Latasin ton ilmaisversion,riittääkö se hyvin peruskäyttäjälle?
Ad-Aware 2008 Version 7.1.0.10
3
1066
Vastaukset
- Ncc
Joo varmaan. Mutta eihän sitä ikänä tiedä minkälaisia paskoja joku keksii.
Ei se sitä meinaa että ku maksaa miljoona euroa torjunta ohjelmasta, se ois jotenki parempi. Mulla oli paha virus koneessa. F-secure ei löytäny, mutta ilmais ohjelma AVG löysi ja poisti viruksen. Kone taas toimi - pcc1
Mutta se on YKSI hyvistä ilmaisista jotka pitäisi kaikilla olla.
-spybot search & destroy
-spywareblaster
-ad-aware
-avg antispyware
-avg anti-rootkit
-sysinternals rootkit revealer
-trendmicro hijackthis
anti-virus (esim. avg, avira, avast)
palomuuri (esim. zonealarm, comodo)
valmiit Anti-Virus/Palomuuri/jne yhdistelmät
on OK myös (esim. Norton 2008, F-Secure 2008, Kaspersky 2008)- per...
Minulla tuo spybot search&destroy kaatoi koko koneen, palautin järjestelmän edelliselle viikolle ja koetin uudestaan spybottia. Taas kaatui. Eli joku ohjelma mahdollisesti ei sovi spybotin kanssa yhteen, mutta en viitsinyt ruveta etsimään vaan poistin spybotin koneelta. Täytyy koettaa taas Ad-aware. Nämä kokkareet tulivat SP3:n asentamisen jälkeen, olisiko tuossa syy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433007Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721674- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 371247
- 791070