16v ja edelleen lapsen näköinen

asdasdasdasss

Oon melkeen 17 ja näytän edelleenkin melkeen joltaan 13 veeltä ! Mun äiti on paljon pidempi ja se sanoo et kasvan vielä, jotenkin en vaan näytä yhtään aikuiselta vaan pikemminkin sellaselt pikkuteiniltä jos tiiätte..hm. Muutunko ikinä aikuisemman näköseks?? Kukaan ei ikinä usko ku sanon et oon 16 ku oon niin pienikokonen ja viel melko hoikka. Oon silti kehittyny silleen et on menkat (epäsäännölliset) ja tissit on vähän kehittyny mut luulen et ne kyl kasvaa vielä... Auttakaa oonko ikuisesti lapsi?!

6

1398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä oon 20v

ja näytän ehkä 14vuotiaalle. enpä jaksa stressata.

• 35v

hei älä välitä. mä oon jo 35v ja näytän 20vuotiaalta.

• mummox

olen 52v ja tunnen itseni 18v.

• turha huolestua
        mummox kirjoitti:

olen 52v ja tunnen itseni 18v.

Menin 19-vuotiaana bussiin (oli pieni lapsikin jo silloin,ei mukanani) ja kuljettaja kysyi,että aikuisten vai lasten lippu.Nyt mummoiässä näytän suht ikäiseltäni.

• harmittaa

Mutta usko pois, 10 vuoden päästä olet asiasta ikionnellinen... puhumattakaan siitä jos vielä 40-vuotiaana näytät reilusti nuoremmalta!
      Mutta, itse näytin myös aivan kakaralta melkein täysi-ikäisenä, kaverit kävi jo baareissa mutta itselläni ei ollut toivoakaan. Viimeksi 28-vuotiaana minulta on baarissa kysytty paperit! Silloin se oli jo erittäin imartelevaa... Odota pari vuotta niin varmasti olet jo aikuisemman näköinen, ihmiset kehittyvät eri tahtia ja ulkonäkö muuttuu eri tavalla. Jotkut ovat ns. lapsenkasvoisia aina ja se on vain hyvä juttu!

• ----

Joku muukin vastasi että näyttää nuorelta vähän vanhempanakin ja itsellä sama tilanne ja olen iloinen siitä. Nyt olen 28-vuotias mutta esim vielä pari vuotta sitten jouduin todistamaan joitakin kertoja ikäni. Ajattelen niin että mukava näyttää esim 40 vuotiaana paljon nuoremmalta =). Ymmärrän kyllä tunteesi ja itseänikin se harmitti nuorempana kun niin babyfaceltä näytti mutta usko pois että myöhemmin olet iloinen tästä ominaisuudesta=)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      186
      2690
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      84
      954
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      819
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      810
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      285
      775
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      89
      774
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe