Sex And The City-Sinkkuelämää

*nyc*

Aivan loistava ja ylitti odotukset!Jos pidit tv-sarjasta et tähä pety!Hauska,romanttinen ja seksikäs :)

*****/*****

49

10846

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä

Tuli itkettyä enemmän kuin pitkään aikaan, mutta myös naurettua. Aivan älyttömän hyvä leffa, ja ylitti kyllä kaikki odotukset, koska "viralliset" arviot ovat olleet niin surkeita.

• Berger

Sinkkuelämää elokuvassa ei ole mitään kehuttavaa. Jokaikinen tv-sarjan jakso oli yksinään parempi, hauskempi ja juoneltaan mielenkiintoisempi kuin tämä raina. Tosifanille elokuva voi olla pettymys.

Huumori on American Pie -elokuvien tyylistä -tosin huonompaa- pieruhuumoria. Kaikki tv-sarjan hienot eroottiset vivahteet loistivat poissaolollaan, seksiosuutena oli muutamat tissit ja panokohtaus.

Carrie oli 90% elokuvasta masentunut, eikä toivottua sanailua ja vitsailua ollut kuin yhdessä lyhyessä kohtauksessa. Samantha ei asunut edes New Yorkissa. Charlottella oli yksi 2s. kestävä kohtalainen näyttelijäsuoritus ("You! No!") ja Mirandan keski-iänkriisi oli hetkellisesti uskottava.

Muoti ei ollut valitettavasti mukana juonessa, vaan tuotemerkit oli päälleliimattu. Itseasiassa tuli mieleen mainoskatkot.

Elokuvan opetus on "raha ratkaisee" ja "itsekkyys on suotavaa". Erityisesti Louise nimisen sivuosahahmon kohtalo jäi kalvamaan.

1/10

• YourSpunkIsFunky

Oikeesti leffa oli niin pettymys. Vaikka odotukset mitenkään kovin korkealla ollutkaan, niin leffa tuotti todella suuren pettymyksen.

Ensinnäkin se oli todella synkkä. Carrien ja Bigin suhteella mässäiltiin aivan liikaa ja se loi todella synkän pilven koko elokuvan ylle, huolimatta muutamista hauskoista kohtauksista. Se oli jotenkin niin näyteltyä, jos niin voi sanoa. Kauheeta yrittämistä, toisin kuin itse sarjassa.

Varmasti osaltaan vaikutti se, että sen katsoi elokuvateatterissa, jonne se ei jotenkin yhtään sopinut. Omalta kotisohvalta katsottuna vois olla parempi.

Mutta kaikesta huolimatta nää tytöt rulettaa ja elokuva varmasti löytää tiensä dvd kokoelmaani, jahka se ilmestyy.

• tile1

mä oon pitkälti samaa mieltä. elokuvassa ois voinu keskittyä johonkin muuhun ongelmaan carrien ja bigin suhteessa kun siihen että ollako vai eikö olla. luulis että ne olis jo päättäny siihen mennessä. ei ollu oikeen uskottavaa. charlotte loisti kyllä tosiaan sen yhen hetken. ja vaikka itekin hörähtelin kun paskat pääs hänellä housuun niin tuntui se väkinäiseltä ja aika alatyyliseltä sinkkuelämää-elokuvaan kaikkine äänitehosteineen..
        odotin enemmän vanhaa kunnon juhlintaa ja yhdessäoloa mutta näähän vaan nökötti uutena vuotenakin erillää. hauskuus puuttui pitkälti tai se oli jo aikasemmin nähtyä. samanthakaan ei ollu oikeen elementissään..
        ja jotankin siinä kiirehittiin kun yhtäkkiä kaikki oli vaan antanu toisilleen anteeks ilman sen enempiä juonenkäänteitä ja se oli siinä. mutta..olihan siinä muutama helmi kohtauskin. itsellä meni kylmät väreet kun carrie pudotti kännykän ja kun charlotte pettyi bigiin. kaikki tapahtumat jäi jotenkin laimeiksi kokemuksiksi kuten mirandan ja steven ero ja charlotten lapsen syntymä.
        ja mitä, ei carrie saa muuttaa siitä vanhasta kämpästään minnekään, se oli paljon ihanampi kun mikään luksustyylinen uus luukku missä tyynykin on maksanu 300 dollaria!

• vilpertti90

katsoin aikanaan jokaisen jakson ja olen kunnon fani. kävin katsomassa leffan lauantaina ja oli tosi hyvä:) paljon huumoria ja tunteet vaihtelivat tiuhaan tahtiin. oli odotusten arvoinen. taidan olla ainoa miespuoleinen fani elokuvalle:D

• tyttönen1234

Olen tosiaan samaa mieltä, täytti odotukset täysin !
      sarjan seuraajat varmasti pitävät tästä elokuvasta.. oikein hauska ja romanttinen :)

• villiruusu-kristalli

en ole vielä katsonut mutta kaveri ei pitänyt leffasta.

Haluan kyllä sen nähdä itse.

• elokuvalta

enemmän, mutta olihan tuo silti katsottava.

• Niina1974

Oli kyllä aivan uskomattoman huonoa elokuva, en tiedä miksi hypettivät elokuvaa.

Okei Carrie ja muut lesbot tekevät paluun, mutta kuitenkin itse pidin sarjasta enemmän.

4 akkaa jotka lässyttävät paljon ja makaavat eri miesten kanssa tekee hyvän elokuvan?

Ei näin
        2/10

• leffan nähnyt
        Niina1974 kirjoitti:

Oli kyllä aivan uskomattoman huonoa elokuva, en tiedä miksi hypettivät elokuvaa.

Okei Carrie ja muut lesbot tekevät paluun, mutta kuitenkin itse pidin sarjasta enemmän.

4 akkaa jotka lässyttävät paljon ja makaavat eri miesten kanssa tekee hyvän elokuvan?

Ei näin
        2/10

Ei maanneet eri miesten kanssa. Vain omien miestensä kanssa jos nyt siitä puhutaan. Leffassa oli ihan selvä aihe ja ei lässyttäneet tippaakaan. Sorry vaan.

Oli muuten laadukas ja hauska leffa.

• En muuta sano:ROSKAA URPOT

• kärkipäässä

Sieltä lopusta, on kyllä niin paska leffa vaikken olekkaa nähny sit lollo

• sassy

Hmm... Hyvähän se oli, mutta oltaishan siinä voitu keskittyä enemmän myös Mirandaan, Charlotteen ja Samanthaankin. Ehkä liian Carrie keskeinen, mutta todella hyvä :) Pidin paljon!
      Varmasti tulee jatko-osa.

• leffa.

tuskin koskaan edes katson kyseistä leffaa.Tämä elokuva ei tule kahmimaan oscareita,eikä muitakaan palkintoja.Näyttelijä suoritukset, kuten koko elokuvakin on hanurista.

• Manolo B

...mutta ihan katsottava. Ehkä oli venytetty liian pitkäksi ja haluttu saada liian onnellinen loppu.

• Enkä kato,

jos seki vaan on samanlaista sontaa, kun tu sarjaki oli, voi tsiisus. Maksullisille kanaville tollane jäte kuuluu!

• koneesta

jeps

• HäjyinenSinkku

Sentistä kiinni...

www.häjyhuuto.fi

• osoite

Mistä leffan spoilauksen voi lukea netistä?
        Tuskin nimittäin menen katsomaan tuota leffaa olkoonkin että olen saman ikäinen.

• sarjan fani

oli sinänsä ihan ok, mutta loppu oli vaan liian ennalta arvattava. Siirappinen, yöks. Vitsit oli hyviä, kyllä sai nauraa, mutta romantiikkapuoli oli mielestäni totuttua ällömpää. Toimii paremmin sarjana kuin leffana.

3½/5

• okir

Tää leffa on tarkoitettu baareissa roikkuville 25 - 40v. naispuoleisille tuhannenmunan bubiruusuille.

• juhannusruusu

mistä moinen luulo ?
        En roiku bubeissa ja ton leffan katsojien ikähaarukka on paaljon laveampi.

• jon67
        juhannusruusu kirjoitti:

mistä moinen luulo ?
        En roiku bubeissa ja ton leffan katsojien ikähaarukka on paaljon laveampi.

Opetelkaa kirjottamaan oikein.

• Nainen vaan

Sarjakin oli niin huono, että tuskinpa leffa on sen parempi. Kuka oikeasti katsoo tuollaista roskaa? Yksikään minun naispuolisista tuttavistani ei kyseistä sarjaa ole seurannut..

• sarja oli

hauska. Samanthan rooli oli vain mauton ja ne alastonkohtaukset oli kaikki turhia. Yhtä hyvin olis voitu kuvata vaatteet päällä.
        Haluan mennä katsomaan elokuvan.

• Todellinen Fani

Ikuisena ja erittäin fanaattisena sinkkuelämien katsojana tiesin jo ennen leffan näkemistä ettei se yltäisi sarjan kanssa samalle tasolle. Enkä todellakaan odottanut sitä. Sarjahan on lähes poikkeuksetta täydellinen. Siinä ei ole yhtäkään huonoa jaksoa ja kaikki näyttelijäsuoritukset ovat vähintäänkin onnistuneita. Juoni etenee hyvin kaudelta toiselle ja henkilöiden persoonallisuutta osataan muokata erittäin onnistuneesti.

Siispä: Viisi vuotta myöhemmin on erittäin vaikeaa lähteä tekemään saman tasoista [tai parempaa] elokuvaversiota huippusuositusta sarjasta. Te jotka ette oikein ymmärrä mistään mitään, lopettakaa se turha jankkaaminen; ei kukaan todellinen fani odota näkevänsä mitään huipputason PARAS OHJAUS, LAVASTUS, ÄÄNi, ÄÄNILEIKKAUS, ERIKOISTEHOSTEET -pätkää. Todellinen fani odottaa näkevänsä taas nämä tutut ihanat naiset Manhattanin kaduilla.

• kylvaan

Itse tykkään kyseisestä sarjasta kovasti ja mulla oli leffan suhteen korkeat odotukset, mutta jotenki se leffa jätti vähän kylmäksi. Leffan loppuolella alko tulemaan sellanen; ''hohhoijaa'' fiilis, eli vähän tylsäks meni. Leffassa oli hauskoja kohtauksia että sai nauraa ja kyllä se muuten oli hyvä leffa mutta lopussa alko menee aika tylsäksi.

• **Puuma**

Oli aivan mahtava tämä leffa! Itkin moneen otteeseen :)

• terttu

Minusta oli hyvät sarjat ,mitä telkkarista tuli ja minusta ilta alkoi niin hyvin ,kun alkoi sinkkuelämää ja siinä oli aina jottain hauskaa ,erimielisyyksiäja muutenkin viihdyin telkkarin ääressä ,,eihän mikään ilman sinkkuelämää ole mitään ,jos se ei tulis uusintana telkkarista ,,ei muuta kun katsomaan uusintoja tai ,,sinne elokuva teatteriin ,,:(en ole viellä käynyt katsoo sitä elokuvateatterissa ,.Varmaan tosi romattinen ja hyvä katseltavaa isolta valkokankaalta teatterissa.)

• lkjrutr

Oli hyvä leffa!!

• Miia**

Ylitti jopa odotukset!katson uudestaan :)

• Sarjasta tykkäsin, mutta..

En ole mikään sarjan huippufani, mutta useimmat jaksot näin, ja tykkäsin.

Elokuva sen sijaan oli todella surkea. Käsikirjoitus unohdettu matkan varrelle, hahmoista tehty karikatyyreja itsestään.

Ja pahinta: jätti TÄYSIN kylmäksi! Olen sellainen että yleensä itken vaikka mainoksille (kyllä, tämä on totta!) ja minua on helppo manipuloida kyynelehtimään.

Mutta tässä olin täysin kuivin silmin. Enimmäkseen ikävystynyt. Herkiksi ja itkettäviksikin tarkoitetut kohtaukset latistuivat täysin.

Elokuva oli karmea pettymys!

• eikämitäänmuuta

Miten naiset voivat olla niin tyhmiä, että pitävät tuollaisesta huuhaaroskasta, pukeutuvat sen mukaisesti ja käyttäytyvät kuin sarjan/elokuvan henkilöt? Sellainen ihminen ei voi hyvällä syylläkään pitää itseään fiksuna ja sivistyneenä.

• NAULAN KANTAAN

JOS NAISET LUKISIVAT KIRJOJA SAMAN AJALLISEN MÄÄRÄN MITÄ NE KÄYTTÄVÄT SARJAN KATSELUUN TAI SIITÄ PUHUMISEEN - NIIN TÄMÄ OLISI MAAILMAN SIVISTYNEIN MAA

• Immuz
        NAULAN KANTAAN kirjoitti:

JOS NAISET LUKISIVAT KIRJOJA SAMAN AJALLISEN MÄÄRÄN MITÄ NE KÄYTTÄVÄT SARJAN KATSELUUN TAI SIITÄ PUHUMISEEN - NIIN TÄMÄ OLISI MAAILMAN SIVISTYNEIN MAA

Ai että mitään kivaa ja turhamaista ei saisi koskaan ihmisellä olla? Jo on tiukkapiposta ajattelua.Hanki sä vaan ihan rauhassa itsellesi stressi mut säästä meidät muut....

• PinkCatz
        NAULAN KANTAAN kirjoitti:

Riippuu kait vähän siitä mitä kirjoja lukee... Sama kait tuo olisi jos lukisin kirjan Sinkkuelämää tai katsoisin sen saman kirjan elokuvana tai sarjana teeveestä... Miten olisin sivistyneempi jos lukisin vain kirjan?

• tuli

ja paljon leffan aikana. aivan ihana :) löytyy kyl omasta hyllystä kunhan ilmestyy. tytön oli ihania niinku aina ja mr. big... ahh, mikä mies

• hyi yäks

Vanhat akat sekoilee..rumiakin vielä..

• täysi pettymys

Minä olen todella pettynyt elokuvaan. On ihan puppua etteikö niin mahtavasta ja hauskasta tv-sarjasta saisi hyvää elokuvaa hyvällä käsikirjoituksella.

Nyt oli tungettu pariin tuntiin yhden kauden tapahtumat. Eli ihan liikaa. Kauheella vauhdilla eteenpäin eikä mitään hauskaa sanailua, hengailua tms. Carriella häät eikä edes polttareita järjestetty.

Itse olisin toivonut että elokuva olisi keskittynyt vaikka ihan yhteen viikkoon ennen häitä. Järjestelyjä, polttarit yms sälää.
      Seksikohtauksetkin olivat ihan outoa, yhtäkkiä vain hässitään ihan kuin pitäisi vain näyttää seksiä seksin vuoksi. Sarjassa se sentään usein liittyi johonkin hauskaan tms.

Musta lähtökohta oli todella hyvä. Kaikki ovat siirtyneet elämässä eteenpäin ja siitä olisi saanut rakennettua jotain todella hyvää mutta ei...

Täydellinen pettymys.

• mandalay

pidin tuon verran. jonkin verran oli tyhjäkäyntiä varsinkin samanthan tarinassa, sillä hänet oli sijoitettu LA:hin ja tylsistymään siellä miesystävänsä managerina. Mutta muuten se oli mainio ja tottakai nelikymppisenä nainen rupsahtaa jonkin verran, mutta kropathan näillä kaikilla oli vielä tosi timmissä kunnossa. Mutta eihän sitä peiteltykään että naiset olivat jo varttuneemmassa iässä, siinä hyvin Carrie asian ilmaisi, 20isenä nainen seikkailee ja kokee uutta, 30isenä oppii virheistään ja 40isenä maksaa itse omat drinkkinsä.
        Mutta upeita naiset silti olivat ja tarina mielenkiintoinen ja nelikymppisen naisen elämää totuudenmukaisesti kuvaava (vaikkei siihen täällä peräpohjolassa Blahnikkeja ja Vuittonlaukkuja kuulukaan...) sallittakoon meille naisille kaikkien ihanien turhamaisuuksien ihailu, edes elokuvateatterissa!

• JohanLewis

TV-sarja (ne pari jaksoa jotka jaksoin katsoa) oli täysin anuksesta, ja niin sitten tietysti myös leffa.

• kdfiufd

kertokaa kuoliko siinä elokuvassa joku tärkeä hahmo ja kuka se oli?

• ...
        kdfiufd kirjoitti:

kertokaa kuoliko siinä elokuvassa joku tärkeä hahmo ja kuka se oli?

taisi olla se cynthia nixonin "spoileri" ainostaan ennalta suunniteltu markinointikikka...

• hemu

olemme katsoneet ja nauhoittaneet talteen jokaisen tv sarjan jakson aikoinaan mtv3 kanavalta, katsoneet uusinnat subtv:ltä ja ostettiin dvd boxi tietenkin! eli olemme keskisuuria sinkkuelämää faneja.

odotukset elokuvasta olivat korkealla, pienellä anteeksi antavalla ennakko asenteella. elokuva oli todella paska!

ensinnäkin elokuvateatterissa kannattaisi äänimaailma rakentaa vähän monipuolisemmaksi, nyt kaikki äänet tuli screenin suunnalta, niinkuin katsoisi telkkaria kotona. dvd boxin jaksoja katselleena plasmatelevisiosta jopa kuvan laatu oli pettymys! ikäänkuin olisi tuotettu halpa budjetilla nyky aikaan nähden (en käy paljoa elokuvissa, mutta ei elokuvien kuvan laatu voi olla 90luvun alussa!).

elokuva jannaa muutamia huipennoksia lukkunottamatta ihan samanlaisella tavalla kun 23min jaksot televisiossa, mutta tähän on ympätty paljon enemmän vaatteita muotia mercedes bentz mainoksia ja hömppää, eikä mitään tapahdu!

ja ajatus että tuo syvästi loukattu naikkonen lopussa tuosta noin vaan suostuu isoon kysymykseen on naurettava!!!

nämä vanhenneet naikkoset jotka esittää näitä pääosia on meikattu ja fiksattu joissain kohtauksissa ihan luonnottoman näköisiksi, luonnollinen vanheneminen olisi mielestäni ollut luonnollisempaa!

käsittämättömän yksipuolisia kaikki rakkaus ja eroottiset kohtaukset, tehdy 100% naisia varten!
      kuitenkin esimerkiksi good bye tv jakso jossa kerrottiin sarjan vaiheista ja loppumisesta kertoivat kuinka paljon miehet (myös minä) tykkäävät tv sarjasta ja katsojista oli yllättävän paljon miehin! miksi hylätä nämä?

haluaisin tällä palstalla käyvien elokuvaa rakatavien tyyppien vähän perustella mikä tässä oli niin hyvää? okei minä osaisin poimia kyllä esim 10 hyvää kohtausta, mm: kun carrie menee sinne uuteen asuntoon ensi kertaa ja sanoo: hello, i live here! ja kun mr big esittelee uuden vaatekomeron. Niihin oli onnistuttu luomaan alkuperäinen tv sarjan tunnelma. carrien hää kuvaukset siihen muoti lehteen oli hyvä ja hänen rooliinsa sopiva juttu,jnejne. sitten taas useampi tilanne vaikutti niin tutulta idealta tv sarjasta... ja loppu oli tosi hätäinen! ihan niinkuin tv sarjassakin tuntui (ja niinhän se olikin jenkeissä kun sarjaa kuvattiin) että muutamaan jaksoon oli ollu pakko saada se tarina loppumaan!

tästä tarina ei kyllä onneksi takuulla jatku enää!!!

• eieinari

Moi sinä u..o! Oliskohan vika ollut leffateatterissa missä kävit ton kattomassa! Haloo! Niissä on eroja, jollet satu tietämään ja kannattaa maksaa yksi euro enemmän ja mennä kunnon teatteriin, jolloin leffastakin voi nauttia, eikä tartte haukkua elokuvaa oman pihiyden takia.

• elämys!

Kävin eilen katsomassa Sinkkuelämää.
      Ihana :)
      Kaikki naisystäväni ovat myös pitäneet.
      Carrie ja kumppanit näyttivät upeilta, leffassa sai nauraa sekä itkeä.
      Suosittelen!!

• tyttöjen kanssa :)

Huomasinpa ilokseni että Helsingissä pääsee katsomaan Sinkkuelämää juhannuspäivänä Maximiin: http://www.finnkino.fi/movie/2155/schedule/100000010/207694/

Kun juhannus tulee kaupungissa vietettyä niin pääsen vihdoin tämän leffan katsomaan!

• Kirsikka 81

Odotin tavallaan ehkä enemmän. Oli oikeastaan venytetty tv-jakso kyseessä. Mutta hyvähän se kuitenkin oli, niin kuin sarjakin.
      Jollei olisi sarjaa katsonut ja siitä tykännyt, niin ei välttämättä niille anna kovinkaan paljoa..

• leffasta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3402
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2014
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1924
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      341
      1316
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1279
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      923
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      915
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      845
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe