HYVÄ modeemi yhteydelle 24/1

Gasqagi

Eli käytössä tällä hetkellä 24/1 yhteydessä TW-EA501 v3 eli kun lataa tiedostoja niin modeemi kaatuu noin 2-4 minuutin jälkeen (johtuneen varmaan kuumentumisesta asensin tuulettimen modeemin pääle niin nyt kestää ladata noin 30 min)
ennen ei ollut mitään häikkää kun yhteys nopeus oli 8/1 asetukset on muutettu ja modeemiin laitettu uusi
ohjelmistopäivitys,
Eli nopeille yhteyksille hyvä modeemi mielellään ei telewell....

4

2842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J347
      • kai Tim..

        Minulla on ollut harmaa wippies jo yli vuoden. Ei ole temppuillut kertaakaan. Uusi, musta Wippies on myös hyvä, ainakin naapurin mukaan. tutustu ja tilaa ilmaiseksi www.wippies.fi . Ainoa varjopuoli on: sopimuksen mukaan pidettävä päällä jatkuvasti ja sallittava naapurien käyttää nettiäsi. Olethan hyvissä väleissä naapurien kanssa. Minä ainakin annan luvan heille käyttää ylijäävää kapasitettia. surffailen itse vain noin tunnin vuorokaudessa. 23 tuntia naapuriapua!


      • Vierailijaverkko
        kai Tim.. kirjoitti:

        Minulla on ollut harmaa wippies jo yli vuoden. Ei ole temppuillut kertaakaan. Uusi, musta Wippies on myös hyvä, ainakin naapurin mukaan. tutustu ja tilaa ilmaiseksi www.wippies.fi . Ainoa varjopuoli on: sopimuksen mukaan pidettävä päällä jatkuvasti ja sallittava naapurien käyttää nettiäsi. Olethan hyvissä väleissä naapurien kanssa. Minä ainakin annan luvan heille käyttää ylijäävää kapasitettia. surffailen itse vain noin tunnin vuorokaudessa. 23 tuntia naapuriapua!

        Wippies-tukiasemassa (HomeBox, WifiBox) on 3 kpl erillisiä WLAN-verkkoja: privaatti suojattu/salattu omaan käyttöön, vierailijaverkko "Wippies" jonka kautta kytkeytyy VPN:llä Saunalahden sisäverkkoon ja sitä kautta nettiin, ja WippiesUMA-kännykkäverkko Saunalahden kauppaamille GSM/WLAN-kännyköille.

        Käsittääkseni tunnuksen ja salasanan Wippies- vierailijaverkon käyttöön saa vain kun hommaa itsellekin Wippies-tukiaseman. Ei esimerkiksi hommaamalla ilmaisen sähköpostilaatikon tai 500 MB ilmaista kotisivutilaa valokuville tms. Joten ei ne naapurit ilmaiseksi pääse nettiin ellei joku anna omia Wippies-tunnuksiaan käyttöön. Ei myöskään siihen privaattiverkkoon ilman murtautumista. Toiset Wippies-tukiaseman hommanneet ja omaa nettikaistaansa jakavat toki pääsevät Wippies-vierailijaverkkoon missä vain noita tukiasemia on käytettävissä. "Jaa omaa kaistaasi niin saat muiltakin" on koko toiminnan idea. Toki naapuri voi tehdä niin että hommaa halvimman 1 Mbit tai 512 kbit liittymän mutta käyttääkin sitten naapurin 24/1 Mbit liittymää...

        Uusi musta HomeBox pitäisi olla tehokkaampi (nopeampi suoritin) ja siinä on 4 kpl 100 Mbitps ethernet-liittymiä kun vanhassa harmaassa oli vain 2 kpl. Molemmissa 2 kpl USB2.0 liityntöjä USB-levyille, muistitikuille ja tulostimille joita jakaa privaatti-kotiverkossa (WLAN ja ethernet). Lisäksi 2 kpl VoIP-liityntöjä joihin voi hommata Saunalahden Nettipuhelin-liittymän (nyt yksi) eli saada "kiinteä kotipuhelin", ikäänkuin lankapuhelin. Tavallinen pöytä- tai DECT-puhelin vain kiinni RJ11-liittimellä boxiin eikä sitten muuta kuin liittymäsopimus ja tiedot 'my.wippies.com' kautta liittymästä.

        Ehdottomasti suositeltava noiden sisäänrakennettujen levy- ja kirjoitinpalvelimien ja VoIP/SIP-adapterin vuoksi. Hintakin tosi mukava (ilmainen)...


    • Siltavaari

      Siltaa se telewell tai käytä sen sillattua porttia. Nyt kyllä ihan vaan arvaan, mutta veikkaan että se modeemi "kaatuu" kun lataat torrentteja.

      Modeemin prossu on sen verran tehoton ettei jaksa hoitaa nattailua( palomuuria) sadoille tcp yhteyksille ja pitää linjaa ylhäällä. Olen testannut 24/1M liittymässä varmaan kaikkia modeemeita ja sama käy aina. Ongelma ratkesi pitämällä purkkia bridgenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe