Onko 20e sopiva summa häälahjaksi,kyseessä on kaveri ja ruoka häät. Pariskunta on penituloinen, mutta mulla on pitkä matka sinne häihin ja oon köyhä.
En voi tehdä lahjaa itse, koska halusivat vain rahaa, tilpöhöörää on kuulema riittämiin.
Lahjat
2
871
Vastaukset
- on hyvä
Eli se summa jonka haluat laittaa on juuri oikea. Lahja annetaan oman varallisuuden ja halujen puitteissa. Ei sen mukaan onko hääpari rikas vai köyhä.
Itse menin naimisiin muutama vuosi sitten. Saimme sekä tavara että rahalahjoja. Ja nyt en kyllä muista että kuka mitäkin toi ja paljonko. Vai toiko ollenkaan. Enkä ole lahjojen perusteella vieraita mitenkään arvostellut. Muistan kyllä ketä oli paikalla ja ketä ei. (Tosin en kanna kaunaa myöskään niille ketkä eivät olleet, kaikki kun eivät pidä häistä tai ovat oikeasti estyneitä tulemaan.) - On..
Jos 20€ on mielestäsi sopiva palkkio toista vuotta järjestetystä päivällisestä, kaikesta ohjelmasta, henkilökohtaisesta kutsusta toisten elämään, seurapiirijuhlasta ja toisten elämän ja juhlien pilaamisesta, niin toki se on liiaksikin asti!!!!
Kumppanini lapsi kun ei antanut tuonkaan vertaa, mutta pilasi kyllä onnistuneesti koko juhlan, aina hääiltaa myöten..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264801- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2939Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776