Hei, voisiko joku mallorcalla käynyt kertoa, käykö visa electron useissakin paikoissa? Voiko electornilla nostaa rahaa automaateista?
Oliko pankkiautomaateissa mahdollisuus valita kieleksi englanti? Entä olivatko ne vaikeakäyttöisiä?
Parin viikon päästä lähtö palma novaan, toivottavasti säät suosii =)
Kiitos
electron ja pankkiautomaatit
6
1159
Vastaukset
- mutta miksi
tai sitten ei onnistu. Miksi tätä asiaa niin paljon kysytään ja eikä pankissa neuvota miten tämä lasten visa toimii? Ja kieltä ei tietenkään voi valita vaan se on espanjaan kun siellä ollaan. Etkö saa oikeaa luottokortittia ja miksi tämä joka ei edes toimi aina? Visa toimii ja silläkin saa rahaa automaatista, aina.
- Jubert
Kyllä onnistuu ja kielenkin voi valita Englanniksi.
Omakohtaista kokemusta on monelta vuodelta, viimeksi viime kesältä Palmasta. - joka ei
ole koskaan ilmeisesti ulkomailla käynytkään.
Opettele vastaamaan kysymykseen jos vastauksen tiedät (nyt et).
- jk-2008
olin pari viikkoa sitten mallorcalla ja nostin muutaman kerran rahaa automaatista ne on helppo
käyttöisiä ja kieli saa englanniks,nostin visalla,en tiedä käykö electron kortti kannattaa tiedustella
pankista suomessa jo ennen lähtöä. - paljon..
vastauksista =)
- Tietoa
Yleisin maksuväline saarella on Visa electron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670