAMAT ASIAT KUN MUUTKIN,KYLLÄ PNASTUIN KUN LUIN TEIDÄN VIESTIÄNNE.EIKÖHÄN TÄÄ ASIA OLE TULLUT KÄSITELTYÄ JA SIIRRYTÄÄN SEURAAVIIN AIHEISIIN.
- kirjoittelu
LOPETTAKAA kirjoitti:
TÄÄ PELLEILY,ON MYÖS CALIBERI JA OLEN HUOMANNUT SAMAT ASIAT KUN MUUTKIN,KYLLÄ PNASTUIN KUN LUIN TEIDÄN VIESTIÄNNE.EIKÖHÄN TÄÄ ASIA OLE TULLUT KÄSITELTYÄ JA SIIRRYTÄÄN SEURAAVIIN AIHEISIIN.
vasta alkoikin....
- ja taas kävin
LOPETTAKAA kirjoitti:
Hah, aina onnistuu yhtä hyvin ärsyttäminen tällä palstalla, melkein hauskinta mitä voi tehdä housut jalassa.
40 000 nautinnollista kilometriä caliberin ratissa ja sitten vielä lisänautintona käydä lukasemassa täällä onnettomien nissan ja opelikuskien katkeraa vuodatusta.
Ja kas, vaihtoarvokin vielä suurempi omassa ihanassa Caliberissa kuin teillä, onneksi autoliikkeet jakaa sitä 500 shekkiä romuttamolle vietävistä autoista että saatte jotain tekin kun olette autoa vaihtamassa, ei tuu niin paha mieli. - lada
hyvä listan aloitus, mutta mitä se toyota siellä tekee...
- eikä suotta
lada kirjoitti:
hyvä listan aloitus, mutta mitä se toyota siellä tekee...
oli varmaankin tuossa koska on yksi parjatuimmista/kadehdituimmista merkeistä.
heti bimmerin jälkeen.
riittää näköjään että tojo mainitaan jollain listalla, niin heti joku kommentoi.
kyllä se vaan on bimmeri ja tojo kun kiinnostaa ja herättää keskustelua.
- auto ja
tosi huonosti käyttäytyy mutkissa ja vielä halvan oloisesti tehty ja ylihintainenkin laatuun verrattuna,ihmettelen kuka ostaa mihin käyttöön ja miksi ihmeessä,,??
- 1.8 sxt
Caliber menee mutkissa kuin juna. Ja hinta laatu suhde on mielestäni täysin kohdallaan. Jos auto on persoonallisen näköinen, niin onko se heti ruma. No, makuasiahan se on. Auto on siisti joka tavalla.
- varten
tietenkin!
- ehkä kuin juna
1.8 sxt kirjoitti:
Caliber menee mutkissa kuin juna. Ja hinta laatu suhde on mielestäni täysin kohdallaan. Jos auto on persoonallisen näköinen, niin onko se heti ruma. No, makuasiahan se on. Auto on siisti joka tavalla.
eli hitaasti sillä joutuu kurvailemaan.mutta tarkoitinkin juuri sitä ettei kovassa nopeudessa ole vakaata mutkaisella tiellä,tai ei nyt kovin lujaa kuljekaan mutta kuitenkin.n160km/h on mielestäni aika rasittava ajopeli ja ulkonäkö ei ole hyvä,mutta en muutenkaan pidä autotyypistä,makujuttu tosiaaan on.
- se johtuu
Olen usein miettinyt miksi, varsinkin miehet, haukkuu Caliberia rumaksi. Syvällisissä pohdisnnoissani olen tullut siihen tulokseen että he nähdessään Caliberin heille tulee mielikuva nuoresta Arnold Swartcheneggerista ja mieleen häivähtää oitis oma ulkoasu joka on kuin vanha Taunus. Kaikkihan me muistamme Taunus- rukan joka oli niin tavallinen, tylsänvärinen "luiskahartia" johon ei todellakaan toista silmäystä luonut. Ärsytyshän siinä hiipii mieleen kun tajuaa että liikkuessaan missä vaan niin Caliber kääntää edelleenkin katseita ja itse ei saa edes silmäsyrjästä vilkaisua kapakkareissullakaan. Kateus, tuo tunne joka joka suomalaisissa ylittää kiimankin, pistää tietysti haukkumaan sitä kuten nähdään.
Luin mielenkiinnolla Ruma auto ja - kirjoittajan kirjoituksen, sillä voitaisiin kuvata myös suomalaista miestä:tosi huonosti käyttäytyy aina ja vielä halvan oloisesti tehty ja ylihintainenkin laatuun verrattuna,ihmettelen kuka ottaa mihin käyttöön ja miksi ihmeessä,,?? - A.S.
se johtuu kirjoitti:
Olen usein miettinyt miksi, varsinkin miehet, haukkuu Caliberia rumaksi. Syvällisissä pohdisnnoissani olen tullut siihen tulokseen että he nähdessään Caliberin heille tulee mielikuva nuoresta Arnold Swartcheneggerista ja mieleen häivähtää oitis oma ulkoasu joka on kuin vanha Taunus. Kaikkihan me muistamme Taunus- rukan joka oli niin tavallinen, tylsänvärinen "luiskahartia" johon ei todellakaan toista silmäystä luonut. Ärsytyshän siinä hiipii mieleen kun tajuaa että liikkuessaan missä vaan niin Caliber kääntää edelleenkin katseita ja itse ei saa edes silmäsyrjästä vilkaisua kapakkareissullakaan. Kateus, tuo tunne joka joka suomalaisissa ylittää kiimankin, pistää tietysti haukkumaan sitä kuten nähdään.
Luin mielenkiinnolla Ruma auto ja - kirjoittajan kirjoituksen, sillä voitaisiin kuvata myös suomalaista miestä:tosi huonosti käyttäytyy aina ja vielä halvan oloisesti tehty ja ylihintainenkin laatuun verrattuna,ihmettelen kuka ottaa mihin käyttöön ja miksi ihmeessä,,??Kauneus on katsojan silmissä. Itse en välttämättä pidä tilautoja ja SUVE:ja erityisen kauniina. Mielestäni taas klassisen kauniita muotoja on jaguarin S-typessa ja miksei myös edllismallinen Chrysler sebring. Ei auton tarvitse olla korkea ollakseen miehekäs.
Siitä hartia leveydestä vielä, ei taida viim. taunus paljon jäädä cm paitsi. - Viveca(-liber)
A.S. kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä. Itse en välttämättä pidä tilautoja ja SUVE:ja erityisen kauniina. Mielestäni taas klassisen kauniita muotoja on jaguarin S-typessa ja miksei myös edllismallinen Chrysler sebring. Ei auton tarvitse olla korkea ollakseen miehekäs.
Siitä hartia leveydestä vielä, ei taida viim. taunus paljon jäädä cm paitsi.Juu, hyvä vertaus tuo lapatossu-taunus vs. caliber.
Kyllähän taunuksessakin mittaa ja painoakin on, mutta kuten suomalaisessa miesreppanassakin, se on vaan sijoittunut aivan vääriin kohtiin...
Caliberi on tiivis, muhkea paketti kuten em. Arskakin mutta taunus taas valju lökäpöksylössykkä kuten tyypilliset suomalaiset ukkoressukat.
- ihme
... ketä nyt Amerikan lada tekis kateelliseks? Herää... sehän on HALVIN (ja myös näyttää siltä, erityisesti sisältä) auto mitä siellä tehdään.
Kyllä ne on ihan toisen autot joita jotkut onnettomat kadehtii, BMW, Audi, Mersu, Corvette... jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859