Latasin ton ilmaisversion,riittääkö se hyvin peruskäyttäjälle?
Ad-Aware 2008 Version 7.1.0.10
3
1080
Vastaukset
- Ncc
Joo varmaan. Mutta eihän sitä ikänä tiedä minkälaisia paskoja joku keksii.
Ei se sitä meinaa että ku maksaa miljoona euroa torjunta ohjelmasta, se ois jotenki parempi. Mulla oli paha virus koneessa. F-secure ei löytäny, mutta ilmais ohjelma AVG löysi ja poisti viruksen. Kone taas toimi - pcc1
Mutta se on YKSI hyvistä ilmaisista jotka pitäisi kaikilla olla.
-spybot search & destroy
-spywareblaster
-ad-aware
-avg antispyware
-avg anti-rootkit
-sysinternals rootkit revealer
-trendmicro hijackthis
anti-virus (esim. avg, avira, avast)
palomuuri (esim. zonealarm, comodo)
valmiit Anti-Virus/Palomuuri/jne yhdistelmät
on OK myös (esim. Norton 2008, F-Secure 2008, Kaspersky 2008)- per...
Minulla tuo spybot search&destroy kaatoi koko koneen, palautin järjestelmän edelliselle viikolle ja koetin uudestaan spybottia. Taas kaatui. Eli joku ohjelma mahdollisesti ei sovi spybotin kanssa yhteen, mutta en viitsinyt ruveta etsimään vaan poistin spybotin koneelta. Täytyy koettaa taas Ad-aware. Nämä kokkareet tulivat SP3:n asentamisen jälkeen, olisiko tuossa syy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643870
- 663652
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1093495SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p642871- 732706
- 562241
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.531504Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411155Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171142Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1271138