Kännissä on kiva olla.

-Alcon

En kiellä ongelmaani, mutta kännissä vaan on kivempaa. Näin kesäaikaa torstaina voi alottaa ottamalla pienet kalsarit, koska yhden päivän juominen ei aiheuta kummempaa olotilaa perjantaityöpäivään. Kotiin päästyä voikin sitten sivaltaa muutaman huurteisen, kaverilla mäyrän verran lisää, baarissa tiukat, kioskilta nakit, muutaman tunnin unet ja aamuolusten voimilla sauna päälle. Terassille voikin sitten mennä tissuttelemaan muutamat tunnit saunanraikkaana ja jauhaa paskaa kantispulien kanssa. Ilta tulee, mieliala kohenee, yökerho kutsuu. Olo on kuin baarin omistajalla ja naisten kaatoa ei estä mikään. Aamulla känni on vielä kova, joten eihän sitä nyt hukkaan voi heittää..sauna taas päälle ja sen jälkeen kunnon terassikierrokselle. Euron tuopit alkaa ilta ysiltä. Niitä pitää ottaa ainakin kymmenen..sehän olis ku laittais rahaa pankkiin. Kahden aikaa tilataan taksi ja kotiin lepäämään ennen raskasta työviikkoa. Keskiviikkona olo on jo kohtuullisen hyvä.

Tällänen on viikonloppu, jonka jätin väliin.

9

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spriten voimalla

      väliin, vaikka en ihan sananlaista - minulta kun se sauna puuttuu :)

      iloista päivää sinulle.

      • Oolofi

        Ette te mitään oikeita juoppoja ole. Todellinen juoppo on niin huonossa kunnossa, ettei se pysty esim. töissä käymään ollenkaan. Te olette vaan suurkuluttajia.

        Ja jos kännissä kerran on kivempaa, niin miksi pitäisi olla juomatta? Kyllä se maksa poksahtaa yleensä myöhemmällä iällä. Kuulemma ensin menee järki ja sitten vasta maksa.


      • järki.....
        Oolofi kirjoitti:

        Ette te mitään oikeita juoppoja ole. Todellinen juoppo on niin huonossa kunnossa, ettei se pysty esim. töissä käymään ollenkaan. Te olette vaan suurkuluttajia.

        Ja jos kännissä kerran on kivempaa, niin miksi pitäisi olla juomatta? Kyllä se maksa poksahtaa yleensä myöhemmällä iällä. Kuulemma ensin menee järki ja sitten vasta maksa.

        "Kuulemma ensin menee järki ja sitten vasta maksa."

        Järki Oolofilla on jo mennyt, maksa odottanee poksahdustaan...


    • Anonyymi00004

      Pienet kännit aina tekee hyvää

      • Anonyymi00005

        Millä tavalla ne tekee hyvää ? Mihin ne vaikuttaa paremmin kuin selvin päin oleminen ?


    • Anonyymi00006

      Selvänä olo on kyllä todella tylsää ja kun ottaa alkoholia niin on mukavaa

      • Anonyymi00008

        Onko se oikeasti mukavaa kestää kankkuset ja huonot fyysisetkin olot psyykkisten lisäksi ?
        Onko se mukavaa, että silloin tällöin jos/kun sattuukin olemaan selvin päin, niin jatkuvasti ahdistaa, ja sosiaaliset tilanteet kenties pelottavat, ym. ?
        Onko se mukavaa, kun/jos kaikki rahat menee kurkusta alas, ja muuten joutuu olemaan aina ns. perse auki ?
        Onko se mukavaa, kun ihmissuhteet kärsii alkoholin takia, sekä parisuhteet, että perhesuhteet, ystävyyssuhteet, ym. ?
        Tylsyyskin on joskus mukavaa, jos/kun oppii kestämään tylsyyttä. Mutta on kovin tylsää, kun alkoholin käytön takia syyttelee itseään omasta juomisesta ja ongelmistaan, ym.
        Itse siirryin alkoholismista pois valiten tylsyyden, mikä on osoittautunut paremmaksi vaihtoehdoksi, vaikka ei aina niin mukavaa olekaan.
        Jokainen toki tehköön kuten itse haluaa, eipä siihen muut voi oikein mitään sanoa.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Onko se oikeasti mukavaa kestää kankkuset ja huonot fyysisetkin olot psyykkisten lisäksi ?
        Onko se mukavaa, että silloin tällöin jos/kun sattuukin olemaan selvin päin, niin jatkuvasti ahdistaa, ja sosiaaliset tilanteet kenties pelottavat, ym. ?
        Onko se mukavaa, kun/jos kaikki rahat menee kurkusta alas, ja muuten joutuu olemaan aina ns. perse auki ?
        Onko se mukavaa, kun ihmissuhteet kärsii alkoholin takia, sekä parisuhteet, että perhesuhteet, ystävyyssuhteet, ym. ?
        Tylsyyskin on joskus mukavaa, jos/kun oppii kestämään tylsyyttä. Mutta on kovin tylsää, kun alkoholin käytön takia syyttelee itseään omasta juomisesta ja ongelmistaan, ym.
        Itse siirryin alkoholismista pois valiten tylsyyden, mikä on osoittautunut paremmaksi vaihtoehdoksi, vaikka ei aina niin mukavaa olekaan.
        Jokainen toki tehköön kuten itse haluaa, eipä siihen muut voi oikein mitään sanoa.

        Niin eipä se enään mitään normaalia ole jos joka viikonloppu täytyy ryypätä perj-lauant ja vähän vielä sunnuntainakin.Ryyppärit siirtyy ennenaikaisesti hautuumaalle.


    • Anonyymi00007

      Minä olin Kanaalin konsuli Piirto pienessä kännissä, Siihen tyyliin biisin teki sekin Vainion Junnu. Olin tehnyt jo kuukausia vaippoihin kamaa kun Junnu V. vasta syntys.
      Pilviareenoilla hänetkin ehkä näen lauluhommissa sielläkin.
      . porukan jatke.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe