Hei!
Olen hankkimassa ensimmäistä purjevenettä. Itse olen Vaasasta ja vene sijaitsee Turussa. Vene on Albin Vega. Kyselisinkin tällä palstalla, että olisiko taitavia purjehtijoita mukaan purjehtimaan vene Turusta Vaasaan elokuun 15.-23.2008 välisenä aikana. Itse olen vielä ihan aloittelija, enkä luota kykyihini vielä niin paljon, että uskaltaisin yksin purjehtia tuollaisen matkan.
Kiitos vastauksista!
Mahdollista apua purjehdukseen
Aloittelija1
1
671
Vastaukset 1
Hei Aloittelija 1 kyselit apua veneesi purjehdusta varten Turusta Vaasaan.
Kirjoitapa yhteystiedoillasi postiini niin keskustellaan asiasta, ja hoidetaan veneesi Vaasaan purjehtien tai moottorilla ajaen silloin kun Sinulle sopii.
(Minulla on myös kartat ko. matkalle.)
Voit vilkaista nimimerkki sivuani myöskin, josta näet hieman kokemuksestani.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201508
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta202990Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.144588Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.221501- 187499
- 25444
- 182433
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut10432Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18393- 38388