Nivelpsoriasis

mahtaako

kellään olla?

22

3029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole...

      tauti on aivan fiktiota...

      • riesana

        ollu jo jonkin aikaa.


      • kuluu
        riesana kirjoitti:

        ollu jo jonkin aikaa.

        ns. psykosomaattisiin tauteihin...siis luulotauteihin..heh..


      • term
        kuluu kirjoitti:

        ns. psykosomaattisiin tauteihin...siis luulotauteihin..heh..

        milloin sait aivovamman,vai onko ollut ahdas synnytys.jos annat osoitteen ,lähetän oitis sinulle kondomipaketin ,ettei tuollaiset pääse lisää sikiämään.


      • reumatism
        term kirjoitti:

        milloin sait aivovamman,vai onko ollut ahdas synnytys.jos annat osoitteen ,lähetän oitis sinulle kondomipaketin ,ettei tuollaiset pääse lisää sikiämään.

        nivelpsori=fibramyolgia=luulotauti..

        siis sairaus, jossa luuleminen ja kuvittelu keskeinen asia..!


      • sulla
        reumatism kirjoitti:

        nivelpsori=fibramyolgia=luulotauti..

        siis sairaus, jossa luuleminen ja kuvittelu keskeinen asia..!

        on housuissas


      • vielä..
        sulla kirjoitti:

        on housuissas

        tiedän, että lääkärit nauravat fibrotautisille ja pitävät sitä korvienvälitautina.. tiedän siksi, koska olen itse vastaanottoavustaja ja kuulluut näitä lääkäreiden kahvipöytäkeskusteluja. fibro ja nivelpsori ovat lähes samoja tauteja..luulotauteja siis. tämä on faktaa...!!!!!


      • sulla
        vielä.. kirjoitti:

        tiedän, että lääkärit nauravat fibrotautisille ja pitävät sitä korvienvälitautina.. tiedän siksi, koska olen itse vastaanottoavustaja ja kuulluut näitä lääkäreiden kahvipöytäkeskusteluja. fibro ja nivelpsori ovat lähes samoja tauteja..luulotauteja siis. tämä on faktaa...!!!!!

        on housuissa


      • on totta
        sulla kirjoitti:

        on housuissa

        faktaa on housuissa ja myös fibron tuntemisessa


    • vaivainen21v

      5 vuotta olen kyseistä vaivaa sairastanut ja kaikki mahdolliset hoidot kokeiltu. Viikko sitten aloitettiin biologinen lääke (Remicade). Mikään ei tunnu minuun tehoavan. Ammatista ja harrastuksista on ikävä kyllä jouduttu luopumaan.

      • jo monta vuotta. Ja ei taatusti ole luulosairaus, vaan eniten invalidisoiva reumasairaus nuorilla ihmisillä. Sopii tulla luulotaudiksi kutsuvien katsomaan mun sormia ja niveliä, jotta seuraavalla kerralla tietää pitää mölyt mahassaan!!!


      • se...
        Marjukka74 kirjoitti:

        jo monta vuotta. Ja ei taatusti ole luulosairaus, vaan eniten invalidisoiva reumasairaus nuorilla ihmisillä. Sopii tulla luulotaudiksi kutsuvien katsomaan mun sormia ja niveliä, jotta seuraavalla kerralla tietää pitää mölyt mahassaan!!!

        luulotautia on..


      • se on
        se... kirjoitti:

        luulotautia on..

        luulotautia, että sinulla olisi aivot.


      • ......
        se on kirjoitti:

        luulotautia, että sinulla olisi aivot.

        fibro=nivelpsori=luulotauti

        Tämä on faktaa. Lääkärit kertoneet


      • jee
        ...... kirjoitti:

        fibro=nivelpsori=luulotauti

        Tämä on faktaa. Lääkärit kertoneet

        Suututtaa niin sun "kommentit", että melkein toivoisin, että saisit itte pariksi vuodeksi tämän luulotaudin kokeeks!!! Mulla kun on ollut 4 vuotta, enkä ole viimeiset vuodet nukkunu ku 3-4 tuntia/vrk kipujen takia, eikä niitäkään putkeen. Se vain että nivelpsoriaatikot eivät päääse tästä luulotaudista kokonaan koskaan, ainakin mun lääkäri niin väitti ja neuvoi hyväksymään kivut ja totuuttaa itteni elää niiden kaa!!!


      • jee
        jee kirjoitti:

        Suututtaa niin sun "kommentit", että melkein toivoisin, että saisit itte pariksi vuodeksi tämän luulotaudin kokeeks!!! Mulla kun on ollut 4 vuotta, enkä ole viimeiset vuodet nukkunu ku 3-4 tuntia/vrk kipujen takia, eikä niitäkään putkeen. Se vain että nivelpsoriaatikot eivät päääse tästä luulotaudista kokonaan koskaan, ainakin mun lääkäri niin väitti ja neuvoi hyväksymään kivut ja totuuttaa itteni elää niiden kaa!!!

        Sorry edellinen! En toivoisi tätä "luulotautia" kellekkään!


      • siis..
        jee kirjoitti:

        Sorry edellinen! En toivoisi tätä "luulotautia" kellekkään!

        luulotauti.. sitähän fibro on..ja psorireuma


      • sulla luulotautinen
        siis.. kirjoitti:

        luulotauti.. sitähän fibro on..ja psorireuma

        housut nilkoissa kun tänne kirjoittelet. Tekeekö hyvää?


      • Lillerilalleri**
        siis.. kirjoitti:

        luulotauti.. sitähän fibro on..ja psorireuma

        sun kuvailemasi "luulotauti" eli luultavasti tarkoitat fibromyalgiaa ole lähelläkään samaa sairautta kuin prorireuma. Niin että luepas uudestaan näistä "luulotaudeista" ja totea itsekin että eri tauti kysymyksessä. Sulla nimittäin tuo fibro kummitelee koko ajan noissa viesteissäsi...

        http://www.google.fi/search?q=fibromyalgia&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a

        http://www.psori.fi/doc/Nivelpsoriasisesite_suomi.pdf


      • se menee
        sulla luulotautinen kirjoitti:

        housut nilkoissa kun tänne kirjoittelet. Tekeekö hyvää?

        toi nivelpsori luulotaudin puolelle...näin on faktaa


      • myös tietoa

      • kattilaa soimaa
        se menee kirjoitti:

        toi nivelpsori luulotaudin puolelle...näin on faktaa

        jos tämän viestin kirjoittanut tyyppi on päästään terve, niin sitten fibro ja nivelprori on luulotautia..että moron


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      157
      27730
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      202
      17662
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      352
      9260
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6348
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4143
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3771
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      24
      1747
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1467
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1215
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      50
      1154
    Aihe