En ehtinyt ensimmäisenä

Katkera.

Saako olla katkera, kun vaimoni oli korkattu ennen hääyötä? Olisin itse halunnut korkata vaimoni.

18

2774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos olet

      muslimi.

      • katuvainen

        En ole muslimi.
        Mutta kadun sitä etten säästänyt itseäni hääyötä varten. olisi ihanaa jos oma rakkaani olisi se ensimmäinen.
        Mutta tehtyä ei tekemättömäksi saa, kun en ole neitsyt niin en ole.
        Katkera ei kannata tietenkään olla, se vaan myrkyttää suhdetta.


      • Nimetön

        En ymmärrä mitä tarkoitat.


      • Järkevä.
        katuvainen kirjoitti:

        En ole muslimi.
        Mutta kadun sitä etten säästänyt itseäni hääyötä varten. olisi ihanaa jos oma rakkaani olisi se ensimmäinen.
        Mutta tehtyä ei tekemättömäksi saa, kun en ole neitsyt niin en ole.
        Katkera ei kannata tietenkään olla, se vaan myrkyttää suhdetta.

        Seksikäyttäytyminen on varmasti suurin yksittäinen syy ihmisten mustasukkaisuuteen ja katkeruuteen.
        Neitsyys lähtee vain kerran, siis YHDEN kerran. Kannattaa miettiä tarkkaan kenelle sen antaa.
        Aviopuolisolle annettu neitsyys säästää ihmisen monelta ongelmalta ja katkeruudelta.

        Tiedän joitain pareja, jotka ovat säästäneet neitsyytensä puolisolleen. Kukaan heistä ei ole katunut päätöstään, tiedän myös paljon pareja joilla on paljon kokemuksia usean partnerin kanssa. Mitä enemmän partnereita, sitä todennäköisemmin liitto päätyy eroon ennemmin tai myöhemmin.


      • Ja sekin vielä!
        Järkevä. kirjoitti:

        Seksikäyttäytyminen on varmasti suurin yksittäinen syy ihmisten mustasukkaisuuteen ja katkeruuteen.
        Neitsyys lähtee vain kerran, siis YHDEN kerran. Kannattaa miettiä tarkkaan kenelle sen antaa.
        Aviopuolisolle annettu neitsyys säästää ihmisen monelta ongelmalta ja katkeruudelta.

        Tiedän joitain pareja, jotka ovat säästäneet neitsyytensä puolisolleen. Kukaan heistä ei ole katunut päätöstään, tiedän myös paljon pareja joilla on paljon kokemuksia usean partnerin kanssa. Mitä enemmän partnereita, sitä todennäköisemmin liitto päätyy eroon ennemmin tai myöhemmin.

        Ei ihmiset mitään joutsenia ole.. Toiset (suurin osa) tuntee seksuaalisia tarpeita ja ovat niitä valmiita, normaalin ihmisen tapaan, myös tyydyttämään. Ei ole luotu pidättäytymään yhdynnän tuomasta mielihyvästä -edes uskonnon varjolla.


      • vielä..
        Ja sekin vielä! kirjoitti:

        Ei ihmiset mitään joutsenia ole.. Toiset (suurin osa) tuntee seksuaalisia tarpeita ja ovat niitä valmiita, normaalin ihmisen tapaan, myös tyydyttämään. Ei ole luotu pidättäytymään yhdynnän tuomasta mielihyvästä -edes uskonnon varjolla.

        naisilla ei ole seksuaalisia haluja, eivätkä he nauti yhdynnän tuomasta mielihyvästä. Naisille tuo mielihyvää sängyn kautta saadut edut.


    • "kokenur"

      hohjaa!! ootsä itse poikanen...miks vaimosi pitäisi olla???

      • Katkera.

        Olin itse poikanen. Säästin itseni vaimolleni, mutta vaimo ei halunnut säästää itseään minulle.
        Vaimon asenne katkeroittaa.


      • joka vanhoja muistelee
        Katkera. kirjoitti:

        Olin itse poikanen. Säästin itseni vaimolleni, mutta vaimo ei halunnut säästää itseään minulle.
        Vaimon asenne katkeroittaa.

        Tuskin seurustelit vaimosi kanssa hänen menetettyään neitsyytensä? Joten miksi hän olisi vastuussa sinulle tapahtumasta, joka tapahtui kun ette olleet yhdessä? Aina ei ymmärrä ihmisten ajatustenjuoksua ei.


      • Nimetön
        Katkera. kirjoitti:

        Olin itse poikanen. Säästin itseni vaimolleni, mutta vaimo ei halunnut säästää itseään minulle.
        Vaimon asenne katkeroittaa.

        Vaimosi oli "kait heikompi lihanhimolle".tai sitten tutkivampi?.


    • Kannattaako?

      saa olla, melkein mistä hyvänsä, mutta mitä mieltä siinä on?

      Kokemattomuus ennen avioliittoa on maissa, jossa avioliitot ovat järjestettyjä ja (naisen, niinpä niin) must, ja ne saattavat olla hyvinkin onnellisia.

      Ei meidän länsimainen seksuaalinen "vapautuneisuusuutemme" tosiaankaan ole mikään (avio-)onnen tae, mutta eipä ole, ainakaan vapaassa lännessä, kokemattomuuskaan.

      Joku tässä ketjussa mainitsi ikään kuin faktana, että sukupuolinen kokemattomuus ennen avioliittoa on jonkinlainen vakuus liiton onnistumiselle, tyyliin "mitä kokemattomampia, sitä varmemmin uskollisia, sitä sitoutuneempia, ja sitä kestävämpi liitto.

      Tämä ei yksinkertaisesti ole totta minkään tutkimustiedon valossa. Näin saattoi olla ja usein itsestäänselvästi olikin 50 vee sitten, ja vielä 30 vuottakin, ja joissain uskonnollisissa piireissä yhäkin.

      Mutta ei todellakaan ole enää päde nykyaikaisessa länsimaassa, on siitä (kokemattomuudesta) itse kukin sitten aivan mitä hyvänsä. Ei ainakaan tutkimustiedon valossa.

      • että todennäköisemmin ei

        lähde vieraille vesille.


    • The Man

      Siinä varsinaisen miehen puhetta! Taitaisi vaimosi miettiä tekstisi luettua: kunpa olisin ensimmäisenä kerennyt mottamaan tuota nokkaan! Mutta onnea vaan, et todennäköisesti ole hääyön jälkeen viimeinenkään..

      • Men of the men

        Pidä sinä lerppakulli turpasi kiinni.
        JOS onnistut joskus saamaan pesää (jota kyllä epäilen)niin palataan sitten asiaan.


    • ällöttävää

      Onpa vastenmielistä luettavaa, kun joku puhuu vaimostaan kuin esineestä!

      • oli puhe

        Eikös tavara ole esine?


    • ihmeen

      pullo sun vaimosi on, jota korkataan? Toivottavasti vaimosi ottaa pitkät, sillä sun ainoo huoles on näköjään että hän pystyy tekemään vertailua edelliseen. Hyvä. Kehottaisin sinua muuttamaan Afganistaniin, olet kunnon talebani ja ääliö.

    • nykyäänkin ei sille mitään...

      vaikka mitenkä huoleditaan siitä että nuooriso ei harahastaisi sexiä tuntuu siltä että että yhä nuorempina ne ajeteleee sexiä ja momet ekävä kyllä harastavat sitä ainakin niillä se on mielessä keskenään kun me oltiin nuoria muites meillä vanhemilla me ostamme vaimolle parhaan sänyn nukkaktaa siihen alta aika yksikön sofalla on selkä kipusen mihen paras nukua ovat panastanoteet siihen vuos kymenet höpö höpö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe