minkä hintaisen rippiristin olette hankkineet kummilapsellenne? onko sadan euron liian kallis? (sis. ketju ja riipus)
vastauksia odotellen
mirja-maaria
rippiristin hinnasta kysymys
8
2793
Vastaukset
- olen ostanut
kaikille kummilapsellilleni - sekä muillekin suvun nuoreille Kalevala Korun risti - tytöille ja pojille on omat mallit ja ovat olleet erittäin tykättyjä. Siskoni nuorin poika pyysi samanlaista ristiä kun veljensä oli saanut, oli kuulemma niin hyvännäköinen (nimenomaan pronssinen) ja kummityttö sekä pari sukulaistyttöa ovat sitten innostuneet keräämään KK-koruja. Olen itsekin " "KK-fani" joten valinta on ollut helppo. Nyt on vuorossa kummitytön 18-v-lahja, KK-koru tulee sekin olemaan.
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
... tulla hinnalla ei vielä saa kummoistakaan ketjua koruinee, se ketjuhan siinä yleensä enempi maksaa
- hjkiuyy
Minun tyttäreni valitsi itse 2 ristiä ja ketjut. Ei huolinut kalevalaa eikä kultaa. Peräti hinnat 19e ja 18 e, eikait se hinnasta ole kiinni vaan siitä mistä rippilapsi pitää, riittää rahaa sitten muuhunkin kun vain ristiin....
- 9xkummi
Mulla ei tulisi mieleenkään laitaa 100 e rippilahjaan.
Oma tyttö halusi suht pienen ristin ja se makso n.20e toki ketju oli jo entuudestaan. - kummi x 3
Viime kesänä ostin kultaisen aika pienen ja simppelin ristin. Oli siis pieni muttei kovin ohut. Siihen ostin kunnon ketjun, ettei heti katkea. Hintaa tais tulla noin 130e. Oli paljon, mutta en halunnut rippilahjassa kitsastella.
- kultaiselta
Etenkin tuon ikäiset pojat ovat sen verran toheloita, joten panosta ketjuun ja sen paksuuteen - ettei ketju heti katkea ja risti joudu hukkuuseen!
- kkkummiii
Kävin kummilapseni kanssa kiertelemässä korukauppoja ja sitten se sopiva löytyi ja hinnaksi tuli 96 euroa.
- joku tyyppi
Itse ostin muutama vuosi sitten alesta ristin ketjun (kultaisia), hintaa oli yhteensä n. 50 - 60 €. Oli aika yksinkertaiset, mutta saaja tykkäsi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka383562- 113408
- 1513162
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032645Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742625Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61508- 441445
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4001166Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos531086Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6910