Hei!
Olen 18 vuotias nuori nainen.
Haen itselleni 1.kesäkuuta alkavaa työtä lasten parissa, joka kestäisi elokuun alkuun saakka. Eli kesätyö lasten/lapsen parissa olisi toiveenani.
Toki tarvittaessa jatkan mielelläni ilta- ja viikonloppu työnä oman kesälomani ohi mennessä.
Hoito onnistuisi lähes joka päivä eikä kellon
ajoillakaan ole väliä. Lapsen tutuksi tullessa myös yön yli olevat hoitoajat sopivat hyvin jos tarve vaatii.
Olen itse lahtelainen ja asun lahdessa, joten pystyn hoitamaan lastasi vain lahden alueella. En myöskään omista ajo korttia, niin tämäkin on osa syynä miksei mielellään työtarjouksia lahden ulkopuolelta.
Asun keskustasta n. 5km. pois päin.
Olen savuton, terve, energinen, reipas ja tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
En pelkää eläimiä enkä ole allerginen niille, joten ei haittaa jos taloudessa niitä on.
Lastenhoidon lisäksi voin toki tehdä joitakin kevyitä kotitöitä.
Opiskelen siis lasten ohjaajaksi lahden diakonian instituutissa. Olen opiskellut nyt vuoden joten valmistun 2010.
Kokemusta minulla on 2-8 vuotiaista lapsista. Kokemusta on päiväkodeista yhteensä n. 6-7kk. Ja muuta kokemusta on kertynyt sukulaisten ja muiden tuttavien lapsista.
Ota mahdollisimman pian minuun yhteyttä jos apu vaan on tarpeen!
Palkasta vielä sen verran, että ottaisin tunnilta n. 4-5€ lapsimäärästä riippuen ja jos hoidan esimerkiksi yön yli niin silloin edulisemmaksi tulisi ns. "könttä summa".
Mutta palkka on aina neuvoteltavissa.
Soitot mielelään arkipäivisin klo: 16.30 jälkeen. 050 536 1046 Laita myös ihmeessä sähköpostia osoiteeseen [email protected]! vastailen niin pian kuin mahdollista. Jos en vastaa puheluusi niin laita vaikka viestiä mitä asia koski niin otan sitten yhteyttä sinnepäin!
Kesäisin terveisin: Hele Suolanen :)
Lastenhoitoapua Lahti
hele suolanen
0
228
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478