Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

härkämies kiinnostunut vaiko ei?

rapuneitokainen

Siis tää ei voi mitenkään olla enää totta! Nyt täytyy myöntää etten ikinä ole juurikaan uskonut horoskooppeihin ja olen vain melkeinpä nauranut ihmisille, jotka niihin jaksavat uskoa. Mutta nyt täytyy kyllä myöntää että en usko näihin joka päivä lehdissä muuttuviin horoskooppeihin, mutta nämä luonnehoroskoopit pitävät kyllä ainakin tämän härkämiehen kohdalla niin uskomattoman ja pelottavan paljon todelta että ei voi kuni hämmästellä!

Olen täällä sivuilla nyt liikkunut reilun kuukauden verran ehkäpä ja lukenut muiden ongelmia ja kokemuksia härkämiesten kanssa ja olen saanut niin paljon naurua kuin myös apua muiden kirjoituksista, sillä suurin osa näistä on kuin suoraan omasta suustani, joten tämäkin härkä on näköjään aivan kuten muutkin :D

Oma tarinani on myöskin melko pitkä ja sekava ja en odotakaan että kukaan jaksaisi siihen välttämättä puuttua, mutta lähinnä itseänikin on alkanut mietityttämään että mitä tämä härkämies oikein haluaa ja miksi käyttäytyy välillä niin ihmeellisesti? Nyt kesäloman alkaessa on kuitenkin alkanut näyttämään hiukan paremmalta tämä kaikki ja uskon kyllä että tulemme nyt näkemään enemmän :) Mutta sitten taas muutaman päivän jälkeen aivan päinvastainen fiilis :o

Tapasin siis tämän härkämiehen vuosi sitten kesällä. Hän siis nyt 19 ja minä itse raputyttö ja kuukauden päästä 18. Tuolloin en mtn erityistä kiinnostusta osoittanut tätä härkämiestä kohtaan sillä tiesin että hänellä on tyttöystävä. Vaikkakin tämä suhde tämän tytön kanssa oli kuulema kestänyt jo noin 2-3 vuoden ajan (kaveri ei tiedä varmasti), mutta ei mitenkään kovin tiiviisti. Välillä olltu parempia aikoja ja välillä pitkiä taukoja etteivät nähneet ollenkaan. Kaverikin kyseli tuolloin jopa että miten tämän tytön kanssa menee ja vastaukseksi tuli vain epäselvää vastausta siitä ettei itekään tiedä jne ja tuskin mtn enää. Ja myöhemmin samana iltana sainkin tietää että tämä tyttö oli pettänyt tätä jätkää ja samalla hänen luottamuksensa, joka oli siis syynä etteivät he juurikaan enää nähneeehkä vois yrittää ainaki sut nähä joku päivä.

Tämän illan aikana kuitenkin ihastuin tähän härkämieheen :) En oikein itsekään osaa sanoa varmasti että mikä ihme voima tässä miehessä oli, sillä olen hyvin tarkka ja vaativa kehen ylipäätänsä ihastun ja sen vuoksi olenkin ollut koko tämän ajan seurustelematta. Rapuna voisin sanoa että ihastun kyllä melko vaikeasti ja sekin tapahtuu vain silloin kun tiedän että tämän ihastuksen kanssa voisi tulla jtn pysyvää. Sillä itselläni on ehdoton ei irtosuhteille. Haluan turvallisen ja pysyvän suhteen jossa niin rakkautta kuin hellyyttäkin ei voi olla koskaan liikaa :)

Tämä härkämies oli koko illan hyvin huomaavainen minua kohtaan ja kyseli apua jos tarvitsin ja illan aikana jopa numeroani kysyi ja tahtoi päästä viereeni nukkumaan illan päätteeksi. Hän oli koko illan niin huomaavainen ja kaikinpuolin ihana, että täytyy myöntää että itsekin jopa ajattelin että mitäköhän tämäkin mies oikeasti haluaa, sillä tuo käytös vaikutti jo jotenkin erilaiselta kuin mihin olin tottunut. Hän tuijotti koko illan juuri niin lumoavan ihanasti syvälle silmiin kuin monet muutkin täällä sanoneet :) Ja hänen katsellessa en tuntenut itseäni jotenki seksiobjektiksi vaan hän näytti selvästi ihailevan ja hymyilevän ja ennen kaikkea hänen katseessaan ja ilmeissään oli semmoista syvää mietiskelyä.

Nukuimme sitten ihan vierekkäin yömme, emme mitenkään toisiimme kietoutuneina. Sillä itsekään en oikein tästä miehestä ottanut mtn selvää kun en tosiaan tiennyt onko hän nyt vapaa vai ei ja mitä oikein halusi, kun käytöskin oli niin ihanaa mutta jotenki muista poikkeavaa.

Seuraavana päivänä hän sitten kysyi että jos joku pvä kahvilla näkisimme. Sovimme kyllä että katellaan sitä jne, mutta se sitten jäi. Kun itsekään en ollut tarpeeksi kiinnostunut ja selvillä tästä miehestä ja hänen suhteestaan tähän tyttöön että olisin ollut tarpeeksi kiinnostunut. Hän sitten muutaman kerran kyseli mitä teen ja missä olen, mutta olin silloin muualla omien kavereideni kanssa, joten emme sitten nähneet.

Muutaman kuukauden päästä minulla oli kuitenkin vanhojentanssit ja pyysin häntä parikseni. Tämä härkämies sanoi sen tuottavan ongelmia sillä oli muualla koulussa ja kiireitä töiden kanssa. Tuli kuitenkin sen kerran, muttei sitten enää päässyt. Sanoi kyllä että olisi mielellään tanssinut kanssani, mutta itselleni jäi fiilis että oliko hänellä oikeasti kiireitä vai eikö häntä vain kiinnostanut?

Tämän jälkeen tuli pitkä tauko, jopa noin 5kk. Emme nähneet kertaakaan, ainoastaan juttelimme koneella messengerissä noin kerran-muutama viikossa ja kyselimme kuulumisia jne :)

Sitten kuitenkin maaliskuussa kaverini piti kotonaan juhlat mihin kutsui myöskin tämän härkämiehen(tämä härkämies siis kaverini kaveri). Olin tietenkin innoissani kun sain kuulla että näkisin tämän härkämiehen pitkästä aikaa, mutten elätellyt mtn toiveita mihinkään sillä en ollut hänestä ja hänen tyttöystävästään mtn kuullut ja en tosiaan tiennyt mitä hän halusi ja aikoi. Hän tuli juhliin ja päätin olla ihan normaali oma itteni ja olla kuin ei olisi mtn tapahtunu ja en huomioinut tai katsellut häntä mitenkään muita enempää. En siis osoittanu mitenkään alussa että olisin hänestä nyt kiinnostunut.

Hämmästyksekseni huomasin kuitenkin heti että hän alkoi katsella minua ja hakeutui muutenkin viereeni ja keksi puhuttavaa kanssani ja selkeästi seurasi vierestä miten itse toimin ja tuijotti syvälle silmiin. En kuitenkaan halunnut kuvitella mtn enempää juuri tämän hänen sekavan tilanteen ja tyttöystävän kanssa. Myöhemmin samana iltana sainkin tietää että tämä tyttö oli pettänyt tätä jätkää ja samalla hänen luottamuksensa, joka oli siis syynä etteivät he olleet enää aikoihin juurikaan nähneet.

Siinä sitten illan aikana tämän härkämiehen silmät olivat melko hämmästyneet kun kuuli kesken iltaa kavereiden painostuksen takia, että olin hänestä kyllä kiinnostunut :) Hän oli selkeästi positiivisesti yllättynyt, sillä ei varmaankaan osannut sitä odottaa käytöksestäni :D

Ilta jatkui samalla tavalla, että hän tuijotti ja huomioi minua ja nukuimme jälleen yhdessä. Itse en edelleenkään tiennyt että mitä tämä härkä oikein halusi. Emme kuitenkaan ehtineet kuin sammuttaa valot ja peiton alle ja toivottaa hyvät yöt kun tämä härkämies ihanan hellästi kaappasi minut syliinsä ja nukuimme siinä ihan kiinni toisissamme :) Hän pitkin yötä silitteli selkääni, olkapäätäni ja haroi hiuksiani ja poskiani ja olin kyllä ihan ihmeissäni:) :o Ensimmäinen ajatus olikin että oliko tämä mies nyt aivan jonkun muun perässä ja sanoinkin sen heti suoraan, että mitä hän oikein halusi :D Taisi tulla kyllä hiukan turhankin suoraan sanottua, mutta tuli tehtyä :D Tämä härkä oli hetken että häh ja sitten jatkoi vain silittelyä ja sanoi jtn rauhallisesti ja hiljaa että ei hän mtn että nuku vaan rauhassa. Siis en voinut uskoa että tällasiakin miehiä on :)

Aamulla sitten lähdimme kotiin ja sovimme näkevämme kahvilla joku pvä. Kävimme kahvilla ja leffassa samalla. Kaikki meni mukavasti. Hänen tullessa moikkasimme ja menimme leffaan. Hän kyllä edelleen katsoi minua syvälle silmiin, mutta havaittavissa ei ollut mtn kädestä kiinni -reaktiota ja sitten epävarmana itsekään en mtn tehnyt. Leffan jälkeen kävimme kahvilla ja juttelimme siinä reilun tunnin kaikesta mitä mieleen tuli. Keskustelu oli kaikinpuolin helppoa ja luontevaa, vaikka toisinaan häiritsi tämän härän jatkuva tuijotus suoraan silmiin, sillä eihän tällaiseen ole tottunut :) Lähtiessämme kotiin, härkä tuli ja halasi ja sanoi että sovitaan uusi tapaaminen tässä :)

Hänestä ei kuitenkaan tämän jälkeen kuulunut hetkeen mtn. Viikon päästä kutsuin hänet kaverini 18v synttäreille ja hän ei päässyt veljensä synttäreiden ja duunin takia.

Sitten näin hänet yhtäkkiä muutaman viikon päästä täälläpäin kavereidensa kanssa (asuu n. 50km päässä). Emme ehtineet kuin halaamaan ja tarkoitus oli nähdä myöhemmin, muttei onnistunutkaan. Hän kuitenkin soitteli tämän illan aikana useaan kertaan ja lopuksi toivotti hyvät yöt ja halusi seuraavana viikkona nähdä kahvilla ja lupasi ilmoitella seuraavana päivänä. Johan siitä olikin muutama viikko taukoa kun häntä olin nähnyt :o

Hänestä ei kuitenkaan kuulunut mtn, vaikka oli luvannut ilmoitella. Odottelin häneltä vastausta ja loppuviikosta sitten kyselin että miten on se kahvittelu. Hän ei ollut aivan varma ja seuraavana päivänä sanoikin että oli darrapvä, että olisi tulltu jos joku kaveri olisit jaksanut lähteä kuskiksi. Joten emme sitten nähneet taaskaan.

Tässä vaiheessa oli taas viikko väliä ja mtn ei kuulunut. Itse ajattelin että olen ainakin tehnyt hänelle selväksi että häntä haluan nähdä ja hän tietää että olen kiinnostunut kyllä, joten halusin odotella hänen puoleltaan kutsua. Mitään ei kuitenkaan kuulunut. Ja viikon lopulla olimme kavereiden kanssa lähdössä mökille, joten kyselin häntä mukaan. Hänen vastauksensa tuli 6h myöhässä eli puoli kaksitoista illalla, kuulema kiireiden takia. Niitä olen tässä välillä epäillyt, vaikkakin nykyään olen häntä enemmän tuntiessa alkanut noihin uskoa. Sillä hän on päivät duunissa ja musiikista hyvin kiinnostuneena tekee itse musiikkia päivät ja soittelee kitaraa kaveribändissä niin treenit veivät aikaa.

Hän ilmoitti ettei ehdi tulemaan mökille mitenkään, koska viikon päästä oli kolmen kaverin lakkiaiset ja oli näihin kaikkiin luvannut mennä soittokeikan vetämään ja treenien kanssa kiirettä. Sanoin asian olevan selvä ja että ehdimme näkemään joku toinen kerta :) Hän ilmoitti viikon päästä lakkiaisten jälkeen hänellä olevan vapaampaa :) Kuitenkin seuraavana päivänä meidän lähtiessämme mökille, tuli häneltä viesti :o Hän kyseli missäpäin mökki on ja oli kuulema tulossa, mutta kuultuaan kuinka paljon matkaa oli ja kellon ollessa niin paljon eihän tullutkaan. Olin hiukan hämmästynyt, että miten tällä härällä olikin nyt aikaa?

Odottelin viikon enkä laittanut tälle härälle mtn, sillä hänhän oli sanonut että hänellä tuon viikon kiireitä. Kyselin kyllä loppuviikosta mitä hän aikoi päättäreinä tehdä, mutta oli lakkiaisissa ja baariin menossa juhlimaan niin ne jäivät siihen. Toivotin mukavaa iltaa ja juhlimme eri paikassa. Odottelin kuitenkin seuraavana viikkona häneltä jtn yhteydenottoa, sillä hänellähän oli sanojensa mukaan vapaampaa. Mtn ei kuitenkaan kuulunut? :o

Neljän päivän jälkeen sitten kyselin että onko hänellä kuinka kiireistä. Hän vastasi tulevansa ensi tiistaina tännepäin. Sanoin että olin ajatellut jos oltais nähty tässä lähiaikoina. Mutta ei hän sitten tarkemmin vastannut että voiko hän nyt nähdä tiistaina jos kerran tännepäin tulossa. Odottelin puoltuntia ja laitoin uudelleen viestiä, että siis tiistaina tänne tulossa vai. Hän vastasi heti, että näillä näkymin joo mutta ilmottelee jos suunnitelmat muuttuvat. Tästä hieman ärsyyntyneenä ja loukkaantuneena en voinut olla vastaamtta tälle härälle. Hänen tapoihinsa kuuluvat aina sanonnat "ilmoittelen" ja sitten mtn ei kuulu. Vastasin tähän hänen viestiinsä vain: "jooh selvä", josta härkä ilmeisesti ymmärsi tarpeeksi hyvin että olin ärsyyntynyt :D Normaalisti hän olisi jättänyt mtn vastaamatta, mutta nyt häneltä tuli salamana viesti, että soittaa minulle kohta.

Hän soitti kertoi että hänellä pääsykokeet huomenna ja vkl oli suunnitelmia ja kertoi muutenkin tarkkaan miksei ehdi nyt, että vasta tiistaina :) Selvästi koki että tarvitsen tarkemman selityksen :D Lisäksi hän sanoi, että ensi viikosta lähtien on täällä lähempänä duunissa, että ehtii sitten kyllä näkemään :) kerrankin pitkästä aikaa jtn positiivista :) Emme kuitenkaan mtn tarkemmin vielä sopineet ja hän lupasi ilmoitella. Ja tämä tapahtui siis torstaina.

Lauantaina hän kuitenkin suureksi hämmästykseksi ilmestyi koneelle ja tuli messengeriin juttelemaan ja jopa itse aloitti :) Häntä ei olltu siellä kuukauteen näkynyt niin olin suuresti yllättynyt kun nyt yhtäkkiä hänestäkin jtn kuului. Hän kyseli kuulumisiani ja sai jopa kysyttyä nyt selkeästi että jos näkisimme tiistaina :) Lopuksi myös kyselin hänen lomasuunnitelmiaan ja vastauksien jälkeen hän myös lisäsi, että yrittää muakin tässä nähdä :) Olin suuresti yllättynyt, että nytkö tästäkin härästä alkaa jtn saamaan selvää vai antoiko hän vain taas ymmärtää ja katoaa taas kohta?

Itse rapuneitinä olen hyvin mietiskelevä ja jos niinä harvoina kertoina kun minä oikeasti ihastun jostain, niin se myöskin tapahtuu :) Mutta, jotta voisin siirtyä yhtään eteenpäin haluan saada selkeän viestin myös toiselta että tunne on molemminpuolinen. En halua olla tyrkky ja epätoivoinen ihminen, joka roikkuu toisessa vaikkei häntä kiinnosta. Suhteen pitää perustua siihen että molempia oikeasti kiinnostaa ja tunteet mukana :) Tämän vuoksi onkin välillä pitänyt kovasti miettiä että laitanko tälle härälle nyt mtn viestiä kun ei ole hänestä mtn kuulunut :o Voin kyllä aloitteen tehdä, mutta haluan olla silloin myös varma toisesta. Huomatessani että hänestä ei kuitenkaan kuulu mtn ja ollessani hyvin kiinnostunut tästä suoraan sanottuna ihanan oudosta ja salaperäisestä härästä en voinut olla häneen ottamatta yhteyttä. Joten pakko minun oli sitten toimia. Nyt näemme siis tulevana tiistaina ja pitäisi kyllä saada jtn selkoa tästä härästä ;) Hän kyllä teoin ja kosketuksin ja katsellaan osoittaa että on kiinnostunut, mutta mihin sitten katoaa tämä kaikki kun emme näe? Hän lupaa ilmoitella, mutta mtn ei kuulu?

Tiedän että tämä tarina oli jo typerän pitkä ja en itsekään jaksaisi tällaista kyllä lukea, mutta tarinaa nyt tuli vain kun aloitin, niin lukekaan sen verran minkä jaksatte :D Halusin vain kertoa kuinka itselläni on tapahtunut ja mitäköhän tästä jatkossa. Ja vastaan mielelläni kysymyksiin ja kerron toki lisää tästä :) Ennen kaikkea kiitos kaikille muille, sillä olen oppinyt ymmärtämään paremmin tätäkin härkää ja ihastuessani olen kyllä hyvin kärsivällinen ja jaksan odottaa jos todella uskon johonkin suhteeseen :)

15

3737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapuneitokainen

      Tähän täytyy nyt vain lisätä, vaikkei tällä mtn merkitystä olekaan. Että siis en tuolloin ekana tapaamisena vuosi sitten vielä tiennyt kylläkään, että tämän härän tyttöystävä oli häntä pettänyt, tiesin vain etteivät he kovin tiiviistä nähneet.

      Tästä pettämisestä sain tietää vasta näissä juhlissa paljon myöhemmin tänä keväänä.

      • toinen rapu

        Olipas siinä tarinaa:) Itse tutustuin härkämieheen reilu kaksi vuotta sitten ja pystyn todellakin samaistumaan sun fiiliksiin. Vaatii todellakin sinnikkyyttä jos haluaa ymmärtää härkämiehen käytöstä. Muista että älä missään nimessä ala syyttämään itseesi ja hakemaan syitä itsestäs vaikka sen käytös jatkuis tollasena (ja varmasti jatkuu). Kun härkä on menettänyt luottamuksen naisiin (jos se tyttö kerran petti sitä) se käyttää varmasti tosi kauan suojautumis keinona just tollasta käytöstä! Ei uskalla antaa kaikkea itsestään ja haluaa koko ajan hallita tilannetta ja siks juuri ei sovi mitään tapaamisia eikä muita koskaan etukäteen. Se on tosi rassaavaa ja oon monet monet kerrat vetänyt herneet nenään ja laittanut välit poikki sen oudon käytöksen takia, mutta ei siitä saa kun pahan mielen ittelleen! Koska käytöstään härkämies ei rupea pyyteleen anteeks koska se ei ymmärrä toimineensa väärin. Noin tuhat kertaa kahden vuoden aikana minä itse oon pyytänyt anteeks kun oon ruvennu rissaan sen käytöksen takia! Nyt oon vihdosta viimein alkanut ymmärtää että syy härän katoamistemppuihin ja muuhun salaperäisyyteen ei ole minussa eikä se ole myöskään herrahärässsä. Se on sen tyyli toimia ja elää, meillä ravuilla on todella erillainen tyyli. Sitä vaan on edelleenkin niin rakastunut, että haluaa uskoa että kaksi täysin erillaista luonnetta pystyy elämään yhdessä. Pitää vaan muistaa että toista ei voi syyttää siitä miten se toimii vaan pitää joko muuttaa omaa käytöstään tai sitten etsiä kumppani joka on valmiiksi samanlainen luonteeltaan kuin sinä.
        Saattoi lähteä menemään jo vähän aiheen vierestä, mutta toivotanpa onnea tähän teidä juttuun ja toivottavasti kuullaan miten homma etenee:)


      • rapuneitokainen
        toinen rapu kirjoitti:

        Olipas siinä tarinaa:) Itse tutustuin härkämieheen reilu kaksi vuotta sitten ja pystyn todellakin samaistumaan sun fiiliksiin. Vaatii todellakin sinnikkyyttä jos haluaa ymmärtää härkämiehen käytöstä. Muista että älä missään nimessä ala syyttämään itseesi ja hakemaan syitä itsestäs vaikka sen käytös jatkuis tollasena (ja varmasti jatkuu). Kun härkä on menettänyt luottamuksen naisiin (jos se tyttö kerran petti sitä) se käyttää varmasti tosi kauan suojautumis keinona just tollasta käytöstä! Ei uskalla antaa kaikkea itsestään ja haluaa koko ajan hallita tilannetta ja siks juuri ei sovi mitään tapaamisia eikä muita koskaan etukäteen. Se on tosi rassaavaa ja oon monet monet kerrat vetänyt herneet nenään ja laittanut välit poikki sen oudon käytöksen takia, mutta ei siitä saa kun pahan mielen ittelleen! Koska käytöstään härkämies ei rupea pyyteleen anteeks koska se ei ymmärrä toimineensa väärin. Noin tuhat kertaa kahden vuoden aikana minä itse oon pyytänyt anteeks kun oon ruvennu rissaan sen käytöksen takia! Nyt oon vihdosta viimein alkanut ymmärtää että syy härän katoamistemppuihin ja muuhun salaperäisyyteen ei ole minussa eikä se ole myöskään herrahärässsä. Se on sen tyyli toimia ja elää, meillä ravuilla on todella erillainen tyyli. Sitä vaan on edelleenkin niin rakastunut, että haluaa uskoa että kaksi täysin erillaista luonnetta pystyy elämään yhdessä. Pitää vaan muistaa että toista ei voi syyttää siitä miten se toimii vaan pitää joko muuttaa omaa käytöstään tai sitten etsiä kumppani joka on valmiiksi samanlainen luonteeltaan kuin sinä.
        Saattoi lähteä menemään jo vähän aiheen vierestä, mutta toivotanpa onnea tähän teidä juttuun ja toivottavasti kuullaan miten homma etenee:)

        kiitoksia vastauksista :) Tiedän tosiaan että tekstiä oli liikaakin, mutta en nyt mitenkään pystynyt keskenkään lopettamaan :D

        Tässä nyt on viimeiset 2kk ollut tämmöistä, että sovitaan kahvittelusta ja sitten tämä härkä lupaa ilmotella seuraavasta kerrasta ja mtn ei kuulu. Sitten pyydän häntä ja hänellä kiireitä, eikä ehdi. Sitten taas viikko taukoa ja ei mtn.

        Nyt kuitenkin tuon viime viestini jälkeen vaikuttaa siltä, kuin hän olisi tajunnut hiukan että minuakin ärsyttää kun ei hän ikinä ehdi näkemään ja tulee kaikkea muuta. Sillä yhtäkkiä hän minulle soitti ja piti yhteyttä ja sanoi vielä että nyt lomalla pitää kyllä yrittää minuakin nähdä :)

        En nyt vain tiedä että pitäisikö minun vain hyväksyä nämä kaikki "katoamiset" ja ettei hänestä kuulu mtn vaikka lupaa ilmoittaa aina seuraavana päivänä vai pitäisikö jotenkin suoraan sanoa, että miksei hänestä ole aikoihin kuulunut mtn?

        Tuo on kyllä totta, että välillä itsekin on alkanut syyttää omaa käytöstä kun ei hänestä mtn ole kuulunut. Mutta sitten luettuani näitä muita keskusteluja ja miettiessäni omaa käytöstäni, sillä en ole koskaan hänelle mitenkään suuttunut ja muutenkin ollut ymmärtäväinen kiireiden takia ettei ole ehtinyt näkemään ja kärsivällinen ja jaksanut odottaa, etten usko että syy minussakaan kovin olisi.

        Tätäkin härkää katsellessa alan olla myöskin yhä varmempi tuohon väitteeseen, ettei härkä välttämättä tahalleen jätä ilmoittamatta ja katoa, vaan se kuuluu hänen tapaansa elää. Hän lupaa ilmoittaa ja minä tietenkin odotan vastausta. Mutta hän ei ilmoita ja ei oikeasti edes ymmärrä että sillä olisi minulle suuri merkitys. Ajattelee että kyllähän sen ehtii ja joku toinen vkl sitten.

        Mutta vaikka tämäkin alku on näyttänyt todella sekavalta ja täytyy myöntää että monet kaverinikin ovat jo melkeinpä käskeneet minua unohtamaan koko tyypin sillä niin kummallisesti tosiaan nämä härät välillä käyttäytyvät :D Olen toisinaan syyttänyt itseäni ja toisinaan ajatellut itse pitää taukoa yhteydenotosta, että saakoon hän ottaa itse yhteyttä. Korkeimmillaan tätä taukoa on kuitenkin ollut se viikko, sillä vaikeuksista ja sekavasta tilanteesta huolimatta ensi kertaa elämässäni minulla on sellainen tunne, että tämä mies voisi olla sellainen josta oikeasti olisin kiinnostunut ja haluan yrittää kaikkeni :)

        Itse rapuna en myöskään halua syöksyä suhteeseen liian nopeasti ja haluan tutustua rauhassa, joten sinänsä tämä hidas eteneminen sopii kyllä minulle mainiosti :) Tärkeintä olisi kuitenkin että tätä härkää näkisi hiukan useammin ja vaikka hän tavatessa on aivan ihana, niin tarvitsisin kyllä jtn selviä merkkejä ja yhteydenottoja myöskin sillon kun emme näe. Monesti kun olemme nähneet olen niin onnellinen ja sitten viikon "katoamisen" jälkeen alan olla epätietoinen, että tuleeko tästä tosiaan mtn ja turhaako roikun mukana?

        Nyt tässä kuitenkin loma alkamassa ja aion kyllä selvittää tämän :) Nyt muutaman päivän päästä ainakin tässä näkemässä niin täytyy yrittää jtn selkoa saamaan. Sillä kärsivällinen kyllä jaksan olla ja odottaakin pystyn ja hitaasti etenemään myöskin :) Ainoastaan haluaisin tietää härän ajatuksista enemmän ja tietäisin etteivät nämä katoamiset ole sen takia ettei hän ole minusta kiinnostunut. Sillä silloin en kyllä halua hänen perässään roikkua, jos tiedän ettei mtn mahdollisuuksia ole.

        Mutta kaikinpuolin on aivan täydellinen ja ihana mies, että vaikka todellakin vaikea luonne on tähän asti ollut, en aio päästää irti vielä liian helposti :) Jääräpää tosiaan on, sillä jos hän jtn päättää ei sitä pysty muuttamaan, mutta kyllä siihenkin keinot keksitään ;) Nyt vain odottelemaan tiistaita ja katsomaan mitä siitä eteenpäin :)


      • Härkä-miehen nainen
        rapuneitokainen kirjoitti:

        kiitoksia vastauksista :) Tiedän tosiaan että tekstiä oli liikaakin, mutta en nyt mitenkään pystynyt keskenkään lopettamaan :D

        Tässä nyt on viimeiset 2kk ollut tämmöistä, että sovitaan kahvittelusta ja sitten tämä härkä lupaa ilmotella seuraavasta kerrasta ja mtn ei kuulu. Sitten pyydän häntä ja hänellä kiireitä, eikä ehdi. Sitten taas viikko taukoa ja ei mtn.

        Nyt kuitenkin tuon viime viestini jälkeen vaikuttaa siltä, kuin hän olisi tajunnut hiukan että minuakin ärsyttää kun ei hän ikinä ehdi näkemään ja tulee kaikkea muuta. Sillä yhtäkkiä hän minulle soitti ja piti yhteyttä ja sanoi vielä että nyt lomalla pitää kyllä yrittää minuakin nähdä :)

        En nyt vain tiedä että pitäisikö minun vain hyväksyä nämä kaikki "katoamiset" ja ettei hänestä kuulu mtn vaikka lupaa ilmoittaa aina seuraavana päivänä vai pitäisikö jotenkin suoraan sanoa, että miksei hänestä ole aikoihin kuulunut mtn?

        Tuo on kyllä totta, että välillä itsekin on alkanut syyttää omaa käytöstä kun ei hänestä mtn ole kuulunut. Mutta sitten luettuani näitä muita keskusteluja ja miettiessäni omaa käytöstäni, sillä en ole koskaan hänelle mitenkään suuttunut ja muutenkin ollut ymmärtäväinen kiireiden takia ettei ole ehtinyt näkemään ja kärsivällinen ja jaksanut odottaa, etten usko että syy minussakaan kovin olisi.

        Tätäkin härkää katsellessa alan olla myöskin yhä varmempi tuohon väitteeseen, ettei härkä välttämättä tahalleen jätä ilmoittamatta ja katoa, vaan se kuuluu hänen tapaansa elää. Hän lupaa ilmoittaa ja minä tietenkin odotan vastausta. Mutta hän ei ilmoita ja ei oikeasti edes ymmärrä että sillä olisi minulle suuri merkitys. Ajattelee että kyllähän sen ehtii ja joku toinen vkl sitten.

        Mutta vaikka tämäkin alku on näyttänyt todella sekavalta ja täytyy myöntää että monet kaverinikin ovat jo melkeinpä käskeneet minua unohtamaan koko tyypin sillä niin kummallisesti tosiaan nämä härät välillä käyttäytyvät :D Olen toisinaan syyttänyt itseäni ja toisinaan ajatellut itse pitää taukoa yhteydenotosta, että saakoon hän ottaa itse yhteyttä. Korkeimmillaan tätä taukoa on kuitenkin ollut se viikko, sillä vaikeuksista ja sekavasta tilanteesta huolimatta ensi kertaa elämässäni minulla on sellainen tunne, että tämä mies voisi olla sellainen josta oikeasti olisin kiinnostunut ja haluan yrittää kaikkeni :)

        Itse rapuna en myöskään halua syöksyä suhteeseen liian nopeasti ja haluan tutustua rauhassa, joten sinänsä tämä hidas eteneminen sopii kyllä minulle mainiosti :) Tärkeintä olisi kuitenkin että tätä härkää näkisi hiukan useammin ja vaikka hän tavatessa on aivan ihana, niin tarvitsisin kyllä jtn selviä merkkejä ja yhteydenottoja myöskin sillon kun emme näe. Monesti kun olemme nähneet olen niin onnellinen ja sitten viikon "katoamisen" jälkeen alan olla epätietoinen, että tuleeko tästä tosiaan mtn ja turhaako roikun mukana?

        Nyt tässä kuitenkin loma alkamassa ja aion kyllä selvittää tämän :) Nyt muutaman päivän päästä ainakin tässä näkemässä niin täytyy yrittää jtn selkoa saamaan. Sillä kärsivällinen kyllä jaksan olla ja odottaakin pystyn ja hitaasti etenemään myöskin :) Ainoastaan haluaisin tietää härän ajatuksista enemmän ja tietäisin etteivät nämä katoamiset ole sen takia ettei hän ole minusta kiinnostunut. Sillä silloin en kyllä halua hänen perässään roikkua, jos tiedän ettei mtn mahdollisuuksia ole.

        Mutta kaikinpuolin on aivan täydellinen ja ihana mies, että vaikka todellakin vaikea luonne on tähän asti ollut, en aio päästää irti vielä liian helposti :) Jääräpää tosiaan on, sillä jos hän jtn päättää ei sitä pysty muuttamaan, mutta kyllä siihenkin keinot keksitään ;) Nyt vain odottelemaan tiistaita ja katsomaan mitä siitä eteenpäin :)

        Aivan, meillä ainakin on niin että härkä toimi niin kuin on luvannut minulle.Itse olen jouskari-N ja hyvin tyytyväinen suhteeseeni. En ole enään nuori niin että muistakin merkeitä on kokemusta, sanoisin että Härkä-Mies on kaikista luotettavin ja sanansa pitävin. Ihmettelen suuresti kun luin näitä juttuja, voiko olla todella niin että H-M voisi olla sellainen, en jaksa uskoa kuitenkaan että kaikki voi pitää paikkaansa mitä olen lukenut. Anteeksi nyt vaan ja samalla ihmettelen eikö kukaan voi sanoa härästä hyvääkin.


      • härkäpojan äiti vm-66
        rapuneitokainen kirjoitti:

        kiitoksia vastauksista :) Tiedän tosiaan että tekstiä oli liikaakin, mutta en nyt mitenkään pystynyt keskenkään lopettamaan :D

        Tässä nyt on viimeiset 2kk ollut tämmöistä, että sovitaan kahvittelusta ja sitten tämä härkä lupaa ilmotella seuraavasta kerrasta ja mtn ei kuulu. Sitten pyydän häntä ja hänellä kiireitä, eikä ehdi. Sitten taas viikko taukoa ja ei mtn.

        Nyt kuitenkin tuon viime viestini jälkeen vaikuttaa siltä, kuin hän olisi tajunnut hiukan että minuakin ärsyttää kun ei hän ikinä ehdi näkemään ja tulee kaikkea muuta. Sillä yhtäkkiä hän minulle soitti ja piti yhteyttä ja sanoi vielä että nyt lomalla pitää kyllä yrittää minuakin nähdä :)

        En nyt vain tiedä että pitäisikö minun vain hyväksyä nämä kaikki "katoamiset" ja ettei hänestä kuulu mtn vaikka lupaa ilmoittaa aina seuraavana päivänä vai pitäisikö jotenkin suoraan sanoa, että miksei hänestä ole aikoihin kuulunut mtn?

        Tuo on kyllä totta, että välillä itsekin on alkanut syyttää omaa käytöstä kun ei hänestä mtn ole kuulunut. Mutta sitten luettuani näitä muita keskusteluja ja miettiessäni omaa käytöstäni, sillä en ole koskaan hänelle mitenkään suuttunut ja muutenkin ollut ymmärtäväinen kiireiden takia ettei ole ehtinyt näkemään ja kärsivällinen ja jaksanut odottaa, etten usko että syy minussakaan kovin olisi.

        Tätäkin härkää katsellessa alan olla myöskin yhä varmempi tuohon väitteeseen, ettei härkä välttämättä tahalleen jätä ilmoittamatta ja katoa, vaan se kuuluu hänen tapaansa elää. Hän lupaa ilmoittaa ja minä tietenkin odotan vastausta. Mutta hän ei ilmoita ja ei oikeasti edes ymmärrä että sillä olisi minulle suuri merkitys. Ajattelee että kyllähän sen ehtii ja joku toinen vkl sitten.

        Mutta vaikka tämäkin alku on näyttänyt todella sekavalta ja täytyy myöntää että monet kaverinikin ovat jo melkeinpä käskeneet minua unohtamaan koko tyypin sillä niin kummallisesti tosiaan nämä härät välillä käyttäytyvät :D Olen toisinaan syyttänyt itseäni ja toisinaan ajatellut itse pitää taukoa yhteydenotosta, että saakoon hän ottaa itse yhteyttä. Korkeimmillaan tätä taukoa on kuitenkin ollut se viikko, sillä vaikeuksista ja sekavasta tilanteesta huolimatta ensi kertaa elämässäni minulla on sellainen tunne, että tämä mies voisi olla sellainen josta oikeasti olisin kiinnostunut ja haluan yrittää kaikkeni :)

        Itse rapuna en myöskään halua syöksyä suhteeseen liian nopeasti ja haluan tutustua rauhassa, joten sinänsä tämä hidas eteneminen sopii kyllä minulle mainiosti :) Tärkeintä olisi kuitenkin että tätä härkää näkisi hiukan useammin ja vaikka hän tavatessa on aivan ihana, niin tarvitsisin kyllä jtn selviä merkkejä ja yhteydenottoja myöskin sillon kun emme näe. Monesti kun olemme nähneet olen niin onnellinen ja sitten viikon "katoamisen" jälkeen alan olla epätietoinen, että tuleeko tästä tosiaan mtn ja turhaako roikun mukana?

        Nyt tässä kuitenkin loma alkamassa ja aion kyllä selvittää tämän :) Nyt muutaman päivän päästä ainakin tässä näkemässä niin täytyy yrittää jtn selkoa saamaan. Sillä kärsivällinen kyllä jaksan olla ja odottaakin pystyn ja hitaasti etenemään myöskin :) Ainoastaan haluaisin tietää härän ajatuksista enemmän ja tietäisin etteivät nämä katoamiset ole sen takia ettei hän ole minusta kiinnostunut. Sillä silloin en kyllä halua hänen perässään roikkua, jos tiedän ettei mtn mahdollisuuksia ole.

        Mutta kaikinpuolin on aivan täydellinen ja ihana mies, että vaikka todellakin vaikea luonne on tähän asti ollut, en aio päästää irti vielä liian helposti :) Jääräpää tosiaan on, sillä jos hän jtn päättää ei sitä pysty muuttamaan, mutta kyllä siihenkin keinot keksitään ;) Nyt vain odottelemaan tiistaita ja katsomaan mitä siitä eteenpäin :)

        Olen itse härkämiehen tytär, vanhin poikani on härkä; nyt 17v, tuttavapiirissä on myös paljon härkämiehiä. Voisinkin kokemuksieni perusteella sanoa että härkämies on yksi luotettavimpia miehiä. On vastuuntuntoinen, kohtelias, auttavainen, fyysinen; ts. koskettelee, halailee, silittelee mielellään ja pitää myös itse koskettelusta. On herkkä, hellä, realisti, kunnianhimoinen, lapsirakas luontoihminen. Asuu mieluiten maalla tai luonnon helmassa. Rauhaa rakastava koti-ihminen. Itsepäinen, omistushaluinen ja mustasukkainen. Sanotaankin että raha ja härkä kuuluvat yhteen; joten osaa tienata, mutta joitakin yksilöitä vetävät kasinot ja rahapöydät puoleensa.

        Uskoisin että tuntemasi härkäpoika on saanut kenties ensimmäistä kertaa siipeensä ja on menettänyt hetkeksi luottamuksensa, kaipaakin nyt puhdistavaa vapautta ennen seuraavaa sitoutumista. Kannattaa edetä hitaasti mikäli poika vielä kiinnostaa. Mitä horoskooppeihin tulee tunnen joitakin härkämies-rapunainen yhdistelmiä; on lapsia, omakotitalo puutarhoineen ja hyvin näyttävät tulevan toimeen=)


      • härkämä
        Härkä-miehen nainen kirjoitti:

        Aivan, meillä ainakin on niin että härkä toimi niin kuin on luvannut minulle.Itse olen jouskari-N ja hyvin tyytyväinen suhteeseeni. En ole enään nuori niin että muistakin merkeitä on kokemusta, sanoisin että Härkä-Mies on kaikista luotettavin ja sanansa pitävin. Ihmettelen suuresti kun luin näitä juttuja, voiko olla todella niin että H-M voisi olla sellainen, en jaksa uskoa kuitenkaan että kaikki voi pitää paikkaansa mitä olen lukenut. Anteeksi nyt vaan ja samalla ihmettelen eikö kukaan voi sanoa härästä hyvääkin.

        ..että Jousimiesnainen on härkämiehelle ikuinen jumalatar.
        Ainainen ihmetyksen aihe ja pysyvä rakkauden kohde.. jos vain jousimies on sanoissaan ja teoissaan rehellinen, mitä hän yleensä onkin. Siinä teidän salaisuutenne.


    • vänkyrä-nainen

      lukea. Liian pitkä teksti.
      Mutta härkä ja rapu sopii kyllä yhteen. Kannattaa panostaa tohon, jos johonkin.

    • Myös härkä

      Olipa pitkä juttu, mutta luin sen. Ensin sanoisin ,että olette molemmat nuoria ja elämä edessä, tiedä kuinka monta " härkää" tulee vielä vastaan. Minä olen myös herra härän kanssa ollut jo kolmevuotta ja tutulta kuulostaa sinun juttusi. Tälläkin hetkellä härkäni haluaa olla yksin (luulen niin) eli on tehnyt katoamis tempun.sitten kun nähdään on niinkuin ei olisi koskaan ollut muuta kuin yksin kotona!! tekis mieli tässä nauraa,,mutta mistä sitä tietää vaikka olisikin totta?Vaikuttaa että härkä ei ole kiinostunut kun noin käyttäytyy, mielestäni hänen tulisi sanoa aivan suoraan ,että ei olla enää yhdessä, mutta ei vaan sano.Odotellaan vain aikoja parempia,,

      • rapuneitokainen

        Kertokaas nyt mulle te, jotka näitä härkämiehiä oikein tunnette, että mitä tämä oikein tarkoittaa? :o Onko tämä mies nyt kiinnostunut vai ei? Ja siis mikään monen naisen pyörittelijä eli pleijeri hän ei kylläkään ole ja takana muunmuassa noiden kolmen vuoden suhde, että ihan pitkäaikaista suhdetta etsiskelevä, jos joku sitä alkaa epäilemään.

        Meidän oli siis tuossa viime tiistaina tarkoitus nähdä. Hän sanoi menevänsä stadiin koko päiväksi ja viettääkseen siellä aikaa myöhään iltaan asti. Hän kyseli jos pääsisin tuolloin itsekin siellä käymään. Sanoin että voisin tulla silloin kyllä, ja että pääsen duunista kahdelta, että sen jälkeen tulen heti.

        No lähdin stadiin ja olin siellä puoli neljän aikaan ja soittelin siinä sitten perille päästyäni tälle herralle. Eka tuuttaa varattua ja sitten soitan uudelleen puolen tunnin päästä ku ei herrasta mtn kuulu.

        Kyselin missä päin hän oikein pyörii ja vastaukseksi tulikin että hän oli himassaan (kotipaikkakunnallaan n. 50km päässä helsingistä). Olin suoraan sanottuna ihmeissäni, että mitä ihmettä hän siellä teki ku meidänhän piti nähdä. Hän sanoi, että kävi aamusta stadissa joo, mutta piti kahentoista aikoihin lähteä, koska tulikin käsky iltaduuniin. Tuo voi olla kyllä hyvinkin mahdollista, sillä duunipaikka vaihtuu ja viimeisiä päiviä tuolla töissä, mutta toisaalta en sitten tiedä :o

        Hän oli hiukan ihmeissään, että miksi kuulostin niin pettyneeltä puhelimessa. Ja sanoin että tietenkin olen kun sovittiin että nähdään ja hän ei olekaan täällä. Kyseli sitten että olinko yksin tullu ja oonko nyt ihan yksin tuolla ja olinko vain tapaamisen vuoksi tullut, että tuliko nyt turha reissu. Hän sanoi myös ettei ollut ihan varma että olenko sitten loppujen lopuksi kuitenkin tulossa, ettei ollut ihan varma. Lauantaina siis tästä tapaamisesta sovimme ja asia kyllä tuli selväksi, että en ymmärrä miten ei voinut muka olla varma. Oli asia miten tahansa, niin ei voi tosiaan edes tälle miehelle olla kovin vaikee ottaa puhelin käteen ja soittaa minulle ja kysäistä! Tätä en ymmärrä, ja sen varmasti hänelle myös sanon.

        Olin puhelimessa sitten melko pettyneen, loukkaantuneen ja ärsyyntyneen tunteen sekamelskaa, että kyllä tämä härkä itsekin puheestani ymmärsi mitä mieltä olin. En siis mitenkään huutanut tai haukkunut tjsp. Ainoastaan sanoin tuon ja pidin pieniä taukoa, jotta hän saisi sanoa jtn jos hänellä sanottavaa oli.

        Olin varma, että tämän jälkeen tämä härkä vaan kommentoi, että no nähdään joku toinen kerta, mutta käyttäytyikin hieman erilailla. Nyt en tiedäkään että miten tämä pitäisi tulkita?

        Hän kysyi heti, että missä olen töissä ja halusi tietää myös paikkakunnan ja mihin aikaan olen jne. Ja kun olen provinssiin lähdössä niin kyseli tarkasti että koska, jotta jos ehtisin sitä ennen ja monelta tulen takaisin jne. Lopulta kuitenkin hän itsekin huomasi että vasta ensiviikkoon menee. Hän sanoi kuitenkin heti, että hän on joka pvä duunissa stadissa (kertoi moneen asti ja missä duunissa) ja että ehtii kyllä näkemään mikä päivä tahansa sen jälkeen, että kuulema koska minulle vain käy. Sanoin ettei maanantai kyllä mitenkään onnistu, mutta tiistai voisi käydä. Että vissiinki hänelle sitten ilmoittelen ensi viikolla tuosta.

        En nyt vain tiedä että oliko tämä olevinaan kiinnostuksen merkki vai mikä? Siis kun hän huomasi että pettynyt olen (vaikkei minun käsityksen mukaan sitä näyttänytkään oikein tajuavan, että miksi), niin yhtäkkiä hän alkoi kyselemään suunnilleen päivä kerrallaan että milloin minulla aikaa ja että milloin ehtisin tässä näkemään. Ja sanoi hänelle käyvän kyllä koska tahansa, että heti kun minulle sopii.

        Itse odotin hiukan toisenlaista reaktiota, että sinänsä positiivinen yllätys että oli sentään kiinnostunut, mutta kuulostaako tämä nyt yhtään hyvältä ja entäpä tyypilliseltä härälle? auttakaas joku :)


      • härän "tyttis"
        rapuneitokainen kirjoitti:

        Kertokaas nyt mulle te, jotka näitä härkämiehiä oikein tunnette, että mitä tämä oikein tarkoittaa? :o Onko tämä mies nyt kiinnostunut vai ei? Ja siis mikään monen naisen pyörittelijä eli pleijeri hän ei kylläkään ole ja takana muunmuassa noiden kolmen vuoden suhde, että ihan pitkäaikaista suhdetta etsiskelevä, jos joku sitä alkaa epäilemään.

        Meidän oli siis tuossa viime tiistaina tarkoitus nähdä. Hän sanoi menevänsä stadiin koko päiväksi ja viettääkseen siellä aikaa myöhään iltaan asti. Hän kyseli jos pääsisin tuolloin itsekin siellä käymään. Sanoin että voisin tulla silloin kyllä, ja että pääsen duunista kahdelta, että sen jälkeen tulen heti.

        No lähdin stadiin ja olin siellä puoli neljän aikaan ja soittelin siinä sitten perille päästyäni tälle herralle. Eka tuuttaa varattua ja sitten soitan uudelleen puolen tunnin päästä ku ei herrasta mtn kuulu.

        Kyselin missä päin hän oikein pyörii ja vastaukseksi tulikin että hän oli himassaan (kotipaikkakunnallaan n. 50km päässä helsingistä). Olin suoraan sanottuna ihmeissäni, että mitä ihmettä hän siellä teki ku meidänhän piti nähdä. Hän sanoi, että kävi aamusta stadissa joo, mutta piti kahentoista aikoihin lähteä, koska tulikin käsky iltaduuniin. Tuo voi olla kyllä hyvinkin mahdollista, sillä duunipaikka vaihtuu ja viimeisiä päiviä tuolla töissä, mutta toisaalta en sitten tiedä :o

        Hän oli hiukan ihmeissään, että miksi kuulostin niin pettyneeltä puhelimessa. Ja sanoin että tietenkin olen kun sovittiin että nähdään ja hän ei olekaan täällä. Kyseli sitten että olinko yksin tullu ja oonko nyt ihan yksin tuolla ja olinko vain tapaamisen vuoksi tullut, että tuliko nyt turha reissu. Hän sanoi myös ettei ollut ihan varma että olenko sitten loppujen lopuksi kuitenkin tulossa, ettei ollut ihan varma. Lauantaina siis tästä tapaamisesta sovimme ja asia kyllä tuli selväksi, että en ymmärrä miten ei voinut muka olla varma. Oli asia miten tahansa, niin ei voi tosiaan edes tälle miehelle olla kovin vaikee ottaa puhelin käteen ja soittaa minulle ja kysäistä! Tätä en ymmärrä, ja sen varmasti hänelle myös sanon.

        Olin puhelimessa sitten melko pettyneen, loukkaantuneen ja ärsyyntyneen tunteen sekamelskaa, että kyllä tämä härkä itsekin puheestani ymmärsi mitä mieltä olin. En siis mitenkään huutanut tai haukkunut tjsp. Ainoastaan sanoin tuon ja pidin pieniä taukoa, jotta hän saisi sanoa jtn jos hänellä sanottavaa oli.

        Olin varma, että tämän jälkeen tämä härkä vaan kommentoi, että no nähdään joku toinen kerta, mutta käyttäytyikin hieman erilailla. Nyt en tiedäkään että miten tämä pitäisi tulkita?

        Hän kysyi heti, että missä olen töissä ja halusi tietää myös paikkakunnan ja mihin aikaan olen jne. Ja kun olen provinssiin lähdössä niin kyseli tarkasti että koska, jotta jos ehtisin sitä ennen ja monelta tulen takaisin jne. Lopulta kuitenkin hän itsekin huomasi että vasta ensiviikkoon menee. Hän sanoi kuitenkin heti, että hän on joka pvä duunissa stadissa (kertoi moneen asti ja missä duunissa) ja että ehtii kyllä näkemään mikä päivä tahansa sen jälkeen, että kuulema koska minulle vain käy. Sanoin ettei maanantai kyllä mitenkään onnistu, mutta tiistai voisi käydä. Että vissiinki hänelle sitten ilmoittelen ensi viikolla tuosta.

        En nyt vain tiedä että oliko tämä olevinaan kiinnostuksen merkki vai mikä? Siis kun hän huomasi että pettynyt olen (vaikkei minun käsityksen mukaan sitä näyttänytkään oikein tajuavan, että miksi), niin yhtäkkiä hän alkoi kyselemään suunnilleen päivä kerrallaan että milloin minulla aikaa ja että milloin ehtisin tässä näkemään. Ja sanoi hänelle käyvän kyllä koska tahansa, että heti kun minulle sopii.

        Itse odotin hiukan toisenlaista reaktiota, että sinänsä positiivinen yllätys että oli sentään kiinnostunut, mutta kuulostaako tämä nyt yhtään hyvältä ja entäpä tyypilliseltä härälle? auttakaas joku :)

        Olen skorpioni, ja härän tyttöystävä nyt kohta kolme vuotta.

        Varaudu siihen, että härälläsi on monta rautaa tulessa. Omat silmäni ovat avautuneet vasta kuluneena keväänä. En halua lietsoa epäluottamusta, koska jokainenhan on oma persoonansa, mutta minä en olisi omasta härkämiehestäni uskonut moista. Hän ei vaikuta pelimieheltä ja käyttäytyi suhteemme alussa juuri noin kuin kuvailit ekassa viestissäsi. Kertakaikkiaan hurmaava mies! Huomioiva ja intensiivinen.

        Minulla on vapaa-ajan suhteita härkämieheni (ei siis aviomies, asumme erillämme) työkavereihin, ja olen kuullut asioita, joita en olisi halunnut kuulla. Kun olen miestä näistä tentannut, hän kieltää täysin vakuuttavasti kaiken. Haluan uskoa, mutta kun juttu on toistunut, eri kuviolla ja eri henkilön kertomana, valitettavasti epäilyksen peikko pilkistää päätään jo niin pahasti, että en tiedä mitä tekisin.

        Perään en jää roikkumaan, se on varmaa.

        Mutta tuossa sinun tapauksessasi jotenkin (anteeksi taas, jos maalaan piruja seinälle) kalskahtaa korvaan toi, että olitte lauantaina sopineet jotakin ja sitten hän ei sitä muistakaan. Miksei muista? No siksi, että hän on sopinut niin monia muitakin asioita siinä sivussa. Jos sinun tapaamisesi olisi se ainoa asia, se ei aivan varmasti pääse unohtumaan.

        Anteeksi, ja toivottavasti sinun ja härkäsi tapauksessa kyse on jostain muusta. Kerroin vain omasta kokemuksestani.


      • rapuneitokainen
        härän "tyttis" kirjoitti:

        Olen skorpioni, ja härän tyttöystävä nyt kohta kolme vuotta.

        Varaudu siihen, että härälläsi on monta rautaa tulessa. Omat silmäni ovat avautuneet vasta kuluneena keväänä. En halua lietsoa epäluottamusta, koska jokainenhan on oma persoonansa, mutta minä en olisi omasta härkämiehestäni uskonut moista. Hän ei vaikuta pelimieheltä ja käyttäytyi suhteemme alussa juuri noin kuin kuvailit ekassa viestissäsi. Kertakaikkiaan hurmaava mies! Huomioiva ja intensiivinen.

        Minulla on vapaa-ajan suhteita härkämieheni (ei siis aviomies, asumme erillämme) työkavereihin, ja olen kuullut asioita, joita en olisi halunnut kuulla. Kun olen miestä näistä tentannut, hän kieltää täysin vakuuttavasti kaiken. Haluan uskoa, mutta kun juttu on toistunut, eri kuviolla ja eri henkilön kertomana, valitettavasti epäilyksen peikko pilkistää päätään jo niin pahasti, että en tiedä mitä tekisin.

        Perään en jää roikkumaan, se on varmaa.

        Mutta tuossa sinun tapauksessasi jotenkin (anteeksi taas, jos maalaan piruja seinälle) kalskahtaa korvaan toi, että olitte lauantaina sopineet jotakin ja sitten hän ei sitä muistakaan. Miksei muista? No siksi, että hän on sopinut niin monia muitakin asioita siinä sivussa. Jos sinun tapaamisesi olisi se ainoa asia, se ei aivan varmasti pääse unohtumaan.

        Anteeksi, ja toivottavasti sinun ja härkäsi tapauksessa kyse on jostain muusta. Kerroin vain omasta kokemuksestani.

        en ehdi nyt kovinkaan pitkästi vastaamaan kun pitää lähteä nukkumaan että jaksan aamulla nousta tuonne matkalle, mutta kerron enempi sitten kun palaan ensi viikon alussa.

        Mutta siis minun pitää korjata tuota kohtaa, sillä sinä "tyttis" ymmärsit selvästi tuon tapaamis kohdan hiukan väärin.

        Siis kyllä tämä härkä muisti että olimme puhuneet että näkisimme, mutta hän ei ollut sanojensa mukaan kuitenkaan aivan täysin varma että näkisimmekö nyt siis varmasti. Varmaankin sen vuoksi etten ollut sitten lähempänä mtn uudestaan sanonut, vaikken kokenut sitä tarpeelliseksi koska asia oli jo selvä.

        Eli hän siis muisti kyllä. Ja siis tässä ei olltu myöskään kyse, että hänen olisi pitänyt vain minun takia tuonne helsinkiin tulla. Vaan hänellä oli jtn asioita minkä vuoksi hänen piti tuonne mennä aamusta ja olla iltaan asti ja minua näkemään, mutta ei ehtinyt sitten kuin tuon aamun vain olemaan.

        Mutta en edelleenkään ymmärrä, että jos kerran ei ollut varma tulostani niin miksei voinut tätä kysäistä? Ajatteleeko härät tosiaan tässä kohdassa niin paljon itseään, että kun ei minusta mtn kuulunut niin ihan sama saankoon minä itse soitella perään?

        No tulen tänne paikalle ensi viikon alusta, mutta kiitos kaikille, jotka osaavat neuvoa :)


      • Yksi vastaus
        rapuneitokainen kirjoitti:

        Kertokaas nyt mulle te, jotka näitä härkämiehiä oikein tunnette, että mitä tämä oikein tarkoittaa? :o Onko tämä mies nyt kiinnostunut vai ei? Ja siis mikään monen naisen pyörittelijä eli pleijeri hän ei kylläkään ole ja takana muunmuassa noiden kolmen vuoden suhde, että ihan pitkäaikaista suhdetta etsiskelevä, jos joku sitä alkaa epäilemään.

        Meidän oli siis tuossa viime tiistaina tarkoitus nähdä. Hän sanoi menevänsä stadiin koko päiväksi ja viettääkseen siellä aikaa myöhään iltaan asti. Hän kyseli jos pääsisin tuolloin itsekin siellä käymään. Sanoin että voisin tulla silloin kyllä, ja että pääsen duunista kahdelta, että sen jälkeen tulen heti.

        No lähdin stadiin ja olin siellä puoli neljän aikaan ja soittelin siinä sitten perille päästyäni tälle herralle. Eka tuuttaa varattua ja sitten soitan uudelleen puolen tunnin päästä ku ei herrasta mtn kuulu.

        Kyselin missä päin hän oikein pyörii ja vastaukseksi tulikin että hän oli himassaan (kotipaikkakunnallaan n. 50km päässä helsingistä). Olin suoraan sanottuna ihmeissäni, että mitä ihmettä hän siellä teki ku meidänhän piti nähdä. Hän sanoi, että kävi aamusta stadissa joo, mutta piti kahentoista aikoihin lähteä, koska tulikin käsky iltaduuniin. Tuo voi olla kyllä hyvinkin mahdollista, sillä duunipaikka vaihtuu ja viimeisiä päiviä tuolla töissä, mutta toisaalta en sitten tiedä :o

        Hän oli hiukan ihmeissään, että miksi kuulostin niin pettyneeltä puhelimessa. Ja sanoin että tietenkin olen kun sovittiin että nähdään ja hän ei olekaan täällä. Kyseli sitten että olinko yksin tullu ja oonko nyt ihan yksin tuolla ja olinko vain tapaamisen vuoksi tullut, että tuliko nyt turha reissu. Hän sanoi myös ettei ollut ihan varma että olenko sitten loppujen lopuksi kuitenkin tulossa, ettei ollut ihan varma. Lauantaina siis tästä tapaamisesta sovimme ja asia kyllä tuli selväksi, että en ymmärrä miten ei voinut muka olla varma. Oli asia miten tahansa, niin ei voi tosiaan edes tälle miehelle olla kovin vaikee ottaa puhelin käteen ja soittaa minulle ja kysäistä! Tätä en ymmärrä, ja sen varmasti hänelle myös sanon.

        Olin puhelimessa sitten melko pettyneen, loukkaantuneen ja ärsyyntyneen tunteen sekamelskaa, että kyllä tämä härkä itsekin puheestani ymmärsi mitä mieltä olin. En siis mitenkään huutanut tai haukkunut tjsp. Ainoastaan sanoin tuon ja pidin pieniä taukoa, jotta hän saisi sanoa jtn jos hänellä sanottavaa oli.

        Olin varma, että tämän jälkeen tämä härkä vaan kommentoi, että no nähdään joku toinen kerta, mutta käyttäytyikin hieman erilailla. Nyt en tiedäkään että miten tämä pitäisi tulkita?

        Hän kysyi heti, että missä olen töissä ja halusi tietää myös paikkakunnan ja mihin aikaan olen jne. Ja kun olen provinssiin lähdössä niin kyseli tarkasti että koska, jotta jos ehtisin sitä ennen ja monelta tulen takaisin jne. Lopulta kuitenkin hän itsekin huomasi että vasta ensiviikkoon menee. Hän sanoi kuitenkin heti, että hän on joka pvä duunissa stadissa (kertoi moneen asti ja missä duunissa) ja että ehtii kyllä näkemään mikä päivä tahansa sen jälkeen, että kuulema koska minulle vain käy. Sanoin ettei maanantai kyllä mitenkään onnistu, mutta tiistai voisi käydä. Että vissiinki hänelle sitten ilmoittelen ensi viikolla tuosta.

        En nyt vain tiedä että oliko tämä olevinaan kiinnostuksen merkki vai mikä? Siis kun hän huomasi että pettynyt olen (vaikkei minun käsityksen mukaan sitä näyttänytkään oikein tajuavan, että miksi), niin yhtäkkiä hän alkoi kyselemään suunnilleen päivä kerrallaan että milloin minulla aikaa ja että milloin ehtisin tässä näkemään. Ja sanoi hänelle käyvän kyllä koska tahansa, että heti kun minulle sopii.

        Itse odotin hiukan toisenlaista reaktiota, että sinänsä positiivinen yllätys että oli sentään kiinnostunut, mutta kuulostaako tämä nyt yhtään hyvältä ja entäpä tyypilliseltä härälle? auttakaas joku :)

        Just tommonen on minunkin härkä mieheni. Tekee tollee ja sitte laittaa niiiiin katuvan viestin, että kuinka on paha ja huono, että anna anteeksi ?? ja tekee uudelleen samoin ??Mutta aina vaan ollaan yhdessä (toivon varmaan alitajuisesti, että saan tehdä vielä joskus nämä samat asiat hänelle)sillä olenhan itsekin härkä, ja härkähän ei unohda,vaikka siltä näyttäskin. Tämä minun härkä sanoi, että jos minulla om hetkenkään toinen mies, niin se on kerrasta poikki, meidän suhde ??Että semmonen


      • jolla avautu silmät
        härän "tyttis" kirjoitti:

        Olen skorpioni, ja härän tyttöystävä nyt kohta kolme vuotta.

        Varaudu siihen, että härälläsi on monta rautaa tulessa. Omat silmäni ovat avautuneet vasta kuluneena keväänä. En halua lietsoa epäluottamusta, koska jokainenhan on oma persoonansa, mutta minä en olisi omasta härkämiehestäni uskonut moista. Hän ei vaikuta pelimieheltä ja käyttäytyi suhteemme alussa juuri noin kuin kuvailit ekassa viestissäsi. Kertakaikkiaan hurmaava mies! Huomioiva ja intensiivinen.

        Minulla on vapaa-ajan suhteita härkämieheni (ei siis aviomies, asumme erillämme) työkavereihin, ja olen kuullut asioita, joita en olisi halunnut kuulla. Kun olen miestä näistä tentannut, hän kieltää täysin vakuuttavasti kaiken. Haluan uskoa, mutta kun juttu on toistunut, eri kuviolla ja eri henkilön kertomana, valitettavasti epäilyksen peikko pilkistää päätään jo niin pahasti, että en tiedä mitä tekisin.

        Perään en jää roikkumaan, se on varmaa.

        Mutta tuossa sinun tapauksessasi jotenkin (anteeksi taas, jos maalaan piruja seinälle) kalskahtaa korvaan toi, että olitte lauantaina sopineet jotakin ja sitten hän ei sitä muistakaan. Miksei muista? No siksi, että hän on sopinut niin monia muitakin asioita siinä sivussa. Jos sinun tapaamisesi olisi se ainoa asia, se ei aivan varmasti pääse unohtumaan.

        Anteeksi, ja toivottavasti sinun ja härkäsi tapauksessa kyse on jostain muusta. Kerroin vain omasta kokemuksestani.

        sama minulla, sai kiinni hänet itse teosta ja sen jälkeen meni luottamus, on minulle täyttä ilmaa, en usko hänen puheisiin vaikka ottaakin yhteyttä, älä ala hänen kynnys matoksi vaan vedä mielummin matto hänen jalkojensa alta niin säilytät itse kunnioituksesi.


      • rapuneitokainen
        Yksi vastaus kirjoitti:

        Just tommonen on minunkin härkä mieheni. Tekee tollee ja sitte laittaa niiiiin katuvan viestin, että kuinka on paha ja huono, että anna anteeksi ?? ja tekee uudelleen samoin ??Mutta aina vaan ollaan yhdessä (toivon varmaan alitajuisesti, että saan tehdä vielä joskus nämä samat asiat hänelle)sillä olenhan itsekin härkä, ja härkähän ei unohda,vaikka siltä näyttäskin. Tämä minun härkä sanoi, että jos minulla om hetkenkään toinen mies, niin se on kerrasta poikki, meidän suhde ??Että semmonen

        kun näimme tuossa viime viikon tiistaina. Hänellä piti olla töitä viiteen asti ja tarkoitus oli tämän jälkeen nähdä stadin keskustassa. Itse menin sinne hiukan aikasemmin jo kauppoihin kiertelemään ja odottelin hänen soittoa, koska duunit loppuvat.

        Iloiseksi yllätyksekseni hän soitti kuitenkin jo neljältä ja sanoi lähtevänsä jo nyt duunista ja tulevansa autolla minut hakemaan. Hän myös mainitsi puhelimessa, ettei ehdi tällä kertaa kyllä kovin kauaa näkemään, sillä hänen täytyy hakea äitinsä töistä. (töissä helsingissä).

        No tämä härkämies tuli ja haki minut autolla ja juttelimme perus kuulumiset läpi, samalla kun yritimme kello viiden ruuhkassa päästä liikenteessä eteenpäin ja päästä jonnekin kahville. Lopulta päätimme suunnata ruoholahteen, josko siellä hiukan rauhallisempaa.

        Pääsimme sinne ja kello näytti jo hiukan yli viittä. Tämä härkämies kyllä sanoi, että hänen olisi pitänyt äitinsä hakea kuudelta ja jotta hän sinne ehtisi kuudeksi olisi hänen pitäny lähteä melkein samantien. Mutta sanoi että saa mutsi nyt hiukan odotella, että käymme kahvilla :)

        Olimme jonkun vajaa puoli tuntia ja joimme kahvit ja tämä härkämies vei minut takaisin keskustaan, josta pääsin bussilla kotiin ja itse jatkoi äitiään hakemaan. (soitti juuri kun olin lähdössä).

        Oli aika pikainen näkeminen, mutta silti mukava nähdä pitkästä aikaa :) Minua itse jäi vaivaamaan kun ei minkäänlaista halausta ollut kun näimme, vaikka ymmärtäähän sen kun olimme liikennevaloissa kun kyytiin tulin ja keskellä ruuhkaa, joten päätin sitten itse halata tätä miestä kun lähdin pois :)

        Nyt vain mietin että mitä ihmettä tämä härkä haluaa minun oikein tekevän? Kun hän on joka päivä töissä stadissa ja sanoi tuossa viikko sitten minulle että ehtii kyllä näkemään töitten jälkeen koska vaan. Ja nyt kun nousin autosta, hän myöskin kysyi että koska näemme seuraavan kerran ja sanoi minulle että ilmoittaisin kun seuraavan kerran olen stadiin tulossa.

        Tästä saan siis sellaisen käsityksen, että näkemiset olisivat minusta kiinni ja minun pitää ilmoittaa koska ehdin ja haluan nähdä? Kun taas minulle onnistuu melkein aina, enempi se on tähän asti ollut tästä miehestä kiinni. Itselläni on vain sellainen tunne, että häemme vain jos minä sanon että olen sinnepäin tulossa ja olisi kiva nähdä, mutta jos en ota mtn yhteyttä tuskin hänestäkään mtn kuuluisi.

        Olen tästä ajatellut jotenkin hänelle sanoa kyllä, mutta miten olisi fiksuinta? En tiedä teinkö nyt ihan järkevästi, kun itsehän tämä härkä halusi että ilmoittelen kun olen sinnepäin tulossa, mutta itseäni jäi tämä vaivaamaan koska aina melkein mennyt noin päin ja haluan nyt vastaavasti, että hän ilmoittaa koska ja jos haluu minua nähdä.

        Siksi laitoinkin tänään hänelle viestiä, jossa sanoin että pääsen alkuviikosta mikä tahansa ilta stadiin että jos hän haluaa nähdä töiden jälkeen niin ilmoittelee minulle ja toivotin hyvää juhannusta :) En siis mitenkään erityisen tylyä tekstiä, mutta kuitenkin sillä tavalla että heitin nyt vuorostani pallon hänelle, että hän saisi tehdä aloitteen.

        Aloin miettimään että eikö tämä härkämies vain halua nähdä minua? Vai eikö hän halua painostaa minua tulemaan stadiin pelkästään hänen takiaan vaan haluaa että itse päätän milloin minulle sopii parhaiten? Vai haluaako hän vain testata että olenko kiinnostunut näkemään? vai mistä on kyse? :o

        Nyt odottelen tältä härkämieheltä jtn yhteydenottoa ensi viikon alussa, jotta saisin jonkun selvyyden haluaako hänkin oikeasti nähdä :)


      • rapuneitokainen
        rapuneitokainen kirjoitti:

        kun näimme tuossa viime viikon tiistaina. Hänellä piti olla töitä viiteen asti ja tarkoitus oli tämän jälkeen nähdä stadin keskustassa. Itse menin sinne hiukan aikasemmin jo kauppoihin kiertelemään ja odottelin hänen soittoa, koska duunit loppuvat.

        Iloiseksi yllätyksekseni hän soitti kuitenkin jo neljältä ja sanoi lähtevänsä jo nyt duunista ja tulevansa autolla minut hakemaan. Hän myös mainitsi puhelimessa, ettei ehdi tällä kertaa kyllä kovin kauaa näkemään, sillä hänen täytyy hakea äitinsä töistä. (töissä helsingissä).

        No tämä härkämies tuli ja haki minut autolla ja juttelimme perus kuulumiset läpi, samalla kun yritimme kello viiden ruuhkassa päästä liikenteessä eteenpäin ja päästä jonnekin kahville. Lopulta päätimme suunnata ruoholahteen, josko siellä hiukan rauhallisempaa.

        Pääsimme sinne ja kello näytti jo hiukan yli viittä. Tämä härkämies kyllä sanoi, että hänen olisi pitänyt äitinsä hakea kuudelta ja jotta hän sinne ehtisi kuudeksi olisi hänen pitäny lähteä melkein samantien. Mutta sanoi että saa mutsi nyt hiukan odotella, että käymme kahvilla :)

        Olimme jonkun vajaa puoli tuntia ja joimme kahvit ja tämä härkämies vei minut takaisin keskustaan, josta pääsin bussilla kotiin ja itse jatkoi äitiään hakemaan. (soitti juuri kun olin lähdössä).

        Oli aika pikainen näkeminen, mutta silti mukava nähdä pitkästä aikaa :) Minua itse jäi vaivaamaan kun ei minkäänlaista halausta ollut kun näimme, vaikka ymmärtäähän sen kun olimme liikennevaloissa kun kyytiin tulin ja keskellä ruuhkaa, joten päätin sitten itse halata tätä miestä kun lähdin pois :)

        Nyt vain mietin että mitä ihmettä tämä härkä haluaa minun oikein tekevän? Kun hän on joka päivä töissä stadissa ja sanoi tuossa viikko sitten minulle että ehtii kyllä näkemään töitten jälkeen koska vaan. Ja nyt kun nousin autosta, hän myöskin kysyi että koska näemme seuraavan kerran ja sanoi minulle että ilmoittaisin kun seuraavan kerran olen stadiin tulossa.

        Tästä saan siis sellaisen käsityksen, että näkemiset olisivat minusta kiinni ja minun pitää ilmoittaa koska ehdin ja haluan nähdä? Kun taas minulle onnistuu melkein aina, enempi se on tähän asti ollut tästä miehestä kiinni. Itselläni on vain sellainen tunne, että häemme vain jos minä sanon että olen sinnepäin tulossa ja olisi kiva nähdä, mutta jos en ota mtn yhteyttä tuskin hänestäkään mtn kuuluisi.

        Olen tästä ajatellut jotenkin hänelle sanoa kyllä, mutta miten olisi fiksuinta? En tiedä teinkö nyt ihan järkevästi, kun itsehän tämä härkä halusi että ilmoittelen kun olen sinnepäin tulossa, mutta itseäni jäi tämä vaivaamaan koska aina melkein mennyt noin päin ja haluan nyt vastaavasti, että hän ilmoittaa koska ja jos haluu minua nähdä.

        Siksi laitoinkin tänään hänelle viestiä, jossa sanoin että pääsen alkuviikosta mikä tahansa ilta stadiin että jos hän haluaa nähdä töiden jälkeen niin ilmoittelee minulle ja toivotin hyvää juhannusta :) En siis mitenkään erityisen tylyä tekstiä, mutta kuitenkin sillä tavalla että heitin nyt vuorostani pallon hänelle, että hän saisi tehdä aloitteen.

        Aloin miettimään että eikö tämä härkämies vain halua nähdä minua? Vai eikö hän halua painostaa minua tulemaan stadiin pelkästään hänen takiaan vaan haluaa että itse päätän milloin minulle sopii parhaiten? Vai haluaako hän vain testata että olenko kiinnostunut näkemään? vai mistä on kyse? :o

        Nyt odottelen tältä härkämieheltä jtn yhteydenottoa ensi viikon alussa, jotta saisin jonkun selvyyden haluaako hänkin oikeasti nähdä :)

        Jos joku on nyt lukenut noita aikasempia viestejäni, niin jatkoa on nyt sitten.

        On siis mennyt tässä viimeisen kahden kuukauden aikana lähinnä niinpäin, että minä olen tätä härkää kysellyt jos hän ehtisi näkemään ja kiireitä hänellä oli, joten ei ehtinyt juurikaan näkemään ja siis tiedän, että näitä kiireitä oikeastikin myös oli.

        Nyt sitten kun kiireet loppuivat niin pyysin häntä muutaman kerran ja olemmekin nähneet. Nyt viime kerran jälkeen kuitenkin jäi häiritsemään tuo, että haluaako tämä härkämies todellakin nähdä vain silloin kun pidä pyydän ja kysyn, että muuten en hänestä mtn kuulisi :o

        Niinpä viimeksi kun näimme, sanoi tämä härkä minulle että ilmottelisin millon olen sinnepäin tulossa. En kuitenkaan halunnut että käy taas samalla lailla että minä pyydän ja härkä tulee. Niinpä laitoin hänelle siis viestin, että näinä ja näinä päivinä en pääse tulemaan, mutta mikä tahansa muu päivä onnistuu hyvin, että hän ilmotelkoon jos haluaa nähdä. Ja siis en mitenkään tylysti, mutta heitin hänelle pyyntövuoron. Joten näen siis haluaako hän myöskin nähdä vai tuleeko paikalle vain kun minä pyydän. En sitten tiedä oliko tämä paras ratkaisu, mutta näin itse päätin tätä härkää käsitellä =D

        No hyvin se tuntu kuitenkin tehoavan. Sillä alkuviikosta tämä härkä sitten laittoi viestiä, että katellaan tuossa alkuviikosta tarkemmin ja sitten muutaman päivän päästä kyseli (tästä päivästä, jonka olin ilmoittanut olevan vapaa) että pääsenkö tulemaan sinnepäin. Olin hiukan hämmästynyt, että tämä härkä tosiaan minua pyysi jonnekin, minä kun olin pelännyt että hän tulee vain kun minä pyydän ja ettei muuten kiinnostunut näkemään olisi.

        Sanokaahan nyt te jotka härkämiehiä tunnette, että tuleeko härkä vaikka kahville jos häntä pyydetään, muttei hän itse ole juurikaan kiinnostunut?

        Ja pitäisikö tästä härän toiminnasta(siis että minua nyt vuorostaan pyysi näkemään) päätellä että hän on kenties kiinnostunut vai onko tämä kuinka tavallista härkämiehelle?

        Olen itse niin pihalla tästä kaikesta, kun nyt tässä muutaman viikon sisällä nähty pikasesti kaksi kertaa kahvin merkeissä ja en tosiaan tiiä haluaako tämä härkä vain "kahviseuraa" vai mahtaako hän olla enempikin kiinnostunut ja haluaa tutustua minuun? Kertokaan te, jotka tiedätte.

        Ja hän siis kyllä varmasti tietää minusta, että kiinnostunut olen kun olen halunnut häntä niin nähdäkin, mutta molemmat taidamme olla horoskoopeilta sen verran rapu ja härkä ihmisinä hitaita, ettei mitään selkeitä lähestymisen merkkejä ole, mistä voisin helposti päätellä :o

        Mutta ei tämä hitaus minua haittaa, sillä itsekin olen tällainen ja haluan itsekin tutustua kunnolla tähän mieheen ja hitaasti hyvä tulee :)

        Tietysti halaamme kun lähdemme ja mietimme, koska mahdollisesti seuraavan kerran näemme, mutta muuta selkeää merkkiä en juurikaan ole saanut. Paitsi sillon kun härän kanssa samaan petiin nukkumaan eksyy, tykkää hän kosketella ja pitää kainalossa, mutta sitäkin on päässyt tapahtumaan vain kerran kun olemme samassa sängyssä nukkuneet.

        mutta mitäs näitä muita kiinnostuksen merkkejä härkämiehillä oikein on?

        Kiitos kaikille, jotka osaavat kertoa hiukan härkämiehistä ja varsinkin jos osaavat analysoida jotenkin tämän härkämiehen liikkeitä ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe