tietääkös kukaan miten yamahaa pw80 saa sen rajottimen pois, kun se ei anna kierroksia.
omasta melestäni siinä on joku rajoitin, youtubessakin oli video missä luki ...without exhaust limitor..
rajoitin pois...
8
1128
Vastaukset
- aliteho
yamaha pw 80 on iha alitehonen ku joku yamaha yz 85 vääntää pirusti:)
- aliteho2
ja bse väääntääää
- Jonttel
Vaiha pyörää. Osta 500cc honda niin ei lopu tehot eikä tarvitse viritellä. Siinä löytyy tehoja pitkäksi aikaa
- Jammu on paras
Mistä/ miten saa yahama pw80 rajottimen pois??!! Videoo?! Vastaus?!
- .........
Ei siinä ole mitään rajoitinta. Lapsille tarkoitettu matalaviritteinen harjoittelupyörä kyseessä.
- jammu rules
......... kirjoitti:
Ei siinä ole mitään rajoitinta. Lapsille tarkoitettu matalaviritteinen harjoittelupyörä kyseessä.
Siinä on rajoitin sillä kaverillani on yamaha pw80 ja se kulki 60 kunnes otti rajottimen pois ja ny kulkee sen 80-95km/h....... Ja sitä paitsi youtubes on video mis luki: without exhaust limitor.. Mut ainoo ongelma on se et misä se rajotin on??!
- ............
jammu rules kirjoitti:
Siinä on rajoitin sillä kaverillani on yamaha pw80 ja se kulki 60 kunnes otti rajottimen pois ja ny kulkee sen 80-95km/h....... Ja sitä paitsi youtubes on video mis luki: without exhaust limitor.. Mut ainoo ongelma on se et misä se rajotin on??!
Eli siitä saa rajoittimen poistamalla tehokkaamman kuin oikeasta 80cc crossipyörästä?
- ............
jammu rules kirjoitti:
Ja tämän selvittämiseenhän menikin kokonaiset 2 minuuttia: rajoitin on prikka pakoputken laipan ja sylinterin välissä/pakokanavassa. Pakoputki irti, prikka (exhaust restrictor) pois ja putki takaisin. Ja ei varmasti kulje 95km/h tämän jälkeen, paitsi jos pudotat moposi helikopterista riittävän korkealta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549