Näippäimistö aivan sekaisin

APUA, APUA!

N'pp'imist; on aivan sekaisin, kuten huomaatte, mit' minun tulisi tehd'_. Ohjeet toivoisin aivan selkokielell'. Kiitos hyv't ihmiset, jos viitsitte v'h'n neuvoa!
Ps. K'yt'n WIN98

12

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Mitenköhän ihmeessä otsikossä toimii ääkköset, mutta tekstissä ei?

      • kaluvitti vilukatti

        Se oli nääs näippäimistö eli joku erikoisviritys. Jokohan pentti on saanut ääkköset näkymään näppäimistöönsä


    • windy city

      en tiedä miten 98ssa tää menee mutta w2k tällä tavalla.

      eli avaa ohjauspaneeli(control panel) sieltä klikkaat näppäimistöä(keyboard)kuvaketta. avautuneesta välilehdeltä klikkaat esiin välilehden(input locales). jos kielivaihtoehtoruudusssa näkyy FI tunnus niin klikkaa sitä ja sitten nappia(set as default). näin näppäimistösi toimii suomenkielisellä asetuksilla. Jos ruudussa ei ole FI tunnusta niin klikkaa(add) ja ilmestyneestä valikosta valitse Suomi/finnish. ja sitten toimi edellä mainitun ohjeen mukaisesti.

      toivottavasti toimii näillä ohjeilla

    • APUA, APUA!

      mik' neuvoksi_


      Ps. K'yt'n WIN98

      • ...

        ...psykiatrista hoitoa?


      • peltokoskis

        Se nimittäin ei kestä kaataa kaikenmaailman sotkua päällensä.Olutta ja muuta "limua" pitää kaataa kurkkuun,eikä näppikselle,koska näin nähtävästi sulla on käynyt tai sitten on paha LUKI-häiriö ja siihen saa apua muulta kuin täältä


      • ehehehehehe
        peltokoskis kirjoitti:

        Se nimittäin ei kestä kaataa kaikenmaailman sotkua päällensä.Olutta ja muuta "limua" pitää kaataa kurkkuun,eikä näppikselle,koska näin nähtävästi sulla on käynyt tai sitten on paha LUKI-häiriö ja siihen saa apua muulta kuin täältä

        Vielä lukee näitä vastauksia, kun kysymys on tehty seitsemän vuotta sitten.


    • Selaimeen on varmaan laitettu ulkomaan näppylät.
      Avaa IE -> Näytä -> Koodaus -> Unicode (UTC-8).

      • khihihihih

        Seittemässä vuodessa kerinny näppikset jo kerinny vaihtua moneen kertaan.


    • 5+5

      Win 98 vielä kertaalleen uusiksi. Tai soita M$ tukeen.

      • M-Kär

        Ubutubu, niin näppylät alkaa toimimaan.


    • Pu Pu ntu

      laitappas nyt kilttinä siellä virtuaali näppis päälle ja kirjoita selkokielellä sitten uudestaan tai pyydä apua joltakin asiasta jotain ymmärtävältä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      303
      2713
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      48
      1316
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      81
      1199
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1083
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      286
      1032
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      75
      889
    7. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      77
      869
    8. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      835
    9. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      70
      822
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      789
    Aihe