Miksi Roundup käyttöohjeet ei voi olla netissä?
Mulla on pullollinen roundup-torjunta-ainetta mutta ei käyttöohjetta siihen. Roundupin nettisivuilla
http://www.roundup.fi/ lukee vain: "Ennen kuin aloitat, lue aina pakkauksessa olevat käyttöohjeet huolellisesti."
Miksi hitossa niitä ohjeita ei voi laittaa myös nettiin Roundup-nettisivuille????? Esim. digikamerani käyttöohjeet ja monen muunkin tuotteen ohjeet löytyvät netistä.
Paikassa http://kasvinsuojelu.fi/docs/Glyfokem_360_kayttoohje.pdf on jonkinmoiset ohjeet, mutta niissäkin sanotaan vain: "Eri käyttökohteita koskevat käyttöohjeet ovat myyntipakkauksen taskussa erillisessä
liitteessä."
Todella ärsyttävää!
Onko vielä jotain salaista tietoa tämän tuotteen käytöstä jota minun pitäisi tietää? Siis sellaista tietoa joka löytyy vain myyntipakkauksesta?
Roudup ohjeet?
5
1746
Vastaukset
- Talitintti titityy
Kyllä jokaisessa pullossa ja purnukassa on ollut käyttö-ohje minkä itse olen ostanut.
Ohje on etiketissä, repäise se varovasti auki, niin löydät monta sivua käyttö-ohjetta.- Jättiputki
Luulin että ohjeet olivat jääneet sille henkilölle jolta sain tämän pullon. Olivatpa ohjeet jemmassa.
- tietoa..
"Onko vielä jotain salaista tietoa tämän tuotteen käytöstä jota minun pitäisi tietää?"
Tässä
http://www.pitt.edu/~relyea/Roundup.html- Jättiputki
Hyvä vinkki. Perehdyn paremmin paremmalla ajalla.
Aika heppoista Roundupin teho näyttää olevan. Muutamat jättiputken "poikaset" näyttävät olevan osittain ruskettuneita, mutta iso osa lehden pinnasta voi hyvin, vaikka ruiskutin koko lehden pinnan päälle. Samoin väärässä paikassa kasvava kurttulehtiruusu ruskettui vain osittain. - Tuula A.
Jättiputki kirjoitti:
Hyvä vinkki. Perehdyn paremmin paremmalla ajalla.
Aika heppoista Roundupin teho näyttää olevan. Muutamat jättiputken "poikaset" näyttävät olevan osittain ruskettuneita, mutta iso osa lehden pinnasta voi hyvin, vaikka ruiskutin koko lehden pinnan päälle. Samoin väärässä paikassa kasvava kurttulehtiruusu ruskettui vain osittain.Olen keksinyt (heureka!) keinon hävittää kurttulehtiruusua. Se tapahtuu poistamalla silmut ja uudet vihreät oksat. Aloitin ensi silmuista. Uusia silmuja tuli, mutta pikku hiljaa varret alkavat menettää elämänhaluaan. Nyt etelä-rannikolla kurttulehtiruusun uudet oksat alkavat kovettua, mutta vielä ne helposti irtoavat varresta. Eikä uusia silmuja enää tule kuin harvakseen. Pitää olla vaan isot paksut nahkahanskat ja niiden alla vielä aika paksut sormikkaat. Etteivät piikit pääse pistämään. Apuvälineenä voi käyttää saksia ja veistä. Sadesäällä piikit eivät ole niin pistäviä. 2-3 viikon välein kannattaa jälkeen päin käydä katsomassa, etteivät uudet versot pääse kasvamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111