kellään olla?
Nivelpsoriasis
22
3059
Vastaukset
- ole...
tauti on aivan fiktiota...
- riesana
ollu jo jonkin aikaa.
- kuluu
riesana kirjoitti:
ollu jo jonkin aikaa.
ns. psykosomaattisiin tauteihin...siis luulotauteihin..heh..
- term
kuluu kirjoitti:
ns. psykosomaattisiin tauteihin...siis luulotauteihin..heh..
milloin sait aivovamman,vai onko ollut ahdas synnytys.jos annat osoitteen ,lähetän oitis sinulle kondomipaketin ,ettei tuollaiset pääse lisää sikiämään.
- reumatism
term kirjoitti:
milloin sait aivovamman,vai onko ollut ahdas synnytys.jos annat osoitteen ,lähetän oitis sinulle kondomipaketin ,ettei tuollaiset pääse lisää sikiämään.
nivelpsori=fibramyolgia=luulotauti..
siis sairaus, jossa luuleminen ja kuvittelu keskeinen asia..! - sulla
reumatism kirjoitti:
nivelpsori=fibramyolgia=luulotauti..
siis sairaus, jossa luuleminen ja kuvittelu keskeinen asia..!on housuissas
- vielä..
sulla kirjoitti:
on housuissas
tiedän, että lääkärit nauravat fibrotautisille ja pitävät sitä korvienvälitautina.. tiedän siksi, koska olen itse vastaanottoavustaja ja kuulluut näitä lääkäreiden kahvipöytäkeskusteluja. fibro ja nivelpsori ovat lähes samoja tauteja..luulotauteja siis. tämä on faktaa...!!!!!
- sulla
vielä.. kirjoitti:
tiedän, että lääkärit nauravat fibrotautisille ja pitävät sitä korvienvälitautina.. tiedän siksi, koska olen itse vastaanottoavustaja ja kuulluut näitä lääkäreiden kahvipöytäkeskusteluja. fibro ja nivelpsori ovat lähes samoja tauteja..luulotauteja siis. tämä on faktaa...!!!!!
on housuissa
- on totta
sulla kirjoitti:
on housuissa
faktaa on housuissa ja myös fibron tuntemisessa
- vaivainen21v
5 vuotta olen kyseistä vaivaa sairastanut ja kaikki mahdolliset hoidot kokeiltu. Viikko sitten aloitettiin biologinen lääke (Remicade). Mikään ei tunnu minuun tehoavan. Ammatista ja harrastuksista on ikävä kyllä jouduttu luopumaan.
jo monta vuotta. Ja ei taatusti ole luulosairaus, vaan eniten invalidisoiva reumasairaus nuorilla ihmisillä. Sopii tulla luulotaudiksi kutsuvien katsomaan mun sormia ja niveliä, jotta seuraavalla kerralla tietää pitää mölyt mahassaan!!!
- se...
Marjukka74 kirjoitti:
jo monta vuotta. Ja ei taatusti ole luulosairaus, vaan eniten invalidisoiva reumasairaus nuorilla ihmisillä. Sopii tulla luulotaudiksi kutsuvien katsomaan mun sormia ja niveliä, jotta seuraavalla kerralla tietää pitää mölyt mahassaan!!!
luulotautia on..
- se on
se... kirjoitti:
luulotautia on..
luulotautia, että sinulla olisi aivot.
- ......
se on kirjoitti:
luulotautia, että sinulla olisi aivot.
fibro=nivelpsori=luulotauti
Tämä on faktaa. Lääkärit kertoneet - jee
...... kirjoitti:
fibro=nivelpsori=luulotauti
Tämä on faktaa. Lääkärit kertoneetSuututtaa niin sun "kommentit", että melkein toivoisin, että saisit itte pariksi vuodeksi tämän luulotaudin kokeeks!!! Mulla kun on ollut 4 vuotta, enkä ole viimeiset vuodet nukkunu ku 3-4 tuntia/vrk kipujen takia, eikä niitäkään putkeen. Se vain että nivelpsoriaatikot eivät päääse tästä luulotaudista kokonaan koskaan, ainakin mun lääkäri niin väitti ja neuvoi hyväksymään kivut ja totuuttaa itteni elää niiden kaa!!!
- jee
jee kirjoitti:
Suututtaa niin sun "kommentit", että melkein toivoisin, että saisit itte pariksi vuodeksi tämän luulotaudin kokeeks!!! Mulla kun on ollut 4 vuotta, enkä ole viimeiset vuodet nukkunu ku 3-4 tuntia/vrk kipujen takia, eikä niitäkään putkeen. Se vain että nivelpsoriaatikot eivät päääse tästä luulotaudista kokonaan koskaan, ainakin mun lääkäri niin väitti ja neuvoi hyväksymään kivut ja totuuttaa itteni elää niiden kaa!!!
Sorry edellinen! En toivoisi tätä "luulotautia" kellekkään!
- siis..
jee kirjoitti:
Sorry edellinen! En toivoisi tätä "luulotautia" kellekkään!
luulotauti.. sitähän fibro on..ja psorireuma
- sulla luulotautinen
siis.. kirjoitti:
housut nilkoissa kun tänne kirjoittelet. Tekeekö hyvää?
- Lillerilalleri**
siis.. kirjoitti:
sun kuvailemasi "luulotauti" eli luultavasti tarkoitat fibromyalgiaa ole lähelläkään samaa sairautta kuin prorireuma. Niin että luepas uudestaan näistä "luulotaudeista" ja totea itsekin että eri tauti kysymyksessä. Sulla nimittäin tuo fibro kummitelee koko ajan noissa viesteissäsi...
http://www.google.fi/search?q=fibromyalgia&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a
http://www.psori.fi/doc/Nivelpsoriasisesite_suomi.pdf - se menee
sulla luulotautinen kirjoitti:
housut nilkoissa kun tänne kirjoittelet. Tekeekö hyvää?
toi nivelpsori luulotaudin puolelle...näin on faktaa
- myös tietoa
se menee kirjoitti:
niille, jotka nivelpsorista ja ihopsorista kärsivät.
http://www.psorinhoito.info/(S(afzg4b3nxwbcvbnm0veg5t55))/Default.aspx?PagId=14 - kattilaa soimaa
se menee kirjoitti:
jos tämän viestin kirjoittanut tyyppi on päästään terve, niin sitten fibro ja nivelprori on luulotautia..että moron
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569