Jos joku on nähnyt yaoi sarjan Boku no Pico, niin miltä nettisivulta olette sitä kattoneet?
Ajattelin kun en haluis lataa sitä koneelle ja oon ettiny vaikka kuinka paljon netistä, että millä sivulla sitä voisi kattoo, mut en oo löytäny kun jotain pienii pätkiä siitä. :<
Voisiko joku ystävällinen auttaa? :>
Boku no Pico
waheartwa
3
5088
Vastaukset
- A!!
Sieltä löysin kerran kun halusin katsoa mistä 4chan aina jankutta. se... ei ole katsomisen arvoinen (shootaa jossa pojat crossdressaavat ja näyttävät vain lattarintaisilta futanari-hahmoilta ja ääninäyttely on säälittävää yninää ja voihkinaa 80% ajasta. lapsekkuuden lisäämiseksi p0n0sta kutsutaan "weenieksi"), luota minuun, mutta jos haluat välttämättä.... en tosin tiedä onko se siellä enää, katso itse.
- Anonyymi
Voi vittu..
- Anonyymi
No jos kirjotat Googleen Boku no Pico niin sinne pitäis tulla semmonen nettisivu nimeltä Myvideo ja sieltä näkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892618Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161590
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641212Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75995- 56969
- 45857
- 63849
- 61835