Terve.
Kaupastaostetut kuplat on niin paljon parenpia kuin kotona sekoittamani fairi-vesi seos.
Miten saisin lasteni iloksi itse tehtyä hyvää kuplaseosta?
Eikös apteekista saanut jotain joka vahvistaa kuplia?
Ja joskus kuulin, että sokeri auttaa, mutta mielestäni ei juuri vaikutusta.
Tiedätkö sinä hyvää niksiä?
Kiitän:)
saippuakupla -ohje?
4
1968
Vastaukset
- SaskiaG
Olen tehnyt kestäviä ja myös jättiläismäisien isoja kuplia seuraavalla ohjeella:
3 l vettä
0,5 kg sokeria
vajaa 0,5 dl tapettiliisterijauhetta
4dl fairya
Annetaan seista yön yli
Kuplia voi puhaltaa rautalankasilmukan tai vaikka rikkinäisen sulkapallomailan läpi.- tehtiin muistaakseni
kuplia tavan palasaippuasta.Eli ei fairystä tule kestäviä kuplia.Kokeile tavan palaa josta liuotat saippuaa ja siihen vettä.En muista missä suhteessa mutta varmaan saat kokeilemalla aikaan sopivan seoksen.
- Sanda
tehtiin muistaakseni kirjoitti:
kuplia tavan palasaippuasta.Eli ei fairystä tule kestäviä kuplia.Kokeile tavan palaa josta liuotat saippuaa ja siihen vettä.En muista missä suhteessa mutta varmaan saat kokeilemalla aikaan sopivan seoksen.
1/2 dl fairya
1/4-1/2dl glyserolia apteekista
2-5dl vettä
(tomusokeria tai hienoa sokeria). Sekoita varovasti yhteen. Mitä vähemmän vettä, sitä sitkeämpiä kuplia.
- 12 v.
Saippuakuplaohje,kestävät ja hauskat kuplat
1-2dl fairya
11/2dl vettä
1/2-1dl glukoosisiirappia
2tl tomusokeria
sekoita kaikki yhteen,sitä vähemmän vettä sitä kestävämät kuplat,jos sinulla ei ole glukoosisiirappia voit käyttä myös tavalista siirappia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315426- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112535
- 292132
- 122057
- 1631876
- 141358
- 1051352
- 1371154