Eli käytössä tällä hetkellä 24/1 yhteydessä TW-EA501 v3 eli kun lataa tiedostoja niin modeemi kaatuu noin 2-4 minuutin jälkeen (johtuneen varmaan kuumentumisesta asensin tuulettimen modeemin pääle niin nyt kestää ladata noin 30 min)
ennen ei ollut mitään häikkää kun yhteys nopeus oli 8/1 asetukset on muutettu ja modeemiin laitettu uusi
ohjelmistopäivitys,
Eli nopeille yhteyksille hyvä modeemi mielellään ei telewell....
HYVÄ modeemi yhteydelle 24/1
4
2857
Vastaukset
- J347
Wippies Home box todella laadukas ja hyvä laite ja hintakin kohdallaan. Katso http://www.wippies.com/www.phtml
- kai Tim..
Minulla on ollut harmaa wippies jo yli vuoden. Ei ole temppuillut kertaakaan. Uusi, musta Wippies on myös hyvä, ainakin naapurin mukaan. tutustu ja tilaa ilmaiseksi www.wippies.fi . Ainoa varjopuoli on: sopimuksen mukaan pidettävä päällä jatkuvasti ja sallittava naapurien käyttää nettiäsi. Olethan hyvissä väleissä naapurien kanssa. Minä ainakin annan luvan heille käyttää ylijäävää kapasitettia. surffailen itse vain noin tunnin vuorokaudessa. 23 tuntia naapuriapua!
- Vierailijaverkko
kai Tim.. kirjoitti:
Minulla on ollut harmaa wippies jo yli vuoden. Ei ole temppuillut kertaakaan. Uusi, musta Wippies on myös hyvä, ainakin naapurin mukaan. tutustu ja tilaa ilmaiseksi www.wippies.fi . Ainoa varjopuoli on: sopimuksen mukaan pidettävä päällä jatkuvasti ja sallittava naapurien käyttää nettiäsi. Olethan hyvissä väleissä naapurien kanssa. Minä ainakin annan luvan heille käyttää ylijäävää kapasitettia. surffailen itse vain noin tunnin vuorokaudessa. 23 tuntia naapuriapua!
Wippies-tukiasemassa (HomeBox, WifiBox) on 3 kpl erillisiä WLAN-verkkoja: privaatti suojattu/salattu omaan käyttöön, vierailijaverkko "Wippies" jonka kautta kytkeytyy VPN:llä Saunalahden sisäverkkoon ja sitä kautta nettiin, ja WippiesUMA-kännykkäverkko Saunalahden kauppaamille GSM/WLAN-kännyköille.
Käsittääkseni tunnuksen ja salasanan Wippies- vierailijaverkon käyttöön saa vain kun hommaa itsellekin Wippies-tukiaseman. Ei esimerkiksi hommaamalla ilmaisen sähköpostilaatikon tai 500 MB ilmaista kotisivutilaa valokuville tms. Joten ei ne naapurit ilmaiseksi pääse nettiin ellei joku anna omia Wippies-tunnuksiaan käyttöön. Ei myöskään siihen privaattiverkkoon ilman murtautumista. Toiset Wippies-tukiaseman hommanneet ja omaa nettikaistaansa jakavat toki pääsevät Wippies-vierailijaverkkoon missä vain noita tukiasemia on käytettävissä. "Jaa omaa kaistaasi niin saat muiltakin" on koko toiminnan idea. Toki naapuri voi tehdä niin että hommaa halvimman 1 Mbit tai 512 kbit liittymän mutta käyttääkin sitten naapurin 24/1 Mbit liittymää...
Uusi musta HomeBox pitäisi olla tehokkaampi (nopeampi suoritin) ja siinä on 4 kpl 100 Mbitps ethernet-liittymiä kun vanhassa harmaassa oli vain 2 kpl. Molemmissa 2 kpl USB2.0 liityntöjä USB-levyille, muistitikuille ja tulostimille joita jakaa privaatti-kotiverkossa (WLAN ja ethernet). Lisäksi 2 kpl VoIP-liityntöjä joihin voi hommata Saunalahden Nettipuhelin-liittymän (nyt yksi) eli saada "kiinteä kotipuhelin", ikäänkuin lankapuhelin. Tavallinen pöytä- tai DECT-puhelin vain kiinni RJ11-liittimellä boxiin eikä sitten muuta kuin liittymäsopimus ja tiedot 'my.wippies.com' kautta liittymästä.
Ehdottomasti suositeltava noiden sisäänrakennettujen levy- ja kirjoitinpalvelimien ja VoIP/SIP-adapterin vuoksi. Hintakin tosi mukava (ilmainen)...
- Siltavaari
Siltaa se telewell tai käytä sen sillattua porttia. Nyt kyllä ihan vaan arvaan, mutta veikkaan että se modeemi "kaatuu" kun lataat torrentteja.
Modeemin prossu on sen verran tehoton ettei jaksa hoitaa nattailua( palomuuria) sadoille tcp yhteyksille ja pitää linjaa ylhäällä. Olen testannut 24/1M liittymässä varmaan kaikkia modeemeita ja sama käy aina. Ongelma ratkesi pitämällä purkkia bridgenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768