Suomalainen Islam on suvaitsevaa

Suomi-mies

JEESUS JA KULTAINEN SÄÄNTÖ ISLAMISSA

Koraani 3:54
Ja Jumala sanoi: »Jeesus, katso, Minä otan sinut, sitten olen ylentävä sinut luokseni ja vapauttava sinut niistä, jotka ovat uskottomia, sekä asettava ne, jotka sinua seuraavat, uskottomien yläpuolelle aina Ylösnousemuksen päivään saakka.

Koraani 4:159
Eikä Pyhän kirjan omaavien joukossa ole ketään, jolla ei olisi oikeata uskoa häneen (Jeesukseen) ennen kuolemaansa , (muuten) Ylösnousemuksen päivänä hän (Jeesus) on todistava heitä vastaan.

Bukhari, Vol.1, Book 2, Nr.12, Narrated Anas:
The Prophet said, "None of you will have faith till he wishes for his (Muslim) brother what he likes for himself."
Another version: "None of you have true faith until he wishes for his Muslim brother what he wishes for himself."

Another version: "No man is a true believer unless he desires for his brother that, what he desires for himself."

Sahih Bukhari, Volume 9, Book 93, Number 473: Narrated Jarir bin 'Abdullah:
Allah's Apostle said, "Allah will not be merciful to those who are not merciful to mankind."

Another version: "The Most Beneficent sends His mercy on the merciful. The Most High and Exalted said, have mercy on those who are on earth, and the One in heaven will have mercy on you."

Sahih Bukhari, Volume 9, Book 93, Number 474: Narrated Usama bin Zaid (Similar Hadith No. 373, Vol. 2):
Allah bestows His mercy only on those of His slaves who are merciful (to others)

Hadith Muslim
"You will not enter paradise until you have faith; and you will not complete your faith till you love one another."

VAIN PUOLUSTUSSOTA ON OIKEUTETTU
"jos he pysyvät loitolla teistä eivätkä taistele teitä vastaan, vaan tarjoavat teille rauhaa, niin EI JUMALA SALLI TEIDÄN HYÖKKÄÄVÄN heidän kimppuunsa." 4:90

"Mutta jos he ovat taipuvaisia rauhaan, niin ole myöskin sinä taipuvainen siihen ja turvaa Jumalaan!" 8:61.

"Taistelkaa Jumalan retkellä niitä vastaan, jotka vastaanne sotaa käyvät, mutta ITSE ÄLKÄÄ AIHEETTA HYÖKÄTKÖ. Totisesti Jumala ei rakasta rauhanrikkojia." 2:190.

"Ja jos joku monijumalaisista anoo suojaasi, niin suo se hänelle, kunnes hän saa kuulla Herran sanan. Senjälkeen anna hänen päästä turvaan." 9:6

PYHÄN SODAN TARKOITUS ON SUOJELLA SORRETTUJA JA RANKAISTA SORTAJIA JA RIKOLLISIA
"Ja, kuinka olisittekaan taistelematta Jumalan asian puolesta ja niiden heikkojen miesten, naisten ja lasten puolesta, jotka huutavat: »Herra, johda meidät pois tästä kaupungista , pois siinä asuvien sortajain luota, lähetä meille suojelija, anna meille puolustaja!" 4:75

USKONNOSSA EI OLE MITÄÄN PAKKOA, MUSLIMIT EIVÄT PAKOTA KETÄÄN USKOONSA
10:99 "Jos Herrasi olisi niin tahtonut, niin kaikki, jotka maan päällä ovat, olisivat yhdessä uskoneet. Tahdotko sinä pakottaa ihmisiä tulemaan oikeauskoisiksi?"

2:256 "Uskonnossa ei ole mitään pakkoa, oikea tie on selvästi erotettu harhateistä..."

18:29 "Sano: »Totuus on tullut Herraltanne; ken tahansa sitä haluaa uskoa, hän uskokoon, ja ken tahansa tahtoo epäillä, antakaa hänen epäillä."

42:48. "Mutta jos he kääntyvät pois, niin Me emme ole lähettänyt sinua heidän valvojakseen; sinun tehtäväsi on vain julistaa ilmoitusta."

88:21-22 "Jatka siis varoituksiasi, sinä olet juuri varoittaja, etkä ole heidän kaitsijansa."

6:104 "Niin olette nyt saaneet todisteet Herraltanne; ken ne oivaltaa, sille koituu se hänen sielunsa hyödyksi, mutta ken on sokea, sille se on hänen omaksi vahingokseen. Ja (sano): 'En minä ole vartijanne.'"

3:175. "Ne, jotka kevein askelin käyvät uskottomuuteen, älkööt katkeroittako sinua; he eivät voi vähääkään vahingoittaa Jumalaa."

31:23. "Mutta jos joku on valinnut epäuskon, älä anna hänen epäuskonsa sinua murehduttaa."

Huomaa että muhammed teki erotuksen "varoittajan" ja "kaitsijan" välillä. Varoittaja pelkästään neuvoo ja opastaa. Kaitsija/vartija rankaisee jos käskettävä ei tottele. Se että meitä ei ole asetettu muiden ihmisten vartijoiksi/kaitsijoiksi, vaan pelkästään varoittajiksi, tarkoittaa että meidän ei tule puuttua toisten ihmisten asioihin, esimerkiksi rankaisemalla heitä epäuskosta. Muslimin tulee ainoastaan julistaa ilmoitusta ja varoittaa Jumalan rangaistuksesta. Ihmisten tulee antaa itse hoitaa omat asiansa.

"The proof of a Muslim's sincerity is, that he pays no heed to that, which is not his business."

"Part of someone's being a good Muslim, is his leaving alone that which does not concern him."

ELÄMÄ ON PYHÄÄ, SEN RIISTÄMINEN ON KIELLETTY
"Surmata ette saa sitä elämää, jonka Jumala on määrännyt loukkaamattomaksi, paitsi lain nojalla. Tämän on Hän määrännyt teille, jotta ymmärtäisitte." 6:151

"Älkää syyttä tappako ainoatakaan sielua, sillä Jumala on sen kieltänyt, paitsi oikeuden nimessä." 17:33

"Tämän johdosta annoimme Israelin lapsille säädöksen, että kuka ikinä ottaa hengiltä ihmisen muutoin kuin verikostoksi tai pahuuden ehkäisemiseksi maassa, hän on kuin olisi tappanut kaikki ihmiset.." 5:32

8

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antidhimmi

      Sahih Bukhari 4.52.220
      Muhammad sanoi: “Minut on tehty voittoisaksi terrorilla”

      Koraani 8:12
      Herrasi antoi enkeleille ilmoituksen: “Minä olen teidän kanssanne. Vahvistakaa niitä, jotka uskovat. Minä asetan pelon uskottomien sydämeen. Hakatkaa poikki heidän kaulansa ja raajansa!”

      Koraani 8:60
      Ja varustakaa (muslimit) heitä vastaan niin suuri sotavoima ja hyvin ravittuja ratsuja kuin vain voitte, säikyttääksenne siten sekä Jumalan vastustajat että omat vihollisenne.

    • saanto

      Niinpa niin, etkos tuossa viestissa sanonut kohdassa Bukhari, Vol.1, Book 2, Nr.12 jopa kahteen kertaan etta islamilainen kultainen saanto koskeekin vain muslimeja. Siis kohdellaan toista muslimia kuin haluaisi itseaan kohdeltavan. Muita kuin muslimeja sitten kohdellaan jollakin muulla tavalla - ei ainakaan paremmin. Eli toisinsanoen islam opettaa tassa kohtelemaan ihmisia uskon mukaan eriarvoisesti.

      Se siita kultaisesta saannosta.

    • _ismael_

      Ilmeisestti islamin opetukset eivät ole kohdallaisi vielä kovin pitkällä?

      Ensinnäkin oikea muslimi pitää Koraania julman "kirjoittamana" ja tonena sanasta sanaan ja Muhammad on esikuva jonka toimintaa ja opetuksia tulee seurata 100%:sti.

      Toinen tarina onkin, mitä Muhammad teki aikanaa.


      Kun Koraania lukee, tulee tietää kirjoitusten kronologinen järjestys (esim mitkä suurat on Muhammadin Medina ajoilta).

      Tovottavasti sinulle on käsite kumoamisesta (naskh) tuttu? Kumoamisen eli ab­rogaation periaate — al-naskh wa al-mansukh (”kumoaminen ja ku­mottu”) — mää­rää, että ne ilmestykset, jotka Muhammad sai myöhemmin urallaan, ku­moavat ja korvaavat sellai­set ai­em­mat määräykset, joiden kanssa ne ovat ristiriidassa. Näin ollen ne il­mestyk­set, jotka Muhammad sai myöhem­min Medinassa, kumoavat ne koh­dat, jotka il­mes­tyivät hä­nelle aiemmin Mekassa. Koraani itse aset­taa tämän ku­moamis­periaatteen.

      2:106. Jos me {Allah} pyyhimme pois jonkin jakeen tai an­namme sen unohtua, an­namme tilalle samanlaisen tai paremman. Etkö tiedä, että Allah on kaikkival­tias.

      Ja kun viittaa noihin Koraanin "rauhanomaisiin" jakeisiin niin tässä on sinulle rautalankamalli.

      9:5. Kun rauhoitetut kuukaudet (islamilaisen kalenterin 1., 7., 11. ja 12. kuu­kausi) ovat kuluneet, tappakaa uskottomat missä heitä tapaattekin, vangitkaa ja saarta­kaa heidät ja väijykää heitä kaikkialla, mutta jos he katuvat, pitävät ru­kouk­sensa ja antavat al­muja, antakaa heidän mennä rauhassa. Allah on An­teek­sian­tava.

      Koska Miekkajae on ilmestynyt myöhemmässä vaiheessa Muhammadin elä­mää kuin 50:45, 109 ja 2:256, se kumoaa rauhanomaiset käskyt, kuten ja­keessa 2:106 määrätään. Suura 8, joka il­mestyi hieman ennen suuraa 9, tuo esiin saman­kaltaisen teeman:

      8:39. Taistelkaa heitä vastaan, kunnes epäjumalia ei enää palvota, vaan yksin Al­lahia {koko maailmassa}, mutta jos he herkeävät (palvomasta muita Allahin li­säksi), tietää Allah, mitä he tekevät.

      8:67. Profeetan ei sovi ottaa sotavankeja lunnaiden toivossa ennen kuin hän on suorit­tanut (vihollisten) suuren teurastuk­sen.[2] Te tavoit­telette tämän maailman omaisuutta, mutta Allah haluaa teidän tavoittelevan tuonpuoleista. Allah on Mahtava, Viisas.

      9:29. Taistelkaa niitä Kirjan ihmisiä (juutalaisia ja kristittyjä) vastaan, jotka eivät usko Allahiin ja viimeiseen päivään, eivät pidä kiellettynä sitä, mitä Allah ja Hä­nen profeet­tansa ovat kieltäneet, eivätkä ota us­konnokseen totuuden us­kontoa (ts. islamia). Tais­telkaa heitä vastaan, kunnes he maksavat nöyrinä ve­ronsa.

      9:33. Hän {Allah} on lähettänyt lähettiläänsä {Muhammadin} tuomaan johda­tuk­sen ja totuuden uskonnon (islamin) saattaakseen sen voittamaan kaikki muut us­konnot, vaikka se on vastoin vääräuskoisten (monijuma­laisten, pakanoiden, epä­jumalanpalvojien ja ateistien) tah­toa.

    • solutusohjeet

      kun muutat uteen maahan, niin lisaanny rauhassa
      heidan kustannuksellaan kunnes olet kasvanut tasavertaiseksi. Sitten hyokatkaa heidan nukkuessaan.
      Pyyda armoa vain olessasi haviolla,
      -ollesssI voitolla ala armoa tunne!


      Sura en muista mika..

    • kielioppia

      Hudna tarkoittaa valirauhaa vain siksi ajaksi kunnes muslimi on kerannyt voimia tullakseen tasavertaiseksi.

      • H20_

        Ja hudnan pituus on koraanissa määrätty max. 10 v jonka jälkeen taas hyökätään


    • hudna

      muslimien tayty olla suvaitsevaisia solutusvaiheen ajan, kunnen he ovat kasvaneet tasavertaisiksi.
      Ja siihen ei mene kauan nykypolitiikan mukaan.

      -ensinnakin muslimit eivat osaakaan muutakuin lisaantya.
      -toiseksi suomi avustaa siina kaikin tavoin.
      -lisaantymissuhde on 200 kertainen suomalaiseen nahden.
      -muslimeila on monta vaimoa ja jalkavaimkoa ympari mailman eika heidan tarvitse osallistua muuhunkuin aanestamiseen. Tietenkin sossua...

    • Monipuolista pohdintaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe