Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suomalaisia

Ranskassa?

Hei!
Onko kenelläkään tietoa missä voisi tavata muita suomalaisia Normandian alueella (Caen ja lähiympäristö)? Olen muuttanut vähän aikaa sitten ja olisi ihanaa puhua välillä suomeakin...

4

1062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • judith

      Hei,

      taallakin on yksi Normandian suomalainen etsimassa jutteluseuraa. Missapain olette, itse asustelemme Orbecin seutuvilla (n. tunnin paassa Caenista)

      • irène

        Itse asun Lisieux'ssa (22 km Orbec'ista ja 48km Caen'ista), joten kylla suomalaisia loytyy Normandiassa!!!


      • 15 kesää Orbecissa

        Hei!
        Meillä on vapaa-ajan talo Orbecissa. Olemme siellä taas heinäkuun ajan. Ihanaa aluetta!! Olisi kiva tavata vaikkapa Tourist Barin terassilla.


    • suomineito

      Antakaahan taas kuulua itsestänne Normandiassa asuvat Suomalaiset! Asun Domfrontin kaupungin lähellä Ornessa. Olisi kiva tavata muita suomalaisia pitkästä aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe