Toivottavasti meni 5 euroo hyvään tarkotukseen joka oli lompakossa tytön pyörän takana Onnipekan edessä 6.6 perjantaina klo 20 maissa.
Tyllerö ihan helvetisti kiittää sua mielipahasta karkkirahojen hävittyä.
SINÄ VARAS!
11
3097
Vastaukset
- pate vaan
Kiitti rahoista. Sain ostettua pari kaljaa ja tuli hyvään tarkoitukseen - krapula lähti ;)
- ku vitosella
vaan kaks, sillähän saa 4 keskaria. Pimee???
- Tarja........
tekstejä näköjään, mitähän niissäkin sit lie ollu ku on tarvinnu poistella, ei ymmärrä ei.
Mutta aivan sama, lompakko löyty ja rahat kanssa, mun puolesta saa poistaa vaikka koko ketjun. :D- 3 lapsen äitee
kiva kun kukkaro ja rahat löytyi!:) Toiseksi, merkillistä sensuuria taas kun esim. kaikki Nakkilassa tietää ketkä hoidokit Onnarin kulmilla kerjäilee ja on kylmä totuus, että jos niistä jompi, kumpi löytää rahaa sisältävän kukkaron, niin ei varmasti vie esim. Onnarin kassalle :( Että turhaa poistella tosiasioita, varsinkaan, jos kyseinen seriffi ei itse asu Nakkilassa ja tiedä tilannetta...
- Nina Siukkola
3 lapsen äitee kirjoitti:
kiva kun kukkaro ja rahat löytyi!:) Toiseksi, merkillistä sensuuria taas kun esim. kaikki Nakkilassa tietää ketkä hoidokit Onnarin kulmilla kerjäilee ja on kylmä totuus, että jos niistä jompi, kumpi löytää rahaa sisältävän kukkaron, niin ei varmasti vie esim. Onnarin kassalle :( Että turhaa poistella tosiasioita, varsinkaan, jos kyseinen seriffi ei itse asu Nakkilassa ja tiedä tilannetta...
Hoidokkimme ovat mielenterveyskuntoutujia ja muutamat pummaavat kyllä, mutta 12 vuoteen ei ole ketään vielä varkaaksi haukuttu, tämä on ensimmäinen kerta. Kylän entiselle suurelle miehelle nostettiin kaljakorit ulos valmiiksi, ettei hänen tarvinnut rikkoa paikkoja. Kukaan ei koskaan uskaltanut sanoa mitään, kun häntä pelättiin. Tämän meidän suht pitkän historian aikana Nakkilaa olen kehunut siitä, miten hyvin meidät on otettu vastaan ja miten fiksuja ja erilaisuutta hyväksyviä kyläläiset ovat olleet, mutta silloin ei ole vielä tälläistä keskustelu palstaa ollutkaan, mistä selviääkin ihmisten todellinen ajattelu meistä. KIITOKSET KAIKILLE MEIDÄT HYVÄKSYVILLE NAKKILALAISILLE HYVÄÄ JA AURINKOISTA MIELTÄ JA KESÄÄ,SEKÄ TEILLE MUILLEKKIN, JOITA OLEMASSA OLOMME HÄIRITSEE
- varkaaksi vieläkään!!!
Nina Siukkola kirjoitti:
Hoidokkimme ovat mielenterveyskuntoutujia ja muutamat pummaavat kyllä, mutta 12 vuoteen ei ole ketään vielä varkaaksi haukuttu, tämä on ensimmäinen kerta. Kylän entiselle suurelle miehelle nostettiin kaljakorit ulos valmiiksi, ettei hänen tarvinnut rikkoa paikkoja. Kukaan ei koskaan uskaltanut sanoa mitään, kun häntä pelättiin. Tämän meidän suht pitkän historian aikana Nakkilaa olen kehunut siitä, miten hyvin meidät on otettu vastaan ja miten fiksuja ja erilaisuutta hyväksyviä kyläläiset ovat olleet, mutta silloin ei ole vielä tälläistä keskustelu palstaa ollutkaan, mistä selviääkin ihmisten todellinen ajattelu meistä. KIITOKSET KAIKILLE MEIDÄT HYVÄKSYVILLE NAKKILALAISILLE HYVÄÄ JA AURINKOISTA MIELTÄ JA KESÄÄ,SEKÄ TEILLE MUILLEKKIN, JOITA OLEMASSA OLOMME HÄIRITSEE
Sanallakaan ei tekstissä varkaaksi haukuttu. Puhuttiin löytämisestä ja löydön itsellään pitämisestä. Tämä keskustelu hoidokeistanne on väärän otsikon alla siinä suhteessa. Turhaa on myöskään yleistää ihmisten todellista ajattelua teistä. Uskon vakaasti, että se mitä sinä sanot pummaamiseksi ja minä kerjäämiseksi ärsyttää ihan varmasti suurinta osaa Nakkilassa asioivia. En tiedä millä periaatteella ja säännöillä mielenterveyskuntoutujanne siellä asuvat, mutta kyllä noihin asioihin teidänkin taholtanne tarvitsisi puuttua, koska ongelma on jatkunut vuodesta toiseen. Pahoittelisin, jos nyt väärin perustein syyttäisin asukkejanne kerjuusta, mutta kun itsekin kohdallani ja moni muu Nakkilalainen on saanut kokea tätä mainitsemaasi pummausta, mikä kestoltaan on jatkunut sietämättömän kauan, toivoisin, että kuntoutus näiden mielenterveyspotilaiden kohdalla tuottaisi vihdoin tulosta. Ihan meidän muidenkin mielenterveyden vuoksi! Aurinkoisia päiviä ja hyvää kesää myös sinne!
- kerjäämistä sen kummemmin t...
varkaaksi vieläkään!!! kirjoitti:
Sanallakaan ei tekstissä varkaaksi haukuttu. Puhuttiin löytämisestä ja löydön itsellään pitämisestä. Tämä keskustelu hoidokeistanne on väärän otsikon alla siinä suhteessa. Turhaa on myöskään yleistää ihmisten todellista ajattelua teistä. Uskon vakaasti, että se mitä sinä sanot pummaamiseksi ja minä kerjäämiseksi ärsyttää ihan varmasti suurinta osaa Nakkilassa asioivia. En tiedä millä periaatteella ja säännöillä mielenterveyskuntoutujanne siellä asuvat, mutta kyllä noihin asioihin teidänkin taholtanne tarvitsisi puuttua, koska ongelma on jatkunut vuodesta toiseen. Pahoittelisin, jos nyt väärin perustein syyttäisin asukkejanne kerjuusta, mutta kun itsekin kohdallani ja moni muu Nakkilalainen on saanut kokea tätä mainitsemaasi pummausta, mikä kestoltaan on jatkunut sietämättömän kauan, toivoisin, että kuntoutus näiden mielenterveyspotilaiden kohdalla tuottaisi vihdoin tulosta. Ihan meidän muidenkin mielenterveyden vuoksi! Aurinkoisia päiviä ja hyvää kesää myös sinne!
"Että kuntoutus näiden mielenterveyspotilaiden kohdalla tuottaisi vihdoin tulosta." Oli ihan pakko kopioida tuo lause tuosta edellisestä viestistä.
Kyllä varmaan mielenterveyskuntoutujilla on tarkoitus kuntoutua paljon muusta kuin "kerjäämisestä ja pummaamisesta" itse en ole kertaakaan joutunut näiden "kerjäläisten kohteeksi".
Varmaan kuntoutujien kohdalla tehdään hyvää työtä ja kuntouttaminen on tuottanut myös tulosta, mutta tässä nähdään Nakkilalainen pikkusieluisuus, erilaisuutta ei tahdota hyväksyä, sen olen kokenut ihan henkilökohtaisesti, ei tarvitse kenenkään tästä sanomisestani vetää hernettä nenään, tiedän mitä puhun. Koitetaan nyt kaikki vaan sopia Nakkilaan ja toivottavasti mielenterveytenne säilyy! Hyvää kesää teille kaikille. - ymmärrät lukemasi väärin?
kerjäämistä sen kummemmin t... kirjoitti:
"Että kuntoutus näiden mielenterveyspotilaiden kohdalla tuottaisi vihdoin tulosta." Oli ihan pakko kopioida tuo lause tuosta edellisestä viestistä.
Kyllä varmaan mielenterveyskuntoutujilla on tarkoitus kuntoutua paljon muusta kuin "kerjäämisestä ja pummaamisesta" itse en ole kertaakaan joutunut näiden "kerjäläisten kohteeksi".
Varmaan kuntoutujien kohdalla tehdään hyvää työtä ja kuntouttaminen on tuottanut myös tulosta, mutta tässä nähdään Nakkilalainen pikkusieluisuus, erilaisuutta ei tahdota hyväksyä, sen olen kokenut ihan henkilökohtaisesti, ei tarvitse kenenkään tästä sanomisestani vetää hernettä nenään, tiedän mitä puhun. Koitetaan nyt kaikki vaan sopia Nakkilaan ja toivottavasti mielenterveytenne säilyy! Hyvää kesää teille kaikille.Kuntoutus vihdoin tuottasi tulosta lauseessa, ratapölkkyä vääntäen tarkoitettiin sitä, että vuosikausia Onnarin kulmalla kerjänneet saavuttaisivat sellaisen mielenterveyden, että voisivat sopeutua ns. normaaliin tai ainakin omatoimiseen elämään. Näin mahdollisesti poistuisivat katukuvasta ihmisiä kiusaamasta. Tuntuu naurettavalta edes selittää, etten todellakaan kuvitellut, että kenenkään mielenterveysongelmat olisivat kerjäämistä ja pummaamista, kyllä ne ongelmat on ihan jotain muuta. Jos mielestäsi tämä "lieveilmiö"(pummaaminen) katukuvassa on hyväksyttävää ja jopa suotavaa, olen kanssasi erimieltä. Ja minä olen joutunut todella monta kertaa maalitauluksi, milloin on pummattu kyytiä ja rahaa, milloin kyytiä tai rahaa. Välillä on saanut juosta kaupasta vaihtoaskel hyppy kohti autoaan kyseiset kuntoutujat kantapäillään. Ja kukaan ei ole epäillytkään, etteikö kyseisessä paikassa tehtäisi hyvää työtä. Sanat: vihdoin tuottaisi tulosta, johtivat useiden vuosien kerjuuhyökkäysten kohteeksi joutumisesta samojen naamojen taholta. Olenko nyt selittänyt kaiken kirjoittamani sinullekin niin, että sinäkin voit kaivaa herneen nenästäsi ja nauttia kesästä? Hyvää kesää vaan!
- joutunut omakohtaisesti
kerjäämistä sen kummemmin t... kirjoitti:
Varmaan kuntoutujien kohdalla tehdään hyvää työtä ja kuntouttaminen on tuottanut myös tulosta, mutta tässä nähdään Nakkilalainen pikkusieluisuus, erilaisuutta ei tahdota hyväksyä, sen olen kokenut ihan henkilökohtaisesti, ei tarvitse kenenkään tästä sanomisestani vetää hernettä nenään, tiedän mitä puhun. Koitetaan nyt kaikki vaan sopia Nakkilaan ja toivottavasti mielenterveytenne säilyy! Hyvää kesää teille kaikille.kokemaan, ettei Nakkilassa hyväksytä erilaisuutta, ei oikeuta puolustamaan sitä, että tietty käytös katukuvassa olisi hyväksyttävää. Se ei ole pikkusieluisuutta tai erilaisuuden hyväksymistä tai hyväksymättä jättämistä.
- ---Tyyppi---
varkaaksi vieläkään!!! kirjoitti:
Miten "Löytämistä ja löydön hallussa pitämistä" voidaan pitää samana asiana kuin lompakosta ottamista?
- ---Tyyppi---
1. Oliko mitään järkeä kuljettaa lompakkoa pyörän takana?
2. Mikä pikkutyttöjen karkinostoaika se 20:00 oikein on?
3. Pitääkö lapsille tuputtaa sitä karkkia niin mahdottomasti?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803