Millainen firma tuo Savikko on? Minkälaisia kokemuksia firmasta väellä on, hyviä/huonoja? Maksaako palkan ajallaan ja millainen on palkka?
Entäs FSN Logistics Tornioista, olisko kellään kokemuksia siitä?
Transport-Savikko
84
22447
Vastaukset
- maksaa
noin 5000:n euron kuukausipalkkaa pystyvälle kuljettajalle.
- savikukko
ai tuleeks palkka ruplina 5000 se firma pöyhii niin pohja mudis et kohta kaatuu
palkka tulee ajallaan, ajoa riittää, kalusto on perussiistiä ja työhön sopivaa.. Savikolla paljon raudanajoa Raahesta ja FSN ajaa paljon paperia Kemistä
- ämpäripäillä ajanu
..paskaa!! te ja teidän 5 tonnia .. nummisista puhumattakaan... kyl kalusto on hienoa mut ei kilsapalkat paljo naurata..!!! Ja se et turha kopmmentoida ellei ole mustaa valkosella kuten täällä!!!(tilinauhat)
- kettu joo
Tessin saat fsn.llä mut vain 80h! ja vapaana loput! Jos savikkoa meinaat ni älä ainakaa velkaa ota kovin paljo ettet joudu ajaan kilometrejä liian kans. Ja virolaiset ja venakot on sun työkamuja, halvalla...
En lähtis ikinä savikolle! jos pitäs, vaihtasin alaa!!!!- kettuu
venakkoja siellä ei ole. Suomalaisilla ja virolaisilla sama palkkaus!! joten älä tuu tänne huuteleen,kun ei ole tietoa..
- km 18 cent...
kettuu kirjoitti:
venakkoja siellä ei ole. Suomalaisilla ja virolaisilla sama palkkaus!! joten älä tuu tänne huuteleen,kun ei ole tietoa..
Niimpä niin.. ajakaahan vaan kilsaliksalla ja maalit kiiltää kalustos ja veljekset nauraa ku jokapaikas kusettavat teitä raukkoja!!
- tarjottiin
17cent/km ja sisälsi päivärahan
- eipäs valehdella
lieneekö nyt puhuja varma asiastaan, itse työskentelen kyseisessä yrityksessä ja 17 senttiä kilometrille kuulostaa pikkasen aika huonolta provolta, oma tilinauha väittää aivan toista..ja päivärahat eivät todellakaan sisälly mihinkään kilometritaksaan vaan kaikki tulevat viimeisen piirun takaa. Ugh! Olen puhunut!
- ex kuski siellä..
eipäs valehdella kirjoitti:
lieneekö nyt puhuja varma asiastaan, itse työskentelen kyseisessä yrityksessä ja 17 senttiä kilometrille kuulostaa pikkasen aika huonolta provolta, oma tilinauha väittää aivan toista..ja päivärahat eivät todellakaan sisälly mihinkään kilometritaksaan vaan kaikki tulevat viimeisen piirun takaa. Ugh! Olen puhunut!
Ugh ja yök! Lyön vetoa että tääl ja jossain laivalla tai baarissa kehut mutta sitten kun aletaan todella katsoa sitä tilinauhaasi niin voi voi.. mistähän ne virheet sitten tulivatkin!!! Ompa ne nähty ne tilinauhat..ja vittu ku naurettiin urakalla että kui tyhmä ollu ja siel ajanu ilmaseks!!
Hah! olen puhunut!! - joopa joo
ex kuski siellä.. kirjoitti:
Ugh ja yök! Lyön vetoa että tääl ja jossain laivalla tai baarissa kehut mutta sitten kun aletaan todella katsoa sitä tilinauhaasi niin voi voi.. mistähän ne virheet sitten tulivatkin!!! Ompa ne nähty ne tilinauhat..ja vittu ku naurettiin urakalla että kui tyhmä ollu ja siel ajanu ilmaseks!!
Hah! olen puhunut!!Eihän se ole kuin yksi puhelin soitto niin tiedättä mitä savikko maksaa kuljettajille numero löytyy netistä www.transport-savikko.fi
- :.:
joopa joo kirjoitti:
Eihän se ole kuin yksi puhelin soitto niin tiedättä mitä savikko maksaa kuljettajille numero löytyy netistä www.transport-savikko.fi
Savikko maksaa aina palkan ajallaan ja paivärahat eivät todellakaan sisälly kilometritaksaan ! Tuo 5000e kuukausipalkka kuulostaa hieman suurelta mutta hyvä palkkaus kuitenki. Venakkoja ei ole ja eestiläisillä täysin sama palkkaus kuin suomalaisilla. Kaikin puolin hyvä firma.
- etelän duunari
:.: kirjoitti:
Savikko maksaa aina palkan ajallaan ja paivärahat eivät todellakaan sisälly kilometritaksaan ! Tuo 5000e kuukausipalkka kuulostaa hieman suurelta mutta hyvä palkkaus kuitenki. Venakkoja ei ole ja eestiläisillä täysin sama palkkaus kuin suomalaisilla. Kaikin puolin hyvä firma.
Kuskia arvostetaan kohtuullisesti jos hän tekee nöyränä hullun lailla töitä isäntien ehdoilla ja mikäs lie palkkaus. Mitä sit jos kuski vaatii jotain omaa etua, palkkausta, vapaata tms.sitten suututaan ja seuraukset tiedetään... Kuulostaax unelmapaikalta? Varmaankin...sika jees..
- Tiedän !
etelän duunari kirjoitti:
Kuskia arvostetaan kohtuullisesti jos hän tekee nöyränä hullun lailla töitä isäntien ehdoilla ja mikäs lie palkkaus. Mitä sit jos kuski vaatii jotain omaa etua, palkkausta, vapaata tms.sitten suututaan ja seuraukset tiedetään... Kuulostaax unelmapaikalta? Varmaankin...sika jees..
Kuules, Savikolla isännät on mukavia, loma aina kun kuskilla siihen tarvetta... Isäni siellä nyt 7.vuotta ollut eikä pahaa sanaa ole sanottavana... Kalusto on siistiä, työhön sopivaa ja isännistä ei pahaa sanottavaa. Savikolla saa ajaa paljon jos haluaa, mutta ei kuskia huonona pidetä jos työaikalain mukaan ajaa, päin vastoin...
- tiedän
Tiedän ! kirjoitti:
Kuules, Savikolla isännät on mukavia, loma aina kun kuskilla siihen tarvetta... Isäni siellä nyt 7.vuotta ollut eikä pahaa sanaa ole sanottavana... Kalusto on siistiä, työhön sopivaa ja isännistä ei pahaa sanottavaa. Savikolla saa ajaa paljon jos haluaa, mutta ei kuskia huonona pidetä jos työaikalain mukaan ajaa, päin vastoin...
Ja turha alkaa vinkuminen että: "täällä tai laivalla kehut, mutta todellisuus on muuta..."
Kateellisten panettelua jos jollain yrityksellä menee hyvin... Ajakaa vaan niillä matalahyttisillä nelossarjalaisilla, mutta ei sitä kateutta tänne tarvitse tulla hehkuttamaan... - rekkamiehen vaimo
tiedän kirjoitti:
Ja turha alkaa vinkuminen että: "täällä tai laivalla kehut, mutta todellisuus on muuta..."
Kateellisten panettelua jos jollain yrityksellä menee hyvin... Ajakaa vaan niillä matalahyttisillä nelossarjalaisilla, mutta ei sitä kateutta tänne tarvitse tulla hehkuttamaan...Hoh-hoijjaa.. Kaiken oloisia kuljetusliikkeitä sitä maailmalla on.. mieheni tehnyt rekka hommia 20 vuotta.. ei ryyppää eikä rellestä. on venäjän ajoa, eurooppaa. pohjoismaat käyny läpi. Hyvä kuski. Mukanakin olen ollu pariin kertaan ja on arvostus rekkamiehiä kohtaan noussut..Joten kiitos vain Teille rekkamiehet kun jaksatte tuota työtä. Savikosta sen verran että inhimillisiä ihmisiä siellä vaikuttaa olevan.. Kädet ristissä toivoisin mieheni joskus ajavan savikon omassa porukassa...Joten jos sinulla mahdollisuus savikolle päästä.. tartu tilaisuuteen kynsinhampain!
- Morovaa.
rekkamiehen vaimo kirjoitti:
Hoh-hoijjaa.. Kaiken oloisia kuljetusliikkeitä sitä maailmalla on.. mieheni tehnyt rekka hommia 20 vuotta.. ei ryyppää eikä rellestä. on venäjän ajoa, eurooppaa. pohjoismaat käyny läpi. Hyvä kuski. Mukanakin olen ollu pariin kertaan ja on arvostus rekkamiehiä kohtaan noussut..Joten kiitos vain Teille rekkamiehet kun jaksatte tuota työtä. Savikosta sen verran että inhimillisiä ihmisiä siellä vaikuttaa olevan.. Kädet ristissä toivoisin mieheni joskus ajavan savikon omassa porukassa...Joten jos sinulla mahdollisuus savikolle päästä.. tartu tilaisuuteen kynsinhampain!
Nyt joku puhuu asiaa !
- savikukko
eipäs valehdella kirjoitti:
lieneekö nyt puhuja varma asiastaan, itse työskentelen kyseisessä yrityksessä ja 17 senttiä kilometrille kuulostaa pikkasen aika huonolta provolta, oma tilinauha väittää aivan toista..ja päivärahat eivät todellakaan sisälly mihinkään kilometritaksaan vaan kaikki tulevat viimeisen piirun takaa. Ugh! Olen puhunut!
ai meinaatkos et errkki niin kuin maksaa kunnon palkkaa sehän on niin pihi et piereekin sisään päin
- tapsa27
eipäs valehdella kirjoitti:
lieneekö nyt puhuja varma asiastaan, itse työskentelen kyseisessä yrityksessä ja 17 senttiä kilometrille kuulostaa pikkasen aika huonolta provolta, oma tilinauha väittää aivan toista..ja päivärahat eivät todellakaan sisälly mihinkään kilometritaksaan vaan kaikki tulevat viimeisen piirun takaa. Ugh! Olen puhunut!
Teere Miltäs ne asiat ny vaikuttaa ku oon miettiny sinne töihin kysyä? 😊
- Anonyymi
rekkamiehen vaimo kirjoitti:
Hoh-hoijjaa.. Kaiken oloisia kuljetusliikkeitä sitä maailmalla on.. mieheni tehnyt rekka hommia 20 vuotta.. ei ryyppää eikä rellestä. on venäjän ajoa, eurooppaa. pohjoismaat käyny läpi. Hyvä kuski. Mukanakin olen ollu pariin kertaan ja on arvostus rekkamiehiä kohtaan noussut..Joten kiitos vain Teille rekkamiehet kun jaksatte tuota työtä. Savikosta sen verran että inhimillisiä ihmisiä siellä vaikuttaa olevan.. Kädet ristissä toivoisin mieheni joskus ajavan savikon omassa porukassa...Joten jos sinulla mahdollisuus savikolle päästä.. tartu tilaisuuteen kynsinhampain!
Käy kysyyn töihin, olen itse siellä töissä. Hyviä miehiä tarvitaan👍
- Anonyymi
etelän duunari kirjoitti:
Kuskia arvostetaan kohtuullisesti jos hän tekee nöyränä hullun lailla töitä isäntien ehdoilla ja mikäs lie palkkaus. Mitä sit jos kuski vaatii jotain omaa etua, palkkausta, vapaata tms.sitten suututaan ja seuraukset tiedetään... Kuulostaax unelmapaikalta? Varmaankin...sika jees..
Samoin tänäkin päivänä ja siksi kuskit vaihtuu tiheämpään kuin sukat jalassa
- Anonyymi
rekkamiehen vaimo kirjoitti:
Hoh-hoijjaa.. Kaiken oloisia kuljetusliikkeitä sitä maailmalla on.. mieheni tehnyt rekka hommia 20 vuotta.. ei ryyppää eikä rellestä. on venäjän ajoa, eurooppaa. pohjoismaat käyny läpi. Hyvä kuski. Mukanakin olen ollu pariin kertaan ja on arvostus rekkamiehiä kohtaan noussut..Joten kiitos vain Teille rekkamiehet kun jaksatte tuota työtä. Savikosta sen verran että inhimillisiä ihmisiä siellä vaikuttaa olevan.. Kädet ristissä toivoisin mieheni joskus ajavan savikon omassa porukassa...Joten jos sinulla mahdollisuus savikolle päästä.. tartu tilaisuuteen kynsinhampain!
Savikko, täynnä kuljetusalan pohjasakkaa...(raahelaisen rengastoimittajan kommentti)
- syteen ja saveen
Vuosien varrella tehnyt keikkaa ja vain hyviä kokemuksia on
http://www.youtube.com/watch?v=UktSMiAj8Uo - Mitä ihmettä
Kauppalehden sivuilla oli et Transport Savikko yhtiöt Oy ->päätoiminimi päättynyt 31.12.2009, uutta nimeä ei ole. Yrityksen tila: LAKANNUT???
Youtubesta on mainosvideo poistettu, samoin uudet internet sivut poistettu..
Tuossa olis aika jännää tietoo
http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset/yrityshaku/osuma.jsp?id=01903922- muna aatu
eiköhän savikolla oo muutama muukin oy ku tuo yksi.
- mitä ihmettä
siis ihan sattumalta törmäsin tuohon tietoon ja rupesi ihmetyttään kun mulla on ainaki se käsitys et firma voi hyvin ja kasvaa kokoajan. No siel on varmaan taas tehty joitain nimimuutoksia. Mut ylläti kuiteski ku tuollainen "tieto" tulee. Ei siinä, legendaarinen firma suomessa, toivotaan et pysyy pystyssä.
- joep
on hyvä firma. isäni ajoi siellä n.3 vuotta norjaan, kunnes lopetti, koska työtä meinasi olla liikaakin, kehui todella hyväksi taloksi olla töissä, ja olisi sinne jäänytkin, mutta ei sopinut, että perj. iltana tullaan kotiin, ja lauantaiaamuna täytyisi taas lähteä. palkka, työnantaja, ja työntekijät olivat hyviä! suosittelen kuitenkin.... vanha kysymys, mutta uusi vastaus!
- rätsä
Ihan hyvä ja menestyvä firma, muutei ota naisia töihin ;(
- Juupajoen eipä
Ja hyvä niin!
- Tellese
Ei maksa vaivaa kilsaliksa jos o kortteja ni pääsee tilille .
- Ajatusajoon
Eli kannattaako sinne pyrkiä töihin? Ketkä sen firman omistaa? Onko tuoreita kokemuksia?
- Kelan-Elätti
Ei kannata mihinkään pyrkiä töihin, kyllä kela elättää
- Se.Sergei
Kannattaa pyrkiä töihin
https://krediidiraportid.ee/trans-savikko-ou - Kapotaasi
Savikko toimii vahvasti myös Virossa
- Truks
Semmoselle se on oiva työpaikka joka tykkää asua rekan hytissä viikonloppuja ja venata kuormia. Ei taida enään päästä kunnon tienesteihin kilometripalkkauksella, tämän päivän ajo-ja lepoaika määräyksillä.
- AinaTiellä
Miten lastaus ja purku??
Tunti homminako??
Olisin päässyt savikon alihankkijalle norjaan ajamaan, mut lopetti ennen kun pääsin pois edellisestä firmasta... Sanoivat vaan et savikolla olis töitä 🤔
- RalfGoDuuni
Viestiketju vuodelta 2008......Miten lastaus ja purku???..... Tuntihommiako???? Jos olet Bussissa heppu niin nyt kyllä riitti. Ihan aikuisten oikeasti! Ei kukaan halua lukea näitä kirjoituksiasi. Ollaan sitten kirjoittamatta yhtään mitään tällä foorumilla.Sovitaan niin. Sitten jos kyseessä on joku muu turskan hajuinen viiksivallu niin vuonna 2008 olisit päässyt Norjaan ajamaan alihankkijalle,mutta se perkele lopetti. No voi voi... kyllä kannattikin kirjoittaa. Suomi on täynnä asiaa ihan oikeista
ongelmista kuljetusalalla. On lainsäädäntö ongelmia,on autoja koskevia määräyksiä jotka ovat kuljettajien/yrittäjien mielestä pielessä. Paljon muutakin aitoa asiaa josta voisi käydä rehellistä
asiallista keskustelua tällä foorumilla,onhan foorumin nimikin lainsäädäntö ja kuljetusala.
Ei se kuljettaja porukka joka lukee tätä foorumia voi olla älykkyydessä Bussissa hepun tasolla. Jos näin on niin suomalainen kuljetusala on kyllä melkoisen hukassa.Silloin piru meidät perii. - liikkuva
savikko ja eskola on yhteiskunnan syöpä kumpikin sai aikanaan 10 miljoonaa verovelkoja anteeksi.
ja mitä palkkoihin tulee savikolla ajetaan kilometri taksalla ja sitten se muutetaan tuntipalkaksi että kestää päivän valon, ryssät polakit ja virolaiset jaksaa asua autossa. - Tilastonikkari
Nimimerkki liikkuva. Nyt sinulla lähti mopo keulimaan pahemman kerran. Jos nyt haluat luetella maita jonka kansalaiset jaksavat asua autossa. Niin veli venäläiset jaksavat asua autossa ja valmistaa ruokaa ja keittää teetä retkikeittimellä. Kuormaakin voidaan odotella jopa viikko hermostumatta. Unohdit liettualaiset,latvialaiset,romanialaiset,bulgarialaiset kuskit. Puolalaiset sentään muistit. Puola on iso maa 60 milj.asukasta. Kyllä sieltä kuskeja riittää koko eurooppaan ja myös Savikolle.
Tässä tuli juuri dokumentti TV-1 :ltä miten tämä kabotaasikuljetustoiminta toimii euroopassa. Surullista katsottavaa. Alihankintaketju ja järjestelmällinen rikollisuus käsi kädessä.
Virolaiset nuo mukavat veljeskansan kuskit eivät todellakaan kuulu tähän porukkaan. Elintaso Virossa on noussut niin vauhdilla,että he osaavat kyllä valikoida " rusinat pullasta" Suomen kuljetusmarkkinoilla ja hyviä työtehtäviä riittää kun ne ei kelpaa suomalaisille vellihousuille. Vanhat jermut kyllä jaksaa painaa baanalla,mutta ura kuljetusalalla ei todellakaan kiinnosta suomalaisnuoria ja alalle ei todellakaan ole tunkua,vaikka syytä olisi kun suuret ikäluokat jäävät juuri nyt eläkkeelle. Sitten kun vuonna 1963 syntyneet (suurin ikäluokka) jää eläkkeelle 8-10 vuoden kuluttua niin ollaan helisemässä ajoja olisi,mutta mistä kuskeja?????
Tämä Savikko ei mielestäni ole mitenkään merkittävä kuljetusalan yritys Suomen sisäisessä liikenteessä. Onko painopiste ulkomailla? - ErkkiKylläTietää
On se mahtavaa kun joku jaksaa kaivaa esiin yli 10 vuotta vanhan viestiketjun vain siksi,että haluaa mustamaalata yrityksen. Niin siitähän tässä on kysymys loppupeleissä. Mitä tulee verovelkoihin niin verottaja ei anna mitään anteeksi. Ei todellakaan. Verottaja voi arvioida asioita ja tulla siihen tulokseen,että jokin ratkaisu on kyseisessä tapauksessa järkevämpi,mutta verottaja valitsee kuitenkin aina sen päätöksen joka on verottajan kannalta paras.Verottajaa ei lahjota,eikä kauniit puheet auta. Verottaja tekee päätökset ja verovelvollinen noudattaa päätöstä. Sitten tämä kilometritaksa ja sen muuttaminen tuntipalkaksi. Kyllä taas on minulla naurussa pitelemistä. Miten kilometritaksa muutetaan tuntipalkaksi. Autoissa on digipiirturi,kuljettajat purkavat tiedot kortista lukijaan tai sitten kuljettajan tiedot siirtyvät suoraan pilvipalveluna yrityksen tietojärjestelmiin. Päivärahat,ruokarahat on verottomia ja kaikki muu mikä on tallennettu digikortin muistiin on veronalaista tuloa. On aina surullista lukea tekstiä jossa päällimmäisenä asiana on viha. Viha kyseistä yritystä kohtaan ja se viha paistaa heti lävitse kun lukija aloittaa lukemisen. Tosiasia on kuitenkin se ,että työpaikkoja on monenlaisia ja miksi juuttua ja katkeroitua johonkin tiettyyn yritykseen kun Suomi on täynnä hyviä kuljetusyrityksiä joilla on pula kuljettajista. Tämä ulkomaanliikenne on muutenkin loppunut suomalaisten osalta koska suomalainen kuski on niin mukavuudenhaluinen,että yöksi pitää päästä mamman viereen. Ei sinne ulkomaille juurikaan edes haluta töihin.Siksi siellä ajavat ne Itä-euroopan miehet
- Jvfrte
Hyvä talo olla töissä.
- KäkKriäinen
70 vuotta sitten perustettu perheyritys ,vakaalla kasvupohjalla harkiten kasvanut. Olen edellisen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. Tekemällä työnsä hyvin jokaisella kuskilla on mahdollisuus pärjätä elämässä ja työssään. Moni asia on ihan itsestä kiinni.Kun molemminpuolinen luottamus on kohdallaan niin silloin myös kuljettajan on helpompi tuoda omia näkemyksiä esille työnantajalle .Eli suomeksi sanottuna myös kuljettajan mielipidettä kuunnellaan ja arvostetaan.Hyvä työpaikkahan on sellainen jossa työntekijälle annetaan paljon vastuuta omassa työssään. Vastuu painaa,mutta onnistuminen palkitsee kaksinverroin ,Ihminen on ajatteleva "eläin" ja kaipaa haasteita,jos niitä haasteita ei ole niin ihminen urautuu,laiskistuu ja masentuu. Se ei ole sitä hyvää elämää. Tänne Suomi 24 sivustolle kirjoittelee paljon kuskeja ,joilla on vain negatiivisia ajatuksia,he kuuluvat juuri tähän viimeksi mainittuun porukkaan.
- TorppareitenPesä
Transport-Savikko on täysin pe´´´estä
- Anonyymi
Savikko on yksi Suomen parhaista työnantajista, Mukavia työkavereita saa ajaa ja tienaa hyvin, isännät on reiluja ja kalusto Suomen parasta. (Hae töihin jos olet ammattimies, joudut kovaan porukkaan)
- Anonyymi
Nyt kyllä särähti pahasti vanhan konkarin korviin "isännät ovat reiluja" ja "työkavereita saa ajaa eli sekstailla". Torpparilaitos loppui Suomenmaassa 1900-luvun alussa. Ei ole isäntiä ainoastaan työnantajia.Seksuaalinen häirintä on laissa kielletty(myös työpaikoilla) Savikko on nyt kuitenkin ihan toimiva kuljetusyritys ollut jo kymmeniä vuosia. Jokainen voi tarkistaa talousluvut ,sillä ne ovat ihan koko kansalle julkisia asiakirjoja.
- Anonyymi
Kyllä Savikko ontuu pahasti, jouluun mennessä kattuvei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Savikko ontuu pahasti, jouluun mennessä kattuvei.
Edelleen porskuttaa menemään:)
- Anonyymi
Sen enempää trollaamatta tai mollaamatta: savikko pelastui 1994 konkurssilta uuden velkasaneerauslain ansiosta.
Valuuttalainat ja sitten verovelat mahtoivat olla syynä.
Kiinteistö oltiin jo myymässä alta kun oli vakuutena , kalustoa ajettiin koskilinjojen vanhalle tallille koskelantielle, käräjäoikeus keskeytti ja antoi armon.
Tuon saneerauksen sai kyllä monta muutakin firmaa. Ei Savikko ollut poikkeus.
Ulkomaisia kuskeja on joka firmassa nykyään.
Kalusto on asiallista.- Anonyymi
Kyllä Savikkon kalusto on surkeeta.
- Anonyymi
Savikko on todella hyvä firma.
- Anonyymi
Missä suhteessa Savikko on muka todella hyvä firma? minä vaan kysyn?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä suhteessa Savikko on muka todella hyvä firma? minä vaan kysyn?
Savikon autoissa ei ole alkolukkoja, ainakaan vielä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä suhteessa Savikko on muka todella hyvä firma? minä vaan kysyn?
Viiden vuoden kokemuksella ko firmasta kirjoitan. Tee työsi niin kuin työ pitää tehdä niin ei ole ongelmia.
- Anonyymi
Ammattimiehen ei tarvii painia pressujen ja virolaisten kukkakaaliaivojen kanssa.
- Anonyymi
Mitäs ne Savikon autot tekee nykyisin kun ei paljon Ruotsissa pyöri?
- Anonyymi
Transport Savikko Yhtiöt Oy (2277155-1) liikevaihto oli 37 miljoonaa euroa 2019 ja työllisti 20 henkilöä. Liikevaihto laski 6,1 %. Liiketoiminnan voitto oli 668 000 euroa ja liikevoittoprosentti oli 1,8 %. Yhtiön omavaraisuusaste oli 24 %.
- Anonyymi
No näin talousalan ammattilaisena yhtiöllä menee ihan hyvin, no jos nyt pienen moitteen haluaa antaa niin omavaraisuusaste voisi olla hieman parempi ja antaisi paremman kuvan yrityksestä jos halutaan antaa kuvaa menestyvänä kuljetusyrityksenä ajatellen mahdollisia uusia ajotehtäviä. Omavaraisuusaste 50-60 % olisi hyvä,mutta ymmärrän,että se on haasteellista näinä aikoina kun kaikki yhteiskunnassa ja valtioissa on epävakaata. Mielestäni kuitenkin luotettava työnantaja jos olen oikein ymmärtänyt nimenomaan ulkomaanliikenteessä, mitä tämä yritys harjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näin talousalan ammattilaisena yhtiöllä menee ihan hyvin, no jos nyt pienen moitteen haluaa antaa niin omavaraisuusaste voisi olla hieman parempi ja antaisi paremman kuvan yrityksestä jos halutaan antaa kuvaa menestyvänä kuljetusyrityksenä ajatellen mahdollisia uusia ajotehtäviä. Omavaraisuusaste 50-60 % olisi hyvä,mutta ymmärrän,että se on haasteellista näinä aikoina kun kaikki yhteiskunnassa ja valtioissa on epävakaata. Mielestäni kuitenkin luotettava työnantaja jos olen oikein ymmärtänyt nimenomaan ulkomaanliikenteessä, mitä tämä yritys harjoittaa.
Onko Savikolla autoissa alkolukot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Savikolla autoissa alkolukot?
Kyllä alkolukot on, ikävä kyllä ei voi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä alkolukot on, ikävä kyllä ei voi mitään.
Todella hieno juttu kun alkolukot on. Typerät alkoholistit älkää vaivautuko. Yes hyvä meininki raitis elämä rules!!!! ja vielä kerran!!!!!!
- Anonyymi
Hain aikoinani usein Savikon Oulun terminaalista tavaraa, kuten säkkirehua pienen kuljetusliikkeen leivissä ollessani.
Terminaali sijaitsi tuolloin Ruskossa. Ei mitään pahaa sanottavaa näistä vierailusta ainakaan.
Ihan asialliasta käytöstä niin Savikon kuskeilta, kuin isänniltäkin. Ei katsottu ikään kuin ylempää vaikka ajokkini olikin pienen firman paljon tietä nähnyt auto. Ajoin samalla autolla noin 8v, se oli jo yli miljoona ajettu tullessani töihin!- Anonyymi
Todella hieno ja asiallinen mielipide. Jokainen työtehtävä on kuljetusalalla yhtä tärkeä. Oli sitten kuskilla alla järeä uuden karhea menopeli tai jo ikääntynyt hyvin toimiva pienempi auto.Ymmärrän tuskan nuoremmilla kuskeilla jos ei menopeli ole uuden karheapakko vaihtaa firmaa,mutta kun ikää tulee riittävästi niin järjen ääni sanoo. Vanhakin on ihan hyvä jos se on luotettava kumppani. pääasia kai näissä hommissa on ,että palkka on kohdillaan kaikkien lisien kera mitä työehtosopimuksessa lukee. Nm. MuseoMAN-mies
- Anonyymi
kuudetta vuotta itse talossa ajaneena voin suositella savikkoa lämpimästi!
- Anonyymi
Rakkikoirat haukkuu (patalaiskat luuserit onnettomat , ainoa asia elämässä valittaa) mutta karavaani kulkee . Savikko on todella särmä yritys muiden yrityksien joukossa. Tiesitkö ,että 90 % suomalaisista kuljetusyrityksistä noudattaa työehtosopimuksia ja niissä on ilo työskennellä.
Mitä enemmän netin avulla luodaan kuvaa todella huonoista työpaikoista, sitä vähemmän nuorisoa kiinnostaa 2- asteella lähteä opiskelemaan vaativaa kuljettajan ammattia. Kun nuoret elävät netissä niin mitä enemmän negatiivista väärää tietoa tulee kuljetusalasta niin sitä suuremmalla syyllä karttavat alaa ,vaikka todellisuudessa alalla on todella paljon tarjottavaa tehtäviä laidasta laitaan oman mieltymysten mukaan. Palkkakin on ihan asiallinen kun valitsee luotettavan hyvämaineisen yrityksen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkikoirat haukkuu (patalaiskat luuserit onnettomat , ainoa asia elämässä valittaa) mutta karavaani kulkee . Savikko on todella särmä yritys muiden yrityksien joukossa. Tiesitkö ,että 90 % suomalaisista kuljetusyrityksistä noudattaa työehtosopimuksia ja niissä on ilo työskennellä.
Mitä enemmän netin avulla luodaan kuvaa todella huonoista työpaikoista, sitä vähemmän nuorisoa kiinnostaa 2- asteella lähteä opiskelemaan vaativaa kuljettajan ammattia. Kun nuoret elävät netissä niin mitä enemmän negatiivista väärää tietoa tulee kuljetusalasta niin sitä suuremmalla syyllä karttavat alaa ,vaikka todellisuudessa alalla on todella paljon tarjottavaa tehtäviä laidasta laitaan oman mieltymysten mukaan. Palkkakin on ihan asiallinen kun valitsee luotettavan hyvämaineisen yrityksen.Hyvä kirjoitus. Täyttä asiaa. Niin mitä me aikuiset haluamme viestittää nuorelle sukupolvelle omasta elämästä . elämästäni kuljetusalalla niin mitä se on ???
Se on alku, menestys, pettymys työnantajan päätökseen,hetken mielipaha omaa työtä koskevaan asiaan. Kun siitä huolimatta työsi hoidat todella särmästi , vaikka v.. tti ja oikein pahasti niin suurella varmuudella onnistut työelämässäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kirjoitus. Täyttä asiaa. Niin mitä me aikuiset haluamme viestittää nuorelle sukupolvelle omasta elämästä . elämästäni kuljetusalalla niin mitä se on ???
Se on alku, menestys, pettymys työnantajan päätökseen,hetken mielipaha omaa työtä koskevaan asiaan. Kun siitä huolimatta työsi hoidat todella särmästi , vaikka v.. tti ja oikein pahasti niin suurella varmuudella onnistut työelämässäsi.Aikas hyvin kirjoitettu edelliseltä. Tätä se työelämä on nuoren juuri valmistuneen kuljettajan alun taival. Usko pärjäämiseen työssä. Vastoinkäymisiä syynä huono perehdytys työtehtävään. Pettymys omaan osamiseen. Jos kuljetusyrityksellä on aito halu saada ammattinsa osaava nuori pärjäämään työtehtävässä laadukkaasti niin aloitus vaiheessa pitää yrityksellä olla valmius siihen ,että joku osaava ihminen on ainakin yhden työviikon mukana ja kertoo miten tässä yrityksessä toimitaan. Jos aloittelijalla ei ole kunnon opastusta työtehtävään niin turha olettaa ,että hän pärjäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikas hyvin kirjoitettu edelliseltä. Tätä se työelämä on nuoren juuri valmistuneen kuljettajan alun taival. Usko pärjäämiseen työssä. Vastoinkäymisiä syynä huono perehdytys työtehtävään. Pettymys omaan osamiseen. Jos kuljetusyrityksellä on aito halu saada ammattinsa osaava nuori pärjäämään työtehtävässä laadukkaasti niin aloitus vaiheessa pitää yrityksellä olla valmius siihen ,että joku osaava ihminen on ainakin yhden työviikon mukana ja kertoo miten tässä yrityksessä toimitaan. Jos aloittelijalla ei ole kunnon opastusta työtehtävään niin turha olettaa ,että hän pärjäisi.
Näin on nyky Suomessa. Kuljetusyritykset voi jakaa 2 kastiin eli ne yritykset joissa opastetaan jopa ylihuolella uusi kuljettaja työtehtävään ja se on hieno asia, sillä mikään ei ole hienompaa,että uusi ihminen saa pehmeän laskun uuteen työpaikkaan. Sitten on tämä toinen porukka joka olettaa ,että uusi työntekijä on täydellinen, ei se tarvitse mitään koulutusta, muuta kuin suoraan baanalle. Silloin syntyy baskaa josta koko kuljetusala saa kärsiä. saatanan n......rit , a....bit . Ei ole enää ilo olla jakelukuski pääkaupunkiseudulla. Kaikki potashka eli paskaa sataa slkään vaikka on ihan perus-Vantaalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on nyky Suomessa. Kuljetusyritykset voi jakaa 2 kastiin eli ne yritykset joissa opastetaan jopa ylihuolella uusi kuljettaja työtehtävään ja se on hieno asia, sillä mikään ei ole hienompaa,että uusi ihminen saa pehmeän laskun uuteen työpaikkaan. Sitten on tämä toinen porukka joka olettaa ,että uusi työntekijä on täydellinen, ei se tarvitse mitään koulutusta, muuta kuin suoraan baanalle. Silloin syntyy baskaa josta koko kuljetusala saa kärsiä. saatanan n......rit , a....bit . Ei ole enää ilo olla jakelukuski pääkaupunkiseudulla. Kaikki potashka eli paskaa sataa slkään vaikka on ihan perus-Vantaalainen.
Niin selkään se paska sataa vaikka edellä kirjoitin slkään. Silti on minullakin monta hyvää arabikuskia työkavereina .- He hoitavat duunit tosi särmästi ja ovat todella hyviä työkavereita. Jos koulutus työtehtävään hoidetaan todella hyvin niin myös maahanmuuttaja pystyy ja haluaakin hoitaa työnsä hyvin. Tämän asian olen ihan itse todennut. Eli noppa on heitetty ihan työnantajalle mitä sinä haluat? mietippä sitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin selkään se paska sataa vaikka edellä kirjoitin slkään. Silti on minullakin monta hyvää arabikuskia työkavereina .- He hoitavat duunit tosi särmästi ja ovat todella hyviä työkavereita. Jos koulutus työtehtävään hoidetaan todella hyvin niin myös maahanmuuttaja pystyy ja haluaakin hoitaa työnsä hyvin. Tämän asian olen ihan itse todennut. Eli noppa on heitetty ihan työnantajalle mitä sinä haluat? mietippä sitä?
Tosi hyvä kommentti. Noppa on heitetty työnantajalle ... niin hän on se henkilö jolla on uuden kuskin varsinkin aloittelijan menestymisen avaimet taskussa, jos osaa koulutuksen salat niin voi saada luottotyöntekijän vuosikymmeniksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyvä kommentti. Noppa on heitetty työnantajalle ... niin hän on se henkilö jolla on uuden kuskin varsinkin aloittelijan menestymisen avaimet taskussa, jos osaa koulutuksen salat niin voi saada luottotyöntekijän vuosikymmeniksi.
Kohtaan päivittäin todella paljon siis todella paljon maahanmuuttaja kuljettajia työssäni ihan perusjakelussa elintarvikealan ja tukkuliikkeiden kuskeja pääkaupunkiseudulla. Joku suuri kulttuuriero on varsinkin afrikkalais taustaisten ja kantaväestön välillä. Joku rasisti sanoo että afrikkalaiset ovat laiskaa porukkaa, mutta se ei ole totta. Heillä on aina tosi kiire ja kiilavat eteen lastauspaikoilla.Englanniksi heitetään ,että suksi suohon minulla on kiire. Heillä ei ole mitään kohteliaisuus sääntöjä omassa mielessä. Samaa porukkaa on Wolt-kuskit. Wolt marketteihin kun vie tavaraa, niin kuskien mielestä heillä on kiire ja minulla ei.
En ole todellakaan mikään rasisti ja minulla on todella mukavia arabi työkavereita,mutta kun suomalainen on syntyjään kohtelias niin kyllä se harmittaa ,kun musta mies kiilaa eteen ja haistattelee vielä siihen päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtaan päivittäin todella paljon siis todella paljon maahanmuuttaja kuljettajia työssäni ihan perusjakelussa elintarvikealan ja tukkuliikkeiden kuskeja pääkaupunkiseudulla. Joku suuri kulttuuriero on varsinkin afrikkalais taustaisten ja kantaväestön välillä. Joku rasisti sanoo että afrikkalaiset ovat laiskaa porukkaa, mutta se ei ole totta. Heillä on aina tosi kiire ja kiilavat eteen lastauspaikoilla.Englanniksi heitetään ,että suksi suohon minulla on kiire. Heillä ei ole mitään kohteliaisuus sääntöjä omassa mielessä. Samaa porukkaa on Wolt-kuskit. Wolt marketteihin kun vie tavaraa, niin kuskien mielestä heillä on kiire ja minulla ei.
En ole todellakaan mikään rasisti ja minulla on todella mukavia arabi työkavereita,mutta kun suomalainen on syntyjään kohtelias niin kyllä se harmittaa ,kun musta mies kiilaa eteen ja haistattelee vielä siihen päälle.No näin se menee työelämässä. Musta mies tekee kuten tahtoo ja kun se kertoo sinulle todella vihaisella englannilla niin sinä mietit,että mitä v...tua se sanoi minulle, olenko minä tehnyt todella väärin. Ei ole väliä, sillä olet aina tehnyt väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näin se menee työelämässä. Musta mies tekee kuten tahtoo ja kun se kertoo sinulle todella vihaisella englannilla niin sinä mietit,että mitä v...tua se sanoi minulle, olenko minä tehnyt todella väärin. Ei ole väliä, sillä olet aina tehnyt väärin.
Olen oppinut pikkuhiljaa ,että vaikka olen tehnyt 12 tuntia työtä ja kohtaan työpaikalla mustan miehen 2 metrisen ja hän on tosi vihainen. Hän haukkuu minut alimpaan helvettiin. Purkaan paluukuormaa laituriin ja hän on hyvin agressivinen käskee painua helvettiin. Ei mitään käytöstapoja, hokee vain sitä, että täällä on muitakin joiden pitää päästä laituriin. Ei sellaista käytöstä voi hyväksyä Suomessa varsinkaan kun et ole tehnyt mitään väärin, sitten ihmetellään ,miksi on ennakkoluuloja
- Anonyymi
Hyvä talo 30v olen viihtynnä hyvät ajot ja palkka mutta meinaa väliin olla kiirettä eiköhän tästä eläkeelle lähetä
- Anonyymi
Huono työpaikka, kiertäkää kaukaa.
- Anonyymi
Ihan surkea firma, polttavat kuskit loppuun järjettömillä pompotuksilla ja uhkauksilla, työtunnit 12-16 h päivä ja pitkät reissut päälle. Lomia ansaittu ja ei saa pitää, työterveys pelkkä koriste ja pomot ihan asiattomia.
- Anonyymi
Kun annat sielusi Savikolle, ei sinulla ole enää omaa elämää eikä kohta perhettäkään.
- Anonyymi
Kaikki kuskit umpijuntteja,torpparit vielä pölömpiä mikäli mahdollista
- Anonyymi
Siis ihka aitoja lupsakoita savolaisia , koko sakki.
- Anonyymi
Ei mitään savolaisia. Kyllä on suurinosa etelä helsingistä ja hoono soomi puhua.
- Anonyymi
JOOPA JOO AMIKSESTA, RIVERIA KOKEMATTOMAT HUPPUPÄÄ RAKKARIT AJAA RAKKULA RALLIA YHISTELMILLÄ ESM VANTAALLA HONKANUMMENTIELLÄ SILTAAN HAH HAH HHAAAAA. KANNATTAS VISSIIN KULETUSVIRMOJEN ISÄNTIEN PALKATA TÄYSPERILLE AMMATTILAISIA EIKÄ NOVIISEJA ROLEXI RANTEESSA PUUPALIKAT JALASSA LIIMALETTI TAKANA. KYLLÄ EKERI, NTMKAAPPEJA TEKEE JOS RAHOJA ON.
- Anonyymi
Eli mitä voimme sanoa kuljettaja- aineksesta amispohjalta. Itse jäin lomalle ja tuuraja on armeijassa opiskellut BCE -kuljettaja. Kunnianhimoista alaa opiskeleva rakennusalan insinööri
tulevaisuuden toivo jolla ei ollut edes omaa autoa, mutta sellaisen 800 eur WV:n hommasi ja työtehtävät ovat hyvin hoituneet. Hommat on asenteesta kiinni ei iästä. Hyvällä asenteella maaliin. Olen sitä mieltä ,että armeijan riveistä löytyy ne parhaat alalle sopivimmat kuskit, koska heillä on asenne kohdillaan. Niin he ovat halunneet alalle.Ja suhtautuvat työntekoon todellisella rautaisella asenteella.
- Anonyymi
Nyt marja alalla on alettu kiinnittää isompaa huomiota epäkohtiin, syynä suurimpana lienee se että ulkomaalaiset ovat tulleet ryöstetyksi... Iso haloo noussut. Mutta kuka alkaisi nostaa meteliä kotimaisten kuljettajien ryöstöstä. No ei kukaan tiedättekö miksi? Kun teille ittelle nyt vaan sopii se että teitä kustaan linssiin. Aina löytyy se ääliö joka ajaa alle tessin. Ja oliko nii että tämä Kristo joka marja alalla sama mies jolla kuljetus yhtiö. Millon silmät aukeaa että elämme neuvostoliiton aikaa 2024 Suomessa .
- Anonyymi
Eikös AKT ole aina jossain lakossa,tai ainakin poliittisessa,tai tuki lakossa!
Taitaa vaan ahtaajilla nousta palkat ym.. ja paino! Onko ketään alle 130 kg ukkoa.
Ja kovia poikia huomaan,,jopa nyt raskaassa työssä!
Perustavaa kuskit oma liitto!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741862Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131732Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942531310Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2421283Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851236Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451117- 2121064
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293942Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221920- 56807