tietääkös kukaan miten yamahaa pw80 saa sen rajottimen pois, kun se ei anna kierroksia.
omasta melestäni siinä on joku rajoitin, youtubessakin oli video missä luki ...without exhaust limitor..
rajoitin pois...
8
1222
Vastaukset
- aliteho
yamaha pw 80 on iha alitehonen ku joku yamaha yz 85 vääntää pirusti:)
- aliteho2
ja bse väääntääää
- Jonttel
Vaiha pyörää. Osta 500cc honda niin ei lopu tehot eikä tarvitse viritellä. Siinä löytyy tehoja pitkäksi aikaa
- Jammu on paras
Mistä/ miten saa yahama pw80 rajottimen pois??!! Videoo?! Vastaus?!
- .........
Ei siinä ole mitään rajoitinta. Lapsille tarkoitettu matalaviritteinen harjoittelupyörä kyseessä.
- jammu rules
......... kirjoitti:
Ei siinä ole mitään rajoitinta. Lapsille tarkoitettu matalaviritteinen harjoittelupyörä kyseessä.
Siinä on rajoitin sillä kaverillani on yamaha pw80 ja se kulki 60 kunnes otti rajottimen pois ja ny kulkee sen 80-95km/h....... Ja sitä paitsi youtubes on video mis luki: without exhaust limitor.. Mut ainoo ongelma on se et misä se rajotin on??!
- ............
jammu rules kirjoitti:
Siinä on rajoitin sillä kaverillani on yamaha pw80 ja se kulki 60 kunnes otti rajottimen pois ja ny kulkee sen 80-95km/h....... Ja sitä paitsi youtubes on video mis luki: without exhaust limitor.. Mut ainoo ongelma on se et misä se rajotin on??!
Eli siitä saa rajoittimen poistamalla tehokkaamman kuin oikeasta 80cc crossipyörästä?
- ............
jammu rules kirjoitti:
Ja tämän selvittämiseenhän menikin kokonaiset 2 minuuttia: rajoitin on prikka pakoputken laipan ja sylinterin välissä/pakokanavassa. Pakoputki irti, prikka (exhaust restrictor) pois ja putki takaisin. Ja ei varmasti kulje 95km/h tämän jälkeen, paitsi jos pudotat moposi helikopterista riittävän korkealta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083168Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182051Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151840Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141585Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4011463Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t351351Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2191240- 171144
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631046Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin20980