Kirje
Elämässä pitää olla runkkua
Katsastuslaulu
20 v sikana
Palle&the boys
Sä lähdit taas
Synnyimme lähtemään
Ukkometso
Pohjantähden alla
Eläinten vallankumous
Christina
Lemmenkipee menninkäinen
Taas kutsuu mua maantie
Mää ja tapparan mies
Kuinka kummassa voikin käydä näin
Wartburg rock
Ikurin mimmi
Silirimpsis hei
Viimeinen mohikaani
Reino
EDES JOTAIN NOISTA TULEVIIN SETTEIHIN TOIVOO MONI FAI LAHDESTA! KIITOS!
kesäsettiin ois kiva saada
8
615
Vastaukset
- Mä vaan
TÄÄ ON SE YÖ
SEKÄ
KELLOT LYÖ
NE ON HYVIÄ VETOJA!- kepittäjä
Oodimakkaralle,Kauheta ja kamalaa,Heavy lutaa..Kovan pojan Blues..
- Mä vaan
kepittäjä kirjoitti:
OLIS KIVA KESÄINEN BIISI SETTIIN JA OLI JOSKUS SETISSÄ MONTA VUOTTA... SOITTIVAT KEIKOILLA USEIN SELLAISTA SKA-TYYLISTÄ SOVITUSTA SIITÄ BIISISTÄ
NÄÄKIN OIS JEES
SUURET SETELIT
RASWAA KONEESEEN
PAULI PIKKU PAULI
APEN JA RIITA SURULLINEN TARINA
KOTIIN
MOOTTORIPÄÄ
BEIBI OSAA LENTÄÄ
COSTELLO VOIS VETÄÄ
USKON ROLLING STONESIIN
4711
PAKKO SAADA BMW
EIKÄ AINA SITÄ MIES UNELMOI BIISIÄ! - Mä vaan
Mä vaan kirjoitti:
OLIS KIVA KESÄINEN BIISI SETTIIN JA OLI JOSKUS SETISSÄ MONTA VUOTTA... SOITTIVAT KEIKOILLA USEIN SELLAISTA SKA-TYYLISTÄ SOVITUSTA SIITÄ BIISISTÄ
NÄÄKIN OIS JEES
SUURET SETELIT
RASWAA KONEESEEN
PAULI PIKKU PAULI
APEN JA RIITA SURULLINEN TARINA
KOTIIN
MOOTTORIPÄÄ
BEIBI OSAA LENTÄÄ
COSTELLO VOIS VETÄÄ
USKON ROLLING STONESIIN
4711
PAKKO SAADA BMW
EIKÄ AINA SITÄ MIES UNELMOI BIISIÄ!MUSTAMERI JA MIES... SIINÄ ON HYVÄ RIFFI JA MELODIA JA HYVÄT SANAT
- Mä vaan
kepittäjä kirjoitti:
ON KYLLÄ HYVÄ KEIKKABIISI... OLI JOSKUS MUUTAN VUODEN 90-LUVUN ALUSSA SETEISSÄ MUKANA... ERINOMAINEN KEIKKABIISI... VOISI PALATA SETTIIN
- Himo Mäkinen
ja Lilli vie.
- yy kaa koo kiitos
Ja Lauri Moskovassa
- Mä vaan
Oli joskus kanssa setissä... ja settiin vois tulla takas. on hyvä keikkakipale. Kuten Rokkikone kappale sekä bandiittipolkka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019