minkä hintaisen rippiristin olette hankkineet kummilapsellenne? onko sadan euron liian kallis? (sis. ketju ja riipus)
vastauksia odotellen
mirja-maaria
rippiristin hinnasta kysymys
8
2848
Vastaukset 8
- olen ostanut
kaikille kummilapsellilleni - sekä muillekin suvun nuoreille Kalevala Korun risti - tytöille ja pojille on omat mallit ja ovat olleet erittäin tykättyjä. Siskoni nuorin poika pyysi samanlaista ristiä kun veljensä oli saanut, oli kuulemma niin hyvännäköinen (nimenomaan pronssinen) ja kummityttö sekä pari sukulaistyttöa ovat sitten innostuneet keräämään KK-koruja. Olen itsekin " "KK-fani" joten valinta on ollut helppo. Nyt on vuorossa kummitytön 18-v-lahja, KK-koru tulee sekin olemaan.
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
... tulla hinnalla ei vielä saa kummoistakaan ketjua koruinee, se ketjuhan siinä yleensä enempi maksaa
- hjkiuyy
Minun tyttäreni valitsi itse 2 ristiä ja ketjut. Ei huolinut kalevalaa eikä kultaa. Peräti hinnat 19e ja 18 e, eikait se hinnasta ole kiinni vaan siitä mistä rippilapsi pitää, riittää rahaa sitten muuhunkin kun vain ristiin....
- 9xkummi
Mulla ei tulisi mieleenkään laitaa 100 e rippilahjaan.
Oma tyttö halusi suht pienen ristin ja se makso n.20e toki ketju oli jo entuudestaan. - kummi x 3
Viime kesänä ostin kultaisen aika pienen ja simppelin ristin. Oli siis pieni muttei kovin ohut. Siihen ostin kunnon ketjun, ettei heti katkea. Hintaa tais tulla noin 130e. Oli paljon, mutta en halunnut rippilahjassa kitsastella.
- kultaiselta
Etenkin tuon ikäiset pojat ovat sen verran toheloita, joten panosta ketjuun ja sen paksuuteen - ettei ketju heti katkea ja risti joudu hukkuuseen!
- kkkummiii
Kävin kummilapseni kanssa kiertelemässä korukauppoja ja sitten se sopiva löytyi ja hinnaksi tuli 96 euroa.
- joku tyyppi
Itse ostin muutama vuosi sitten alesta ristin ketjun (kultaisia), hintaa oli yhteensä n. 50 - 60 €. Oli aika yksinkertaiset, mutta saaja tykkäsi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3731486Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan801015Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.88913Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49738- 121705
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38702- 53668
- 50616
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10598- 35594
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
- 50545
- 32531
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33528Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 80470
- 48469