Flipper 470

ma_vaan____

Hei, onko kenelläkään kokemusta flipper 470 mallisesta veneestä?

Minkälainen ajettavuus?
Onko tukeva?

9

5669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veneilija

      Flipper 470 on yksi tukevimmista veneistä kokoluokastaan ja erittäin laadukas, siinä on myös korkeat laidat. Se sopii myös isommille vesille ja on kuin omiaan kovemmissa kelissä. Jos löydät hyvän yksilön niin kannattaa ostaa pois.

      • jerni

        Flipperi on tosiaankin omimmillaan kovassa kelissä ja 30 solmun nopeuksissa. Laatu lyö laudalta kaikki muut mennen tullen.


      • B_Bobby
        jerni kirjoitti:

        Flipperi on tosiaankin omimmillaan kovassa kelissä ja 30 solmun nopeuksissa. Laatu lyö laudalta kaikki muut mennen tullen.

        Kevyenä (290 kg) vain ottaa jokaisen aallon eli meno voi olla melko rasittavaa. Tyynellä säällä menee hienosti. Samoin styroksit rakenteissa natisivat inhottavasti.

        Ajelin tuollaisella vajaa parikymmentä vuotta. Koneena Yamaha 60 2-t.


      • B_Bobby
        B_Bobby kirjoitti:

        Kevyenä (290 kg) vain ottaa jokaisen aallon eli meno voi olla melko rasittavaa. Tyynellä säällä menee hienosti. Samoin styroksit rakenteissa natisivat inhottavasti.

        Ajelin tuollaisella vajaa parikymmentä vuotta. Koneena Yamaha 60 2-t.

        Malli oli siis 470 GT. Se avoversio on siin S.


      • Mies itä-suomesta
        B_Bobby kirjoitti:

        Malli oli siis 470 GT. Se avoversio on siin S.

        Itsellä 470 GT. Vene ihan OK, ryskyttää aallokossa kuten joku tuossa kirjoittelikin. pienemmillä nopeuksilla OK, kun vauhtia nostaa alkaa aallokossa paukuttaa. tyynellä erittäin suuntavakaa ja ihan OK

        Tosin ikä painaa ikä painaa. Kone kannattaa olla alkaen 50 hp, kestää komeasti vielä tuonne sadan hp:n kieppeille, vauhti siitä ei tosin juurikaan nouse


      • Mies itä-suomesta kirjoitti:

        Itsellä 470 GT. Vene ihan OK, ryskyttää aallokossa kuten joku tuossa kirjoittelikin. pienemmillä nopeuksilla OK, kun vauhtia nostaa alkaa aallokossa paukuttaa. tyynellä erittäin suuntavakaa ja ihan OK

        Tosin ikä painaa ikä painaa. Kone kannattaa olla alkaen 50 hp, kestää komeasti vielä tuonne sadan hp:n kieppeille, vauhti siitä ei tosin juurikaan nouse

        Itselläni oli ko vene jonka kunnostin. Itse olin tyytyväinen siihen,nousi liukuun nopeasti ja oli vakaa. Allokossa kuului kova "pauke" joka selitti tasapohjaisuus ja siitä syystä vaihdoin veneen pois. Ei jaksanut kuunnella pauketta joka kerta kun oli pieni aallokko ja se ärsytti. Kone minulla oli 70hv yamaha jolla päästiin 38s oikealla potkurilla.


    • Anonyymi

      mulla on kohta lipperi

    • Anonyymi

      mulla on nyt. miksän muuten noissa on nii pieni konesuositus, 35hv? selkeesti kuitenki 50hp on se perusvaihtoehto mikä nois on.

    • Anonyymi

      Onko kellään tällä hetkel kyseistä venettä ja mitkäköhän on bensan kulutukset 60 hv yamaha 2 tahti 1985

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe