Tää tuntuu iiihan mahottomalta. SIIIIS.... mulla on kavereita. Kaikilta oon kysellyt mitä tekevät juhannuksena. Ne, kenen kanssa yleensä liikun eli parhaimmat ystäväni on töissä, toiset vuokranneet mökin jo jonkun tietyn porukan kanssa, isolla osalla oma mussukka jonka kanssa viettää.... Ei kukaan, ei ketään mulle seurana. Oon ollut jo ihan itku kurkussa että joudun yksin mököttää kotona kun toiset juhlii. Onko toisia yksinäisiä???? Liittoudutaan yhteen ja pidetään mailman paras juhannus :) :) :) RMJ kiinnostaisi, mökki kiinnostaisi... kaikki, seura vaan puuttuu! Porissa asustan. Epätoivoista? NO ON! :)
Seuraa juhannukseksi !!!???
4
1538
Vastaukset
- Yksinäinen...
Mä kans mietin kuumeisesti, mitä sitä oikeen tekis juhannuksena. Kunnei seuraa näytä löytyvän :(
RMJ kiinnostais muakin, varsinkin kun se nyt on kotinurkilla.
Laitaks s-postiosoittees, niin jutellaan enemmän?!
Niin, olen 26-vuotias naikkonen.- turuntytöi
Sama juttu, kaikki kaverit katoaa johonkin ja meikäläinen ihmettelee että pitääkö mennä äitin ja isän kanssa mökille... Ei kiitos
RMJ vois olla siisti nähdä, eikä se niin kaukanakaan ole. Että jos saadaan joku porukka kokoon, niin mä oon mukana! - Viili84
turuntytöi kirjoitti:
Sama juttu, kaikki kaverit katoaa johonkin ja meikäläinen ihmettelee että pitääkö mennä äitin ja isän kanssa mökille... Ei kiitos
RMJ vois olla siisti nähdä, eikä se niin kaukanakaan ole. Että jos saadaan joku porukka kokoon, niin mä oon mukana!No tässähän meitä on sitte jo kolme :) *reps* Kirjottele säkin mulle tohon mailiin jos vaan nappaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 425702
- 445233
- 483668
- 133623
- 313096
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise883063- 512793
- 562673
- 502306
- 381794