Transport-Savikko

rekkakuski oulusta

Millainen firma tuo Savikko on? Minkälaisia kokemuksia firmasta väellä on, hyviä/huonoja? Maksaako palkan ajallaan ja millainen on palkka?
Entäs FSN Logistics Tornioista, olisko kellään kokemuksia siitä?

52

12798

Vastaukset

  • noin 5000:n euron kuukausipalkkaa pystyvälle kuljettajalle.

    • ai tuleeks palkka ruplina 5000 se firma pöyhii niin pohja mudis et kohta kaatuu


  • palkka tulee ajallaan, ajoa riittää, kalusto on perussiistiä ja työhön sopivaa.. Savikolla paljon raudanajoa Raahesta ja FSN ajaa paljon paperia Kemistä

    • ..paskaa!! te ja teidän 5 tonnia .. nummisista puhumattakaan... kyl kalusto on hienoa mut ei kilsapalkat paljo naurata..!!! Ja se et turha kopmmentoida ellei ole mustaa valkosella kuten täällä!!!(tilinauhat)


  • Tessin saat fsn.llä mut vain 80h! ja vapaana loput! Jos savikkoa meinaat ni älä ainakaa velkaa ota kovin paljo ettet joudu ajaan kilometrejä liian kans. Ja virolaiset ja venakot on sun työkamuja, halvalla...
    En lähtis ikinä savikolle! jos pitäs, vaihtasin alaa!!!!

    • venakkoja siellä ei ole. Suomalaisilla ja virolaisilla sama palkkaus!! joten älä tuu tänne huuteleen,kun ei ole tietoa..


    • kettuu kirjoitti:

      venakkoja siellä ei ole. Suomalaisilla ja virolaisilla sama palkkaus!! joten älä tuu tänne huuteleen,kun ei ole tietoa..

      Niimpä niin.. ajakaahan vaan kilsaliksalla ja maalit kiiltää kalustos ja veljekset nauraa ku jokapaikas kusettavat teitä raukkoja!!


  • 17cent/km ja sisälsi päivärahan

    • lieneekö nyt puhuja varma asiastaan, itse työskentelen kyseisessä yrityksessä ja 17 senttiä kilometrille kuulostaa pikkasen aika huonolta provolta, oma tilinauha väittää aivan toista..ja päivärahat eivät todellakaan sisälly mihinkään kilometritaksaan vaan kaikki tulevat viimeisen piirun takaa. Ugh! Olen puhunut!


    • eipäs valehdella kirjoitti:

      lieneekö nyt puhuja varma asiastaan, itse työskentelen kyseisessä yrityksessä ja 17 senttiä kilometrille kuulostaa pikkasen aika huonolta provolta, oma tilinauha väittää aivan toista..ja päivärahat eivät todellakaan sisälly mihinkään kilometritaksaan vaan kaikki tulevat viimeisen piirun takaa. Ugh! Olen puhunut!

      Ugh ja yök! Lyön vetoa että tääl ja jossain laivalla tai baarissa kehut mutta sitten kun aletaan todella katsoa sitä tilinauhaasi niin voi voi.. mistähän ne virheet sitten tulivatkin!!! Ompa ne nähty ne tilinauhat..ja vittu ku naurettiin urakalla että kui tyhmä ollu ja siel ajanu ilmaseks!!
      Hah! olen puhunut!!


    • ex kuski siellä.. kirjoitti:

      Ugh ja yök! Lyön vetoa että tääl ja jossain laivalla tai baarissa kehut mutta sitten kun aletaan todella katsoa sitä tilinauhaasi niin voi voi.. mistähän ne virheet sitten tulivatkin!!! Ompa ne nähty ne tilinauhat..ja vittu ku naurettiin urakalla että kui tyhmä ollu ja siel ajanu ilmaseks!!
      Hah! olen puhunut!!

      Eihän se ole kuin yksi puhelin soitto niin tiedättä mitä savikko maksaa kuljettajille numero löytyy netistä www.transport-savikko.fi


    • joopa joo kirjoitti:

      Eihän se ole kuin yksi puhelin soitto niin tiedättä mitä savikko maksaa kuljettajille numero löytyy netistä www.transport-savikko.fi

      Savikko maksaa aina palkan ajallaan ja paivärahat eivät todellakaan sisälly kilometritaksaan ! Tuo 5000e kuukausipalkka kuulostaa hieman suurelta mutta hyvä palkkaus kuitenki. Venakkoja ei ole ja eestiläisillä täysin sama palkkaus kuin suomalaisilla. Kaikin puolin hyvä firma.


    • :.: kirjoitti:

      Savikko maksaa aina palkan ajallaan ja paivärahat eivät todellakaan sisälly kilometritaksaan ! Tuo 5000e kuukausipalkka kuulostaa hieman suurelta mutta hyvä palkkaus kuitenki. Venakkoja ei ole ja eestiläisillä täysin sama palkkaus kuin suomalaisilla. Kaikin puolin hyvä firma.

      Kuskia arvostetaan kohtuullisesti jos hän tekee nöyränä hullun lailla töitä isäntien ehdoilla ja mikäs lie palkkaus. Mitä sit jos kuski vaatii jotain omaa etua, palkkausta, vapaata tms.sitten suututaan ja seuraukset tiedetään... Kuulostaax unelmapaikalta? Varmaankin...sika jees..


    • etelän duunari kirjoitti:

      Kuskia arvostetaan kohtuullisesti jos hän tekee nöyränä hullun lailla töitä isäntien ehdoilla ja mikäs lie palkkaus. Mitä sit jos kuski vaatii jotain omaa etua, palkkausta, vapaata tms.sitten suututaan ja seuraukset tiedetään... Kuulostaax unelmapaikalta? Varmaankin...sika jees..

      Kuules, Savikolla isännät on mukavia, loma aina kun kuskilla siihen tarvetta... Isäni siellä nyt 7.vuotta ollut eikä pahaa sanaa ole sanottavana... Kalusto on siistiä, työhön sopivaa ja isännistä ei pahaa sanottavaa. Savikolla saa ajaa paljon jos haluaa, mutta ei kuskia huonona pidetä jos työaikalain mukaan ajaa, päin vastoin...


    • Tiedän ! kirjoitti:

      Kuules, Savikolla isännät on mukavia, loma aina kun kuskilla siihen tarvetta... Isäni siellä nyt 7.vuotta ollut eikä pahaa sanaa ole sanottavana... Kalusto on siistiä, työhön sopivaa ja isännistä ei pahaa sanottavaa. Savikolla saa ajaa paljon jos haluaa, mutta ei kuskia huonona pidetä jos työaikalain mukaan ajaa, päin vastoin...

      Ja turha alkaa vinkuminen että: "täällä tai laivalla kehut, mutta todellisuus on muuta..."
      Kateellisten panettelua jos jollain yrityksellä menee hyvin... Ajakaa vaan niillä matalahyttisillä nelossarjalaisilla, mutta ei sitä kateutta tänne tarvitse tulla hehkuttamaan...


    • tiedän kirjoitti:

      Ja turha alkaa vinkuminen että: "täällä tai laivalla kehut, mutta todellisuus on muuta..."
      Kateellisten panettelua jos jollain yrityksellä menee hyvin... Ajakaa vaan niillä matalahyttisillä nelossarjalaisilla, mutta ei sitä kateutta tänne tarvitse tulla hehkuttamaan...

      Hoh-hoijjaa.. Kaiken oloisia kuljetusliikkeitä sitä maailmalla on.. mieheni tehnyt rekka hommia 20 vuotta.. ei ryyppää eikä rellestä. on venäjän ajoa, eurooppaa. pohjoismaat käyny läpi. Hyvä kuski. Mukanakin olen ollu pariin kertaan ja on arvostus rekkamiehiä kohtaan noussut..Joten kiitos vain Teille rekkamiehet kun jaksatte tuota työtä. Savikosta sen verran että inhimillisiä ihmisiä siellä vaikuttaa olevan.. Kädet ristissä toivoisin mieheni joskus ajavan savikon omassa porukassa...Joten jos sinulla mahdollisuus savikolle päästä.. tartu tilaisuuteen kynsinhampain!


    • rekkamiehen vaimo kirjoitti:

      Hoh-hoijjaa.. Kaiken oloisia kuljetusliikkeitä sitä maailmalla on.. mieheni tehnyt rekka hommia 20 vuotta.. ei ryyppää eikä rellestä. on venäjän ajoa, eurooppaa. pohjoismaat käyny läpi. Hyvä kuski. Mukanakin olen ollu pariin kertaan ja on arvostus rekkamiehiä kohtaan noussut..Joten kiitos vain Teille rekkamiehet kun jaksatte tuota työtä. Savikosta sen verran että inhimillisiä ihmisiä siellä vaikuttaa olevan.. Kädet ristissä toivoisin mieheni joskus ajavan savikon omassa porukassa...Joten jos sinulla mahdollisuus savikolle päästä.. tartu tilaisuuteen kynsinhampain!

      Nyt joku puhuu asiaa !


    • eipäs valehdella kirjoitti:

      lieneekö nyt puhuja varma asiastaan, itse työskentelen kyseisessä yrityksessä ja 17 senttiä kilometrille kuulostaa pikkasen aika huonolta provolta, oma tilinauha väittää aivan toista..ja päivärahat eivät todellakaan sisälly mihinkään kilometritaksaan vaan kaikki tulevat viimeisen piirun takaa. Ugh! Olen puhunut!

      ai meinaatkos et errkki niin kuin maksaa kunnon palkkaa sehän on niin pihi et piereekin sisään päin


    • eipäs valehdella kirjoitti:

      lieneekö nyt puhuja varma asiastaan, itse työskentelen kyseisessä yrityksessä ja 17 senttiä kilometrille kuulostaa pikkasen aika huonolta provolta, oma tilinauha väittää aivan toista..ja päivärahat eivät todellakaan sisälly mihinkään kilometritaksaan vaan kaikki tulevat viimeisen piirun takaa. Ugh! Olen puhunut!

      Teere Miltäs ne asiat ny vaikuttaa ku oon miettiny sinne töihin kysyä? 😊


    • rekkamiehen vaimo kirjoitti:

      Hoh-hoijjaa.. Kaiken oloisia kuljetusliikkeitä sitä maailmalla on.. mieheni tehnyt rekka hommia 20 vuotta.. ei ryyppää eikä rellestä. on venäjän ajoa, eurooppaa. pohjoismaat käyny läpi. Hyvä kuski. Mukanakin olen ollu pariin kertaan ja on arvostus rekkamiehiä kohtaan noussut..Joten kiitos vain Teille rekkamiehet kun jaksatte tuota työtä. Savikosta sen verran että inhimillisiä ihmisiä siellä vaikuttaa olevan.. Kädet ristissä toivoisin mieheni joskus ajavan savikon omassa porukassa...Joten jos sinulla mahdollisuus savikolle päästä.. tartu tilaisuuteen kynsinhampain!

      Käy kysyyn töihin, olen itse siellä töissä. Hyviä miehiä tarvitaan👍


    • eiköhän savikolla oo muutama muukin oy ku tuo yksi.


    • siis ihan sattumalta törmäsin tuohon tietoon ja rupesi ihmetyttään kun mulla on ainaki se käsitys et firma voi hyvin ja kasvaa kokoajan. No siel on varmaan taas tehty joitain nimimuutoksia. Mut ylläti kuiteski ku tuollainen "tieto" tulee. Ei siinä, legendaarinen firma suomessa, toivotaan et pysyy pystyssä.


  • on hyvä firma. isäni ajoi siellä n.3 vuotta norjaan, kunnes lopetti, koska työtä meinasi olla liikaakin, kehui todella hyväksi taloksi olla töissä, ja olisi sinne jäänytkin, mutta ei sopinut, että perj. iltana tullaan kotiin, ja lauantaiaamuna täytyisi taas lähteä. palkka, työnantaja, ja työntekijät olivat hyviä! suosittelen kuitenkin.... vanha kysymys, mutta uusi vastaus!

  • Ihan hyvä ja menestyvä firma, muutei ota naisia töihin ;(

    • Ja hyvä niin!


  • Ei maksa vaivaa kilsaliksa jos o kortteja ni pääsee tilille .

    • Eli kannattaako sinne pyrkiä töihin? Ketkä sen firman omistaa? Onko tuoreita kokemuksia?


    • Ei kannata mihinkään pyrkiä töihin, kyllä kela elättää


  • Savikko toimii vahvasti myös Virossa

  • Semmoselle se on oiva työpaikka joka tykkää asua rekan hytissä viikonloppuja ja venata kuormia. Ei taida enään päästä kunnon tienesteihin kilometripalkkauksella, tämän päivän ajo-ja lepoaika määräyksillä.

    • Miten lastaus ja purku??
      Tunti homminako??
      Olisin päässyt savikon alihankkijalle norjaan ajamaan, mut lopetti ennen kun pääsin pois edellisestä firmasta... Sanoivat vaan et savikolla olis töitä 🤔


  • Viestiketju vuodelta 2008......Miten lastaus ja purku???..... Tuntihommiako???? Jos olet Bussissa heppu niin nyt kyllä riitti. Ihan aikuisten oikeasti! Ei kukaan halua lukea näitä kirjoituksiasi. Ollaan sitten kirjoittamatta yhtään mitään tällä foorumilla.Sovitaan niin. Sitten jos kyseessä on joku muu turskan hajuinen viiksivallu niin vuonna 2008 olisit päässyt Norjaan ajamaan alihankkijalle,mutta se perkele lopetti. No voi voi... kyllä kannattikin kirjoittaa. Suomi on täynnä asiaa ihan oikeista
    ongelmista kuljetusalalla. On lainsäädäntö ongelmia,on autoja koskevia määräyksiä jotka ovat kuljettajien/yrittäjien mielestä pielessä. Paljon muutakin aitoa asiaa josta voisi käydä rehellistä
    asiallista keskustelua tällä foorumilla,onhan foorumin nimikin lainsäädäntö ja kuljetusala.
    Ei se kuljettaja porukka joka lukee tätä foorumia voi olla älykkyydessä Bussissa hepun tasolla. Jos näin on niin suomalainen kuljetusala on kyllä melkoisen hukassa.Silloin piru meidät perii.

  • savikko ja eskola on yhteiskunnan syöpä kumpikin sai aikanaan 10 miljoonaa verovelkoja anteeksi.
    ja mitä palkkoihin tulee savikolla ajetaan kilometri taksalla ja sitten se muutetaan tuntipalkaksi että kestää päivän valon, ryssät polakit ja virolaiset jaksaa asua autossa.

  • Nimimerkki liikkuva. Nyt sinulla lähti mopo keulimaan pahemman kerran. Jos nyt haluat luetella maita jonka kansalaiset jaksavat asua autossa. Niin veli venäläiset jaksavat asua autossa ja valmistaa ruokaa ja keittää teetä retkikeittimellä. Kuormaakin voidaan odotella jopa viikko hermostumatta. Unohdit liettualaiset,latvialaiset,romanialaiset,bulgarialaiset kuskit. Puolalaiset sentään muistit. Puola on iso maa 60 milj.asukasta. Kyllä sieltä kuskeja riittää koko eurooppaan ja myös Savikolle.
    Tässä tuli juuri dokumentti TV-1 :ltä miten tämä kabotaasikuljetustoiminta toimii euroopassa. Surullista katsottavaa. Alihankintaketju ja järjestelmällinen rikollisuus käsi kädessä.
    Virolaiset nuo mukavat veljeskansan kuskit eivät todellakaan kuulu tähän porukkaan. Elintaso Virossa on noussut niin vauhdilla,että he osaavat kyllä valikoida " rusinat pullasta" Suomen kuljetusmarkkinoilla ja hyviä työtehtäviä riittää kun ne ei kelpaa suomalaisille vellihousuille. Vanhat jermut kyllä jaksaa painaa baanalla,mutta ura kuljetusalalla ei todellakaan kiinnosta suomalaisnuoria ja alalle ei todellakaan ole tunkua,vaikka syytä olisi kun suuret ikäluokat jäävät juuri nyt eläkkeelle. Sitten kun vuonna 1963 syntyneet (suurin ikäluokka) jää eläkkeelle 8-10 vuoden kuluttua niin ollaan helisemässä ajoja olisi,mutta mistä kuskeja?????
    Tämä Savikko ei mielestäni ole mitenkään merkittävä kuljetusalan yritys Suomen sisäisessä liikenteessä. Onko painopiste ulkomailla?

  • On se mahtavaa kun joku jaksaa kaivaa esiin yli 10 vuotta vanhan viestiketjun vain siksi,että haluaa mustamaalata yrityksen. Niin siitähän tässä on kysymys loppupeleissä. Mitä tulee verovelkoihin niin verottaja ei anna mitään anteeksi. Ei todellakaan. Verottaja voi arvioida asioita ja tulla siihen tulokseen,että jokin ratkaisu on kyseisessä tapauksessa järkevämpi,mutta verottaja valitsee kuitenkin aina sen päätöksen joka on verottajan kannalta paras.Verottajaa ei lahjota,eikä kauniit puheet auta. Verottaja tekee päätökset ja verovelvollinen noudattaa päätöstä. Sitten tämä kilometritaksa ja sen muuttaminen tuntipalkaksi. Kyllä taas on minulla naurussa pitelemistä. Miten kilometritaksa muutetaan tuntipalkaksi. Autoissa on digipiirturi,kuljettajat purkavat tiedot kortista lukijaan tai sitten kuljettajan tiedot siirtyvät suoraan pilvipalveluna yrityksen tietojärjestelmiin. Päivärahat,ruokarahat on verottomia ja kaikki muu mikä on tallennettu digikortin muistiin on veronalaista tuloa. On aina surullista lukea tekstiä jossa päällimmäisenä asiana on viha. Viha kyseistä yritystä kohtaan ja se viha paistaa heti lävitse kun lukija aloittaa lukemisen. Tosiasia on kuitenkin se ,että työpaikkoja on monenlaisia ja miksi juuttua ja katkeroitua johonkin tiettyyn yritykseen kun Suomi on täynnä hyviä kuljetusyrityksiä joilla on pula kuljettajista. Tämä ulkomaanliikenne on muutenkin loppunut suomalaisten osalta koska suomalainen kuski on niin mukavuudenhaluinen,että yöksi pitää päästä mamman viereen. Ei sinne ulkomaille juurikaan edes haluta töihin.Siksi siellä ajavat ne Itä-euroopan miehet

  • Hyvä talo olla töissä.

  • 70 vuotta sitten perustettu perheyritys ,vakaalla kasvupohjalla harkiten kasvanut. Olen edellisen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. Tekemällä työnsä hyvin jokaisella kuskilla on mahdollisuus pärjätä elämässä ja työssään. Moni asia on ihan itsestä kiinni.Kun molemminpuolinen luottamus on kohdallaan niin silloin myös kuljettajan on helpompi tuoda omia näkemyksiä esille työnantajalle .Eli suomeksi sanottuna myös kuljettajan mielipidettä kuunnellaan ja arvostetaan.Hyvä työpaikkahan on sellainen jossa työntekijälle annetaan paljon vastuuta omassa työssään. Vastuu painaa,mutta onnistuminen palkitsee kaksinverroin ,Ihminen on ajatteleva "eläin" ja kaipaa haasteita,jos niitä haasteita ei ole niin ihminen urautuu,laiskistuu ja masentuu. Se ei ole sitä hyvää elämää. Tänne Suomi 24 sivustolle kirjoittelee paljon kuskeja ,joilla on vain negatiivisia ajatuksia,he kuuluvat juuri tähän viimeksi mainittuun porukkaan.

    • Transport-Savikko on täysin pe´´´estä


  • Savikko on yksi Suomen parhaista työnantajista, Mukavia työkavereita saa ajaa ja tienaa hyvin, isännät on reiluja ja kalusto Suomen parasta. (Hae töihin jos olet ammattimies, joudut kovaan porukkaan)

  • Nyt kyllä särähti pahasti vanhan konkarin korviin "isännät ovat reiluja" ja "työkavereita saa ajaa eli sekstailla". Torpparilaitos loppui Suomenmaassa 1900-luvun alussa. Ei ole isäntiä ainoastaan työnantajia.Seksuaalinen häirintä on laissa kielletty(myös työpaikoilla) Savikko on nyt kuitenkin ihan toimiva kuljetusyritys ollut jo kymmeniä vuosia. Jokainen voi tarkistaa talousluvut ,sillä ne ovat ihan koko kansalle julkisia asiakirjoja.

    • Kyllä Savikko ontuu pahasti, jouluun mennessä kattuvei.


  • Sen enempää trollaamatta tai mollaamatta: savikko pelastui 1994 konkurssilta uuden velkasaneerauslain ansiosta.
    Valuuttalainat ja sitten verovelat mahtoivat olla syynä.
    Kiinteistö oltiin jo myymässä alta kun oli vakuutena , kalustoa ajettiin koskilinjojen vanhalle tallille koskelantielle, käräjäoikeus keskeytti ja antoi armon.
    Tuon saneerauksen sai kyllä monta muutakin firmaa. Ei Savikko ollut poikkeus.
    Ulkomaisia kuskeja on joka firmassa nykyään.
    Kalusto on asiallista.

    • Kyllä Savikkon kalusto on surkeeta.


  • Savikko on todella hyvä firma.

    • Missä suhteessa Savikko on muka todella hyvä firma? minä vaan kysyn?


    • Anonyymi kirjoitti:

      Missä suhteessa Savikko on muka todella hyvä firma? minä vaan kysyn?

      Savikon autoissa ei ole alkolukkoja, ainakaan vielä!


    • Anonyymi kirjoitti:

      Missä suhteessa Savikko on muka todella hyvä firma? minä vaan kysyn?

      Viiden vuoden kokemuksella ko firmasta kirjoitan. Tee työsi niin kuin työ pitää tehdä niin ei ole ongelmia.


  • Ammattimiehen ei tarvii painia pressujen ja virolaisten kukkakaaliaivojen kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.