mullekko polttarit?

raikulitytteli

eräs ystävättäreni ilmoitti, ettei ota osaa häihini, koska hänen exänsä on kutsuttu myös. Minä ja hänen ex olemme kavereita, eikä mies ole minulle ikinä mitään pahaa tehnyt joten miksen kutsuisi häntä tärkeimpänä päiväni juhlimaan. No, kyseinen nainen (vaikka anneli) on kuitenkin sanonut että hän tulee kyllä polttareihin. Mitä helvettiä se sinne tulee jos ei omilta suhdesotkuiltaan saa sen vertaa rauhaa että voisi tulla häihinkin? Ja toisekseen, häihin on tulossa n. 200 ihmistä, pakkoko annelin olisi vain exänsä kanssa hengailla.

Kysymys oliki, että miten tästä nyt kauniisti kaasoille kertois, että jos järkkäätte jotain älyvapaita hommia, niin ei sitte tarvi annelin näkyä, koska minä henk.koht loukkaannuin.

terv. nimim. Pikkusieluinen jolle tulee paha mieli kun parhaimpiin kavereihin kuuluva ei juhlista elämäni ihanuutta siksi kun exäki tullee perkele

1

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polttarit

Sano kaasolle, että haluat itse päättää ketkä polttareihin kutsutaan. Voithan sanoa, ettei "Anneli" aio tulla juhlistamaan sinun tärkeää päivääsi exänsä takia, etkä halua häntä polttareihin. Minusta on ainakin väärin syylistää toista "koska kutsuit sen, niin minä en tule" omien suhdesotkujen takia. Ja koska tuskin sinä kiusataksesi olet molemmat kutsunut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      63
      4575
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      127
      3023
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      46
      2888
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2237
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      446
      1866
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      74
      1440
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1317
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      62