Näippäimistö aivan sekaisin

APUA, APUA!

N'pp'imist; on aivan sekaisin, kuten huomaatte, mit' minun tulisi tehd'_. Ohjeet toivoisin aivan selkokielell'. Kiitos hyv't ihmiset, jos viitsitte v'h'n neuvoa!
Ps. K'yt'n WIN98

12

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Mitenköhän ihmeessä otsikossä toimii ääkköset, mutta tekstissä ei?

      • kaluvitti vilukatti

        Se oli nääs näippäimistö eli joku erikoisviritys. Jokohan pentti on saanut ääkköset näkymään näppäimistöönsä


    • windy city

      en tiedä miten 98ssa tää menee mutta w2k tällä tavalla.

      eli avaa ohjauspaneeli(control panel) sieltä klikkaat näppäimistöä(keyboard)kuvaketta. avautuneesta välilehdeltä klikkaat esiin välilehden(input locales). jos kielivaihtoehtoruudusssa näkyy FI tunnus niin klikkaa sitä ja sitten nappia(set as default). näin näppäimistösi toimii suomenkielisellä asetuksilla. Jos ruudussa ei ole FI tunnusta niin klikkaa(add) ja ilmestyneestä valikosta valitse Suomi/finnish. ja sitten toimi edellä mainitun ohjeen mukaisesti.

      toivottavasti toimii näillä ohjeilla

    • APUA, APUA!

      mik' neuvoksi_


      Ps. K'yt'n WIN98

      • ...

        ...psykiatrista hoitoa?


      • peltokoskis

        Se nimittäin ei kestä kaataa kaikenmaailman sotkua päällensä.Olutta ja muuta "limua" pitää kaataa kurkkuun,eikä näppikselle,koska näin nähtävästi sulla on käynyt tai sitten on paha LUKI-häiriö ja siihen saa apua muulta kuin täältä


      • ehehehehehe
        peltokoskis kirjoitti:

        Se nimittäin ei kestä kaataa kaikenmaailman sotkua päällensä.Olutta ja muuta "limua" pitää kaataa kurkkuun,eikä näppikselle,koska näin nähtävästi sulla on käynyt tai sitten on paha LUKI-häiriö ja siihen saa apua muulta kuin täältä

        Vielä lukee näitä vastauksia, kun kysymys on tehty seitsemän vuotta sitten.


    • Selaimeen on varmaan laitettu ulkomaan näppylät.
      Avaa IE -> Näytä -> Koodaus -> Unicode (UTC-8).

      • khihihihih

        Seittemässä vuodessa kerinny näppikset jo kerinny vaihtua moneen kertaan.


    • 5+5

      Win 98 vielä kertaalleen uusiksi. Tai soita M$ tukeen.

      • M-Kär

        Ubutubu, niin näppylät alkaa toimimaan.


    • Pu Pu ntu

      laitappas nyt kilttinä siellä virtuaali näppis päälle ja kirjoita selkokielellä sitten uudestaan tai pyydä apua joltakin asiasta jotain ymmärtävältä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe