Miamista junalla Lake Worthiin

Eka kerta

Mielelläni lukisin kokemuksia/mielipiteitä siirtymisestä junalla Miamin lentokentältä Lake Worthiin. Helppoa? Turvallista? Vai onko pitkän lentomatkan jälkeen niin väsynyt, että kannattaa pyytää joku hakemaan kentältä?

Matkustusajankohta on lokakuun lopussa.

5

1583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moi, itse kuljen tri-train junalla Miami Lake Worth välin, ei maksa paljon mitään ja on turvallista ja erittäin helppoa, aina kerrotaan etukäteen mikä asema on kyseessä ei voi eksyä, itse tulen Floridaan jälleen marraskuun puolivälissä.

• Eka kerta

Kiitos, Escalade!

Viitsitkö vielä kertoa löytyykö lentokentältä helposti se paikka mistä ostetaan junaliput? Entä miten olet mennyt tri-train asemalle? En tiedä mihin terminaaliin saavumme, lennämme AA:lla Pariisista, laskeudumme iltapäivällä kolmen jälkeen eikä viitsisi kovin montaa tuntia haahuilla kentällä, varsinkin kun mukana on kaksi lasta...siksi näitä vinkkejä ja neuvoja kyselen... Eniten jänskättää juuri se juna-asemalle pääseminen :-)

• Eka kerta kirjoitti:

Kiitos, Escalade!

Viitsitkö vielä kertoa löytyykö lentokentältä helposti se paikka mistä ostetaan junaliput? Entä miten olet mennyt tri-train asemalle? En tiedä mihin terminaaliin saavumme, lennämme AA:lla Pariisista, laskeudumme iltapäivällä kolmen jälkeen eikä viitsisi kovin montaa tuntia haahuilla kentällä, varsinkin kun mukana on kaksi lasta...siksi näitä vinkkejä ja neuvoja kyselen... Eniten jänskättää juuri se juna-asemalle pääseminen :-)

kentältä pääsee bussilla, siinä lukee minne se menee ja se ei pysähdy ennen asemaa, liput saa asemalta automaatista, asemalle on lyhyt matka, itse lennän yleensä aina Lufthansalla Frankfurtin kautta, sekin on siellä iltapäivällä noin klo 14-15 aikaan perillä, juna tulee yleensä noin 15-45 minuutin sisällä, riippuen kauanko menee passijonoissa ja onko juna yhtään myöhässä, junia menee aika usein varsinkin arkipäivisin ja siellä on aikataulut. Ja se junan nimi on Tri-Trail, kirjoitin vahingossa väärin.

• LOVIISA
        Escalade kirjoitti:

kentältä pääsee bussilla, siinä lukee minne se menee ja se ei pysähdy ennen asemaa, liput saa asemalta automaatista, asemalle on lyhyt matka, itse lennän yleensä aina Lufthansalla Frankfurtin kautta, sekin on siellä iltapäivällä noin klo 14-15 aikaan perillä, juna tulee yleensä noin 15-45 minuutin sisällä, riippuen kauanko menee passijonoissa ja onko juna yhtään myöhässä, junia menee aika usein varsinkin arkipäivisin ja siellä on aikataulut. Ja se junan nimi on Tri-Trail, kirjoitin vahingossa väärin.

KERROIT, ETTÄ MENET MIAMIIN LUFTHANSALLA FRANKFURTIN KAUTTA. MITEN KAUAN TUO MATKA KESTÄÄ SIIS HKI-FRANKFURT -MIAMI?

• LOVIISA kirjoitti:

KERROIT, ETTÄ MENET MIAMIIN LUFTHANSALLA FRANKFURTIN KAUTTA. MITEN KAUAN TUO MATKA KESTÄÄ SIIS HKI-FRANKFURT -MIAMI?

eli ei mitenkään mahdottoman pitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      4495
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      309
      3365
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      36
      3336
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      11
      2499
    5. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      15
      2315
    6. Trump syyttää Bideniä ja Obamaa lentoonnettomuudesta!

Ukko on ihan seonnut.
      Maailman menoa
      256
      2023
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      287
      1598
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      88
      1541
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      44
      1306
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1153
    Aihe