Ihotautilääkäriä Seinäjoella

Yhteystietoja?

Nyt meni hermot lopullisesti näihin isoihin finneihin ja päätin hakea "ammatti apua".. Onko Seinäjoella ihotautilääkäriä ja jos on, mistä varaan ajan? Pääseekö edes suoraan, ilman lähetettä? Ja mahtaakohan olla kuinka kallista visiitti ihotautilääkärin luona?

Kiitos! :)

8

8339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käynyt

Kysäise Seinäjoen Lääkäritalolta ihotautien erik.lääkäri Tuija Puolijoki. Kyseessä on yksityisvastaanotto ja hinta sen mukainen. Voit kysäistä puhelimeen vastaavalta henkilöltä tilatessasi aikaa.

• Noraldo

Kävin juuri edellisen kirjoittajan mainitsemalla Puolijoen Tuijalla.

Käynti oli 70 € ja lääkkeet vie aika suuren summan. Kelan korvausta niistä saa aika hyvin, mut auttaa kyllä jos on sairauskuluvakuutus. Kontrollikäynti 3 kk päästä. Ajan sai nopeasti.

• Yhteystietoja?

Kiitoksia vastauksista! :) Nyt vielä tosi typerä kysymys, mutta haittaako jos menee vastaanotolle meikit naamassa? Minulla on pari ISOA finniä, jotka kyllä näkyy vaikka olisikin meikkivoidetta. Jotenkin vain stressaa ajatus olla ilman meikkivoidetta... :/

• Noraldo
        Yhteystietoja? kirjoitti:

Kiitoksia vastauksista! :) Nyt vielä tosi typerä kysymys, mutta haittaako jos menee vastaanotolle meikit naamassa? Minulla on pari ISOA finniä, jotka kyllä näkyy vaikka olisikin meikkivoidetta. Jotenkin vain stressaa ajatus olla ilman meikkivoidetta... :/

Itse mietin ihan samaa ja rohkaistuin mennä ilman meikkiä.

Vaikea sitä lääkärin on todellista tilannetta nähdä hyvien peittelyiden alta. Ja sit saattaa tulla liian lievät lääkkeet/ei välttämättä tarvetta lääkkeille ollenkaan ja sitähän me ei lähdetä hakemaan.. ;)

Heti lääkäris käynnin jälkeen vaan vessan kautta maailmalle.

• kepademus

Kävin kans n. 5kk sitten Tuija Puolijoen työnä. Nyt ei ole ollut 2kk finnin finniä :) Suosittelen! Todella mukava ja ymmärtäväinen lääkäri.

• Noraldo

Minkä kuurin sait? Ja kuinka nopeasti parantumista alkoi olla havaittavissa? Itse nyt syönyt kolme viikkoa tetralysalia lievään akneen. Vielä kuitenkin uusia näppyjä ilmaantuu..

• kepademus
        Noraldo kirjoitti:

Minkä kuurin sait? Ja kuinka nopeasti parantumista alkoi olla havaittavissa? Itse nyt syönyt kolme viikkoa tetralysalia lievään akneen. Vielä kuitenkin uusia näppyjä ilmaantuu..

Isotretinoin Actavis (Roan rinnakkaislääke, halvempi, mutta yhtä tehokas). Akneni oli lievä, muutama näppy siellä täällä. Olin kokeillut myös tetrasycliniä joskus aiemmin ja se auttoi juuri sen aikaa kun niitä söi.

Aloitin isotretinoin-kuurin 2*20mg/pvä annostuksella. Ensimmäiseen 1½ kuukauteen ei oikein tapahtunut mitään, tuli ehkä vähän enemmän näppylöitä kuin normaalisti (alun pahenemisvaihe). Sivuoireet olivat aluksi todella lieviä ja katosivat itsestään (mm. pientä nivelkipua). 2kk kohdalla annostus nostettiin 3*20mg/pvä ja silloin alkoi tapahtua. Huulet alkasivat kuivamaan ja viikko viikolta iho kirkastui eikä uusia näppylöitä enää tullut. Nyt kuuria on takana hieman yli 5kk ja iho on täydellisessä kunnossa, ei näpyn näppyä enää. Kuuri loppuu elokuussa.

• dfdfgdf
        kepademus kirjoitti:

Isotretinoin Actavis (Roan rinnakkaislääke, halvempi, mutta yhtä tehokas). Akneni oli lievä, muutama näppy siellä täällä. Olin kokeillut myös tetrasycliniä joskus aiemmin ja se auttoi juuri sen aikaa kun niitä söi.

Aloitin isotretinoin-kuurin 2*20mg/pvä annostuksella. Ensimmäiseen 1½ kuukauteen ei oikein tapahtunut mitään, tuli ehkä vähän enemmän näppylöitä kuin normaalisti (alun pahenemisvaihe). Sivuoireet olivat aluksi todella lieviä ja katosivat itsestään (mm. pientä nivelkipua). 2kk kohdalla annostus nostettiin 3*20mg/pvä ja silloin alkoi tapahtua. Huulet alkasivat kuivamaan ja viikko viikolta iho kirkastui eikä uusia näppylöitä enää tullut. Nyt kuuria on takana hieman yli 5kk ja iho on täydellisessä kunnossa, ei näpyn näppyä enää. Kuuri loppuu elokuussa.

mitäs tämä kuuri maksoi? ja lääkärikäynti yhteensä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4807
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2148
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1812
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1331
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      19
      1245
    7. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    8. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      26
      1078
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      323
      1061
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe