Olen ostamassa nyt viisi kuukautta vanhalle mäykylleni kuljetyskoppia. Kyseessä on suuri uros mäykky. Paino nyt jo yli 8 kg. Nyt sitten onkin sopiva koko vähän hakusessa. Onko siihen jotain nytkkisääntöä minkä kokoinen kopin tulee olla suhteessa koiran kokoon.
Sitten haluaisin vielä mielipiteitä ostaisinko kovamuovisen, kankaisen kevyt kopin vai näyttelyhäkin.
Monet kopit ovat mäyräkoiralle aivan turhan korkeita. Saisikohan jostain juuri mäykylle mitoittettua kuljetuskoppia...
Kiitos asiantuntevista vastauksista jo etukäteen.
Kuljetukoppi mäykylle
4
502
Vastaukset
- Tahveli1
on näyttelyhäkki ja se on n. 60x50. Ei ole yhtään liian korkea, en ole kyllä korkeutta mitannut. Et kertonut haluatko sen autoon vai sellaisen joka on tavallaan aina mukana.
Mulla pk. mäykky 1,5 v. ja painaa n. 11 kg. - hurjille
Kevythäkki (kankainen) on siitä huono että häkki rikkoutuu tosi helpolla ! Muovi- tai metallihäkit varmempia kestää siis paremmin "nakertamisen" .Korkeudet ovat niissä vakio ja siten hyviä ettei mäykkyä rupee niissä ahistaa =) Sinun uroksesta tulee varmasti ISO joten reiluun vahvaan häkkiin kannattaa satsata
heti alkuun. Häkki on mäykylle paras paikka automatkoilla. - marja-inkeri
Käyppäs tuolla http://www.hauhau.com/netstore/index.php
Itse tilasin sieltä mein nakille metallisen näyttelyhäkin joka on koiralle koti ja turvapaikka kotona sisällä. Autoon hommaan toisen pienemmän - tämä koti koppi on kokoa 63 x 55 x 61 cm ja sopii aivan mainiosti :) liian isoki jos sanoisin, eikä ole liian korkea. - turvallinen autossa
Ota huomioon että uroksesi vielä kasvaa ja pitäähän mäykyn pystyä häkissä myös liikkumaan sekä istumaan , siksi korkeuttakin pitää häkissä olla.
Kevythäkkejä eivät liikkeissä juurikaan suosittele mäyräkoiralle .Kantsi ottaa uros mukaan häkkiostoksille =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883