Tirkistelyä....

SannasDreams

Vihdoin olin saanut työni päätökseen. Katsoin toimiston seinällä tikittävää kelloa. Viisarit kertoivat tylyä totuuttaan; melkein yhdeksän.
Aika oli kulunut todella huomaamatta.

Vilkaisin ikkunasta ulos, siellä näin tumman syysiltaisen kaupungin. Äkkiä tietokone pois päältä, kamat kasaan ja kotiin, ajattelin.
Katsastin vielä ympärilleni, ennen kuin sammutin valon ja suljin huoneen oven.

Kuljin autiota käytävää pitkin. Vaikutti siltä, että olin toimistoni ainoa työntekijä tähän aikaan. Askeleeni nopeutuivat, olo alkoi tuntua melkeinpä orvolta. Yleensä en tehnyt töitä näin myöhään. Aina oli paikalla vielä joku työmyyrä, kun normaalisti lähdin kotiin.

Pelottavan hiljaisuuden yllyttämänä ajattelinkin oikaista viereisen osaston läpi, vaikka tiesin, ettei vierailla osastoilla saanut turhia juoksennella. Mutta kukapa minua näkisi, ja koska se olisi suorin reitti parkkipaikalle, rohkenin avata oven.

Täällä käytävä oli jo pilkkosen pimeä, eli ei ketään paikalla, kuten olin arvellutkin. Suljin oven silti varovasti, enkä sytyttänyt valoja. Käytävällä oli pari ikkunaa, joista kaupungin valot kajastivat sen verran, että näkisin eteeni.

Kuljin hiljaa eteenpäin. Onnekseni kokolattiamatto esti kenkieni kopinan, jos vaikka joku sattuisi vielä huoneessaan olemaankin. En olisi halunnut tulla yllätetyksi täältä pimeästä hiippailemasta, olinhan melko uusi talossa, enkä tuntenut kyseisen osaston väkeä ollenkaan.

Kulman takana tiesin oven parkkipaikalle vieviin portaisiin jo olevankin. Muistin sen, kun osastopäällikkö oli minulle aiemmin esitellyt taloa. Samassa kuulin jotain, joka pysäytti kulkuni. Yritin paikantaa, mistä se epämääräinen ääni kuului. Matkani varrella oli yksi ovi, joka näytti olevan hivenen raollaan.

Valoja huoneessa ei tuntunut olevan, mutta sieltä äänet kuitenkin tulivat. Sydämeni takoi, kun saavuin oven taakse. Ja samassa tajusin, mitä siellä tapahtui. Kuulin kiihkeän hengityksen ja huohottavia kuiskauksia. Huoneessa oli meneillään selvästi täysi akti. Jännityin ja jähmetyin siihen paikkaan. Mitä minä nyt tekisin?

Ovi oli kyllä niin vähän raollaan, että tuskinpa toisiinsa keskittynyt pariskunta huomaisi, kun äkkiä vain hiippailisin siitä ohi. En kuitenkaan malttanut olla hetkeä kuuntelematta tuota kiihkeää ääntelyä. Nauttiva ja käheä naisääni kuiskaili jotain henkäystensä lomasta. Kosteiden suudelmien eroottiset äänet uppoutuivat tajuntaani kasvattaen uteliaisuuttani. Hieman hämilläni katselin ympärilleni pimeyteen kuin varmistuakseni, että olisin varmasti tapauksen ainoa paikalla oleva todistaja. Sitten kurkkasin sydän pamppaillen houkuttavasta ovenraosta.

Huoneen ikkunan edessä erotin heti kaksi hahmoa. Nainen makasi toimistopöydällä hajareisin, paita avoinna, hame nostettuna vyötäisille. Mies nuoli selvästi hänen alapäätään. Samalla hän haki liivien alta pursuavaa rintaa käsiinsä. Ulkoa tulevat kaupungin valot korostivat naisen vaaleaa hipiää pehmeästi, joten erotin selvästi hänen tummat törröttävät nänninsä, jotka mies taitavasti otti esiin pitsirajan alta. Tunsin kiihoittuvani itsekin, kun mies härnäsi naisen rintoja sormenpäillään.

En osannut enää ajatella selvästi kiinnijäämisen vaaraa tai mitään muutakaan, sillä tämä tilanne ja näky oli sitonut ja huumannut minut paikoilleen. Tunsin pientä pakotusta omassa alapäässäni, enkä tahtonut tilanteen vielä loppuvan.

Nainen oli selvästi jo saamassa orgasmin miehen hyväilyistä. Huomasin itsekin hengittäväni kiivaammin kuunnellessani ja katsellessani naisen laukeamista. Minun oli pakko hieman pidätellä omaa hengitystäni, etten paljastaisi itseäni.

Sitten nainen nousi ylös, ja he vaihtoivat paikkoja miehen kanssa. Nyt pöydällä istui vaalea paita päällään, ilman minkäänlaisia housuja jalassaan miellyttävän oloinen keski-ikäinen mies. Hänellä oli seksikkään karvaiset jalat, ja lantion seudulla jömpötti haluava elin.

Nainen kumartui ja alkoi vuorostaan kiihottamaan miestä lisää. Hitaasti hän hyväili kullia suullaan, nuoleskellen ensin sen upeita ääriviivoja lempeästi, jatkaen sitten imemällä ja kostuttamalla kärkeä sekä vartta kiivaammin. Mies äännähti mielihyvästä. Samalla nainen vei toisen kätensä omaan haaroväliinsä ja hyväili ilmeisesti itseään. Näytti kuin hän olisi työntänyt sormen sisäänsä ja liikutteli nyt sitä siellä edestakaisin imien miehen patukkaa samaan tahtiin. Tunsin kostuneeni tästä eroottisesta esityksestä. Halusin nähdä lisää.

Pian mies kehoitti naista kumartumaan tuolia vasten, jolloin tämän peppu näkyi suoraan ovelle päin. Saatoin hetken nähdä jopa kostean ja kiiltävän pillun pilkottavan lantiota keikistelevän naisen reisien välistä. Sitten mies nousi pöydältä ja asettui itse naisen taakse työntäen sojottavan kullinsa tämän vakoon. Kaipasin jo kovin itsekin jotain kovaa ja vaativaa sykkivään pilluuni, mutta tiesin, että apua ei olisi nyt saatavilla.

Rytmikkäät, varmat työnnöt tuntuivat uppoutuvan helposti päämääräänsä. Ja nyt miehen jäntevät, liikehtivät pakarat vuorostaan härnäsivät minua siinä edessäni.

Samassa hätkähdin, sillä äkkiä tunsin, että joku oli takanani. Käänsin nopeasti päätäni ja näin nuorehkon miehen virnistelevän minulle ilkikurisesti. Paniikki valtasi minut, ja häpesin silmät päästäni! Kuinka en ollut kuullut mitään? Nyt en kyllä kehtaisi enää koskaan pikku perverssin naamaani täällä näyttää, ajattelin hädissäni. Posket kiihtyneisyydestä punaisina tuijotin tuota miestä, edelleen, ihan hiljaa, liikkumatta. Sitten mies laittoi sormen suunsa eteen hiljaisuuden merkiksi ja katsoi nyt myöskin oven raosta huoneeseen.

En osannut tehdä mitään, olin suoranaisesti lamaantunut; kiihkon ja yllätetyksi tulemisen sekaisessa olotilassa. Kuulin äänistä, että saamani privaattiesitys oli lopuillaan ja katsoin miestä. Tämä piti selvästi näkemästään! Ja mikä hulluinta, tunsin itsekin edelleen kosteaa pakotusta jalkovälissäni mittaillessani tätä nuorta miestä pimeällä käytävällä, huokausten kaikuessa huoneesta korviini.

Sitten mies kääntyi herättäen minutkin ajatuksistani, ja ymmärsin lempiväisten lopettaneen. Katsoimme paniikinomaisesti toisiamme, ja kuin sanattomasta sopimuksesta lähdimme yhdessä juoksemaan kohti osastolleni vievää ovea. Vatsassani kutkutti ja sydämeni hakkasi vimmatusti, kun suljimme oven huokaisten. Olimme kuin tirkistelystä yllätetyt vekarat konsanaan...

...Jatkoa?! ; )

3

9833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jani

      Hyvä tarina. Mun mielestä sitä ei kannata pilata enää millään tylsällä jatko kertomuksella. Jatka mielummin noita tirkistely juttuja, mut ei mitään sellasta että itse olisit osallisena...

    • juke

      .. koska ei tarinaa saa päättää kohtaan, mistä on kuiteskin luonnollinen jatko asialle.

    • Smily

      kyllä saisi olla lisää!

      Kiitos

      -Smily-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      420
      2916
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      98
      2237
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1874
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1873
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1707
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    7. 157
      1196
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1032
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe