Paljonko maksaa verenpainelääkitys?
Kuinka kallista
2
1024
Vastaukset
- ja saahan
sitä sitten erityiskorvattavuudenkin, kunhan ensin its on maksanut jonkin aikaa lääkityksen (yleensä RR-taudin lääkitys tulee todella edulliseksi).
Kun RR-tauti on todettu, niin sitten vain lääkäriltä B-lausunto KELA:n erityiskorvattavuutta varten, RR-taudin lääkehoito kuuluu AE-luokkaan.
Lääkeet hintoineen ja laskureineen täältä; http://www.yliopistonapteekki.fi
Onko sinulla lääkkeen nimi tiedossa vai kysytkö ihan yleisesti? - Kysyjä itse
Ei ole vielä lääkitystä, mutta tiedän, että olisi pitänyt hankkia lääkitys jo jonkin aikaa sitten. Sitten luin että lääkitys olisi ilmaista, mutta en uskonut lukemaani. Olen välttänyt lääkityksen aloittamista vielä osittain rahan takia ja osittain siksi, että olen uskonut vielä selviäväni muilla keinoin ja epäillyt saanko juuri itselleni oikean lääkityksen. Ongelmanani on ollut korkea yläpaine.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954341
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463606Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483462- 503379
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672534
- 422414
- 131784