Olen miettinyt, että mitenkä käytännössä sormusten hankinta "yleensä" toteutuu? Romanttisintahan olisi, jos miehellä olisi sormus jo kosittaessa, mutta miten tämä osaa ostaa oikean KOKOISEN sormuksen? Niinkään se sormuksen malli/tyyppi jne. asiat ei huoleta, vaan se, että jos sormus onkin täysin pieni tai suuri? Saahan sormuksia pienennettyä ja suurennettua kylläkin, mutta eikös se ole taas melko kallista? Ja onhan se hieman koomista, jos sormus ei vaikkapa mahdu ollenkaan sormeen sillä kosintahetkellä :D
Käytännön asiaa sormusten hankinnasta
5
2104
Vastaukset
- hhhugjub
Minä ainakin kosin naistani ilman sormusta,sitten päätettiin yhdessä sopiva paivä kihlajaisille ja yhdessä mentiin ostamaan sopivat sormukset. On sen kuitenkin oltava juuri sopivan kokoinen jos sitä meinaa huoletta arkielämässä sormessa pitää. Luulisin että tämä toimintatapa on yleisin,mitä tuttavilta ja kavereilta olen kuullut.
- scroll^^
niin, itekin kyllä ajattelisin homman noin toimivan parhaiten, mutta kyllä niitäkin oon kuullu paljon, että miehellä on tosiaan se sormus ollut sit jo kosinta hetkellä. tiedän ainakin, että minun mieheni ei kyllä osais ostaa oikean kokoista sormusta :D
tarkoititko muuten kihlajaisilla sitten jotain isompaa juhlaa mihin kutsutte sukulaisia vai ihan vai kahdenkeskistä "virallista tilaisuutta"? - hhhugjub.
scroll^^ kirjoitti:
niin, itekin kyllä ajattelisin homman noin toimivan parhaiten, mutta kyllä niitäkin oon kuullu paljon, että miehellä on tosiaan se sormus ollut sit jo kosinta hetkellä. tiedän ainakin, että minun mieheni ei kyllä osais ostaa oikean kokoista sormusta :D
tarkoititko muuten kihlajaisilla sitten jotain isompaa juhlaa mihin kutsutte sukulaisia vai ihan vai kahdenkeskistä "virallista tilaisuutta"?Ei ole isompia juhlia vähän lähimpiä sukulaisia,jotka tulis muutenkin juhannusaattona grillaileen ja kokolle. Tulee aattona päivälleen täysiä vuosia ensitreffeistä,niin ajateltiin sen olevan romanttinen hetki ja lähimmät ihmiset muutenkin koolla.
- scroll^^
hhhugjub. kirjoitti:
Ei ole isompia juhlia vähän lähimpiä sukulaisia,jotka tulis muutenkin juhannusaattona grillaileen ja kokolle. Tulee aattona päivälleen täysiä vuosia ensitreffeistä,niin ajateltiin sen olevan romanttinen hetki ja lähimmät ihmiset muutenkin koolla.
ourait. kivahan se on lähimmille sukulaisille/kavereille pitää "juhlat". onnea vain jo näin etukäteen!
- Outo
scroll^^ kirjoitti:
ourait. kivahan se on lähimmille sukulaisille/kavereille pitää "juhlat". onnea vain jo näin etukäteen!
Meillä mies kosi 1.6.08 joka myös on kihlapäivä. Sormukset etsittiin yhdessä netistä ja viikkoa myöhemmin käytiin tilaamassa kultasepältä uniikit titaanisormukset. Yllätyskihlajaiset pidetään oman syntymäpäiväni yhteydessä jolloin muutenkin tarjottaisiin kahvit perheelle. Eli vielä neljä viikkoa pitäisi olla hipihiljaa kihlauksesta vaikka sitä haluaisi kailottaa kaikille vastaantuleville ihmisille.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988