Tyttökauppa elävässä elämässä

lähde:Eeva 6/2008

Thaimaan tyttökaupalta silmiä sulkematta kehotan
valppauteen kun turismia nyt laajennetaan mm.
Kambodzaan ja Vietnamiin,uusiin kohteisiin.A-studion entinen toimittaja Pihla Huhtala kertoo seuraavaa paikan päältä:"Osa poliiseista pyöritti itse sivutöikseen bordelleja.Paikalliseen poliisiin ja oikeuslaitokseen ei voi luottaa lainkaan.Erään ratsian yhteydessä tyttöjä turvataloon saattavaan seurueeseen osui vahingossa poliisi,joka oitis myi talon sijaintitiedot bordellinpitäjille.Mikäli tytöillä ei ollut tarpeeksi asiakkaita,tyttöjä kidutettiin Pol Potin mallien mukaan,sähköshokeista ei jäänyt
jälkiä." Näillä tytöillä ei ole ollut lapsuutta.

16

4977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arkitodellisuus

"Mikäli tytöillä ei ollut tarpeeksi asiakkaita,tyttöjä kidutettiin Pol Potin mallien mukaan".

Nuo "esimerkit" ovat niin kaukana arkitodellisuudesta. Ne eivat ole uskottavia.

Tytit itse puhuvat aivan toista kuin nuo Raportoijat.

• kertoisivat?

Miksi ne tytit muka asiakkaalle kertoisivat tosiasioita karusta todellisuudesta! Miten naivia luulla, että itämaisen kultturin edustaja ja ilotyttö alkaisi maksavalle länsituristille kertomaan jotain ikäviä asioita! Ei ne kuule sulle kerro totuutta elämästään.

• kauhea tyttökauppa

Kukaan noista tytöistä ei edes uskaltaisi kertoa
        mitään.Turistit, myös tyttöjä hyödyntävät sovinistit ja huorapukit, kun tulee ja menee,mutta tyttöraasu jää.Ja jos on ollut poliisin ja mafioiden bisnesten haittana,ihmisiä
        katoaa niin vähin äänin.

• ArmasP

on kuin vetäisi viivaa veteen, ne kannattaa unohtaa saman sekunnin aikana, vai oletko rakastunut johonkin tekohymyyn ?

• vastuu meillä
        ArmasP kirjoitti:

on kuin vetäisi viivaa veteen, ne kannattaa unohtaa saman sekunnin aikana, vai oletko rakastunut johonkin tekohymyyn ?

Tautinen tyttö ei etene paljon yli kahdestakympistä kuin alaspäin.Elinkaari on lyhyt ja onneton.Omalla asenteellamme tai äijien asennevammalla ylläpidämme noissa takapajuisissa
        kehitysmaissa kuplaa, että tytöt voi ostaa,käyttää ja kierrättää seuraavalle.Miksei tähän YK:n ihmisoikeudet ylety? Eipä tietenkään.
        Tekohymy naamassa naimassa tai seuraamukset on
        ankarat.

• pikkuisen vika palstalla?.
      Aasia sivulta löydät kyseiset maat, että sinne vaan kirjoittelemaan. Jos tarkoitat et Thaimaassa samanlaista kuin lähimaissa, niin metsään menet. Ei täällä Suomessakaan samanlaista ole kuin esim. Virossa, Ruotsissa tai vaikkapa Venäjällä.
      Mut hyvät reissut sulle, mihin ikinä menetkin!.

• thaikuista lähtien

Olen aivan oikealla palstalla, jos yhdenkään tytön elämä ei pääty bordelliin tai aidsin kautta
        hautaan ennenkuin tyttönen on ehtinyt edes kokea
        elämänsä oikean ja todellisen(!) ensirakkauden, koulututkinnon tai omat häänsä tai vaikkapa oman
        lapsen saamisen.Nämä asiat kun eivät ole vain länsimaisen turistin yksinoikeus, mutta juuri länsimainen sovinisti ja ihmisarvon riistäjä vie
        ne samat ihmisoikeudet viattomalta tyttökaupan
        uhrilta!Älkääkä tulko satujanne äijät kertomaan,etteikö tyttökauppaa noissa maissa ole.

• Barfine
        thaikuista lähtien kirjoitti:

Olen aivan oikealla palstalla, jos yhdenkään tytön elämä ei pääty bordelliin tai aidsin kautta
        hautaan ennenkuin tyttönen on ehtinyt edes kokea
        elämänsä oikean ja todellisen(!) ensirakkauden, koulututkinnon tai omat häänsä tai vaikkapa oman
        lapsen saamisen.Nämä asiat kun eivät ole vain länsimaisen turistin yksinoikeus, mutta juuri länsimainen sovinisti ja ihmisarvon riistäjä vie
        ne samat ihmisoikeudet viattomalta tyttökaupan
        uhrilta!Älkääkä tulko satujanne äijät kertomaan,etteikö tyttökauppaa noissa maissa ole.

Toki esim. Thaimaassa on paljon maksullisia seuralaisia, mutta homma toimii täysin eri lailla kuin vaikkapa Euroopassa. Suurin osa tytöistä tekee hommaa yksityisesti ilman mafiaa yms. Suuri osa heistä todellakin vain toimii maksullisena oppaana länkkärille ilman seksiä. Toki sitäkin saa jos haluaa. Itsekin maksoin baarille maksun, että sain tytön mukaani näyttämään paikkoja ja pitämään hauskaa. Kuljimme lopulta yhdessä pari viikkoa ja meillä oli erittäin hauskaa. Rahaa hän ei ottanut vastaan, joskin ostin kyllä ruokaa yms. Itse en häneltä edes seksiä kysynyt/vaatinut, mutta kun hän itse sitä halusi niin mikä ettei.

Nytkin olemme pitäneet yhteyttä ja uudestaan pitäisi mennä tapaamaan lähikuukausina. Eli vaikka tyttö olisikin "baarityttö", niin se ei todellakaan automaattisesti tarkoita sitä, että hän tekisi sitä toisten pakottamana ilman mitään omaa päätös valtaa.

Thaimaassa vaan on niin pienet palkat, että useat tutut baaritytöt ovat kertoneet tienaavansa paljon paremmin seurapalveluista ja olevansa tyytyväisiä hommaansa.

Eli itse aion tulevaisuudessakin käyttää seuralaispalveluita. Yritän toki valkata mukavia neitoja, jotka tulevat mukaan hampaita kiristelemättä. Kohtelen heitä tasa-arvoisina ihmisinä ja tähän asti he ovat mielellään seurassani viihtyneetkin, ilman rahaakin... Väärin? Ja turha tulla väittämään, että Thaimaassa vaan esitetään iloista vaikka sitä ei olla. Toki näin siellä toimitaan, mutta kyllä sen pidemmän ajan kuluessa kuitenkin huomaa, että kuka mukana oikeasti viihtyy ja kuka ei. Olen aikojen kuluessa saanut paljon uusia ystäviä baari tytöistä ja heidän kavereistaan ja hyvä niin. Ei pidä olla liian ennakkoluuloinen ihmisten suhteen.

Mafian pyörittämää ihmiskauppaa tai lapsiin sekaantumista en toki salli.

• tyttö itkee
        Barfine kirjoitti:

Toki esim. Thaimaassa on paljon maksullisia seuralaisia, mutta homma toimii täysin eri lailla kuin vaikkapa Euroopassa. Suurin osa tytöistä tekee hommaa yksityisesti ilman mafiaa yms. Suuri osa heistä todellakin vain toimii maksullisena oppaana länkkärille ilman seksiä. Toki sitäkin saa jos haluaa. Itsekin maksoin baarille maksun, että sain tytön mukaani näyttämään paikkoja ja pitämään hauskaa. Kuljimme lopulta yhdessä pari viikkoa ja meillä oli erittäin hauskaa. Rahaa hän ei ottanut vastaan, joskin ostin kyllä ruokaa yms. Itse en häneltä edes seksiä kysynyt/vaatinut, mutta kun hän itse sitä halusi niin mikä ettei.

Nytkin olemme pitäneet yhteyttä ja uudestaan pitäisi mennä tapaamaan lähikuukausina. Eli vaikka tyttö olisikin "baarityttö", niin se ei todellakaan automaattisesti tarkoita sitä, että hän tekisi sitä toisten pakottamana ilman mitään omaa päätös valtaa.

Thaimaassa vaan on niin pienet palkat, että useat tutut baaritytöt ovat kertoneet tienaavansa paljon paremmin seurapalveluista ja olevansa tyytyväisiä hommaansa.

Eli itse aion tulevaisuudessakin käyttää seuralaispalveluita. Yritän toki valkata mukavia neitoja, jotka tulevat mukaan hampaita kiristelemättä. Kohtelen heitä tasa-arvoisina ihmisinä ja tähän asti he ovat mielellään seurassani viihtyneetkin, ilman rahaakin... Väärin? Ja turha tulla väittämään, että Thaimaassa vaan esitetään iloista vaikka sitä ei olla. Toki näin siellä toimitaan, mutta kyllä sen pidemmän ajan kuluessa kuitenkin huomaa, että kuka mukana oikeasti viihtyy ja kuka ei. Olen aikojen kuluessa saanut paljon uusia ystäviä baari tytöistä ja heidän kavereistaan ja hyvä niin. Ei pidä olla liian ennakkoluuloinen ihmisten suhteen.

Jo 80-luvulla äijät kertoi,miten tytön sai
        vuokrata huoraksi esim.viikoksi tollasella aanelosella.Itsekin olin näkemässä paperia.Tyttö
        opasti,viihdytti,pesi pyykit ja viikkasi jopa tennissukat.Miksi kutsuisi ilmiötä, mikä sulkee
        todelliselta ongelmalta silmänsä? Välinpitämättö-
        myydeksi ?

• Barfine kirjoitti:

tossa sun tarinassa!. Mä oon huomannu samat jutut. Yksityisesti toimivat. Toki sielläkin esim. Bangkokissa, ja muuallakin, on varmaan näitä sutenöörejä joiden ympärillä piiri pyörii. Baarille maksu 200-300baht, on vaan NAISELLE vapautus baarissa olosta sinä iltana. (ja useimmin ei oo tarvinnu maksaa edes sinne. Tottakai täys ylöspito naiselle. Jos käyttäytyy asiallisesti, niin asianmukainen kohtelu tulee heti jälkeen ja porukat tuntee nopeasti. Jos on kusipää, saattaa tulla sekin, mut ei oo niin kivaa. Jokusen kerran nähnyt ku farangi alkaa pullistelemaan. Se on ollu nopea toiminta paikallisilta. Tämä yks erakoitunut luuseri Nainen ei kyllä tiedä oikeestaan mitään Thaimaalaisista, pelkästään kuvittelee jutut, tosin on voinut olla paikan päällä mutta kun jotkut ihmiset vaan ei osaa "katsoa metsää puilta". Hieno maa, hienot ihmiset ja ei oo ilmoissakaan vikaa.

• pannaan silmät kiinni
        kitewind kirjoitti:

tossa sun tarinassa!. Mä oon huomannu samat jutut. Yksityisesti toimivat. Toki sielläkin esim. Bangkokissa, ja muuallakin, on varmaan näitä sutenöörejä joiden ympärillä piiri pyörii. Baarille maksu 200-300baht, on vaan NAISELLE vapautus baarissa olosta sinä iltana. (ja useimmin ei oo tarvinnu maksaa edes sinne. Tottakai täys ylöspito naiselle. Jos käyttäytyy asiallisesti, niin asianmukainen kohtelu tulee heti jälkeen ja porukat tuntee nopeasti. Jos on kusipää, saattaa tulla sekin, mut ei oo niin kivaa. Jokusen kerran nähnyt ku farangi alkaa pullistelemaan. Se on ollu nopea toiminta paikallisilta. Tämä yks erakoitunut luuseri Nainen ei kyllä tiedä oikeestaan mitään Thaimaalaisista, pelkästään kuvittelee jutut, tosin on voinut olla paikan päällä mutta kun jotkut ihmiset vaan ei osaa "katsoa metsää puilta". Hieno maa, hienot ihmiset ja ei oo ilmoissakaan vikaa.

Thaimaassa,Vietnamissa tai Kampodzassa tyttökauppa senkun rehottaa. Tyypillisiä miesten
        turistikohteita siis. Voisiko naiset ja perheet fiksumpina boikotoida näitä miesten seksikohteita onkin uusi valistunut ajatus, johon
        ryhtyä.

• aatami

"lähde EEVA lehti "onhan noita toimittajia olemassa....kirjoittelee omia mielipiteitään ja toiset suomalaiset uskoo kaiken mitä lukee.Thaimaa on hieno lomakohde.Ja nimimerkki Barfine kirjoitti täyttä asiaa.

• eri kuin Thaimaa

Jos luette alkuperäisen tekstin kunnolla, oli esimerkki Kambodzasta, ei Thaimaasta. Kambodzassa naisten/lasten asema aika kamalasti huonompi kuin Thaimaassa - ja Thaimaahan tuodaan paljon prostituoituja Kambodzasta.
        Paikan päällä (molemmat maat) muutama viikko sitten käyneenä olen tutkinut asioita netistä, koska haluaisin omalta osaltani auttaa Kambodzan lapsia ja naisia.. ja törmäsin Pihla Huhtalan toimintaan Kambodzan lasten hyväksi: http://www.childrenofcambodia.com/?lang=fi

Uskon, että esimerkki oli totisinta totta ja vain yksi pieni esimerkki liian monen tytön kamalasta kohtalosta.
        Huhtala on kirjoittanut useasti lehtiin asista ja on varsin uskottava. Ikävä kyllä.

• Thaimaassa

on suurimmilta osin feministien liioittelua. Yli 95% tytöistä jotka miesten seuralaisena kulkevat tekevät sitä aivan oma-aloitteisesti kenenkään siihen pakottamana, lähestulkoon jokaisella on haave naida rikas länsimainen mies. Kannattais lukea kirja joka on suomalaisten naisten kirjoitta Miesten paratiisi, Tekijä:
      Åsvik, Annika - Åsvik, Annabella
      he kirjoittavat asiasta aika todenmukaisesti.
      Suurimmalla osalla naisista jotka itseään miesten mukaan kauppaavat on entisestä avioliitosta Thai-miehen kanssa lapsi tai useampi. Juoppo Thai-mies jättää perheensä kuin nalli kalliolle kun löytää uuden morsiammen. Näillä naisilla on aina joku tuttu joka on päässyt länkkärin kanssa hyviin naimisiin ja he aprikoivat pystyisivätkö samaan. Vaihtoehtona mennä raskaaseen ruumilliseen työhön josta saa hyvin vähän palkkaa kuukaudessa. Joten kun kaverit kertovat että kun istuu baarissa ja juttelee mukavien miesten kanssa saa jo tippiä saman kun muualla töissä niin alkaahan se houkuttaa. Ja sitten kun näkee tuttuja jotka ovat saattaneet saada saman yhdestä yöstä miehen kanssa olemisesta kuin mitä kuukauden raadannalla saisi normitöissä niin pistää miettiin elämän kriteereitä. Niillä ylimääräisillä rahoilla tyttö/nainen (yleensä about 30 vuotiaita vaikka nuorelta näyttävätkin, toki nuorempiakin on, muttei alaikäisiä. Niitä varten on bordellit erikseen ja niitä ei normituristi nää eikä tiedä) elättää koko sukunsa.
      Asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia kun mitä esim. joku päivälehti kirjoittaa.
      Hyvin vähän surullisia tyttöjä olen nähnyt jotka baarissa ovat töissä, toki silloin kun he yrittävät silloiselta poikaystävältään huijata rahaa. Thaimaalaiset elävät päivä kerrallaan eli nauttivat elostaan joka ikinen päivä, ei huolta huomisesta. Jos tänään on rahaa niin käytetään se, jos huomenna ei ole naapuri jakaa oman riisiannoksensa. Näin oli meillä suomessakin ennen, nykyään naapuria ei edes tunneta. Saa kuolleena maata kotonaan puolikin vuotta ennenkuin joku kaipaa, sekin yleensä "vouti".
      - Kokemusta Thaimaasta ja Thaimaalaisuudesta vuodesta 1989 asti-

• käydä

lukemassa "miesten paratiisi"-kirja arvosteluja.

http://www.miestenparatiisi.com/arvostelut.htm

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe