Mamma Mia musikaali

ja elokuva

Mamma Mia -musikaali on tulossa syksyllä uusintakierrokselle Suomeen. Siitä taitaa olla pari vuotta aikaa, kun se viimeksi pyöri Suomessa, ja suosion ja tilauksen ollessa yhä kova, annetaan nyt uusi mahdollisuus nähdä tämä kassamagneetti omin silmin. Liput ovat kalliit, mutta sponsorit tuntuvat uskovan, että menestys jatkuu, ja siltä se vaikuttaa.

Itse ajattelin mennä katselemaan, vaikka aika paljon negatiivista palautetta olen kuullut juonesta ja käsikirjoituksesta. On se vaan pakko nähdä sellainen musikaali, joka perustuu Abban hitteihin! Viimeksi jätin menemättä, joten nyt se täytyy koeka.

Toinen uutinen on se, että piakkoin leffateattereissa ensiesityksensä saa Mamma Mia -elokuva. Näin trailerin eilen ollessani katsomassa Sinkkuelämää-leffaa, ja aika huonolta kyseinen leffa vaikutti. Siihen tuskin rahojani tuhlaan, kun vaikutti niin hömppäviihteeltä. Musikaali on eri juttu jo siitäkin syystä, että biisit on esitetty livenä.

Oletteko menossa katsomaan jompaa kumpaa tai jo kenties nähneet Mamma Mia -musikaalin? Oliko hyvä?

8

2133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Vai "aika paljon negatiivista palautetta"! Mamma Mia! on esitetty tai esitetään 170 kaupungissa ympäri maailman, vuosi vuoden jälkeen täysille katsomoille. Yksi maailmanhistorian ehdottomasti suosituimmista musikaalista kautta aikojen.

      Voin myös suositella elokuvaa, Meryl Streep on fantastinen!

      • Abba-fani

        Mene ihmeessä katsomaan tuo musikaali! Olin itse viime keväänä ja täytyy sanoa, että ihokarvat oli pystyssä melkein koko ajan! Se oli aivan MAHTAVA! Todella hienosti oli juni tehty Abban-lauluista. Menen ensi viikolla katsomaan sen elokuvan ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä vielä syksyllä menen uudelleen katsomaan live-musikaalin....


      • <<<

        MERYL STREEP-CHRISTINE BARANSKI-JULIE WALTERS KOLMIKKO PELAA HYVIN YHTEEN < TRION BROSNAN-SKARSGARD-FIRTH KERA JA AMANDA SEYFRIED ON IHANA JA VALLOITTAVA PERSOONA JONKA HYMYÄ EI VOI VASTUSTAA


    • ITKETNAURAT

      KÄVIN KATSOMASSA JA TYKKÄSIN < JA NAUROIN VEDETSILMISSÄ JA OLIN NIIN INNOISSANI

      • &lt;&lt;&lt;&lt;

        ODOTAN AINAKIN DVDEETÄ..MULLE TARTTUI ABBA KUUME..OLISI UPEAA PELLEILLÄ ABBAA < TIMO < ANNI-FRID LYNGSTEDT JA SITTEN JOONAS < AGNETA FÄLTSKOG < VAALEA PERUKKI PÄÄLLÄ..


    • pettynyt

      Mamma mia musikaali oli todellinen pettymys, kulissit aivan surkeat, kahta taloa kuvattiin koko musikaalin ajan ulkoa ja sisältä, Abban musiikin alkuperäiskappaleita laulettiin päälle useissa biiseissä, ei siinä paljon taitoa tarvittu, lisäksi musikaali on englanniksi ja pari kurjaa tektiTv taulua on sivussa josta voi "yrittää" seurata tekstiä ja katsoa samalla mitä lavalla touhutaan, kaikki eivät osaa englantia riitävän hyvin ymmärtääkseen, ja liput maksoi 160e kahdelta, rahastusta! ei mitään muuta voi sanoa!!

      • tupukka

        ...että musikaali olisi laulettu suomeksi? Sepä vasta koomillista olis ollut. Ja tekstejä pystyi vallan hyvin seuraamaan isoilta screeneiltä jos tarve vaati.


      • paljon nähnyt

        Lavasteet ala-arvoiset. Muusiiki liian hiljaa, ei päässyt fiilikseen.En voi mitenkään ymmärtää miten menestyy maailmalla. Hyvällä markkinoinilla myydään mitä vaan.Onneksi ei tarvinnut itse maksaa lippua!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2092
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. 161
      1231
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe