Moi
Mitä kummipojalle rippilahjaksi? Ehdotuksia kiitos.
Mitä rippilahjaksi
7
1337
Vastaukset
- hankkivat
ristin, sopikaa mahd muiden kummien kanssa
- tosiaan kummit
yleensä hankkii.sit usein ne ostaa sellaset kalvosinnapit(?) vai miks niitä sanotaan jotka laitetaan paidan hihoihin...somlionpidike kans..tietty ton ikänen jätkähän haluu rahaa...
- vitimako
Moi,
Minulla sama haaste tänä kesänä. Muutama vuosi sitten ostin toiselle kummipojalleni Suunto merkkisen kellon. Tämä ks. kello on edelleen kummipojallani käytössä ja hän on jo 18v. joten ei ihan huono lahja.
Taidan taipua samaan tämänkin kummipojan lahjan kohdalla. - Kummiminäkin
Muistolahja,esim. aaltomaljojen keräys,erikokoisia,ja varmaan arvokkuudessaan löytävät paikkansa elämän varrella,raha tietty hyvä aina,mutta mielellään kummeilta jotain tavaraa.Itselläni ongelma mitä valmistuvalle kummitytölle,aikuinen asunut jo omassa asunnossa,raha tietty,mutta periaatteeeni muistolahja,kertokaahan vinkkejä!
- Käyttökelpoinen idea
Pullo Koskenkorvaa ja paketti kondomeja, näillä eväillä kummipojan voi lähettää sitten rippijuhlien jälkeen opiskelemaan elämää.
- Reijo123
Onko omat kummisi "evästäneet" sinut rippijuhlissasi näin???
Sitä paitsi järkevä kummipoika huolehtii itse ehkäisystä!
Kyseessä on rippille pääsy ei panolle! - voisi
Reijo123 kirjoitti:
Onko omat kummisi "evästäneet" sinut rippijuhlissasi näin???
Sitä paitsi järkevä kummipoika huolehtii itse ehkäisystä!
Kyseessä on rippille pääsy ei panolle!rentouttaa sinuakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059