N'pp'imist; on aivan sekaisin, kuten huomaatte, mit' minun tulisi tehd'_. Ohjeet toivoisin aivan selkokielell'. Kiitos hyv't ihmiset, jos viitsitte v'h'n neuvoa!
Ps. K'yt'n WIN98
Näippäimistö aivan sekaisin
12
608
Vastaukset
- ---
Mitenköhän ihmeessä otsikossä toimii ääkköset, mutta tekstissä ei?
- kaluvitti vilukatti
Se oli nääs näippäimistö eli joku erikoisviritys. Jokohan pentti on saanut ääkköset näkymään näppäimistöönsä
- windy city
en tiedä miten 98ssa tää menee mutta w2k tällä tavalla.
eli avaa ohjauspaneeli(control panel) sieltä klikkaat näppäimistöä(keyboard)kuvaketta. avautuneesta välilehdeltä klikkaat esiin välilehden(input locales). jos kielivaihtoehtoruudusssa näkyy FI tunnus niin klikkaa sitä ja sitten nappia(set as default). näin näppäimistösi toimii suomenkielisellä asetuksilla. Jos ruudussa ei ole FI tunnusta niin klikkaa(add) ja ilmestyneestä valikosta valitse Suomi/finnish. ja sitten toimi edellä mainitun ohjeen mukaisesti.
toivottavasti toimii näillä ohjeilla - APUA, APUA!
mik' neuvoksi_
Ps. K'yt'n WIN98- ...
...psykiatrista hoitoa?
- peltokoskis
Se nimittäin ei kestä kaataa kaikenmaailman sotkua päällensä.Olutta ja muuta "limua" pitää kaataa kurkkuun,eikä näppikselle,koska näin nähtävästi sulla on käynyt tai sitten on paha LUKI-häiriö ja siihen saa apua muulta kuin täältä
- ehehehehehe
peltokoskis kirjoitti:
Se nimittäin ei kestä kaataa kaikenmaailman sotkua päällensä.Olutta ja muuta "limua" pitää kaataa kurkkuun,eikä näppikselle,koska näin nähtävästi sulla on käynyt tai sitten on paha LUKI-häiriö ja siihen saa apua muulta kuin täältä
Vielä lukee näitä vastauksia, kun kysymys on tehty seitsemän vuotta sitten.
Selaimeen on varmaan laitettu ulkomaan näppylät.
Avaa IE -> Näytä -> Koodaus -> Unicode (UTC-8).- khihihihih
Seittemässä vuodessa kerinny näppikset jo kerinny vaihtua moneen kertaan.
- 5+5
Win 98 vielä kertaalleen uusiksi. Tai soita M$ tukeen.
- M-Kär
Ubutubu, niin näppylät alkaa toimimaan.
- Pu Pu ntu
laitappas nyt kilttinä siellä virtuaali näppis päälle ja kirjoita selkokielellä sitten uudestaan tai pyydä apua joltakin asiasta jotain ymmärtävältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514