Tarttis saada 4o heppasesta yamahasta (-89 tuorevoitelu) tehtyä 5o heppanen, mutta mitä se vaatii? Riittääkö kaasuttimien vaihto? onko kuristuksia pakoputkessa? imuläpät vaihtoon?. Lisäksi saa laittaa hyviä vihjeitä, mistä sais osat huokealla!
Yamaha 40 hv viritys 50hv:ksi
7
8410
Vastaukset
- googlesta
Sami Vastela tai samivastela ja alhaalta takaisin paattiin pitäisi löytyä joitain ohjeita
- Fetol
Saman ikäisen 60:sen muutos 70 heppaiseksi vaati muistaakseni suuttimien ja pakoputken vaihdon. Kaasarit on molemmissa muuten samoja eikä kuristusprikkoja löydy.
Luulisin että samat muutokset tarvitaan tohen 40 heppaiseenkin.- ja luulisit
Kannattaako neuvoo noilla tiedoilla? Luulisitko myös että 30kymppisestä tulee 40? Aina riittää suuttimien vaihto ja putki? kö? vai miten se nyt olikaan... Eroja: kaasarin kurkun halkaisijassa 3mm eroa, putki erilainen, toisessa pyöree, toisessa neliskanttinen ja juuressa supistus.
- Fetol
ja luulisit kirjoitti:
Kannattaako neuvoo noilla tiedoilla? Luulisitko myös että 30kymppisestä tulee 40? Aina riittää suuttimien vaihto ja putki? kö? vai miten se nyt olikaan... Eroja: kaasarin kurkun halkaisijassa 3mm eroa, putki erilainen, toisessa pyöree, toisessa neliskanttinen ja juuressa supistus.
Enhän mä tota nyt ihan tarkkana faktana tarkoittanutkaan vaan viitteellisenä tietona siitä mitä homma voi pitää sisällään, sääli jos et ymmärtänyt sitä mutta kiitos siitä että löit varman tiedon muutoksista pöytään.
- kaasuttimien
Fetol kirjoitti:
Enhän mä tota nyt ihan tarkkana faktana tarkoittanutkaan vaan viitteellisenä tietona siitä mitä homma voi pitää sisällään, sääli jos et ymmärtänyt sitä mutta kiitos siitä että löit varman tiedon muutoksista pöytään.
ja imuläppien vaihdolla? Eli jos vaihtaa vaan viiskypäsen kaasarit ja imuläpät, niin kuinka tehot nousee vaa nouseeko ollenkaan? Kertokaa viisaat.
- ahdistaa
kaasuttimien kirjoitti:
ja imuläppien vaihdolla? Eli jos vaihtaa vaan viiskypäsen kaasarit ja imuläpät, niin kuinka tehot nousee vaa nouseeko ollenkaan? Kertokaa viisaat.
Niissä putken reijän pinta-aloissa on varmaan 50% eroa, luulis vaikuttavan jotain. Kokeillut en ole, mutta molemmat putket on ollu pöydällä vierekkäin. Läpät on samanlaiset molemmissa, tilalle voi heittää muovi tai hiilikuituläpät ja ottaa rajottimet veke tai avata pari milliä lisää. Sytkään muutama aste lisää ennakkoa, kyllä se siitä.
- tehoa kiitos
Juu kiittelen hyvistä neuvoista ja jos jollakulla on näitä osia myynnissä , niin saapi ilmoitella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275