Ihastuksen vältteleminen

:o(

Oletko koskaan vältellyt ihastustasi, ja mistähän tämä on johtunut? Meneekö välttely koskaan ohi, vai ainoastaan sitten kun ihastuskin on jo haihtunut?

128

26759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silloin voi olla

      aika voimakkaat tunteet kehissä.

    • some girl

      mää todellakin välttelen jos olen todella ihastunut, ja tää on sillai tosi outoa ku oon kuitenki kohta 20 vuotias.
      Esimerkkinä tämmönen, että ollaan samassa työpaikassa tän miehen kans, johon oon todella ihastunut, oikeestaan rakastunut, nii kerran hän käveli suorään mua vastaan, mä pysähdyin ihan täysin ja aloin siinä keskellä käytävää miettiin, et käännynkö pois, sit vaan muka laitoin jotain nimilappua paremmin ja välttelin hänen katsetta :)
      Ja mistä se johtuu..itse aina ajattelen, et näytän kauheelta, ei se nyt voi mua nähä, en oo valmistautunu :D tai sit vaan meen ihan sekasin, pää menee niin tyhjäks..

      Ja sit kun olen ihastunut vähän yhteen toiseen, niin välttelen kyllä hänenkin katsetta, mutta jos ollaan kahden niin pystyn oleen paljon rennommin..jotenki vaan jos moikkaa siel mis on ihmisiä, nii pelkää et muut huomaa, tai ei nyt pelkää, mutta se on semmosta vaivautunutta :)

    • piskunen

      Itse aloin vältellä, kun mun ihastukseni kohde alkoi ensin vältellä ja muuttui yhtäkkiä kummasti, ei enää edes puhu samalla tavalla kuin ennen ja muutenkin muuttui. Ihan kuin oisin jotenkin loukannut, mut en ymmärrä miten. Ihan pihalla.

      • Nimetön

        taas välttelen siksi, että sattuu liikaa nähdä häntä. Itsellä kun on tunteita pelis (vaikka yrittänytkin kuolettaa ne), mutta tietää että toisella ei, ni sillon se tuottaa enemmän tuskaa kun iloo. Niin, että sen takia..


      • outoa täälläkin

        "mun ihastukseni kohde alkoi ensin vältellä ja muuttui yhtäkkiä kummasti, ei enää edes puhu samalla tavalla kuin ennen ja muutenkin muuttui. Ihan kuin oisin jotenkin loukannut, mut en ymmärrä miten. Ihan pihalla."

        Samaa olen kummastellut minäkin työpaikalla ollessani noin joka päivä! Onneksi nainen löysi miehen, meni kihloihin ja ensi kuussa naimisiin.

        Mutta vältelee edelelen siis minua.


    • en ole

      kyllä vältellyt kovinkaan moneen kertaan. Koska ihastuneena minulla on tarve nähdä tätä henkilöä, johon olen ihastunut. Tällöinhän hakeudun jopa tarkoituksella hänen lähelleen...

      Minua kohtaan on kyllä käyttäydytty kylmästi; se ei yleensäkään ole kestänyt kovinkaan kauaa. Itse kun olen ottanut saman linjan, niin sitten tuntuu kuin kiinnostus alkaisi taas heräämään. Tosin itselläni tämä ihastus on saattanut vaihtua jo joksikin muuksi.

      • Päivi.hei

        tutulta, olen varmaan mennyt liian lähelle, kun ihastukseni "kaupansetä" on ollut hieman viileän oloinen tai sitten hän on rasittunut (sitä alkaa selitellä itselleen parhainpäin toisen henkisiä olotiloja...).
        En vaan oikein tiedä, mitä tehdä, menisinkö tunnustamaan ihastukseni häneen vai en? Voiko työssäolevaa "kaupansetää" häiritä henk.kohtaisilla asioilla? olen kohta hermoraunio...huoh


    • räpäneiti

      kyl välteltyä on tullut...sekä itseni että hänen osalta... nykyisin tavataan vain, kun on pakko... hän seurustelee... minä sinkku, kiikarissa muitakin, mutta häntä ei noin vain voi unohtaa... unohdanko koskaan, en tiedä... mutta eteenpäin on mentävä, vaikkakin koskee nähdä hänet toisen kanssa... ehkä me jonain päivänä voitaisiin jopa keskustella keskenämme... nykyisin emme puhu toisillemme...:(

    • kyllä

      Kyllä on kamalaa kun menen lukkoon ihastukseni edessä, niinpä olen alkanut häntä välttelemään. Hän on minuunkin ihastunut ja siitä tiedosta tuo lukkoon meneminen alkoikin. En tiedä miten tästä pääsee eroon? Auttaako se sitten jos en näe enkä kuule hänestä vähään aikaan.

      • käynyt mulle

        Eikä siitä pääse eroon,vaikka ei vähään aikaan näkisikään,jos on todella ihastunut..Näin ainakin minä ajattelen ja tunnen.


    • välttelee

      ainakin takuuvarmasti siinä tapauksessa kun toinen ei kiinnosta pätkääkään ja haluaa päästä toisesta eroon. Miten ihmeessä joku voi vältellä sellaista josta pitää?

    • Oopiumia kansalle

      Pidän ihastumisesta ja kuten monet muut, myös minä odotan vastakaikua hulluille tunteilleni..Jos tunteeni saavat jollain tavalla vastakaikua, ahdistun ja alan vältellä. Tätä kestää yleensä niin pitkään kuin minulla on jonkintason tunteita kyseistä henkilöä kohtaan: kun ihastus loppuu, myös välttely loppuu.
      Tässähän ei ole mitään logiikkaa, mutta onko ihastumisessa muutenkaan?

    • kun pystyn!

      Miksi? Enpä tiedä itsekään...

    • on käynyt

      Joo tuli välteltyä. Oli niin paljon tunnetta. Tuntui että jalat menee alta ja kaikki paikat tärisee.
      Ehkä ympäristökin vaikutti. Työpaikalla kaikki tietävät että olen naimisissa, hävetti näyttää ihastumistani.

    • Suvikki74

      Olen jo kahdesti antanut pakit ja nyt oli pakko sanoa kyllä leffa-iltatarjoukseen.
      Tosin sinne tulee 2 mun naispuolista kaveria ja hänen 2 miespuolista kaveria, kaikki sinkkuja. Mä menin kutsumaan hänet sinkkutapahtumaan mielessäni eräs kaunis nainen, mutta ilmeisesti viehätystä ei ollut riittävästi. Mä yritin vältellä tyyppiä mahdollisimman paljon ja mua jännittää/oksettaa/ahdistaa se tuleva tapaaminen. Mä en tosiaan jää kanssaan kahdenkesken.
      Mä olen rakastunut toiseen mutta se juttu ei tule tapahtumaan. Ehkä mä koen että pettäisin... Ihan sekoa tämä kuitenkin on. Mä pidän tätä miestä komeana, kiinnostavana, seksuaalisesti haluttavana... Tekisi vain mieli peruttaa koko juttu tai sinne päätyessä hakeutua mahdollisimman kauas hänestä. Yritän lohduttautua ajatuksella etten ole liian helppo ja vaikka kuin ka miehet valittaa, oikeasti tykkäävät että pääsevät jahtaamaan. Mulla vain ei ole haluja tulla kiinniotettuksi koska silloin mulle käy kuin Idän Noidalle Ihmenmaan Oz:ssa eli sulan yhdeksi mytyksi. Joo, Suuria Tunteita Pienessä Päässä.

    • ****

      Välttelen parhaani mukaan ja harvoin häntä näenkään.
      Silloin ku olen temisissä hänen kanssaa, ne ovat aina sellaisia tilanteita joissa on täysinmahdotonta päästä vetäytymää jonnekkin hänen kaksistaan...
      Vaikka en näekään häntä, olosuhteiden pakosta saan kuulla hänestä päivittäin kolmannelta osapuolelta. Hän siis oudolla tavalla kuuluu elämääni.
      Haluain että nämä tunteet jo hellittäisi. On niin paljon syitä,joita en jaksa listata, jotka sotivat sitä ajatusta vastaan että minulla ja hänellä voisi olla "jotain".

      • Elämä on ihmellistä

        Jos tunteet on voimakkaat, niitä vaikea vältellä. Toista voi vältellä, mutta ei se taida auttaa kuitenkaan :-( Eikä tunteet aina katso elämäntilanteita, ympäristöä tai muutakaan järkisyitä. Jos haluat päästä tunteista irti, se onnistuu helpoiten tapaamalla kahden ja selvittämällä asia. Parempi sanoa suoraan, että asia kaivertaa, vaikka et halua suhteeseen ja halusisit keskustella. Joskus voi olla parempi jopa kokea suhde, vaikka se sitten jäisikin lyhyeksi ja intensiivisesti, vaikka se ei muuten omassa arvomaailmassa olisi tavoiteltava vaihtoehto.

        Onko kaveri ihastunut samaan ihmiseen? Jos on onko hänen ajatuksensa teistä molemmista selvillä? Jos han haluaa sinut, ei luopumisella kaverisi takia ole funktiota.


      • Forbidden Rose

        Tuo osui kyllä tosi hyvin ja sopis meidänkin tilanteeseen sen miehen kanssa. Minun tuurilla vaan olet tietysti nainen... Eikö ihan ystävyyssuhde tulisi kyseeseen - tykkäähän sitä kavereistakin usein tosi paljon? Minä ainakin tykkään myös siitä mainitsemastasi "kolmannesta osapuolesta".
        Minuun ainakin sattuu kun mies ei noteeraa mitenkään, vaikken ole tietääkseni hänelle pahaa tehnyt. Jos hän tietäisi miten olen vuokseen itkenyt, niin ei varmaan kivalta tuntuisi. Olisi niin kiva jutella hänellekin niinkuin ennen, kun oltiin vielä viikoittain tekemisissä. Ei meistä varmastikaan paria tulisi "siinä mielessä", sen verran erilaiset elämäntavat meillä on, mutta jonkinlainen selittämätön yhteys meillä on aina ollut ja siitä olisi kiva jutella, että onko se ollut molemminpuolista? Kummallakin ikää jo yli 30, hän vähän minua nuorempi.


      • tmmmo

        Mitkä nämä syyt ovat ****?


      • ****
        tmmmo kirjoitti:

        Mitkä nämä syyt ovat ****?

        Se mitä sanoit minulla muutama vuosi sitten..


      • uskonto erottaa?

        "On niin paljon syitä,joita en jaksa listata, jotka sotivat sitä ajatusta vastaan että minulla ja hänellä voisi olla "jotain". "

        Arvaan: sinä olet Jehovan todistaja ja tämä toinen ei ole? Kyseessä siis kliseinen "kielletty rakkaus"?


      • tunteiden vanki
        Elämä on ihmellistä kirjoitti:

        Jos tunteet on voimakkaat, niitä vaikea vältellä. Toista voi vältellä, mutta ei se taida auttaa kuitenkaan :-( Eikä tunteet aina katso elämäntilanteita, ympäristöä tai muutakaan järkisyitä. Jos haluat päästä tunteista irti, se onnistuu helpoiten tapaamalla kahden ja selvittämällä asia. Parempi sanoa suoraan, että asia kaivertaa, vaikka et halua suhteeseen ja halusisit keskustella. Joskus voi olla parempi jopa kokea suhde, vaikka se sitten jäisikin lyhyeksi ja intensiivisesti, vaikka se ei muuten omassa arvomaailmassa olisi tavoiteltava vaihtoehto.

        Onko kaveri ihastunut samaan ihmiseen? Jos on onko hänen ajatuksensa teistä molemmista selvillä? Jos han haluaa sinut, ei luopumisella kaverisi takia ole funktiota.

        Samaa mieltä. Paitsi, että harvoinpa asiasta keskustellaan. Katsellaan viikosta toiseen ja loukkaannutaan pienestäkin (kuten minä). Tuo suhde... hmm... voisin harkita tapailemista järkisyistä riippumatta, mutta fyysiseen pettämiseen en lähde. Vaikka enhän edes tiedä vielä onko toinen vapaa...


    • Suvikki74

      Korjaus: kuin ka= kuinka ja Idän Noita jää talon alle, kyseessä on Lännen Noita...lol

    • Uuuppia

      Nostellaanpas...

    • Hopeless~~

      Sillon ku oon ihastunu johonkin, käyttäydyn aivan päinvastaisella tavalla ku miten kuuluisi käyttäytyä. Meen täysin lukkoon ihastuksen läsnäollessa, näytän varmaan enemmän siltä kuin vihaisin häntä.. :D Taidan olla ihan toivoton tapaus. Raajat tärisee ja vatsa tuntuu siltä kuin se olisi täynnä sementtiä. :D Ja jos ihastus puhuu minulle, punastun ja haluan lähteä pakoon..

      • LOL_KISSA

        Eih, mulla on täysin sama käytös! :D

        Mitä enemmän mä oon ihastunut, sen kylmemmän kuvan annan itsestäni. Eikä kyseessä ole mitään "leikinpäs tässä vaikeasti tavoiteltavaa", vaan mun ihastuminen vaikuttaa vähän turhankin vahvasti kroppani toimintaan.

        Mä mielelläni katselen ihastustani, mutta niin, ettei hän huomaa. Samaan tilaankin hakeudun vain, jos tiedän, ettei hän huomaisi läsnäoloani.

        Viimeksi kun olimme samassa tilassa, käteni tärisivät ja ääneni meni täysin käheäksi ja kuulostin joltain noita-akalta. :D Ei hyvää päivää.


      • LOL_KISSA kirjoitti:

        Eih, mulla on täysin sama käytös! :D

        Mitä enemmän mä oon ihastunut, sen kylmemmän kuvan annan itsestäni. Eikä kyseessä ole mitään "leikinpäs tässä vaikeasti tavoiteltavaa", vaan mun ihastuminen vaikuttaa vähän turhankin vahvasti kroppani toimintaan.

        Mä mielelläni katselen ihastustani, mutta niin, ettei hän huomaa. Samaan tilaankin hakeudun vain, jos tiedän, ettei hän huomaisi läsnäoloani.

        Viimeksi kun olimme samassa tilassa, käteni tärisivät ja ääneni meni täysin käheäksi ja kuulostin joltain noita-akalta. :D Ei hyvää päivää.

        JA MULLA:)!

        Ja kaikelisäks ihastukseni kohde käyttätytyy samalla tavalla ja mää "syytän" häntä mielessäni siitä ja itkenytkin olen kun välillä hän ei huomaa minua tai ainakaan ei ole huomaavinaan. Mitä sitten itse teen, välillä katson häntä pitkään ja kyselen kuulumisia kun taas välillä katson ihan muualle ja yritän olla niin kuin en olisi huomaavinaan. En itsekään käsitä miksi käyttäydyn niin kuin käyttäydyn ja jälkeenpäin harmittaa niin pirusti!


    • nytentiedäenää

      Välttelyä puolin ja toisin. Ihastuin tyttöön, hän meni jonkinlaiseen paniikkiin, kädet vapisi ja koko likka oli kuin krampissa. No, siitä alkoi se välttely ja katseitakaan ei ole vaihdeltu ennään.

      Aloin sitten itsekin vältellä ko. tyttöö ja hän on jotenkin nyt "rauhoittunut", ei ennää mene niin kamalaan paniikkiin lähelläni. En kyllä osaa sanoa hänen tunteistaan siltikään mitään, miksi minua vältteli ja panikoi, oliko inhoa vai ihastusta. Huoooh, sen kun selville sais, kysyyn en uskalla mennä sen takia jos tyttö menee taas paniikkiin, entistä syvemmälle...

      • kissa pöydältä

        sun pitää mennä reilusti sen luo ja sanoa, että onko meidän välit hankalat, vai miks sua häiritsee ajatus, et toisel voi olla vaikee kohdata sua ja onko siihen ajatukseen syytä. Jos on, niin selvitä asia ja jos ei ole, niin asia kunnossa ja voi sanoo, että no hyvä, kaikki okei.


      • rakastunut tyttö

        No, höh. Eihän nyt kukaan inhosta ala tärisemään toisen läsnäollessa. Tottakai hän on ihastunut =) Itsekin teen juuri tuota, rakastuin ja kädet siten vapisee ihan kamalasti toisen läsnäollessä =) Ikinä en kyllä inhosta vapisisi.


      • nytentiedäenää
        rakastunut tyttö kirjoitti:

        No, höh. Eihän nyt kukaan inhosta ala tärisemään toisen läsnäollessa. Tottakai hän on ihastunut =) Itsekin teen juuri tuota, rakastuin ja kädet siten vapisee ihan kamalasti toisen läsnäollessä =) Ikinä en kyllä inhosta vapisisi.

        Niimpä. Välillä hän vaan on niin ristiriitainen, saan sen käsityksen että hän ei pidä minusta lainkaa kun taas toisaalta ajattelen että on hän minusta kiinnostunut. Tiedä sitten...

        On niin vaikea vaan häntä lähestyäkään, kun tiedä mimmosta kohtelua häneltä saan, suuttuuko heti. En kuitenkaan mitään ihastuksentunnustuksiakaan häneltä odota, olis kiva olla hänen lähellään ja sitäkautta tutustua paremmin. Mutta sekin tuntuu nyt aika mahdottomalta kun minun läheisyyteni tekee hänet niin jännittyneeksi.


      • ei osaa ei
        nytentiedäenää kirjoitti:

        Niimpä. Välillä hän vaan on niin ristiriitainen, saan sen käsityksen että hän ei pidä minusta lainkaa kun taas toisaalta ajattelen että on hän minusta kiinnostunut. Tiedä sitten...

        On niin vaikea vaan häntä lähestyäkään, kun tiedä mimmosta kohtelua häneltä saan, suuttuuko heti. En kuitenkaan mitään ihastuksentunnustuksiakaan häneltä odota, olis kiva olla hänen lähellään ja sitäkautta tutustua paremmin. Mutta sekin tuntuu nyt aika mahdottomalta kun minun läheisyyteni tekee hänet niin jännittyneeksi.

        Miksi sä pelkäät hänen suuttumista? Anna suuttua ja ota se vastaan. Ymmärrystä, ystävä hyvä. Puhumalla ne asiat selkenee.


      • Tosi ymmärtäjä
        ei osaa ei kirjoitti:

        Miksi sä pelkäät hänen suuttumista? Anna suuttua ja ota se vastaan. Ymmärrystä, ystävä hyvä. Puhumalla ne asiat selkenee.

        No voihan v*ttu! Oikein taas tätä ämmien logiikkaa, "kyllähän nyt miehelle saa tyhjästäkin suuttua ja huutaa/solvata"!

        MUTTA. Jos mies menee samalla tavalla tekeen niin johan on kamalaa!!

        "ymmärrystä..." ...rajansa kaikella!


    • !!!

      älä välttele mua pekka!

    • Mies_75

      Ompas paljon porukkaa sukupuoleen katsomatta jotka harrastaa
      välttelemiskäyttäytymistä. Minä mukaan lukien.

      • Nainen_XX

        Missä harrastat tätä välttelemiskäyttäytymistä? ;)


      • Mies_75
        Nainen_XX kirjoitti:

        Missä harrastat tätä välttelemiskäyttäytymistä? ;)

        Jossain Pirkanmaalla.


      • Nainen_XX
        Mies_75 kirjoitti:

        Jossain Pirkanmaalla.

        Sitten vältellään eri paikoissa :D


      • HerraNroxx ;)
        Nainen_XX kirjoitti:

        Sitten vältellään eri paikoissa :D

        Entä missä Nainen_XX välttelee?


      • Nainen_XX
        HerraNroxx ;) kirjoitti:

        Entä missä Nainen_XX välttelee?

        Varmaankin eri suunnassa kuin HerraNroxx ;)


    • MK

      Välttelen jos näytän omasta mielestäni zombilta, haluan näyttää parhaalta ihastukselleni :)

    • mmm

      Kyllä hän on ihastunut sinuun ja kovin! Olen itse ihastunut erääseen poikaan todella vahvasti ja käyttäyden juuri tuolla tavoin. Käteni tärisevät ja hikoilevat, sydän alkaa hakata lujempaa ja lujempaa enkä pysty edes katsomaan häntä, koska on liian ihana. Ja joskus jopa voin käyttäytyä hyvin kylmästi häntä kohtaan, vaikka en haluaisi, olen vain liian ujo kohtaamaan häntä ja hänen ihania katseitaan.
      Pienet ihastumiset tai kiintymykset joihinkin henkilöihin eivät vielä tee minua tuollaiseen tilaan, mutta silloin kun ihastun ja kovaa, niin silloin menen aivan sekaisin. Kuten aijemin tuossa kirjoitettiin, eihän kukaan inhosta tärisisi tai menisi paniikkiin. Hän tykkää sinusta ja paljon!

      • Keep cool

        Mitä tekisit jos se poika yrittäisi lähentyä sinua? Tylyttäisitkös kenties paniikinomaisesti hänet pois luotasi?

        Taitaa ihastumisesi olla niin vahvaa että olisiko parempi hieman tasata tunteita niin on helpompi kohdata edellä mainittu tilanne.


    • mmm

      Hmm vaikea tilanne, kun kerta minulla on niin vahvat tunteet häntä kohtaan, niin tiedä sitten kuinka tyly häntä kohtaan olisin jos hän koittaisi minua lähentyä. Kaikkeni kuitenkin tekisin että pystyisin olemaan hänen lähellään normaali ja ystävällinen. Ja kerran kun sen onnistuisi voittamaan, niin ei sitten olisi enää tätä ongelmaa.

      • Keep Cool

        Kun kohtaat hänet niin älä ajattele että "mitä hän ajattelee kun huomaa minun jännittävän ja tärisevän", vaan mies pitää sitä hyvin söpönä käytöksenä ja osaa suhtautua sinuun varovaisesti. Anna hänen puhua, jos se itsellesi on vaikeaa, vastailet hänen kysymyksiin ja ÄLÄ mieti kokoaikaa omaa käytöstäsi. Siinä kun hetken olette jutelleet niin olosi on jo paljon rennompi.

        Ja hillitse itseäsi ettei tule mitään tylyä sanottua vaikkakin mies kyllä pienen tylytyksen ymmärtää, mutta se ei edesauta "jutun" etenemistä. Sanoisin että kun mies aistii sinun vahvat tunteesi niin hänenkin käytös muuttuu ja oppii käsittelemään sinua. Kun ethän sinä ihan loputtomiin voi jännittää.


      • ihastunut

        Aikasemmin tein kaikkeni, että olisin ollut hänen lähellään normaali ja jälkeenpäin käteni saattoivat täristä hullun lailla tai sitten mun oli pakko istua alas ja rauhoittua koska tärisytti niin paljon. Nykyään kun olemme enemmän tekemisissä, niin olen unhotanut itseni jäädyttämisen ja olen vain oma itseni ja juttelukin sujuu luontevammin. Aiemmin kun päätin mennä juttelemaan hänelle, niin piti laskea mielessään kymmeneen ja siltikin sydän hakkas tuhatta ja sataa ja tuntui, että maailma suorastaan keikkui ympärillä.

        Toki vieläkin kun hän toisinaan jää katsomaan silmiini, niin mun on välillä pakko painaa katse alas ja kun hän sanoo jotakin oikein mukavaa, niin menen sanattomaksi ja vain hymyilen. Vaikeaa...


    • mmm

      Kiitos tuosta kirjoittamastasi tekstistä! Minä uskon että onnistun lähestyä tätä poikaa vaikka se aluksi voi olla tietenkin vaikeaa. Mutta pidän mielessä nuo asiat mitä kirjoitit, ne olivat hyviä! Minulla kun vain on se vika kun ihastun vahvasti niin olen niin ujo ja tunteet menevät ihan sekaisin ja mietin lähes aina hänen lähellään juuri tuota, eli " mitä hän ajattelee kun huomaa minun jännittävän ja tärisevän."
      Ja olen aina miettinyt että jos poika näkee minut juuri tuollaisessa tilassa, niin hän ei ainakaan lähestyisi minua ja pitäisi minua outona ja juuri tuo ajattelu on aina lisännyt tärinääni ja jännitystä. Mutta pakko tuollainen ajattelu on unohtaa niinkuin kirjoitit.

      • Keep Cool

        Onnistut kyllä! Itse miehenä ainakin en pitäisi minua lähestyvää naista outona jos hän jännittäisi kovasti. Kun kohtaat hänet, älä ajattele itseäsi ja omaa käytöstäsi vaan ajattele vain häntä. Katso häntä silmiin mahdollisimman paljon ja aina parempi jos hän vaikka ottaisi sinua kädestä/käsistä kiinni. Huomaat että sinua ei jännitäkään niin kovasti.

        " mitä hän ajattelee kun huomaa minun jännittävän ja tärisevän." Jos mies on kiinnostunut sinusta niin hän huomaa ja varmasti osaa toimia sen mukaan.

        Onnea nyt vaan! :D


      • mmm
        Keep Cool kirjoitti:

        Onnistut kyllä! Itse miehenä ainakin en pitäisi minua lähestyvää naista outona jos hän jännittäisi kovasti. Kun kohtaat hänet, älä ajattele itseäsi ja omaa käytöstäsi vaan ajattele vain häntä. Katso häntä silmiin mahdollisimman paljon ja aina parempi jos hän vaikka ottaisi sinua kädestä/käsistä kiinni. Huomaat että sinua ei jännitäkään niin kovasti.

        " mitä hän ajattelee kun huomaa minun jännittävän ja tärisevän." Jos mies on kiinnostunut sinusta niin hän huomaa ja varmasti osaa toimia sen mukaan.

        Onnea nyt vaan! :D

        Kiitos ja sitä tarvitaan:D!


      • .....

        Kuinka monelle olet jakanut vittuasi ?


      • ..
        ..... kirjoitti:

        Kuinka monelle olet jakanut vittuasi ?

        onko ny hyvä olo ku sait tonki tänne kirjotettua?


      • mmm
        .. kirjoitti:

        onko ny hyvä olo ku sait tonki tänne kirjotettua?

        En ole mikään kokematon yläasteikäinen tyttö kertomassa omista tapauksistaan.
        Jos niin päättelet voit samantien häipyä idioottimaisten lauseittesi kanssa. Taidat olla sellaisia ihmisiä jotka eivät itse kunnon ihastumista ole kokenut.


      • .....
        mmm kirjoitti:

        En ole mikään kokematon yläasteikäinen tyttö kertomassa omista tapauksistaan.
        Jos niin päättelet voit samantien häipyä idioottimaisten lauseittesi kanssa. Taidat olla sellaisia ihmisiä jotka eivät itse kunnon ihastumista ole kokenut.

        Kuvottavaa.


      • PAINU SYVÄLLE...AAH
        ..... kirjoitti:

        Kuinka monelle olet jakanut vittuasi ?

        MONELLE JA KOHTA SAAT ITSEKIN VITUN PÄÄHÄSI


    • M****,ltä J***;lle

      Välttelen koska kohtaaminen sattuu liikaa ja herättää tas liikaa tunteita joita ei vain voi näyttää. Joskus on kuitenkin pakko kohdata (kylillä) silloin ei voi kun pureskella poskiaan ja piilotella silmiään. Tuskin koskaan tulee sellaista tilannetta että vois sanoa miten ja mitä tuntee, aina ne toiset mukana. Hmmmm... ihana kielletty rakkaus.

    • Missing_

      Olen vältellyt, tuntenut suuria tunteita ja pelännyt ihan jumalattomasti. Naurettavaa, kun nyt näin jälkeenpäin ajattelee. Mutta siinä miehessä oli sitä jotain, joka teki muhun tällasen vaikutuksen :) Niin mahdotonta kuitenkin kaiken kaikkiaan.

      • Kaipausta myös..

        Oi voi! No yrititkä lähestyä vai yrittikö mies lähestyä sinua? Tuntuu oudolta että jos sinulla suuria tunteita on ollut mutta olet ne sisääsi padonnut, mitäs jos miehellä oli myös tunteita sinulle?? Ja mikään ei ole mahdotonta! :)


    • klaarana

      Viestin aloitus on muutaman vuoden takaa, kun itselläni oli vastaava tilanne. Mistä se johtui? No siitä kun tuntee itsensä heikoksi, masentunut, seisoo kuilun partaalla lähes tulkoon. Ja tapaat ihmisen, joka on kivan oloinen ja on kaikin puolin kiinnostava. Mutta ympäristö oli väärä ja omat silloiset ennakkoluuloni ja sulkeutuneisuuteni ihmisiä kohtaan estivät lähemmän tutustumisen.

      Tapahtui kaikenlaista ikävää matkan varrella ja lopulta suljin hänet elämästäni pois kokonaan. Kaipaus tai jokin muu tunne elää yhä.

    • rammkatze

      Mun ihastukseni välttelee mua. Ei ole enää kiinnostunut tai yrittää elää ihmisiksi. Ei vaan auta minua, kun henkilö pyörii jatkuvasti ajatuksissa. Piinaavaa..

      • kamikatselija

        No oletko yrittänyt selvittää hänen tunteitaan sinua kohtaan?


      • rammkatze
        kamikatselija kirjoitti:

        No oletko yrittänyt selvittää hänen tunteitaan sinua kohtaan?

        Tiedämme molemmat, missä mennään. Pitäis pysyä kaidalla tiellä. Vielä kun sais päänsä tyhjennettyä, mutta ei se multa kyllä onnistu.


    • H

      Välttelen koska uskon sen olevan yksipuolista (hän naimisissa) ja haluan/yritän suojella itseäni koska tiedän että tulee päivä jolloin en häntä enää näe. En halua hajota silloin.

    • .....

      En.

    • Epävarmaa touhua?

      Liika tunteilu ei johda haluttuun lopputulokseen, jos potee ns. rimakauhua. Arkoja juttuja, jos kohtaamiset ovat säännöllisiä eikä asiat etene halutulla tavalla? Minun mielestä naisilla on lähestyminen helpompaa kuin miehillä? Itse huomannut tällaista tapahtuneen omalla kohdalla, enkä ole uskaltanut asiaan ottaa kantaa, kun olen n. 20v. vanhempi kuin tämä nainen, jolle olen ehkä jonkinlainen ihastuksen kohde? Minä harrastan ja hän on töissä siellä. Sopivan tilanteen osuessa kohdalle olisin kyllä valmis keskustelemaan asiasta, mutta en itse kyllä uskalla tehdä aloitetta, kun mitä jos kaikki onkin vain jotain mielikuvituksen tuomaa harhaa tms. Vaikeita juttuja, täytyy myöntää.

    • Fearofdeath

      Mitä vi@@@a..??!! Miksi vältellä ihmistä jota kohtaan on vahva tunne???!!! Joo menkää vaan ja ettikää joku laimee lassi tai maito maija, jonka kanssa on helpompi "kohdata". Eihän sielunkumppanuudella ole väliä! Kannattaa vaan vältellä, varsinkin jos se ihana osoittaa tunteita takas, se vasta kamalaa on!! Välttely paras, niin säästyypähän ehkä elämän upeimmalta rakkaudelta.kuka sellaista tarttis. Laimee lassi tai maito maija on parhaat.

      • Hannari, en peluri

        Hyvähän näistä olisi tehdä mustavalkoisia juttuja ja kärsiä sitten nahoissa, kun tilanne ei ollutkaan ihan niin kuin oletti? Tämä oli varmaankin sillai ulkoisesti ok, minä ehkä kiinnostuin toisesta, kun aloin kohdata huomioivaa käyttäytymistä, mut sitten tulee näitä tekosyitä (ikä, mitä jos... jne) täytyy myöntää, että osaan piilottaa kiinnostustukseni hyvin, katseet varmaan huomataan, mut muuten annan aika jörön kuvan itsestäni näissä tilanteissa. Mielikuvitus laukkaa ja aiheuttaa epävarmuutta. Haaveita vain?

        Täytyy myöntää, että ärsyttää ja tulee manailtua omaa saamattomuuttaan? Kun saa sormille niin tulee motivaatiota treenaamiselle :) Loppujen lopuksi olen optimisti ja luotan siihen, että sen oikean vielä kohtaan? Kiinnostuksen osoituksia saan naisilta, joten ei peliä ole vielä pelattu! Harmittaa vaan, kun menettää hyviä kokemuksia ja mahdollisia sielunkumppaneita, jotka toisi valoa tunnelin päähän.


    • M

      mun kulta luulee,että välttelen sitä.vaikka en edes välttele vaan joudun olemaan pitkiä aikoja pois työni takia.

    • huokaus.

      Mua ainakin yks ihan selkeesti välttelee,on vaihtanut hommiaankin niin ettei vahingossakaan tarvii joutua kanssani tekemisiin. :(
      Uskoisin että jos on oikeasti ihastunut, ei välttele kohdettaan...

    • minä ja hän, ,

      I

      Kerää rohkeutta ja lähesty muuten kadut ja mietit lopun ikäsi mitä teidän välillänne tapahtuu. Hän voi tuntea kuten sinä, mutta ei uskalla lähestyä sinua :(

    • Viisastunut

      Mä oon tässä vältelly jo monta kuukautta ja ihan tarkoituksella. Kohta oon unohtanu sut ihan kokonaan, eikä tunnu enää miltään kun nään sut.

      • Oot kummallinen

        Ihan älyvapaata touhua! Onko sulla ihan kaikki murot kulhossa?

        Jos olet ihastunut ja välttelet sen takia että haluat hänet unohtaa niin tuskin ketään koskaan tulet edes saamaankaan!


    • Viisastunut

      Varattu.

    • Vältteleville naisil

      "Kyllä on kamalaa kun menen lukkoon ihastukseni edessä, niinpä olen alkanut häntä välttelemään. Hän on minuunkin ihastunut ja siitä tiedosta tuo lukkoon meneminen alkoikin. En tiedä miten tästä pääsee eroon? Auttaako se sitten jos en näe enkä kuule hänestä vähään aikaan."

      Nainen välttelee miestä johon on ihastunut ja TIETÄÄ miehen olevan myös!? SILTI VÄLTELLÄÄN!! :) Ei mitään järkee...

      Ja haluaisi vielä päästä tunteesta eroon. Eikö olisi kiva jos antaisi miehen lähestyä vaan ja katsoa mitä siitä tulee, jos kerta molemmat tykkää.

      Jos tuo on tyypillistä naisen käytöstä niin ei ole kyllä ihme jos tässä maassa on sinkkuja niin paljon, kun ei edes haluta kohdata sitä "ihanaa", pelätään vaan perhanasti!

      Nyt naiset, niskasta kiinni itseänne ja ANNATTE SEN IHANAN MIEHEN LÄHESTYÄ!

    • L'amour defendu

      Molemmat ollaan varattuja ja oli pientä säätöä, ihastus molemminpuolista, nyt mies välttelee minua. :/ Varmaan morkkiksen takia... Ehkä oikeastaan vältellään nyt molemmat. Toivoisin jatkoa mutta sitä ei varmaan tule, yritän tässä päästää irti! En yleensä välttele jos olen ihastunut, nyt on kai vähän pakko.

    • jännitän myös

      Taitaa olla niin että muodostuukohan näistä "jännittäjä-välttelijä-panikoiva" -tyypin ihmisistä koskaan pareja.

      Helpompi tosiaankin kohdata joku johon ei tunne niin vahvasti ihastusta, helppo ja kevyt jutella jne. Ikävää sinänsä se että monen monta sydäntä särkyy matkan varrella, kun se kovin ihastuksen tunne jääkin vaille vastakaikua.

      Ihan rehellisesti miehenä voin sanoa että vaikka olen rento ja rohkea lähestymään ketä tahansa naista, mutta sitä kehen on se vahva ihastuksen tunne niin käytökseni on kaikkea muuta kuin normaalia! Muita voin lähestyä ihan tuosta vaan ja ei edes pienet pakkien saamiset ota itsetunnolle juuri kuinkaan. Mutta jos siltä kehen on syvästi ihastunut saa pakit heti alussa niin se runttaa meikäläisen maan rakoon välittömästi.

      Eli näinköhän se tosiaankin menee että kukaan ei saa sitä "suurta ihastustaan", vaan otetaan se "helpompi" sitten? Se johon on kyllä tunnetta mutta ei niin järisyttäviä fiiliksiä kuin siihen "suureen ihastukseen".

      • cooli1

        Näin se menee. Mieluummin rauha kuin ahistus.


    • mä kummastelen

      Ensin normi käytöstä, sitten kivaa pientä flirttiä, sen jälkeen nopeita vilkaisuja ja lopuksi tyttö muuttuu kylmäksi. Katsoo kaukaa kylläkin, välillä tuntuu olevan jopa kiukkuinen ja hermostunut mutta seuraavana päivänä hymyilee ja moikkaakin iloisesti.

      Mitä tää kaikki on?

      • Idän tyttö

        Minä ainakin käyttäydyn justiinsa noin ihastukseni lähellä. Omalla kohdallani johtuu siitä, että olen varattu ja hermostun kun tulen näyttäneeksi tunteitani tälle ihastukselle. Seuraavana päivänä sitten pitää olla olevinaan ihan normaali, kunnes menee flirttailuksi ja sama kaava toistuu.


      • Ihastumisen
        Idän tyttö kirjoitti:

        Minä ainakin käyttäydyn justiinsa noin ihastukseni lähellä. Omalla kohdallani johtuu siitä, että olen varattu ja hermostun kun tulen näyttäneeksi tunteitani tälle ihastukselle. Seuraavana päivänä sitten pitää olla olevinaan ihan normaali, kunnes menee flirttailuksi ja sama kaava toistuu.

        Tunnemyrskyä se on, koittaa vain pysyä kyydissä, kun niin keikuttaa.


      • hermohan täs menee

        Hei ihan samoin mulle kävi. Sama kaava, sillä erolla että tyttö suuttuikin mulle kun yritin lähestyä. Eli aattelin sitten että hän ei todellakaan minusta pidä. Katseli jopa kiukkuisena mua jonkin aikaa mutta sitten taas tuli sitä vilkuilua. Ei hitto mä oon hänen kanssaan ihan ihmeessä! Päässäni joku kuitenkin sanoo että hän olisikin ehkä kiinnostunut mutta käytös on kyllä ihan päinvastaista. Harvoin häntä näen mutta tässä jokin aika sitten satuin samaan paikkaan hänen kanssaan ja hän meni ihan vaikeaksi. Ei puhunut mitään ja oli hermostuneen oloinen. Senkin taas tulkitsin että pitää minua sitten vastenmielisenä tyyppinä.

        Kertokaa nyt joku jotai, vaikka omakohtaisia kokemuksia, pliis!


    • Hannu välttlee

      Älä välttele mua Hannu!!!

    • tasalämpö

      Tietysti sitä pitää välillä olla vähän viileämmin. Rakkauden liekki palaa kyllä, vaikka sitä ei koko ajan ruokkisi.

    • niitänäitä

      Riippuu tietenkin tilanteesta! Olin muutaman vuoden todella ihastunut ihmiseen jota tapailin vuosia vuosia sitten. Ikävä kyllä tilanteemme oli kummallakin sellainen ettei ollut mitään järkeä tuntea sellaisia tunteita. Näin ollen en halunnut enää nähdä kyseistä ihmistä koska en varmaan vieläkään olisi päässyt yli. Ja tuottihan se tulosta. Enää en tunne ihastumista kyseistä henkilöä kohtaan :)

    • niin tai näin

      Hölmön näköistähän se välttely ja vilkuilu on ja muutkin sen huomaavat. Eikö nainen nyt mitenkään voi hillitä tunteitaan ja yrittää edes käyttäytyä tasaisemmin miehen lähettyvillä? Asiathan vois puhua ihan suoraankin, kiinnostaa tai ei.

    • iitu

      Onpa helpottavaa lukea, että muillekin tulee tollasia pakonomasia välttelyitä. Yhen miehen kanssa kävi kerran niin, että se oli käymässä mun luona ja sitte lähössä. Se katto mua silmiin merkitsevästi, ja mä livahdin samassa nurkan taakke. Siihen se sano, että "tuu takas sieltä".

      Nyt oon ihan tajuttoman ihastunut yhteen varattuun mieheen. Meen ihan sekasin ku nään sen. Iski aika paljon, mistä mä kummastelen ja idän tyttö kirjotti.

      Nyt oon aatellu, että ihan hyvä että välttelen sitä (kai), kun se on varattu. Että ehkä tää homma toimii näin. Paitsi että mun pitäs päivittäin mennä samaan rakennukseen sen kanssa, ja jo se tuntuu olevan ihan liikaa. Haluisin piiloutua jo siitä ajatuksesta, että se saattaa olla lähellä. Vaikeuttaa arkea aika paljon :(

      Pahinta on se piina, kun ei voi olla ajattelematta toista koko ajan ja yrittämättä olla mieliksi. Ja samaan aikaan tietää, ettei tästä voi tulla mitään. Ja jos tulis, niin seki ois kauheeta, kun en haluu olla osallinen MIHINKÄÄN avioeron tyyppiseen asiaan.

      Kunpa osaisin selvittää tän asian niiku aikuiset ihmiset. Vinkkejä?

    • 11+5

      En pelkästään. Ihme kyllä joskus uskaltaudun menemään lähellekin vaikka ujostuttaakin paljon.. Ja aina toivon että päätyisin istumaan hänen viereensä, vaikka kerran istuin ja olin koko luennon ihan jännittynyt. Taisin keskittyä enemmän siihen missä asennossa hänen jalkansa milloinkin olivat kun opettajan puheisiin... x) Ja kerran jopa sanoin hänelle jotakin oma-aloitteisesti ja ilman että sitä oli mikään pakko kysyä, vaikka mun on vaikea puhua vieraammille ihmisille ylipäätään. Kyllä sitä luonnostaan yrittää päästä lähemmäs vaikkei siitä oikein mitään tulekaan.

    • 2+16

      Kyl sitä tulee välteltyä ja saa jo aivan koomisia piirteitä koko juttu, täytyy ottaa härkää sarvista ja alkaa elää niin kuin ennenkin.

    • 3-11

      Kyl sitä tulee välteltyä ja saa jo aivan koomisia piirteitä koko juttu, täytyy ottaa härkää sarvista ja alkaa elää niin kuin ennenkin.

    • levotontyttö

      Itsekin välttelen ihastustani, koska olen varattu. Tunne on molemminpuolinen eli myös ihastukseni vaikuttaa olevan minuun ihastunut. Hänen flirttaillessaan käännän katseeni poispäin tai häivyn kokonaan tilanteesta. Voi miten typerää! Mut yritän esittää välinpitämätöntä juurikin siksi, että olen varattu.

    • 8+9

      Työpaikalla välttely on kyllä huvittavaa, toinen tekee kaikkensa ettei joutuisi olemaan samassa huoneessa kahdestaan ja jos ollaan kohtaamassa kävellen niin toinen vaihtaa reittiä. Lämpimiä hymyjä ja vilkuiluja saan, mutta hän ei ikinä tule juttelemaan.

    • ei enää pettymyksiä

      se on sitä välttelyihastusta.. nii kauheeta ku se onkin..

    • toivoton2

      Onkohan eräs nainen sitten ihastunut minuun vai eikö vain halua liikkua julkisesti minun kanssani :D

      Viestittelemme todella paljon ja sitä on jatkunut useampia kuukausia. Usein viesteissä kirjoitellaan että olisi kiva nähdä ja osittain sovitaan tapaaminenkin mutta nainen sitten ilmoittaa AINA että eipä nyt pääsekään ja aina tähän asti ollut joku eri syy. Alkaa minua hieman harmittamaan tällainen varsinkin kun minä olen häneen ihastunut ja aika pahastikin vielä...

      Ilmeisesti ei auta kuin alkaa jäähdyttämään tunteita mutta ei taida ihan helposti onnistua kun kyseinen henkilö on mielessä aamulla herätessä ja illalla ennen nukkumaan menoa :´( Ja hän tietää kyllä että olen ollut ihastunut häneen, olen sen kertonut.

    • Ellu :D

      kannattaa unohtaa, et ole tarpeeksi komea hänelle

      • 18+15

        Kenen kannattaa unohtaa kenet?


    • untp

      käytä aivoja! miestennielijä nainen!

    • ei enää pettymyksiä

      Pois silmistä, pois mielestä :)

    • toivoton2

      Pakko kai se on vain uskoa että jotain vikaa minussa hänen mielestään on kun ei tavata halua. On pois silmistä mutta ei todellakaan mielestä, enkä usko että hän ei minua ajattele kun melkein joka ilta viestiä laittaa :´( Täytynee nyt rajoittaa tuota viesteihin vastailemista jos vähän helpottaisi...

      • sinä tiedät

        Tiedät itsekkin vastauksen ongelmaasi: Kysyt naiselta suoraan, mitä mieltä hän on asiasta. Sen jälkeen sinun helpompi miettiä jatkoa


    • julina*

      Tottakai ihastusta vältellään. Muutenhan katoaa se mahtava jännityksen tunne, joka kutisee mahanpojassa...

    • 3+10

      Poissa silmistä, poissa mielestä. Koko ajan kyllä tekisi mieli nähdä, ottaa yhteyttä ja kysellä kuulumisia ja plarata feisbuukprofiilia, mutta ihan turhaahan se olisi kun mitään ei ole ollut eikä tule, paitsi tietty vaan lisää turhaa kaipausta ja vitutusta.

      Nyt keskityn välttelyyn ja tunteiden tappamiseen, syksyllä sitten ehkä voidaan jo olla normaalisti tekemisissä.

    • ei järkeä

      En tiiä. Haluan nähdä hänet ja silti välttelen.
      koska alan tärisemään vallan mainiosti. sydän takoo armottomasti. Ajatus ei kulje. Eikä missään oo yhtään järkeä, kun hän on paljon nuorempi, olen varattu sekä tunne on yksipuolista. Ihan tyhmäksi tunnen itseni.

    • Anonyymi

      Ite olin 2-3 vuotta ihastunut samaan henkilöön ja nyt vasta oon päässy yli siitä välttelystä

    • Anonyymi

      En välttele kohtaamisia, pyrin hakeutumaan lähelle/samoihin paikkoihin, mutta katsetta saatan vältellä ujouttani. Minua tosin eräs mies vaikuttaa tarkoituksella välttelevän tavalla ja toisella vaikka joskus vaikutti kiinnostuneelta. Kääntyy jopa kannoiltaan jos näkee. Olen vain ajatellut että hän aavistaa että pidän hänestä eikä tunne samoin joten tekee asiaa näin selväksi.

    • Anonyymi

      Olen tästä tänne kirjoittanut syksyllä, miten keväällä ihastuin nuoreen naiseen. Tunteita oli vähän liiankin kanssa ja kohtaaminen sai aina ahdistumaan. Välttelyksi se meni. Nousi kuin seinä vastaan, vaikka mieli teki mennä juttelemaan hänelle niitä näitä. Alkuun tuo nainen vaikutti kiinnostuneelta silloin, mutta välttelylläni sain hänet uskomaan, ettei minua kiinnosta tutustua. Sitten hän lakkasi tervehtimästä ja katsomasta minuun päinkään. Ihastus ei ole haihtunut vieläkään, vaikka siitä ei mitään tullutkaan.

      • Anonyymi

        Kuulostaa tutulta, aivan kuin olisin tuo nainen.. Vaivaamaanhan se jäi. Hyvin harvoin enää nähdään siellä missä nähtiin. Itsellenikin iski siitä välttelystä se etten uskaltanut enää ja kun mies ei sitten lähestynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta, aivan kuin olisin tuo nainen.. Vaivaamaanhan se jäi. Hyvin harvoin enää nähdään siellä missä nähtiin. Itsellenikin iski siitä välttelystä se etten uskaltanut enää ja kun mies ei sitten lähestynyt.

        En ole käynyt ollenkaan siellä, missä häntä sillon näin. En enää usko että minua halutaan siellä edes nähdä. Työpaikasta oli kyse silloin. Teen nyt samoja töitä muualla. Sääli sikäli, että tykkäsin olla siinä paikassa. Se oli ihan mun lemppari. Muualla en tunne oloani yhtään kotoisaksi. Näin voi yksi ihastuminen muuttaa koko elämän, ei tosin sillä tavalla kuin olisi toivonut.


    • Anonyymi

      Joo. Sitten tulee välteltyä ja käyttäydyttävä niin, että toinen luulee, ettei kiinnostakkaan.

      • Anonyymi

        Se onkin syöksykierre, kun molemmat saa signaalia ettei kiinnosta, vaikka totuus on toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin syöksykierre, kun molemmat saa signaalia ettei kiinnosta, vaikka totuus on toinen.

        Taitaa olla noin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla noin...

        Kun on kielletyistä tunteista kyse niin siinä voi käydä niin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on kielletyistä tunteista kyse niin siinä voi käydä niin..

        Ollaan sinkkuja molemmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on kielletyistä tunteista kyse niin siinä voi käydä niin..

        Juuri näin. Ja tuo oli minulta. Ei olla sinkkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Ja tuo oli minulta. Ei olla sinkkuja.

        Sinä m vapaa ja minä n varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Ja tuo oli minulta. Ei olla sinkkuja.

        En olekaan sinkku ja näitä ihastumisia silti vaan tulee ja menee. Nautin siis hetkestä, ihastumisen tunteesta. Ei anneta sen johtaa mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä m vapaa ja minä n varattu.

        Olen nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen

        Naurettavaa vonkua varatun perään täällä. Se on varmaan tälläkin hetkellä kumppaninsa kanssa ja mitä teet sinä? Vongut täällä. Älä vajoa näin alas. Jos et edes ole saanut mitään oikeita ihastumissignaaleja, muuta kuin tätä välttelyä, niin mistä ihmeestä päättelet että se on varmaan suhun salaa ihastunut? Ja jos ihmettelet, miksi kirjoitan niin kyllä, olen ollut se petetty vaimo joskus. Täällä palstalla hekin olivat aluksi. Jos et itse ole tullut petetyksi, niin voin sanoa että se sattuu ja jättää epäilykset pintaan. Ajattele siis vähän muitakin kuin itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Ja tuo oli minulta. Ei olla sinkkuja.

        Pitää paikkansa, voi pää parkaa.
        Ne tunteet ovat jotain niin suurta,
        niiden tunteiden edessä olet aseeton.


    • Anonyymi

      Kartoitus on ihan jotain muuta 🎲🌐🗺 on se. On on ja on.

    • Anonyymi

      En varsinaisesti, vaikka ehkä luulee niin.

    • Anonyymi

      En tiedä meneekö ujouteni ja ihastukseni ohi. Yritän olla ajattelematta koko asiaa.
      Ässä Tässä.

      • Anonyymi

        Hyvin mielenkiintoinen allekirjoitus sinulla :)


    • Anonyymi

      Kyllä naiset monesti ihan pelkää vieraita miehiä. Tietenkin pitää ollakin varuillaan.jos jos ajatellaan ja monesti ne tutut miehekin voi seks. käytt hyv. jos tilanne tulee. Jotenka ei kai kukaan niin kaulaan ole hyppäämässä. Samoin jos ihastus on erilainen, eri iköinen, varattu tai muuta. Völttelyllä pääsee pälkähästä ja ihastus kuitenkin unohtuu päivän mittaan. Miksi aina pitäisi toimia?
      Miehestä näkee jos se kn ihastunut kun naama punaisena. Usein se on vaan seks. himoa. Ja noloakin.
      Menee ohi ajan kanssa, kuten aina.
      Jos haluaa tutustua, voi tehdä tikusta asiaa. Tai ihan kysyä asioita toisesta. Ei kannata tuolloin juoda liikaa tai ottaa mitään "egonaamaria". Enemmän naiset aevustaa vaikka lirkuttelijoita kuin liian vakavaa toimintaa joka on jopa tylyä.

    • Anonyymi

      Tuo on hyvinkin tavallista

    • Anonyymi

      Kyllä.

    • Anonyymi

      Koko ajan välttelen, minkä pystyn. Somekanavistakin pyrin pysymään poissa.

    • Anonyymi

      Välttely on hankalaa jos asut ihastuksesi lähellä, voitte tahtomattannekin törmätä toisiinne, tai olette työkavereita. Välttely taktiikkana toimii parhaiten jos asut mahdollisimman kaukana kohteesta. Myös somessa tietty kaikki estot päälle.

    • Anonyymi

      Välttely on yleistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe