Hah kateelliset , repikää tästä

Helmiorvokki Caliberin ratissa

http://www.taloussanomat.fi/liikenne/2008/06/05/naissa-autoissa-on-vaarallisia-vikoja/200815013/139?rss=2i

Taloussanomissa oli artikkeli autoista joissa on ollut vaarallisia vikoja,, eipä Caliberia löytynyt listassa vaikka vuosi sitten vielä manattiin vaikka mitä tällä palstalla.

Saatiipas tungettua hylsy kateellisten perssiiseen !

On se vaan niin hiano auto ajaa ja muutenki.

17

2574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä harmittaa

      kyllä nyt harmittaa, ajan automerkillä joka mainittu artikkelissa.

      mutta hyvä kuitenkin, että olet tyytyväinen autoosi. sehän on pääasia.

      älä pahoita mieltäsi kateellisten kirjoitteluista, suurin osa niistä on kirjoitettu vain ärsytysmielessä. todellisuudessa nävä provoilijat salaa haaveilevat haukkumistaan autoista.

      mietitäänpä mitä autoja eniten parjataan.

      kyllä ne on niitä parempia merkkejä, audi, bmw, toyota jne. eli niitä samoja joilla provoilijat itsekin haluaisivat ajaa.

      jos nyt caliberi on nousemassa näiden haukuttujen joukkoon, sehän vain osoittaa että sitä pidetään laatupelinä.

      • Punainenbetunia

        Tuohon oli provo vain. Kuului sarjaan tämän palstan hauskat ylilyönnit. Katso linkeistä "palstan helmiä" ostikon alta niin tiedät missä mennään. 


      • 1.8 sxt

        Omalla Caliberilla ajettu nyt n. 4000 km. Vikoja ei ole ilmennyt yhtään.Olen erittäin tyytyväinen auto valintaani. Kyllä ihmisten päät kääntyvät katsomaan Caliberia, toisin kuin pohjamaalin värisiä Toyotoja, joita on joka kulman takana...... :)


      • Dustin ångerer
        1.8 sxt kirjoitti:

        Omalla Caliberilla ajettu nyt n. 4000 km. Vikoja ei ole ilmennyt yhtään.Olen erittäin tyytyväinen auto valintaani. Kyllä ihmisten päät kääntyvät katsomaan Caliberia, toisin kuin pohjamaalin värisiä Toyotoja, joita on joka kulman takana...... :)

        Suosittelisin pitämään katseen eteenpäin ja liikenteessä eikä vilkuilemaan ympäriinsä siinä toivossa että "huomasikohan tuokin minut nyt ja caliberini"!!


      • LOPETTAKAA
        Dustin ångerer kirjoitti:

        Suosittelisin pitämään katseen eteenpäin ja liikenteessä eikä vilkuilemaan ympäriinsä siinä toivossa että "huomasikohan tuokin minut nyt ja caliberini"!!

        TÄÄ PELLEILY,ON MYÖS CALIBERI JA OLEN HUOMANNUT SAMAT ASIAT KUN MUUTKIN,KYLLÄ PNASTUIN KUN LUIN TEIDÄN VIESTIÄNNE.EIKÖHÄN TÄÄ ASIA OLE TULLUT KÄSITELTYÄ JA SIIRRYTÄÄN SEURAAVIIN AIHEISIIN.


      • kirjoittelu
        LOPETTAKAA kirjoitti:

        TÄÄ PELLEILY,ON MYÖS CALIBERI JA OLEN HUOMANNUT SAMAT ASIAT KUN MUUTKIN,KYLLÄ PNASTUIN KUN LUIN TEIDÄN VIESTIÄNNE.EIKÖHÄN TÄÄ ASIA OLE TULLUT KÄSITELTYÄ JA SIIRRYTÄÄN SEURAAVIIN AIHEISIIN.

        vasta alkoikin....


      • ja taas kävin
        LOPETTAKAA kirjoitti:

        TÄÄ PELLEILY,ON MYÖS CALIBERI JA OLEN HUOMANNUT SAMAT ASIAT KUN MUUTKIN,KYLLÄ PNASTUIN KUN LUIN TEIDÄN VIESTIÄNNE.EIKÖHÄN TÄÄ ASIA OLE TULLUT KÄSITELTYÄ JA SIIRRYTÄÄN SEURAAVIIN AIHEISIIN.

        Hah, aina onnistuu yhtä hyvin ärsyttäminen tällä palstalla, melkein hauskinta mitä voi tehdä housut jalassa.

        40 000 nautinnollista kilometriä caliberin ratissa ja sitten vielä lisänautintona käydä lukasemassa täällä onnettomien nissan ja opelikuskien katkeraa vuodatusta.

        Ja kas, vaihtoarvokin vielä suurempi omassa ihanassa Caliberissa kuin teillä, onneksi autoliikkeet jakaa sitä 500 shekkiä romuttamolle vietävistä autoista että saatte jotain tekin kun olette autoa vaihtamassa, ei tuu niin paha mieli.


      • lada

        hyvä listan aloitus, mutta mitä se toyota siellä tekee...


      • eikä suotta
        lada kirjoitti:

        hyvä listan aloitus, mutta mitä se toyota siellä tekee...

        oli varmaankin tuossa koska on yksi parjatuimmista/kadehdituimmista merkeistä.
        heti bimmerin jälkeen.

        riittää näköjään että tojo mainitaan jollain listalla, niin heti joku kommentoi.

        kyllä se vaan on bimmeri ja tojo kun kiinnostaa ja herättää keskustelua.


    • auto ja

      tosi huonosti käyttäytyy mutkissa ja vielä halvan oloisesti tehty ja ylihintainenkin laatuun verrattuna,ihmettelen kuka ostaa mihin käyttöön ja miksi ihmeessä,,??

      • 1.8 sxt

        Caliber menee mutkissa kuin juna. Ja hinta laatu suhde on mielestäni täysin kohdallaan. Jos auto on persoonallisen näköinen, niin onko se heti ruma. No, makuasiahan se on. Auto on siisti joka tavalla.


      • varten

        tietenkin!


      • ehkä kuin juna
        1.8 sxt kirjoitti:

        Caliber menee mutkissa kuin juna. Ja hinta laatu suhde on mielestäni täysin kohdallaan. Jos auto on persoonallisen näköinen, niin onko se heti ruma. No, makuasiahan se on. Auto on siisti joka tavalla.

        eli hitaasti sillä joutuu kurvailemaan.mutta tarkoitinkin juuri sitä ettei kovassa nopeudessa ole vakaata mutkaisella tiellä,tai ei nyt kovin lujaa kuljekaan mutta kuitenkin.n160km/h on mielestäni aika rasittava ajopeli ja ulkonäkö ei ole hyvä,mutta en muutenkaan pidä autotyypistä,makujuttu tosiaaan on.


      • se johtuu

        Olen usein miettinyt miksi, varsinkin miehet, haukkuu Caliberia rumaksi. Syvällisissä pohdisnnoissani olen tullut siihen tulokseen että he nähdessään Caliberin heille tulee mielikuva nuoresta Arnold Swartcheneggerista ja mieleen häivähtää oitis oma ulkoasu joka on kuin vanha Taunus. Kaikkihan me muistamme Taunus- rukan joka oli niin tavallinen, tylsänvärinen "luiskahartia" johon ei todellakaan toista silmäystä luonut. Ärsytyshän siinä hiipii mieleen kun tajuaa että liikkuessaan missä vaan niin Caliber kääntää edelleenkin katseita ja itse ei saa edes silmäsyrjästä vilkaisua kapakkareissullakaan. Kateus, tuo tunne joka joka suomalaisissa ylittää kiimankin, pistää tietysti haukkumaan sitä kuten nähdään.

        Luin mielenkiinnolla Ruma auto ja - kirjoittajan kirjoituksen, sillä voitaisiin kuvata myös suomalaista miestä:tosi huonosti käyttäytyy aina ja vielä halvan oloisesti tehty ja ylihintainenkin laatuun verrattuna,ihmettelen kuka ottaa mihin käyttöön ja miksi ihmeessä,,??


      • A.S.
        se johtuu kirjoitti:

        Olen usein miettinyt miksi, varsinkin miehet, haukkuu Caliberia rumaksi. Syvällisissä pohdisnnoissani olen tullut siihen tulokseen että he nähdessään Caliberin heille tulee mielikuva nuoresta Arnold Swartcheneggerista ja mieleen häivähtää oitis oma ulkoasu joka on kuin vanha Taunus. Kaikkihan me muistamme Taunus- rukan joka oli niin tavallinen, tylsänvärinen "luiskahartia" johon ei todellakaan toista silmäystä luonut. Ärsytyshän siinä hiipii mieleen kun tajuaa että liikkuessaan missä vaan niin Caliber kääntää edelleenkin katseita ja itse ei saa edes silmäsyrjästä vilkaisua kapakkareissullakaan. Kateus, tuo tunne joka joka suomalaisissa ylittää kiimankin, pistää tietysti haukkumaan sitä kuten nähdään.

        Luin mielenkiinnolla Ruma auto ja - kirjoittajan kirjoituksen, sillä voitaisiin kuvata myös suomalaista miestä:tosi huonosti käyttäytyy aina ja vielä halvan oloisesti tehty ja ylihintainenkin laatuun verrattuna,ihmettelen kuka ottaa mihin käyttöön ja miksi ihmeessä,,??

        Kauneus on katsojan silmissä. Itse en välttämättä pidä tilautoja ja SUVE:ja erityisen kauniina. Mielestäni taas klassisen kauniita muotoja on jaguarin S-typessa ja miksei myös edllismallinen Chrysler sebring. Ei auton tarvitse olla korkea ollakseen miehekäs.

        Siitä hartia leveydestä vielä, ei taida viim. taunus paljon jäädä cm paitsi.


      • Viveca(-liber)
        A.S. kirjoitti:

        Kauneus on katsojan silmissä. Itse en välttämättä pidä tilautoja ja SUVE:ja erityisen kauniina. Mielestäni taas klassisen kauniita muotoja on jaguarin S-typessa ja miksei myös edllismallinen Chrysler sebring. Ei auton tarvitse olla korkea ollakseen miehekäs.

        Siitä hartia leveydestä vielä, ei taida viim. taunus paljon jäädä cm paitsi.

        Juu, hyvä vertaus tuo lapatossu-taunus vs. caliber.
        Kyllähän taunuksessakin mittaa ja painoakin on, mutta kuten suomalaisessa miesreppanassakin, se on vaan sijoittunut aivan vääriin kohtiin...

        Caliberi on tiivis, muhkea paketti kuten em. Arskakin mutta taunus taas valju lökäpöksylössykkä kuten tyypilliset suomalaiset ukkoressukat.


    • ihme

      ... ketä nyt Amerikan lada tekis kateelliseks? Herää... sehän on HALVIN (ja myös näyttää siltä, erityisesti sisältä) auto mitä siellä tehdään.
      Kyllä ne on ihan toisen autot joita jotkut onnettomat kadehtii, BMW, Audi, Mersu, Corvette... jne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe