sitruunapanta -mistä saa,minkä hintainen?

minnali

Eli mistä sitruunapannan saa ostettua ja minkä hintaisia ne ovat? Voiko niitä vuokrata?

4

2859

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satu

Saa vuokrata eläinkaupoista. Oletko mistä päin? Sitruunapanta maksaa joku 120-130, mutta on se hintansa arvoinen!! Tosin se menee rikki usein (ei koiran tai ihmisen toiminnan seurauksena) ja sitä saa viedä huoltoon, joka on kaksi vuotta ilmainen. Jos olet Helsingin suunnalta niin voin kertoa liikkeitä, joista saa vuokrata joko päivä- tai viikkovuokralla.. Ja sitruunapannan ostopaikkoja. Ai niin lisäksi patteria joutuu uusimaan kans melko usein ja se patteri on sellaista kallimpaa sorttia. Minkä rotuinen koira sulla on?

• Räksy

..ylimääräisenä toimiva sitruspanta, josta voisin luopua. Muutimme maalle ja haukunrajoitinta täällä emme enää tarvitse! Panta on keskikokoinen ja ollut hillitsemässä portugalin vesikoirani kova äänistä "juttelua" kotoa poissa ollessani. Jos kiinnostaa, soitteleppa 050-3407940 ja tee pannasta tarjous. En mielelläni lähettäisi pantaa postitse, vaan toivoisin, että se noudettaisiin. Postin kuljetus ei varmaankaan tee hyvää herkälle kapineelle ja haluan ehdottomasti myydä ehjän pannan sitä tarvitsevalle (mielelläni myös opastaisin sen käytössä)
      Ps. jos tulet siihen tulokseen, että vuokraat pannan, ota se ainakin kahdeksi viikoksi. Pidä sitä eka viikko koiran kaulassa "ilman latinkia", jotta koira tottuu kapineeseen, eikä osaa yhdistää pantaa haukkuun! Minä tyhmyyksissä laitoin heti ladatun pannan karvaturrini kaulaan, asenteella "ja nyt sitten loppui haukkuminen"... koiruuspa olikin niin fiksu, että osasi yhdistää oitis pannan ja haukun! Eli panta kaulassa ei haukuta, mutta sen pois ottaminen tarkoittaa "hauku vapaasti!" Eläinlääkärillä töissä oleva tuttuni, vasta jälkikäteen antoi minulle neuvon koiran totuttamisesta ensin sitruspantaan. Niin toimien voidaan saada jopa pysyviä tuloksia aikaan.

• minnali

Kiitos vastauksista ja neuvoista. Koira asuu Helsingissä ja luultavasti pannan vuokraus olisi paras vaihtoehto.Minkä hintaista vuokraaminen keskimäärin on? (esim.viikko tai kaksi)

Koira on 12 vuotias sheltti. Ja haukkuu siis aina ovikellon soidessa sekä vieraita mieshenkilöitä.

• Satu

Itäkeskuksessa on kaksi eläinliikettä joista saa vuokrattua toinen on nimeltään 4 pets ja toinen faunatar. Itse kävin sieltä vuokraamassa. Yleisesti ottaen faunatar-liikkeissä pitäisi olla pantoja vuokrattavana. Hinta on noin 2,50 € päivä.

Vanhalle koiralle on vaikea opettaa uusia temppuja.. Kun käyttää ekan kerran latingissa niin ole itse vieressä kun haukahtaa, koska koira säikähtää sitä kauheasti niin on hyvä olla vieressä varmistamassa. Meillä panta on sellainen juttu koiralle että nyt on panta kaulassa eli jään yksin kotiin ja olen hiljaa. Näin koira sen siis ymmärtää. harvemmin se enää haukahtelee panta kaulassa koska tietää mitä tapahtuu, mutta ilman pantaa kotoa lähtö olisi mahdotonta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      273
      3401
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1693
    3. 68
      1259
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1087
    5. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      199
      1071
    6. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      58
      1051
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      51
      1000
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      971
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      827
    10. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      51
      815
    Aihe