Kertokaahan millä saisin puolisoni jälleen syttymään kun pidemmän aikaa on tuntunut siltä, että jäiset grillihiiletkin on helpompi saada sytytettyä. Suhteemme on kestänyt 3 vuotta. viimisen vuoden aikana seksiä on harrastettu aina vain minun aloitteesta ja tuntuu siltä kun kumppanini pitää vain sitä velvollisuutenaan enkä todellakaan haluaisi sen olevan hänelle vain pakko "pullaa". Olen sen verran viriili mies että kaipaan seksiä ja läheisyyttä usein ja vaikka terve kätinen olenkin olisi kiva jos puolisokin olisi useammin suostuvain ja halukas useammin kun 1 kuussa ja tekisi myös aloitteita. Itse taidan olla epänormaali kun useampi kertapäivässä tulee itsensä tyydytettyä. Harvoin kun rakastelemme otan aina puolisoni huomioon ja minulle on tärkeää että myös hän saa. Rupeaa vaan kyllästyttämään tuo jääkalikan ainainen sulattelu. Pettämään en haluaisi lähteä, mutta sekin kieltämättä on ruvennut käymään mielessä. Mielestäni sitten on parempi erota kokonaan.
Mitä tehdä haluttomalle naiselle?
5
3249
Vastaukset
- omaa miestäni
mutta haluan kyllä erästä toista. Sitä vain kyllästyy toiseen, ei kipinöi yhtään.
Teillä on vielä noin vähän suhdetta takana, että nopeasti on lopahtanut, mulla on vuosikymmeniä takana joten kyllästyminen ei kai ihme.- lupasin
hääpäivänäni papin edessä alttarilla, kyllästyä kumppaniini.
Sitähän hän ilmeisesti kysyi, kun kysyi että tahdotko.
Minä lupasin rakastaa ja tukea, se vain ei riittänyt.
- Amber-78
Jos haluat olla kumppanisi kanssa jatkossakin, älä missään nimessä lähde pettäville jäille!
Sinänsä hankala sanoa muuta kuin että anna hänelle sitä mitä hän pitää tärkeänä. En tiedä onko se teidän suhteessanne aikaa, hellyyttä, koruja, irtiottoa arjesta vai ihan jotain muuta.
Yritä jollain tapaa saada hänet tuntemaan itsensä tärkeäksi ja haluttavaksi. Älä tee itse aloitetta seksiin vaan tee kaikkesi, että hän tuntisi olonsa turvalliseksi ja sensuelliksi. Hyvää ruokaa, kenties viiniä ja hierontaa. Viettäkää ihana ilta ilman paineita (vaikka sinulla niitä olisikin ;)). Katso häntä kuin katselisit häntä ensi kertaa elämässäsi. Keskustelkaa ja osoita hellyyttä.
Ole kuin haluaisit vain ja ainoastaan hänen läsnäoloaan.
Jos ilta ei pääty seksiin (mikä voisi olla jopa parempi tulevan kannalta), niin ota hänet hellästi viereesi nukkumaan.
Huomiota, hellyyttä, arvostusta ja kunnioitusta ilmaisemalla irtoaa ennemmin tai myöhemmin, se on kyllä ihan varmaa! Älä painosta, äläkä tee aloitetta seksiin. Hivele ja silittele. - Kauris
tapasin sellaisen ihmisen, joka vei estoni pois...se tuntui niin hyvältä ja nykyään haluan seksiä koko ajan..ja ajan kanssa seksi paranee!Anna naisellesi kunnolla niin ehkä e siitä...
- ...Emäntä saa..
Juurikin niin usein ja kauan kun haluaa, mutta kun kyse oli siitä et mä en saa (jos alotukseni oli jotenkin epäselvä). Emäntäni laukeaa aikas herkästi ja mä oon vielä puolivälissä:) ja uusintaankin olisin valmis vartin päästä. Olisi vaan kiva peuhata joskus enemmän kun se 10 minuuttia. Et silleen, oli tos välillä jo ihan kiva aikakin, nyt taas hiljasenpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882