pelottaa

ilo kadonnut

Tässä istun koneen ääressä ja selaan näitä 50 juttuja!Ajattelin laittaa omanikin tänne luettavaksi.
Mitäs sanotte tästä? Viimeviikolla työnantajani haukkui minua joka päivä jostakin ja yhden kerran
asiakkaan kuullen.Työkaverini kantelee kaikki sanomani tai sanomattomat asiat eteenpäin,puukkoa tulee joka puolelta,vaan aijonpa kestää vaikka kuinka yritetään savustaa ulos!

17

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko tuota jatkunut jo pitempääkin? Tuollainen on hyvin raskasta ja pitenpään kestäneenä siitä toipuminenkin kestää myös pitempään.

Hae nyt reippaasti vaan uutta työpaikkaa. Miten olisi jokin edellinen työpaikka, missä olet viihtynyt joskus. Tai jos viihdyt ennen tässä työpaikassa, niin olisiko mahdollista löytää toinen samantyyppinen työpaikka, mitä tämä nykyinen aikaisemmin oli?

Voimia sinulle.

• teillä?

työsuojeluorganisaatiota työpaikalla?
      Jollei...työsuojelupiiri on seuraava osoite.
      Ihmisen ahdistaminen, haukkuminen muiden kuullen ja juoruaminen on kiusaamista.
      Voit tehdä valituksen työpaikan työsuojeluasiamiehelle tai piirin työsuojelutarkastajalle ja he on velvollisia puuttumaan asiaan.

• Luottamushenkilöön voi myös ottaa yhteyttä.
        Itse puhuin ekan kerran työpaikan huonosta ilmapiiristä ja työpaikka kiusaamisesta työterveys hoitajalle. Hän laittoi asian eteenpäin. Mutta minua ei kiusannut eikä haukkunut pomo.
        Mutta kyllä siihen jonkun on pakko puuttua. Ja olen samaa mieltä että työsuojeluasianmies on ainakin yksi jonka puoleen kannattaa kääntyä.

• sanon minä

´työsuojelupiiristä, kantelevat kuulemma kaikki työnantajille.

• Työantajalla

haukkua?vai haukkuko hän muuten vain?Jottai syytä on ollu.

• -minun mielestäni-

...ei ole minkäänlaista puolustusta.....
        On huonoa esimies-taitoa jos palaute on haukkumista.

Esimies(-nainen) saa , ja pitää, puuttua tarvittaessa työtehtävien hoitoon liittyviin epäkohtiin jne....
        Sekä (työstä riippuen)esim jakaa työtehtäviä...

Mutta ns.haukkuminen on epä-asiallista käytöstä ja tuomittavaa.....

• ei kaikki

välttämättä tarvitse mitään syytä.

• Tuli vaan mieleen, että oletko tukityöllistetty? Työllistämistukityöpaikoissa yleensä harrastetaan tuollaista siksi kun työllistetystä loppuu tukirahat, ja tartteisi saada yhtä halpa tai mieluimmin vielä halvempi tai ilmainen mieluiten, tilalle

• sijainen +50

Olen ollut vuosia sijaisena hoitolaitoksessa,jossa on viime vuosina puututtu hoitajien tupakanpolttoon ja koska en itse polta saan jatkuvasti kuulla vinoiluja siitä,että kärytän heitä pomolle.
        Minulla ei ole mitään halua eikä tarvetta ketään käryttää kellekään.
        Syksyllä aion vaihtaa taloon missä on tupakointi kielletty ja aivan sen takia jotta muijat saavat juosta jopa 2 kertaa tunnissa sauhulla ja saavat etsiä uuden uhrin itselleen naljailtavaksi.
        Onneksi yli 50sillekin on pilvin pimein töitä hoitoalalla tarjolla.
        Pomo haluaisi etten lähde,mutta kun ei saa asiaa kondikseen en viitsi ottaa haukkuja vastaan......

• sijainen +50 kirjoitti:

Olen ollut vuosia sijaisena hoitolaitoksessa,jossa on viime vuosina puututtu hoitajien tupakanpolttoon ja koska en itse polta saan jatkuvasti kuulla vinoiluja siitä,että kärytän heitä pomolle.
        Minulla ei ole mitään halua eikä tarvetta ketään käryttää kellekään.
        Syksyllä aion vaihtaa taloon missä on tupakointi kielletty ja aivan sen takia jotta muijat saavat juosta jopa 2 kertaa tunnissa sauhulla ja saavat etsiä uuden uhrin itselleen naljailtavaksi.
        Onneksi yli 50sillekin on pilvin pimein töitä hoitoalalla tarjolla.
        Pomo haluaisi etten lähde,mutta kun ei saa asiaa kondikseen en viitsi ottaa haukkuja vastaan......

Hoitoalallapa minäkin. Sosiaalipuolella ohjaajana lastenkodeissa ja yhdistyksellä sekä seurakunnalla lasten- ja perhekerhoista ja vanhainkodistakin kunnalta muutama vuosi...

Nyt olen yksityisellä.

• ja koettu on

Tee mahdollisimman hyvin työsi (kiussallakin)
      Ole iloinen ja ymmärtäväinen.
      Heitä huumoriksi kun oikein hatuttaa.
      Älä mene mukaan haukkumakerhoon, yritä
      saada kirjallisena kaikki jotta sinulla on
      myös todistusaineistoa.
      Ole iloinen ja oma itsesi se kiukuttaa kaikkein
      eniten noita tyyppejä.

Tsemppiä ÄLÄ luovuta!

• kukaan ??

semmosta?
        aloittajalle, muista pitää huoli itsestäsi.
        voimia tarvitset.
        Älä suostu pompotteluun.

• ilo kadonnut
        kukaan ?? kirjoitti:

semmosta?
        aloittajalle, muista pitää huoli itsestäsi.
        voimia tarvitset.
        Älä suostu pompotteluun.

yli 15v.samassa paikassa! sairaslomalta palattuani tämä kamaluus alkoi,yritän hakea uutta työtä
        Mutta olen oppinut tämän työn tekemällä ja muuta ammattia minulla ei ole,eipä pääse edes siivoojaksi kun ikä on 55 enkä ole niitä joka jää toisten elätettäväksi.Kiitos teille kun huomioitte kirjoitukseni,sekin jotenkin helpotti!

• pyydä palaveriä

asian tiimoilta. Mukana esimiehesi ja työkaverisi.
      Asiat eivät etene, jos et tee asialle mitään.
      Viime kädessä työpaikkalääkäri ja sitä kautta
      työpsykoloogi, joka tarvittaessa voi tulla
      työpaikallesi asiasta keskustelemaan.

• tyyliä ..?

Olla vaikka firman etujen kannalla kerrassaan. Sanomisia vähentää?

• Pois päässyt

aloittaja olla töissä Loviisan atomilaitoksella? Siellä tuo on normaalikäytäntöä jo yli 30 vuoden ajalta.

• ilo kadonnut

Minä olen mielistellyt 17v. tätä työnantajaa ja mitta tuli täyteen koska minä siitä sairastuin kun olin aina samaa mieltä ja tein kaiken just kuten hän halusi,kuuntelin kun hän haukkui ja metelöitti ihan turhasta,kuten sellanenkin että sinulla on kamalaa hajuvettä mene heti pesemään pois ,koska olen astmanen ottaa henkeen,kävin vessassa ja tulin takaisin,ei ottanut yhtään henkeen vaikka en tehnyt mitään.Niin että repäskää tästä sitten työniloa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1420
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1151
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1069
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1017
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      87
      928
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      809
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      787
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      731
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      671
    Aihe