Hei!
Olen hankkimassa ensimmäistä purjevenettä. Itse olen Vaasasta ja vene sijaitsee Turussa. Vene on Albin Vega. Kyselisinkin tällä palstalla, että olisiko taitavia purjehtijoita mukaan purjehtimaan vene Turusta Vaasaan elokuun 15.-23.2008 välisenä aikana. Itse olen vielä ihan aloittelija, enkä luota kykyihini vielä niin paljon, että uskaltaisin yksin purjehtia tuollaisen matkan.
Kiitos vastauksista!
Mahdollista apua purjehdukseen
Aloittelija1
1
647
Vastaukset
Hei Aloittelija 1 kyselit apua veneesi purjehdusta varten Turusta Vaasaan.
Kirjoitapa yhteystiedoillasi postiini niin keskustellaan asiasta, ja hoidetaan veneesi Vaasaan purjehtien tai moottorilla ajaen silloin kun Sinulle sopii.
(Minulla on myös kartat ko. matkalle.)
Voit vilkaista nimimerkki sivuani myöskin, josta näet hieman kokemuksestani.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2585606
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!602818- 942546
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.4071658Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1041430SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä301249Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse101169Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST92661014Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte181959Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u42955