tietääkös kukaan miten yamahaa pw80 saa sen rajottimen pois, kun se ei anna kierroksia.
omasta melestäni siinä on joku rajoitin, youtubessakin oli video missä luki ...without exhaust limitor..
rajoitin pois...
8
1213
Vastaukset
- aliteho
yamaha pw 80 on iha alitehonen ku joku yamaha yz 85 vääntää pirusti:)
- aliteho2
ja bse väääntääää
- Jonttel
Vaiha pyörää. Osta 500cc honda niin ei lopu tehot eikä tarvitse viritellä. Siinä löytyy tehoja pitkäksi aikaa
- Jammu on paras
Mistä/ miten saa yahama pw80 rajottimen pois??!! Videoo?! Vastaus?!
- .........
Ei siinä ole mitään rajoitinta. Lapsille tarkoitettu matalaviritteinen harjoittelupyörä kyseessä.
- jammu rules
......... kirjoitti:
Ei siinä ole mitään rajoitinta. Lapsille tarkoitettu matalaviritteinen harjoittelupyörä kyseessä.
Siinä on rajoitin sillä kaverillani on yamaha pw80 ja se kulki 60 kunnes otti rajottimen pois ja ny kulkee sen 80-95km/h....... Ja sitä paitsi youtubes on video mis luki: without exhaust limitor.. Mut ainoo ongelma on se et misä se rajotin on??!
- ............
jammu rules kirjoitti:
Siinä on rajoitin sillä kaverillani on yamaha pw80 ja se kulki 60 kunnes otti rajottimen pois ja ny kulkee sen 80-95km/h....... Ja sitä paitsi youtubes on video mis luki: without exhaust limitor.. Mut ainoo ongelma on se et misä se rajotin on??!
Eli siitä saa rajoittimen poistamalla tehokkaamman kuin oikeasta 80cc crossipyörästä?
- ............
jammu rules kirjoitti:
Ja tämän selvittämiseenhän menikin kokonaiset 2 minuuttia: rajoitin on prikka pakoputken laipan ja sylinterin välissä/pakokanavassa. Pakoputki irti, prikka (exhaust restrictor) pois ja putki takaisin. Ja ei varmasti kulje 95km/h tämän jälkeen, paitsi jos pudotat moposi helikopterista riittävän korkealta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261882
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy541243Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521121Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38807Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798