Lentokenttä-keskusta

pee

Olen menossa Barcelonaan kesäkuussa Finnairin iltalennolla ja paluu Helsinkiin aamulennolla.
Menomatkalla illalla ei ole mitään kiirettä, mutta millä kannattaa lähteä aamulla keskustasta lentokentälle ja paljonko tarvii varata aikaa jotta ehtii 9.45 koneeseen? Kiitos etukäteen!

7

1861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ölsdkö

      Me just tultiin vknloppuna barcelonasta myös aamulennolla, ajeltiin taksilla kentälle, kesti ehkä vartin verran ja maksoi jotain 25 euroa.
      Taksi vei suoraan oikean terminaalin eteen ja oikea portti oli 50 metrin päässä terminaalin ovesta. Kaikki sujui tosi nopeesti ja kätevästi.
      Eli taksilla on varmaan kätevin mutta samalla kallein.. Bussilla tai metrolla pääset varmaan myös kätevästi ja halvemmalla!
      Hieno kaupunki ja reissu!

      • Pee

        Kiitos, mutta mitenkä on arkiaamuna, onko kaduilla ruuhkaa?
        Metro juna ei ruuhkia mutta mieluummin taksilla.


      • on ruuhkaa
        Pee kirjoitti:

        Kiitos, mutta mitenkä on arkiaamuna, onko kaduilla ruuhkaa?
        Metro juna ei ruuhkia mutta mieluummin taksilla.

        Kyllä aamuisin on ruuhkaa. Jos aikoo metrolla junalla matkustaa, on esimerkiksi keskustan metropysäkiltä lentokentälle varattava aikaa siirtymiseen noin tunti, oli ruuhkaa tai ei. Ruuhka aikana kentälle taxilla aikaa menee ARVIOLTA (en sano varmaksi) noin 30 min.


    • kentällä

      mun mielestä kentällä kannattaa olla 2 tuntia ennen, ja matkaan kannattaa varata n. tunti eli lähtisin keskustasta klo 6.45 - 07.00 ja ottaisin joko Aerobussin (plaza Catalunialta) tai taxin. Tuohon aikaan ei vielä hirveitä ruuhkia ole, liikenne alkaa ruuhkautumaan 7.30 jälkeen arkisin. Viikonloppuna ei tarvi varata kuin puolisen tuntia keskustasta lähtiessä.

      • -tintti_

        tulin juuri barcelonasta... finnairin ilta koneella meno ja paluu aamukoneella (eli ainoot finnairin lennot sinne, 1xpäivä)

        juna on todella kätevä ja HALPA! maksoi joku vähän päälle 2e/hlö. Junissa ilmastointi eli ei mitään hikoiluu... junia kulki n. 3 kertaa tunnissa.... illalla ei ollut ruuhkaa junassa kun saavuimme barceloonaan, paluu aamulla junassa oli vähän enemmän ihmisiä mutta kunhan hyvissä ajoin lähtee niin no problem!


    • apua kaipaava yksinmatkustaja

      Mulla on semmonen kysymys, että miten pääsen lentokentältä keskustaan "Santsille" klo 21 jälkeen?
      Jospa joku tietäisi suoria bussiyhteyksiä tai jotain? Olen netistä koittanu onkia tietoja mutta ajattelin jos jollakin olis kokemusta....

      Lentokentästä en tiedä muutakuin että se on "Barcelona airport", onko niitä enemmän? :D

      • hankalaa

        Jos sen Barcelona Airportin jälkeen lukee Reus tai Girona,on sinulla vielä n.100km matkaa itse B:aan.Barcelonan oman kentän nimi on El Prat ja sieltä ei maksa taxilla keskustaan kuin n.20€.Se on helpoin ja varmin tapa jos ei oikein tunne kaupunkia etukäteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe